Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 3221 - 3240 Napsat příspěvek
reaguje na: KARLOS
Události kolem Onlinu a GTA 6 sleduju aktivně asi poslední 3 roky. Jo, ten aktuální, jak na sviňu pravý, mi zrovna unikl, protože jsem podobných videí viděl už X a hned ze začátku jsem ho ignoroval. Moje blbost. :(:D

To, že je R* s komunikací dost v háji můžu jen potvrdit. A potvrdili si to sami jednak tímto a také třeba posledním updatem Onlinu, kdy do hry přidali prvky, po kterých hráči volali 5 let a navíc šlo o celkem blbosti. R* mi přijde jako takový herní Warner Bros. - značky mají takové, že jim to ostatní studia můžou jen závidět, ale jakoby poslední roky nevěděli, co s tím. Vývoj GTA 6 sice můsí být náročný jako RDR3, ne-li víc, ale 10 let a žádné info je prostě příliš.

Na GTA 6 se těším jako nikdo jiný. To, že je dávno v produkci se na 99% vědělo už min 4 roky (prý je v ní už od 2014), ale od té doby pořád mlžili. Za takovýhle škraloup, byť jim ho nijak nepřeju, si tak můžou jedině sami. IMHO od teď rychle změní komunikační politiku a konečně budou sdílet víc než "pracujeme na něčem, co by mohlo být nové GTA, RDR nebo Bully".
841474
Události kolem Onlinu a GTA 6 sleduju aktivně asi poslední 3 roky. Jo, ten aktuální, jak na sviňu pravý, mi zrovna unikl, protože jsem podobných videí viděl už X a hned ze začátku jsem ho ignoroval. Moje blbost. *:(**:D* To, že je R* s komunikací dost v háji můžu jen potvrdit. A potvrdili si to sami jednak tímto a také třeba posledním updatem Onlinu, kdy do hry přidali prvky, po kterých hráči volali 5 let a navíc šlo o celkem blbosti. R* mi přijde jako takový herní Warner Bros. - značky mají takové, že jim to ostatní studia můžou jen závidět, ale jakoby poslední roky nevěděli, co s tím. Vývoj GTA 6 sice můsí být náročný jako RDR3, ne-li víc, ale 10 let a žádné info je prostě příliš. Na GTA 6 se těším jako nikdo jiný. To, že je dávno v produkci se na 99% vědělo už min 4 roky (prý je v ní už od 2014), ale od té doby pořád mlžili. Za takovýhle škraloup, byť jim ho nijak nepřeju, si tak můžou jedině sami. IMHO od teď rychle změní komunikační politiku a konečně budou sdílet víc než "pracujeme na něčem, co by mohlo být nové GTA, RDR nebo Bully".
841456
2 -2
reagovat
reaguje na: Gonzi
Co se týče zaměstnanců- to jsou vody, na které se nechci pouštět. Ano, ty zvěsti kolují už od vydání Redka. Ne, není to v pořádku. Ale nedělejme, že je to problém jen R*.
Nonetizace GTAO je sice enormí, ale musí se jim nechat, že pokud někomu nevadí grind, nemusí utratit ani korunu navíc. A mimo toho grindu tam imo moc dalšího není (pozn.GTAO sem hrál dvě hodiny kvůli jedné věci do Redka, ale ten gameplay je o vydělávání peněz, takže ty mikrotransakce jsou jen o tom, že dané věci chceš a ne, že si je chces hraním získat). I kdyby tomu tak ale nebylo - pořád je to firma, co prostě vydělávat chce, že...
Ve zbytku souhlas a je to něco, co si myslím, že jim právě může podrazit nohy. Mě teda sobecky nejvíc mrzí, že to odesralo a ještě víc odesere Redko. GTAčko je mi fuk a tu šestku bych ignoroval i  přes to, jak se zachovali s RDO...
A nevím, byť je jasné, že mají ještě daleko k tomu ukazovat sáhodlouhé gameplaye... trailer by splácat dokázali. Mají scénář, mají motion capture, mají dialogy. Z toho něco splácáš. A na marketingu teď podle všeho makají dva roky - to by jim stačit mohlo. Imo toho ale mají o dost víc, neb ty leaky jsou dva tři roky staré materiály podle všeho.
841472
Co se týče zaměstnanců- to jsou vody, na které se nechci pouštět. Ano, ty zvěsti kolují už od vydání Redka. Ne, není to v pořádku. Ale nedělejme, že je to problém jen R*. Nonetizace GTAO je sice enormí, ale musí se jim nechat, že pokud někomu nevadí grind, nemusí utratit ani korunu navíc. A mimo toho grindu tam imo moc dalšího není (pozn.GTAO sem hrál dvě hodiny kvůli jedné věci do Redka, ale ten gameplay je o vydělávání peněz, takže ty mikrotransakce jsou jen o tom, že dané věci chceš a ne, že si je chces hraním získat). I kdyby tomu tak ale nebylo - pořád je to firma, co prostě vydělávat chce, že... Ve zbytku souhlas a je to něco, co si myslím, že jim právě může podrazit nohy. Mě teda sobecky nejvíc mrzí, že to odesralo a ještě víc odesere Redko. GTAčko je mi fuk a tu šestku bych ignoroval i  přes to, jak se zachovali s RDO... A nevím, byť je jasné, že mají ještě daleko k tomu ukazovat sáhodlouhé gameplaye... trailer by splácat dokázali. Mají scénář, mají motion capture, mají dialogy. Z toho něco splácáš. A na marketingu teď podle všeho makají dva roky - to by jim stačit mohlo. Imo toho ale mají o dost víc, neb ty leaky jsou dva tři roky staré materiály podle všeho.
841466
3 -1
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Ten epilog u mě překopal postoj k oběma postavám. Abby si uvědomila zbytečnost pomsty a zachovala se správně. Zabedněná Ellie (čemuž napomohl ještě zabednenejsi Tommy) šla dál slepě za pomstou a přišla tak o možnost poklidného života, i o poslední radost, kterou měla v nejhorších chvílích -  hru na kytaru. Nakonec na to přišla, ale bylo už pozdě. Navíc svým rozhodnutím člověka, kterého toužila zabít, vlastně zachránila.
841471
Ten epilog [spoiler]u mě překopal postoj k oběma postavám. Abby si uvědomila zbytečnost pomsty a zachovala se správně. Zabedněná Ellie (čemuž napomohl ještě zabednenejsi Tommy) šla dál slepě za pomstou a přišla tak o možnost poklidného života, i o poslední radost, kterou měla v nejhorších chvílích -  hru na kytaru. Nakonec na to přišla, ale bylo už pozdě. Navíc svým rozhodnutím člověka, kterého toužila zabít, vlastně zachránila.[/spoiler]
841469
4 0
reagovat
Ona vlastne tá druhá čast hry za Abby je taká paralela na jednotku kde ona si rovnako ako Joel zoberie pod svoju ochranu tie dve decká z nepriateľskej frakcie a vytvorí si k nim veľmi silný vzťah a následne aj vďaka tomu je schopná hodiť tú pomstu za hlavu keď ušetrí ako Ellie tak aj Dinu.
841469
Ona vlastne tá druhá čast hry [spoiler]za Abby je taká paralela na jednotku kde ona si rovnako ako Joel zoberie pod svoju ochranu tie dve decká z nepriateľskej frakcie a vytvorí si k nim veľmi silný vzťah a následne aj vďaka tomu je schopná hodiť tú pomstu za hlavu keď ušetrí ako Ellie tak aj Dinu.[/spoiler]
1 -1
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ja si stale myslim, ze ten tvoj posledny odstavec sa da pouzit aj na dvojku. Ale OK, ja to z mojej strany uz uzavriem. Ten najsilnejsi herny zazitok ever mi uz nikto nezoberie.:+
841467
Ja si stale myslim, ze ten tvoj posledny odstavec sa da pouzit aj na dvojku. Ale OK, ja to z mojej strany uz uzavriem. Ten najsilnejsi herny zazitok ever mi uz nikto nezoberie.*:+*
841464
2 -1
reagovat
reaguje na: KARLOS
Leak nasere, ale R* je korporát ždímající své zaměstnance, neplatící jejich mzdy (přesčasy apod.) takže jim narušení shark cards od srdce přeju. Jejich monetizace multiplayeru (v $60 hře) je vyloženě odporná. Pak si tahle megaspolečnost co pomalu neví co s prachama, udělá aktualizaci předchozích her tak, aby na tom maximálně ušetřila... dá to random studiu a vychází z mobilního portu. Pak je jim za těžko udělat porty, SP DLCčka apod. protože by na tom vydělali jenom $$$ zatímco GTA Online vydělá $$$$$... Takže prostě tvrdý business, který náhodou vlastní velmi silnou značku. Nemají moc daleko ke Konami s Metal Gear sérií.

