Máš pravdu, obzvlášť v tom, že se opakovali pořád stejní nepřátelé a že design nových bossů je na jiným levelu, i proto je taky považuju za světlou stránku Ragnaroku.
Spíš bych řekl, že pocitově byly ty boje trochu lepší, konkrétně co mi třeba vadí, tak že v GOWR jsou blades jak kdybych někoho mlátil špagetama a necítím z nich že to jsou vražedný nástroje. Že je obří skill tree je hezký ale polovina z něj nepoužitelná, hlavně např. ty dlouhý komba, který v 99 % nepřátelé přeruší buď tak, že naskáčou další tři zezadu nebo vytáhnou nějakej unblockable move.
Ale jo, je pravda, že jsem 2018ku hrál naposledy když vyšla, takže asi částečně budou růžový brejle. Jen vím, že mi hraní nepřišlo jako takovej oser a neviděl jsem příběh jako *jediný* plus.
reaguje na:
FallenMaia
reagovat
|