Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 2921 - 2940 Napsat příspěvek
reaguje na: FallenMaia
Máš pravdu, obzvlášť v tom, že se opakovali pořád stejní nepřátelé a že design nových bossů je na jiným levelu, i proto je taky považuju za světlou stránku Ragnaroku.
Spíš bych řekl, že pocitově byly ty boje trochu lepší, konkrétně co mi třeba vadí, tak že v GOWR jsou blades jak kdybych někoho mlátil špagetama a necítím z nich že to jsou vražedný nástroje. Že je obří skill tree je hezký ale polovina z něj nepoužitelná, hlavně např. ty dlouhý komba, který v 99 % nepřátelé přeruší buď tak, že naskáčou další tři zezadu nebo vytáhnou nějakej unblockable move.

Ale jo, je pravda, že jsem 2018ku hrál naposledy když vyšla, takže asi částečně budou růžový brejle. Jen vím, že mi hraní nepřišlo jako takovej oser a neviděl jsem příběh jako *jediný* plus.
847891
Máš pravdu, obzvlášť v tom, že se opakovali pořád stejní nepřátelé a že design nových bossů je na jiným levelu, i proto je taky považuju za světlou stránku Ragnaroku. Spíš bych řekl, že pocitově byly ty boje trochu lepší, konkrétně co mi třeba vadí, tak že v GOWR jsou blades jak kdybych někoho mlátil špagetama a necítím z nich že to jsou vražedný nástroje. Že je obří skill tree je hezký ale polovina z něj nepoužitelná, hlavně např. ty dlouhý komba, který v 99 % nepřátelé přeruší buď tak, že naskáčou další tři zezadu nebo vytáhnou nějakej unblockable move. Ale jo, je pravda, že jsem 2018ku hrál naposledy když vyšla, takže asi částečně budou růžový brejle. Jen vím, že mi hraní nepřišlo jako takovej oser a neviděl jsem příběh jako *jediný* plus.
847858
2 0
reagovat
reaguje na: FallenMaia
No u RDR2 mi to vadilo úplně stejně, ještě hůř.:D U Tlou2 si to skoro nevybavím. 

No ono si musíš uvědomit, že do toho ani vlastně nekopu a miluju to. Ale tohle mi vadí. Furt někam lezu nebo podlejzám a prostě to trvá a je to celkem k ničemu.:D Ale pak někoho zmydlim nějakejma novejma moves nebo mam super posun v příběhu / Mimyra storku a jsem zase happy.:D
847888
No u RDR2 mi to vadilo úplně stejně, ještě hůř.*:D* U Tlou2 si to skoro nevybavím.  No ono si musíš uvědomit, že do toho ani vlastně nekopu a miluju to. Ale tohle mi vadí. Furt někam lezu nebo podlejzám a prostě to trvá a je to celkem k ničemu.*:D* Ale pak někoho zmydlim nějakejma novejma moves nebo mam super posun v příběhu / Mimyra storku a jsem zase happy.*:D*
847878
1 0
reagovat
Proč ma někdo potrebu cpat do normalni hry neco, co doleze z pos.aneho Dark Souls?!!! Hodinu a pul s tema debilnima Berserkama (ti co jsou dva) a nic... Zabity cas, nulova zabava, nervy na pochodu!
847886
Proč ma někdo potrebu cpat do normalni hry neco, co doleze z pos.aneho Dark Souls?!!! Hodinu a pul s tema debilnima [spoiler]Berserkama (ti co jsou dva) [/spoiler]a nic... Zabity cas, nulova zabava, nervy na pochodu!
2 0
reagovat
reaguje na: Godlike
Neviem o akých argumentoch hovoríš. Jediné čo tvrdím je že ak niekto kritizuje pomalosť a repetitívnosť Ragnaroku a pritom napíše že 2018 to zvládla lepšie tak má na očiach nasadené extrémne ružové brýle.

Ja netvrdím že tá hra je dokonalosť sama, má svoje chybičky, ale teda že by bola pomalá a nudná? Alebo ako si ty napísal že tam všetko trvá? A že by si chcel aby sa truhly otvárali bez animácie otvárania? What? Ak je Ragnarok pomalý tak čo je potom Red Dead Redemption 2? A pritom ten je vynášaný do nebies ako hra generácie.

Ale inak toto si pamätám že bolo kritizované aj pri Last of Us dvojke, že tam trvá kým postava otvorí skrinku, kým všetko pozbiera a tak dalej a ja tomu doteraz nerozumiem že prečo to hráčom tak vadí. Čo je na tomto tak zlé. Ono sa to tuším dá v nastaveniach aj zmeniť že stačí že hráč okolo predmetu len prejde a automaticky to zoberie, aj nový Horizon to tak mal.