V jednom se jich ale zastanu. Kromě "děláme na tom" evidentně nemají vůbec co publikovat a tato informace "moc brzo" jim zhoršuje reklamní kampaň. Je zřejmé, že ta hra nemá ani z daleka finální vizuální kvalitu, hádám tedy, že rendering/materiály/assety teprve řeší a ještě dlouho řešit budou. Oni tedy nemají z čeho vyrobit jakkoli reprezentativní screenshot.
841466
Leak nasere, ale R* je korporát ždímající své zaměstnance, neplatící jejich mzdy (přesčasy apod.) takže jim narušení shark cards od srdce přeju. Jejich monetizace multiplayeru (v $60 hře) je vyloženě odporná. Pak si tahle megaspolečnost co pomalu neví co s prachama, udělá aktualizaci předchozích her tak, aby na tom maximálně ušetřila... dá to random studiu a vychází z mobilního portu. Pak je jim za těžko udělat porty, SP DLCčka apod. protože by na tom vydělali jenom $$$ zatímco GTA Online vydělá $$$$$... Takže prostě tvrdý business, který náhodou vlastní velmi silnou značku. Nemají moc daleko ke Konami s Metal Gear sérií. V jednom se jich ale zastanu. Kromě "děláme na tom" evidentně nemají vůbec co publikovat a tato informace "moc brzo" jim zhoršuje reklamní kampaň. Je zřejmé, že ta hra nemá ani z daleka finální vizuální kvalitu, hádám tedy, že rendering/materiály/assety teprve řeší a ještě dlouho řešit budou. Oni tedy nemají z čeho vyrobit jakkoli reprezentativní screenshot.
841456
3 -2
reagují: KARLOS
reagovat
Můžete ještě prosím používat k TLoU spoilery? Já jako PC hráč ten příběh znám zatím jen rámcově a teď to reálně vypadá, že bych se k tomu nakonec přece jen mohl dostat...
Dík :+
841465
Můžete ještě prosím používat k TLoU spoilery? Já jako PC hráč ten příběh znám zatím jen rámcově a teď to reálně vypadá, že bych se k tomu nakonec přece jen mohl dostat... Dík *:+*
6 0
reagovat
reaguje na: Gorecki
Když už jsi to nakousl, tak mám s koncem jedničky obdobný problém. Do té situace tě postavili Fireflies. Mohli ti dovolit se s Ellie rozloučit, strávit s ní "poslední den" apod. a místo toho tě zavřeli do klece a řekli že ji zabijou a poser se... Mno, že se mu (mi) to nelíbilo mi přijde pochopitelné a přestřelka je defacto v sebeobraně.