A inak to by som chcel ešte pochválit na Ragnaroku, tá kopa možností ako si všetko nastavit je brutálna a tak by to dnes malo vyzerat v každej hre. Nastaviť si veľkosť titulkov, farbu, všetko možné. Aj tie možnosti pre zrakovo a sluchovo obmedzených, klobúk dole, zobrali si príklad z TLOU2 a dobre urobili.
847878
Neviem o akých argumentoch hovoríš. Jediné čo tvrdím je že ak niekto kritizuje pomalosť a repetitívnosť Ragnaroku a pritom napíše že 2018 to zvládla lepšie tak má na očiach nasadené extrémne ružové brýle. Ja netvrdím že tá hra je dokonalosť sama, má svoje chybičky, ale teda že by bola pomalá a nudná? Alebo ako si ty napísal že tam všetko trvá? A že by si chcel aby sa truhly otvárali bez animácie otvárania? What? Ak je Ragnarok pomalý tak čo je potom Red Dead Redemption 2? A pritom ten je vynášaný do nebies ako hra generácie. Ale inak toto si pamätám že bolo kritizované aj pri Last of Us dvojke, že tam trvá kým postava otvorí skrinku, kým všetko pozbiera a tak dalej a ja tomu doteraz nerozumiem že prečo to hráčom tak vadí. Čo je na tomto tak zlé. Ono sa to tuším dá v nastaveniach aj zmeniť že stačí že hráč okolo predmetu len prejde a automaticky to zoberie, aj nový Horizon to tak mal. A inak to by som chcel ešte pochválit na Ragnaroku, tá kopa možností ako si všetko nastavit je brutálna a tak by to dnes malo vyzerat v každej hre. Nastaviť si veľkosť titulkov, farbu, všetko možné. Aj tie možnosti pre zrakovo a sluchovo obmedzených, klobúk dole, zobrali si príklad z TLOU2 a dobre urobili.
847874
4 0
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Bro ty tvoje argumenty někdy.:D Před 10 lety to bylo takhle tak to tak musí bejt pořád. Což je úplnej opak co ta série udělala, ale ok.

Je to uplně jednoduchý. Je to geniální story s vlastně i skvělým combatem. Jenže je ho tam strašně moc. Nový enemy super. Atreus super. Ale řeže se to tak rychle, že to stejně rychle omrzí. Pořád je to super, ale ne tak super, abych nechtěl pospíchat a užíval si to (víc animací finishing movů by taky prospělo nebo s nimi šetřit). 

Nicméně nejhorší je, jak tam všechno strašně dlouho kurva trvá. Všechno. Pitomá skála. Pitomá truhla. Pitomá průrva. Neustále všechno má hodinovou animaci. Úplně zbytečně. Stačilo by to jednou za čas nebo poprvé. Chápu, že tohle je vyloženě konzolovej neduh, ale mělo tam toho být prostě méně. Nehledě na ty repetitivní frustrující hádanky, který jsou mega lehký, ale občas zradí třeba kamera a je jich zase zbytečně moc. 

Ta hra je fantastická, ale neduhy má. Ta cesta k cíli (ať je to vedlejší quest nebo main story) je občas úmorná. Leč se snažili to osvěžit - a to se jim povedlo - šlo to imho ještě víc.