Ovšem jak tě hra donutí zastřelit toho doktora mi přišlo levné velmi obdobným způsobem, stejně jako zastřelení té ženské v garáži (v... cutscéně).

Bylo by celkově zajímavější, kdyby to bylo o nějakém hráčově rozhodnutí, jestli ji nechá nebo nenechá jít na tu operaci, možná i bez znalosti výsledku (máme výtažek, jdeme vymýšlet lék). Bylo by to zajímavé morální dilema.

Hlavní rozdíl ovšem vnímám v tom, že TLOU1 vypráví příběh o chlápkovi, který "vzal job" a časem si našel cestu ke své adoptivní dceři až ji nakonec bránil hlava nehlava (a pak jej tvůrci donutí zastřelit bezbranného doktora. ehm.). Ellie totéž z druhé strany. Tento vztah si budovali na pozadí zničeného světa a je nemalou součástí gameplaye (pomáhání v boji, interakce v prostoru, logické hádanky...).
841464
Když už jsi to nakousl, tak mám s koncem jedničky obdobný problém. Do té situace tě postavili Fireflies. Mohli ti dovolit se s Ellie rozloučit, strávit s ní "poslední den" apod. a místo toho tě zavřeli do klece a řekli že ji zabijou a poser se... Mno, že se mu (mi) to nelíbilo mi přijde pochopitelné a přestřelka je defacto v sebeobraně. Ovšem jak tě hra donutí zastřelit toho doktora mi přišlo levné velmi obdobným způsobem, stejně jako zastřelení té ženské v garáži (v... cutscéně). Bylo by celkově zajímavější, kdyby to bylo o nějakém hráčově rozhodnutí, jestli ji nechá nebo nenechá jít na tu operaci, možná i bez znalosti výsledku (máme výtažek, jdeme vymýšlet lék). Bylo by to zajímavé morální dilema. Hlavní rozdíl ovšem vnímám v tom, že TLOU1 vypráví příběh o chlápkovi, který "vzal job" a časem si našel cestu ke své adoptivní dceři až ji nakonec bránil hlava nehlava (a pak jej tvůrci donutí zastřelit bezbranného doktora. ehm.). Ellie totéž z druhé strany. Tento vztah si budovali na pozadí zničeného světa a je nemalou součástí gameplaye (pomáhání v boji, interakce v prostoru, logické hádanky...).
841459
2 -1
reagují: Gorecki
reagovat
LoU2 je jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál. 
Jinak ti, kteří nepřekousli ten zvrat a vyznění příběhu, se o ten pocit připravili, ale naprosto to chápu. 
Taky jsem s ní párkrát skočil z budovy jen tak :D
841463
LoU2 je jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál.  Jinak ti, kteří nepřekousli ten zvrat a vyznění příběhu, se o ten pocit připravili, ale naprosto to chápu.  Taky jsem s ní párkrát skočil z budovy jen tak *:D*
8 -1
reagovat
reaguje na: Muel
Bohužel souvisí...
Kdyby komunikovali tak, jak je dnes běžné, ty leaky by měly úplně jiný dopad. Především by to nebyla ostuda v tom směru, že hlavní postavy nebudou představeny v debug režimu, že jim fanouškovščí analytici nevyfouknou trumfová esa z rukávu - jako návrat Vice city, nové combat mechaniky atd a především - by bylo na prvou dobrou znát, že jde v případě uniklých videí o pracovní videa.
Samozřejmě, že leak není zapříčiněn chováním R*, ale to jsem taky nikde nenapsal. Já říkám, jaké důsledky bude mít chování R* po leaku.
A pokud jde o soudy, pak to, že rezignovali na všechno ostatní mimo Online (a vývoj šestky), bude mít kardinální dopad na vydání novinky. Pokud by měli v záloze paralelně podporovanou sérii (Red Dead), pak by je leak bolel, pravděpodobně by to vývoj novinky ovlivnilo, ale ne takovým způsobem, jaký je ve hře teď.
Jediný srovnatelný příklad je jen s HL2, kde únik rozpracované verze Valve málem stál bankrot a vyžádal si víc jak roční odklad. Valve nemělo také žádnou jinou sérii, ale v tom je ten problém u R* - on je má, ale v podstatě jako by neměl. A i ten GTA Online už se dostal za svou špičku, byť nemít ten, je v háji úplně. Jenže opět - on se leak netýká jen šestky, ale i pětky. Únik zdrojáků sice nezní z pohledu běžného uživatele nijak závažně, ale je důležitý v momentě, kdy se dostanou do ruky všem, co vydělávají na mod menu do Onlinu... A v tu chvíli už se nemluví "jen" o šestce a jejích prvních záběrech, které si běžný Franta přebere jako "Tak to vypadá teda pěkně blbě, to tam jako budou ty červeno, modro zelené čárky uprostřed postav? A proč jako ty NPC vypadají tak divně"...