Každopádně po týdnu, kdy jsem brousil WZ 2 jsem se do toho dnes zase pustil. Opustil jsem Vanaheim a těším se dál. Ale na moc dalších vedlejšáků už to nevidím. 
847874
Bro ty tvoje argumenty někdy.*:D* Před 10 lety to bylo takhle tak to tak musí bejt pořád. Což je úplnej opak co ta série udělala, ale ok. Je to uplně jednoduchý. Je to geniální story s vlastně i skvělým combatem. Jenže je ho tam strašně moc. Nový enemy super. Atreus super. Ale řeže se to tak rychle, že to stejně rychle omrzí. Pořád je to super, ale ne tak super, abych nechtěl pospíchat a užíval si to (víc animací finishing movů by taky prospělo nebo s nimi šetřit).  Nicméně nejhorší je, jak tam všechno strašně dlouho kurva trvá. Všechno. Pitomá skála. Pitomá truhla. Pitomá průrva. Neustále všechno má hodinovou animaci. Úplně zbytečně. Stačilo by to jednou za čas nebo poprvé. Chápu, že tohle je vyloženě konzolovej neduh, ale mělo tam toho být prostě méně. Nehledě na ty repetitivní frustrující hádanky, který jsou mega lehký, ale občas zradí třeba kamera a je jich zase zbytečně moc.  Ta hra je fantastická, ale neduhy má. Ta cesta k cíli (ať je to vedlejší quest nebo main story) je občas úmorná. Leč se snažili to osvěžit - a to se jim povedlo - šlo to imho ještě víc. Každopádně po týdnu, kdy jsem brousil WZ 2 jsem se do toho dnes zase pustil. Opustil jsem Vanaheim a těším se dál. Ale na moc dalších vedlejšáků už to nevidím. 
847858
0 -1
reagují: FallenMaia
reagovat
Jako ja chápem že sa tu pri Ragnaroku rozoberá repetetívnosť, ale povedať že 2018tka bola v tomto vyváženejšia je teda pekná hlúposť. Tam sa opakovali dokola rovnakí nepriatelia takmer v každej aréne a to ani nehovorím o boss fightoch, 10 trolov akurát že každý mal inú farbu, 9 valkýr, kde zapametateľná je akurát tá posledná a pár príbehových boss fightov. Veď len taká Nidhogg svojim designom a atmosférou strká do vačku takmer všetko z predchádzajúcej hry. Ale aby som len nechválil, za mňa je aj tak stále najlepšia hra zo série God of War pôvodná trojka. Dúfal som že Ragnarok ju nahradí, ale tú už neprekoná asi nič. A pritom aj tá mala dokola sa opakujúce repetetívne súboje, to proste ku GoW patrí nemyslíte?
847858
Jako ja chápem že sa tu pri Ragnaroku rozoberá repetetívnosť, ale povedať že 2018tka bola v tomto vyváženejšia je teda pekná hlúposť. Tam sa opakovali dokola rovnakí nepriatelia takmer v každej aréne a to ani nehovorím o boss fightoch, 10 trolov akurát že každý mal inú farbu, 9 valkýr, kde zapametateľná je akurát tá posledná a pár príbehových boss fightov. Veď len taká [spoiler]Nidhogg[/spoiler] svojim designom a atmosférou strká do vačku takmer všetko z predchádzajúcej hry. Ale aby som len nechválil, za mňa je aj tak stále najlepšia hra zo série God of War pôvodná trojka. Dúfal som že Ragnarok ju nahradí, ale tú už neprekoná asi nič. A pritom aj tá mala dokola sa opakujúce repetetívne súboje, to proste ku GoW patrí nemyslíte?
6 -1
reagují: earthworm, Godlike
reagovat
reaguje na: Gonzi
Hlavně jednička je teď v Black Friday všude za 199, takže ani nemusí do bazaru. :) 
847835
Hlavně jednička je teď v Black Friday všude za 199, takže ani nemusí do bazaru. :) 
847787
6 0
reagovat
Kéž by spolu měli Elden ring a Ragnarok dítě..,. U gow, stejně jako u ragnaroku, mě strašně nebaví souboje, který jsou krom bossů pořád to samý dokola, ale příběh je mňamka. U Elden ringu jsou souboje i proti krysám super, ale neustálý bloudění a hledání kudy kam, bez ohledu na divnej příběh, mě irituje. Potřebuju otazníky, vykřičníky a sipecky, jinak jsem ztracenej :D. (zlata mapa v AC:Odysey, kdyby neměla tolik ukazatel )
847820