Hlavně ale já jim nic zlého nepřeju. Udělali moji nejmilovanější hru ever - Red Dead - a byť sem rozhodně nadšený z konce podpory Red Dead Onlinu nadšený nebyl, tohle jim ani náznakem škodolibě nepřeju. Samotných vývojářů je mi opravdu líto. Ale nevidím důvod, proč neříct kritiku na vedení a kroky firmy v momentě, kdy to podle mě podělali.
Ano, ten leak nastal, i kdyby se R* choval a směřoval úplně opačným směrem. Ale nevyšel by z toho s takovou ostudou a pravděpodobně by to nebylo pro něj tak kritické.
Buildy se kradly, kradou a krást budou. I Cyberpunk byl ukraden, to namátkou z poslední doby. Ale CD projekt to neohrozilo. Tento leak R* napřímo ohrožuje, bohužel. V tom je ten rozdíl.
841462
Bohužel souvisí... Kdyby komunikovali tak, jak je dnes běžné, ty leaky by měly úplně jiný dopad. Především by to nebyla ostuda v tom směru, že hlavní postavy nebudou představeny v debug režimu, že jim fanouškovščí analytici nevyfouknou trumfová esa z rukávu - jako návrat Vice city, nové combat mechaniky atd a především - by bylo na prvou dobrou znát, že jde v případě uniklých videí o pracovní videa. Samozřejmě, že leak není zapříčiněn chováním R*, ale to jsem taky nikde nenapsal. Já říkám, jaké důsledky bude mít chování R* po leaku. A pokud jde o soudy, pak to, že rezignovali na všechno ostatní mimo Online (a vývoj šestky), bude mít kardinální dopad na vydání novinky. Pokud by měli v záloze paralelně podporovanou sérii (Red Dead), pak by je leak bolel, pravděpodobně by to vývoj novinky ovlivnilo, ale ne takovým způsobem, jaký je ve hře teď. Jediný srovnatelný příklad je jen s HL2, kde únik rozpracované verze Valve málem stál bankrot a vyžádal si víc jak roční odklad. Valve nemělo také žádnou jinou sérii, ale v tom je ten problém u R* - on je má, ale v podstatě jako by neměl. A i ten GTA Online už se dostal za svou špičku, byť nemít ten, je v háji úplně. Jenže opět - on se leak netýká jen šestky, ale i pětky. Únik zdrojáků sice nezní z pohledu běžného uživatele nijak závažně, ale je důležitý v momentě, kdy se dostanou do ruky všem, co vydělávají na mod menu do Onlinu... A v tu chvíli už se nemluví "jen" o šestce a jejích prvních záběrech, které si běžný Franta přebere jako "Tak to vypadá teda pěkně blbě, to tam jako budou ty červeno, modro zelené čárky uprostřed postav? A proč jako ty NPC vypadají tak divně"... Hlavně ale já jim nic zlého nepřeju. Udělali moji nejmilovanější hru ever - Red Dead - a byť sem rozhodně nadšený z konce podpory Red Dead Onlinu nadšený nebyl, tohle jim ani náznakem škodolibě nepřeju. Samotných vývojářů je mi opravdu líto. Ale nevidím důvod, proč neříct kritiku na vedení a kroky firmy v momentě, kdy to podle mě podělali. Ano, ten leak nastal, i kdyby se R* choval a směřoval úplně opačným směrem. Ale nevyšel by z toho s takovou ostudou a pravděpodobně by to nebylo pro něj tak kritické. Buildy se kradly, kradou a krást budou. I Cyberpunk byl ukraden, to namátkou z poslední doby. Ale CD projekt to neohrozilo. Tento leak R* napřímo ohrožuje, bohužel. V tom je ten rozdíl.
841460
2 -2
reagovat
reaguje na: KARLOS
- ten leak a R* zachadzanie s hernou komunitou - tie 2 veci nemajú so sebou nič spoločné. ten leak by prišiel aj tak. a neviem, prečo by som ich mal súdiť za to, že sa starali iba o GTA online (ktoré im zarába miliardy, čiže to dáva zmysel) a že neinformovali o žiadnych novinkách ohľadom 6ky. dodali nám jedné z najlepších hier ever (GTA V, RDR2), nemám dôvod im priať niečo zlé. pod akým stresom momentálne musia byť - no neviem si predstaviť.
841460
- ten leak a R* zachadzanie s hernou komunitou - tie 2 veci nemajú so sebou nič spoločné. ten leak by prišiel aj tak. a neviem, prečo by som ich mal súdiť za to, že sa starali iba o GTA online (ktoré im zarába miliardy, čiže to dáva zmysel) a že neinformovali o žiadnych novinkách ohľadom 6ky. dodali nám jedné z najlepších hier ever (GTA V, RDR2), nemám dôvod im priať niečo zlé. pod akým stresom momentálne musia byť - no neviem si predstaviť.
841456
4 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Gonzi
Temu tej hry som sa uz snazil popisat, inak uz asi neviem. A nie, nie je nou to, ze ta ma bavit zabijanie a potom mas mat z toho vycitky. Pre mna to vobec nie je o nasili.

Inac, velmi ma prekvapuje a tak trochu skodoradostne bavi, ze sa dvojke vycita to, ze ti nedava moznost na vyber v kontroverznych situaciach a pritom cely zaver jednotky je presne o tom istom.:D Tu to vsak akosi nevadi, lebo sme sa automaticky vzili do vztahu Joela a Ellie a jeho rozhodnutie nam "dava zmysel". Je vsak spravne? Rozhodol by sa tak kazdy hrac?
841459
Temu tej hry som sa uz snazil popisat, inak uz asi neviem. A nie, nie je nou to, ze ta ma bavit zabijanie a potom mas mat z toho vycitky. Pre mna to vobec nie je o nasili. Inac, velmi ma prekvapuje a tak trochu skodoradostne bavi, ze sa dvojke vycita to, ze ti nedava moznost na vyber v kontroverznych situaciach a pritom cely zaver jednotky je presne o tom istom.*:D* Tu to vsak akosi nevadi, lebo sme sa automaticky vzili do vztahu Joela a Ellie a jeho rozhodnutie nam "dava zmysel". Je vsak spravne? Rozhodol by sa tak kazdy hrac?
841455
3 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Mi tenhle přístup nevadí, já mám rád příběhovky. Čím víc film, tím líp. Samotné hraní mě bavilo dostatečně...Proto to společně s RDR2 a Uncharted 4 považuju za 11/10 masterpiece hry :)

S tím combatem máš pravdu. Na druhou stranu, areny se dají proběhnout, teoreticky nikoho zabíjet nemusíš (kromě toho, co je nasrciptované). Všechno děláš v sebeobraně, páč protivníci ti na výběr taky nedají. Tímhle se to dá částečně obhájit...Navíc, k tomu prozření, že pomsta a vraždění nic neřeší, Ellie dojde až na úplném konci. 

Tvůj pohled dává smysli, díky za vysvětlení:+ Každopádně, důvody, proč se to většině těch "spodních 50% nelíbí jsou mnohem banálnější :D
841458
Mi tenhle přístup nevadí, já mám rád příběhovky. Čím víc film, tím líp. Samotné hraní mě bavilo dostatečně...Proto to společně s RDR2 a Uncharted 4 považuju za 11/10 masterpiece hry *:)* S tím combatem máš pravdu. Na druhou stranu, areny se dají proběhnout, teoreticky nikoho zabíjet nemusíš (kromě toho, co je nasrciptované). Všechno děláš v sebeobraně, páč protivníci ti na výběr taky nedají. Tímhle se to dá částečně obhájit...Navíc, k tomu prozření, že pomsta a vraždění nic neřeší, Ellie dojde až na úplném konci.  Tvůj pohled dává smysli, díky za vysvětlení*:+* Každopádně, důvody, proč se to většině těch "spodních 50% nelíbí jsou mnohem banálnější *:D*
841447
5 0
reagovat
R* GTA VI leak.