Kéž by spolu měli Elden ring a Ragnarok dítě..,. U gow, stejně jako u ragnaroku, mě strašně nebaví souboje, který jsou krom bossů pořád to samý dokola, ale příběh je mňamka. U Elden ringu jsou souboje i proti krysám super, ale neustálý bloudění a hledání kudy kam, bez ohledu na divnej příběh, mě irituje. Potřebuju otazníky, vykřičníky a sipecky, jinak jsem ztracenej :D. (zlata mapa v AC:Odysey, kdyby neměla tolik ukazatel )
6 0
reagovat
reaguje na: l-e-t-o
Mě taky ne ;)
847801
Mě taky ne *;)*
847797
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Mě třeba nezbyde nic jiného, než jen čekat na to, až vydají PC verzi Ragnaroku. 
847797
Mě třeba nezbyde nic jiného, než jen čekat na to, až vydají PC verzi Ragnaroku. 
847787
3 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Muel
kup bazarový God of War, projeď si to, užij si to, dej si menší pauzu a kup bazarový Ragnarok. Celkově tě to bude stát míň, zážitek budeš mít podstatně lepší (Ragranok má trochu vlažnější přijetí) a užiješ si delší dobu.
Hrát hned a rovnou Ragnarok má smysl jen kdyby to hráli "všichni tvoji známí" a chtěl bys o tom s nimi pokecat.
847787
kup bazarový God of War, projeď si to, užij si to, dej si menší pauzu a kup bazarový Ragnarok. Celkově tě to bude stát míň, zážitek budeš mít podstatně lepší (Ragranok má trochu vlažnější přijetí) a užiješ si delší dobu. Hrát hned a rovnou Ragnarok má smysl jen kdyby to hráli "všichni tvoji známí" a chtěl bys o tom s nimi pokecat.
847766
3 0
reagovat
reaguje na: Muel
Podle mě by to bylo jako kdyby ses koukal jenom na Návrat Krále bez prvních dvou dílů. Recap ve hře sice je, ale aby měl Ragnarok dopad a smysl, tak je potřeba si prožít GoW 2018. Ten je příběhově minimálně stejně kvalitní a imo trochu vyváženější z hlediska hratelnosti.
847775
Podle mě by to bylo jako kdyby ses koukal jenom na Návrat Krále bez prvních dvou dílů. Recap ve hře sice je, ale aby měl Ragnarok dopad a smysl, tak je potřeba si prožít GoW 2018. Ten je příběhově minimálně stejně kvalitní a imo trochu vyváženější z hlediska hratelnosti.
847766
3 0
reagovat
Já jsem spokojený. Mě zas e ten průzkum bavil nejvíc. Všechny oblasti na 100 procent, kromě Midgardu a Muspelheimu, kde jsou dva nejtěžší bossové plus mi chybí pár Surturových zkoušek. Celkově chybí 4 trofeje a cinkne platina. 
847774
Já jsem spokojený. Mě zas e ten průzkum bavil nejvíc. Všechny oblasti na 100 procent, kromě Midgardu a Muspelheimu, kde jsou dva nejtěžší bossové plus mi chybí pár Surturových zkoušek. Celkově chybí 4 trofeje a cinkne platina. 
4 0
reagovat
reaguje na: Muel
V podstate na to tá hra asi myslí a je tam dosť odkazov na jednotku (dokonca v samotnom menu je rekapitulácia) ale ja by som to nerobil. Jednotka je super a podľa mňa lepšia ako ragnarok. Pripravil by si sa o zážitok. 
847767
V podstate na to tá hra asi myslí a je tam dosť odkazov na jednotku (dokonca v samotnom menu je rekapitulácia) ale ja by som to nerobil. Jednotka je super a podľa mňa lepšia ako ragnarok. Pripravil by si sa o zážitok. 
847766
4 0
reagovat
bude veľká chyba začať Ragnarök bez hrania verzie z 2018?
847766
bude veľká chyba začať Ragnarök bez hrania verzie z 2018?
1 0
reagují: Gonzi, earthworm, SteKi
reagovat
reaguje na: earthworm
Mně by komorní finále v principu taky nevadilo, kdyby se na velikosti bitvy a důležitosti armády, potažmo jejím generálovi, předtím neklad takový důraz. Prostě se tam nateasuje na něco, co tam pak není a nedává mi to smysl.
847757
[spoiler]Mně by komorní finále v principu taky nevadilo, kdyby se na velikosti bitvy a důležitosti armády, potažmo jejím generálovi, předtím neklad takový důraz. Prostě se tam nateasuje na něco, co tam pak není a nedává mi to smysl.[/spoiler]
847756
1 0
reagovat
reaguje na: Papricek