Byť je krádež zavržení hodná a žádnému vývojáři toto nepřeji, za to, že R* je momentálně tak v háji, si bohužel může z obrovské části sám. Ano, tohle se stát nemělo a ano, sama skutečnost vinou vývojářů není. Ale...
To, že je ostuda, že první hmatatelné představení jedné z nejočekávanějších her ever proběhlo takovým způsobem, je opravdu velkým pochybením R*. Ten kámen úrazu není to, že jim unikly data, ale že R* je v komunikaci nejen s herním světem, ale především se svými fanoušky a s fanoušky svých serií naprosto neschopný a pochybil na celé čáře.
Místo, aby už v únoru otevřeně připustil vývoj daného titulu, zvolil své obligátní "pracujeme na dalším přírůstku do jedné z našich sérií". Místo, aby v červenci vyrukoval s prvním oznámením a uvedl hru v nejlepším možném světle - podruhé neurčitě zmínil vývoj v nejhorší možné souvislosti: že omezí vývoj všech svých dalších projektů ve prospěch novinky.
Že lidi reagují negativně a dost zcestně na kvalitu uniklých materiálů - u kterých si neuvědomují, že jde o videa pracovní z vývoje a v žádném případě se neměla dostat k široké veřejnosti - je jednoduše vina toho, že se R* neobtěžoval hru prezentovat s dostatečným předstihem v něčem reprezentativním. Samozřejmě, že by se k tomu dostal, ale ten správný moment jednoduše prokoučoval.
Ještě problematičtější je však to, že je teď defakto neprávem zahnaný do kouta tím, že vsadil všechno na jednu kartu. A tu kartu teď někdo drží jako rukojmí a R* i T2 jsou právem strachy bez sebe.
GTA sérii podporuje pouze přes Online. Jakékoliv další pokusy buď nezvládl (Trilogie), nebo odpískal (Remake čtyřky, podle všeho právě kvůli Trilogii). Hlavně ale rezignoval na všechny ostatní značky, včetně Red Dead, což je historicky jedna z nejsilnějších značek vůbec a ostatní vydavatelé by za něco takového trhali ruce. Ne ale R*.
Ze stejného důvodu jako GTA IV byl zrušen remake Red Dead jedničky. Macešsky se ale chová i ke dvojce, která jako snad jediná hra z top ten nejprodávanějších her nedostala nextgen update a je vůbec otázka, zda ho někdy vůbec dostane. A vývoj Red Dead Online, alespoň nad rámec bugfix oprav pro jistotu stopli úplně - a to kvůli ničemu jinému, než kvůli šestce.
V situaci, kdy reálně hrozí odklad o minimálně další rok a to případě, že se situace ještě více nezhorší, v podstatě nemá R* nic jiného, než GTA Online. Ke kterému byl zdrojový kód ukraden taktéž... Ty slova podpory z herní komunity jsou sice hezká, ale pokud R* nezmění přístup, další taková rána mu už ten vaz zlomí.
841456
[b]R* GTA VI leak.[/b] Byť je krádež zavržení hodná a žádnému vývojáři toto nepřeji, za to, že R* je momentálně tak v háji, si bohužel může z obrovské části sám. Ano, tohle se stát nemělo a ano, sama skutečnost vinou vývojářů není. Ale... To, že je ostuda, že první hmatatelné představení jedné z nejočekávanějších her ever proběhlo takovým způsobem, je opravdu velkým pochybením R*. Ten kámen úrazu není to, že jim unikly data, ale že R* je v komunikaci nejen s herním světem, ale především se svými fanoušky a s fanoušky svých serií naprosto neschopný a pochybil na celé čáře. Místo, aby už v únoru otevřeně připustil vývoj daného titulu, zvolil své obligátní "pracujeme na dalším přírůstku do jedné z našich sérií". Místo, aby v červenci vyrukoval s prvním oznámením a uvedl hru v nejlepším možném světle - podruhé neurčitě zmínil vývoj v nejhorší možné souvislosti: že omezí vývoj všech svých dalších projektů ve prospěch novinky. Že lidi reagují negativně a dost zcestně na kvalitu uniklých materiálů - u kterých si neuvědomují, že jde o videa pracovní z vývoje a v žádném případě se neměla dostat k široké veřejnosti - je jednoduše vina toho, že se R* neobtěžoval hru prezentovat s dostatečným předstihem v něčem reprezentativním. Samozřejmě, že by se k tomu dostal, ale ten správný moment jednoduše prokoučoval. Ještě problematičtější je však to, že je teď defakto neprávem zahnaný do kouta tím, že vsadil všechno na jednu kartu. A tu kartu teď někdo drží jako rukojmí a R* i T2 jsou právem strachy bez sebe. GTA sérii podporuje pouze přes Online. Jakékoliv další pokusy buď nezvládl (Trilogie), nebo odpískal (Remake čtyřky, podle všeho právě kvůli Trilogii). Hlavně ale rezignoval na všechny ostatní značky, včetně Red Dead, což je historicky jedna z nejsilnějších značek vůbec a ostatní vydavatelé by za něco takového trhali ruce. Ne ale R*. Ze stejného důvodu jako GTA IV byl zrušen remake Red Dead jedničky. Macešsky se ale chová i ke dvojce, která jako snad jediná hra z top ten nejprodávanějších her nedostala nextgen update a je vůbec otázka, zda ho někdy vůbec dostane. A vývoj Red Dead Online, alespoň nad rámec bugfix oprav pro jistotu stopli úplně - a to kvůli ničemu jinému, než kvůli šestce. V situaci, kdy reálně hrozí odklad o minimálně další rok a to případě, že se situace ještě více nezhorší, v podstatě nemá R* nic jiného, než GTA Online. Ke kterému byl zdrojový kód ukraden taktéž... Ty slova podpory z herní komunity jsou sice hezká, ale pokud R* nezmění přístup, další taková rána mu už ten vaz zlomí.
5 -2
reagují: Cinefil, Gonzi, Muel
reagovat
reaguje na: Gorecki
"v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami". A téma té hry je nucení dělat něco co nechceš? Pak je to interaktivně naprosto super. Pak se krásně kloubí herní design a mechaniky s tématem hry. Něco jako v TLOU1, když svět je v troskách, všeho je nedostatek a tak... musíš sbírat odpadky a craftit z toho, co zrovna půjde. A můžou ti chybět ingredience na to, co zrovna chceš. Můžeš obcházet enemáky, protože ti prostě chybí suroviny na fight. Paráda.

A ne, počkej. Ono je téma že násilí a pomsta je špatné a hra tě nutí... vraždit vymazleně zábavným způsobem jako v DOOMu, jen ti pak v přiloženém filmu řekne, že tě to vlastně bavit nemělo.
841455
[i]"v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami"[/i]. A téma té hry je nucení dělat něco co nechceš? Pak je to interaktivně naprosto super. Pak se krásně kloubí herní design a mechaniky s tématem hry. Něco jako v TLOU1, když svět je v troskách, všeho je nedostatek a tak... musíš sbírat odpadky a craftit z toho, co zrovna půjde. A můžou ti chybět ingredience na to, co zrovna chceš. Můžeš obcházet enemáky, protože ti prostě chybí suroviny na fight. Paráda. A ne, počkej. Ono je téma že násilí a pomsta je špatné a hra tě nutí... vraždit vymazleně zábavným způsobem jako v DOOMu, jen ti pak v přiloženém filmu řekne, že tě to vlastně bavit nemělo.
841445
2 -1
reagují: Gorecki
reagovat
Hoši ja to vidím pozitívne. Už len to že stačí že v jednom svojom príspevku spomeniem v jednej vete TLOU2 a rozprúdi to takúto obsiahlu debatu, čo som teda nečakal, svedčí o tom že tá hra aj dnes po dvoch rokoch od vydania vyvoláva v hráčoch emócie, či už negatívne alebo pozitívne a o to predsa ide, o to išlo aj vývojárom kedže to sami priznali. Hráči čo to hrali si tú hru jednoducho pamätajú a ešte dlho si ju pamätať budú, či už je to ako tvrdí Gonzi skôr film ako hra alebo nie, ono je to vo výsledku vlastne asi aj jedno. Toto sa mnohým hrám dnes len tak nepodarí a to je na tom skvelé. Debatuje takto niekto po dvoch rokoch o takom Assasasin's Creed Valhalla? No nie :D
841451
Hoši ja to vidím pozitívne. Už len to že stačí že v jednom svojom príspevku spomeniem v jednej vete TLOU2 a rozprúdi to takúto obsiahlu debatu, čo som teda nečakal, svedčí o tom že tá hra aj dnes po dvoch rokoch od vydania vyvoláva v hráčoch emócie, či už negatívne alebo pozitívne a o to predsa ide, o to išlo aj vývojárom kedže to sami priznali. Hráči čo to hrali si tú hru jednoducho pamätajú a ešte dlho si ju pamätať budú, či už je to ako tvrdí [b]Gonzi[/b] skôr film ako hra alebo nie, ono je to vo výsledku vlastne asi aj jedno. Toto sa mnohým hrám dnes len tak nepodarí a to je na tom skvelé. Debatuje takto niekto po dvoch rokoch o takom Assasasin's Creed Valhalla? No nie *:D*
4 -1
reagovat
reaguje na: Gorecki
Yes. Rozhodně. Super nápad, provedení imho mohlo být lepší. Já mám s tou hrou největší problém, že mi ten point of view absolutně nestačil dostatečně na to, abych zahodil celou minulou hru a kousek týhle a řekl si "ok, jasný, ona je vlastně jako my". Fakt ne. Buď se to sehrálo moc rychle nebo to mohlo být ještě údernější, nevím. Nehledě na to, že ta motivace Joela vs Abbyho otce je ochrana Ellie, záchrana jejího života, ale za jakou cenu... což bych kurva musel být ultra samaritán nebo snad Buddha, abych s Abby dokázal soucítit stylem, že mi nebude vůbec vadit. Respektoval jsem ji a chápal, ale pořád jsem ji chtěl brutálně rozsračkovat.:D Vím, že Joel had it coming, ale tohle mi nestačilo. Neuspokojilo mě to. :D Karlovi jsem do vzkazníku napsal, že si ten konec hry, kdy ji ušetříme, mohli nechat do trojky a pak by mě tolik nerozčílil, protože bych s Abby, ale hlavně s Ellie, strávil víc času a ta pointa by nebyla tolik na oko. 

I tak se myslím jedná o jednu z nejlepších her, co kdy vznikla, leč má Gonzi v mnohém pravdu, co se hratelnosti týče. 
841450
Yes. Rozhodně. Super nápad, provedení imho mohlo být lepší. Já mám s tou hrou největší problém, že mi ten point of view absolutně nestačil dostatečně na to, abych zahodil celou minulou hru a kousek týhle a řekl si "ok, jasný, ona je vlastně jako my". Fakt ne. Buď se to sehrálo moc rychle nebo to mohlo být ještě údernější, nevím. [spoiler]Nehledě na to, že ta motivace Joela vs Abbyho otce je ochrana Ellie, záchrana jejího života, ale za jakou cenu... což bych kurva musel být ultra samaritán nebo snad Buddha, abych s Abby dokázal soucítit stylem, že mi nebude vůbec vadit. Respektoval jsem ji a chápal, ale pořád jsem ji chtěl brutálně rozsračkovat.*:D* Vím, že Joel had it coming, ale tohle mi nestačilo. Neuspokojilo mě to. *:D* Karlovi jsem do vzkazníku napsal, že si ten konec hry, kdy ji ušetříme, mohli nechat do trojky a pak by mě tolik nerozčílil, protože bych s Abby, ale hlavně s Ellie, strávil víc času a ta pointa by nebyla tolik na oko.  [/spoiler]I tak se myslím jedná o jednu z nejlepších her, co kdy vznikla, leč má Gonzi v mnohém pravdu, co se hratelnosti týče. 
841445
4 0
reagovat
reaguje na: Papricek
Ano, podle mě je typicky 6-9* fér hodnocení a ukřivdění hráči to přehánění (nebo kompenzují 11/10 masterpiece ;)).

Vadí mi ale, že se z toho dělá pomalu hra desetiletí, když vlastně nic nového nepřináší. Nemyslím to jako kritiku, mě ten příběh sice nesedl, ale o tom to není. Mě jde o to, že opravdu dobrá hra je o vyprávění v rámci interakce, ne cutscénách (kniha=>text, čtená kniha=>přednes, písnička=>hudba, divadlo=>herectví, kulisy, pozice na pódiu, film=>kamera, světlo, hra=>interakce). Naughty Dog napsali dobrý scénář a natočili dobrý film. To samo o sobě z toho ale nedělá dobrou hru!

Co se hry týče, tak je tam docela vymazlený combat loop, ale ten jde silně proti příběhu hry. Toto fakt není gameplay hry o "zlech pomsty" link Stačí se podívat, jak zlo války vykresluje řekněme This War of Mine.

Co se týče vyprávění interakcí, tak nic nového nebo vymazleného nepřináší. Je to naprosto klasická hra typu Gears of War. Combat loop je trochu jiný. Příběh je líp napsaný a vyprávěný cutscénama.

Když k tomu přidám všudypřítomnou kontroverzi (a ano, i tady, teď) tak to nevnímám jako "jednu z nejlepších a taky právem nejoceňovanějších her historie".