ad spoiler

Za mě tohle bylo v pohodě, přesun do komornějšího boje s Odinovcema mi celkem vyhovoval a to, že bitva/válka nebyla epičtější mě nějak nezaskočilo. Asi to je primárně tím, že jsem nečekal, že by se tvůrci pustili do nějakejch šíleností. Ale to, jak byla maska zahraná do autu je pravda, každopádně mi to vyřešení dávalo smysl v rámci charakterů.
847756
[spoiler]Za mě tohle bylo v pohodě, přesun do komornějšího boje s Odinovcema mi celkem vyhovoval a to, že bitva/válka nebyla epičtější mě nějak nezaskočilo. Asi to je primárně tím, že jsem nečekal, že by se tvůrci pustili do nějakejch šíleností. Ale to, jak byla maska zahraná do autu je pravda, každopádně mi to vyřešení dávalo smysl v rámci charakterů.[/spoiler]
ad spoiler
847754
1 0
reagují: Papricek
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Souhlas s těma dovednostma a vylepšováním postavy, to je normálně věc, co mě na hrách bere asi nejvíc a tady je toho zároveň moc, ale zároveň to pocitově vlastně nemá moc velkej význam.
Pravděpodobně hru ještě v budoucnu zapnu, protože tam mám pár sidequestů s nedořešenýma záležitostma a třeba to v klidnějším režimu bez tlaku proroctví Ragnaroku bude lepší :D
847755
Souhlas s těma dovednostma a vylepšováním postavy, to je normálně věc, co mě na hrách bere asi nejvíc a tady je toho zároveň moc, ale zároveň to pocitově vlastně nemá moc velkej význam. Pravděpodobně hru ještě v budoucnu zapnu, protože tam mám pár sidequestů s nedořešenýma záležitostma a třeba to v klidnějším režimu bez tlaku proroctví Ragnaroku bude lepší *:D*
847752
1 0
reagovat
reaguje na: earthworm
Souhlas, ten gameplay je hrozně únavný tím, jak je to stereotypní. Kdyby se tam aspoň dal změnit přístup k soubojům, třeba nějaký stealth, když hraješ za Atrea, nebo byly zábavnější hádanky...

Co mě ale asi zklamalo ještě víc (kdo nedohrál nečtěte), bylo slabé finále. Iks hodin se schyluje k obří válce a shání armáda, ze které pak ve výsledku nevidíš nic (nevidíš ani bojovat spojecne, se kterýma trávíš poslední čtvrtinu hry) a celé to trvá asi 40 minut, včetně dvou tuctových boss fightů. "Maska macguffin" zahraný do autu, nevidíš tam ani Surtura jak likviduje Asgard. Nevím, jestli tvůrcům došel čas/prostředky, nebo byli limitovaní PS4 výkonem, každopádně jsem od toho finále čekal něco epického a to jsem nedostal.
847754
Souhlas, ten gameplay je hrozně únavný tím, jak je to stereotypní. Kdyby se tam aspoň dal změnit přístup k soubojům, třeba nějaký stealth, když hraješ za Atrea, nebo byly zábavnější hádanky... Co mě ale asi zklamalo ještě víc (kdo nedohrál nečtěte),[spoiler] bylo slabé finále. Iks hodin se schyluje k obří válce a shání armáda, ze které pak ve výsledku nevidíš nic (nevidíš ani bojovat spojecne, se kterýma trávíš poslední čtvrtinu hry) a celé to trvá asi 40 minut, včetně dvou tuctových boss fightů. "Maska macguffin" zahraný do autu, nevidíš tam ani Surtura jak likviduje Asgard. Nevím, jestli tvůrcům došel čas/prostředky, nebo byli limitovaní PS4 výkonem, každopádně jsem od toho finále čekal něco epického a to jsem nedostal.[/spoiler]
847750
1 0
reagují: earthworm
reagovat
reaguje na: earthworm
Normálně mi mluvíš z duše. Nejsem ještě na konci, ale je to epický příběh v průměrné hře. Jak se v jiných hrách snažím sbírat všechno, tak tady mě to spíš otravuje. Jak si jinde užívám boje, tak je to pořád to samé. A taky mě tady vůbec nebere vylepšování postavy, protože je těch věcí okolo toho hrozně moc! Každá dovednost ma ještě osm poddovednosti a upřímně se v tom vůbec ani po třiceti hodinách nevyznám.
Ale ty postavy a to jak to pracuje s mytologií je něco neskutečně promyšleného a nevídaného. 
Což způsobuje to, že si to nikdy nedám znovu, ale pustím si spíš sestřih na youtube.
847752
Normálně mi mluvíš z duše. Nejsem ještě na konci, ale je to epický příběh v průměrné hře. Jak se v jiných hrách snažím sbírat všechno, tak tady mě to spíš otravuje. Jak si jinde užívám boje, tak je to pořád to samé. A taky mě tady vůbec nebere vylepšování postavy, protože je těch věcí okolo toho hrozně moc! Každá dovednost ma ještě osm poddovednosti a upřímně se v tom vůbec ani po třiceti hodinách nevyznám. Ale ty postavy a to jak to pracuje s mytologií je něco neskutečně promyšleného a nevídaného.  Což způsobuje to, že si to nikdy nedám znovu, ale pustím si spíš sestřih na youtube.
847750
3 0
reagují: earthworm
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se