PS: Osobně mi zabití Joela nevadilo, ale to provedení v daném okamžiku z Abbie udělalo psychopata (po její záchraně jej mučí? ne popraví, ale mučí? Ok...) Každopádně že má hráč (ne Ellie, hráč) motivaci ji jít zlikvidovat, defacto proto hraje hru a pak ji... dostane do ruky a najednou ji má poznávat, místo aby s ní jen skočil z útesu? To není "odvážné" nebo "kontroverzní". To je přesně to, kdy hra upřednostňuje filmové vyprávění na úkor hráče. Hra přejde do módu "mačkej tlačítka a posune se příběh, určitě ale nechtěj pomoci dané postavě, nebuď investovaný, jinak by ti to mohlo vadit". Jako hra by to fungovalo, kdybychom hráli 20h za Abbie před zabitím Joela a pak by ho, pokud možno, nemučila. Nebo by se *gasp* mohl hráč interaktivně rozhodnout jestli je nebo není "v právu".

PPS: můj pohled na propojení hráče a charakteru je krásně popsaný v tomhle hodinovém videjku: link . Z GDC 2014! Od Jeremyho Bernsteina. Writera pro (mimo jiné) Dead Space 2. Čímž chci říct, že to není "kontroverzní" v uvozovkách, ale něco, co jde přímo proti filosofii toho, jak mají hry fungovat. I za předpokladu, že tu filosofii nesdílejí všichni, ale jen třeba čtvrtina, tak ... ta hra jde proti čtvrtině hráčů (arguably těch, kteří chápou rozdíl mezi hrou a filmem). Nejlepší hra historie my ass.
841447
Ano, podle mě je typicky 6-9* fér hodnocení a ukřivdění hráči to přehánění (nebo kompenzují 11/10 masterpiece *;)*). Vadí mi ale, že se z toho dělá pomalu hra desetiletí, když vlastně nic nového nepřináší. Nemyslím to jako kritiku, mě ten příběh sice nesedl, ale o tom to není. Mě jde o to, že opravdu dobrá hra je o vyprávění v rámci interakce, ne cutscénách (kniha=>text, čtená kniha=>přednes, písnička=>hudba, divadlo=>herectví, kulisy, pozice na pódiu, film=>kamera, světlo,[b] hra=>interakce[/b]). Naughty Dog napsali dobrý scénář a natočili dobrý film. To samo o sobě z toho ale nedělá dobrou hru! Co se hry týče, tak je tam docela vymazlený combat loop, ale ten jde silně proti příběhu hry. Toto fakt není gameplay hry o "zlech pomsty" https://www.youtube.com/watch?v=YIVtaZ_m1T8 Stačí se podívat, jak zlo války vykresluje řekněme This War of Mine. Co se týče vyprávění interakcí, tak nic nového nebo vymazleného nepřináší. Je to naprosto klasická hra typu Gears of War. Combat loop je trochu jiný. Příběh je líp napsaný a vyprávěný cutscénama. Když k tomu přidám všudypřítomnou kontroverzi (a ano, i tady, teď) tak to nevnímám jako [i]"jednu z nejlepších a taky právem nejoceňovanějších her historie"[/i]. PS: [spoiler]Osobně mi zabití Joela nevadilo, ale to provedení v daném okamžiku z Abbie udělalo psychopata (po její záchraně jej mučí? ne popraví, ale mučí? Ok...) Každopádně že má hráč (ne Ellie, hráč) motivaci ji jít zlikvidovat, defacto proto hraje hru a pak ji... dostane do ruky a najednou ji má poznávat, místo aby s ní jen skočil z útesu? To není "odvážné" nebo "kontroverzní". To je přesně to, kdy [b]hra upřednostňuje filmové vyprávění na úkor hráče[/b]. Hra přejde do módu [i]"mačkej tlačítka a posune se příběh, určitě ale nechtěj pomoci dané postavě, nebuď investovaný, jinak by ti to mohlo vadit"[/i]. Jako hra by to fungovalo, kdybychom hráli 20h za Abbie před zabitím Joela a pak by ho, pokud možno, nemučila. Nebo by se *gasp* mohl hráč interaktivně rozhodnout jestli je nebo není "v právu". [/spoiler]PPS: můj pohled na propojení hráče a charakteru je krásně popsaný v tomhle hodinovém videjku: https://www.youtube.com/watch?v=4mgK2hL33Vw . Z GDC 2014! Od Jeremyho Bernsteina. Writera pro (mimo jiné) Dead Space 2. Čímž chci říct, že to není "kontroverzní" v uvozovkách, ale něco, co jde přímo proti filosofii toho, jak mají hry fungovat. I za předpokladu, že tu filosofii nesdílejí všichni, ale jen třeba čtvrtina, tak ... ta hra jde proti čtvrtině hráčů (arguably těch, kteří chápou rozdíl mezi hrou a filmem). Nejlepší hra historie my ass.
841444
2 -3
reagují: Papricek
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ono to samozrejme je kontroverzne, pretoze presne ako si napisal, v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami. Chapem, preco to niektorym hracom vadi.

Ale to je zase presne to, co ja povazujem za genialne a preco tu hru povazujem za najlepsiu v historii, pretoze dokazala preklenut ten genericky desiatky rokov omielany princip a povysila herny zazitok na nieco, co ti hocijaka forma umenia (ano, ta hra je umenie) neprinesie.

Je to asi aj preto, ze napad Douglasa Adamsa s "Point of View Gun", ktory vymyslel pre Stoparov film povazujem za najlepsi, aky kedy mal a za kluc k tomu, aby ludstvo ako take vobec prezilo. A o tom je aj pre mna ta hra. Nie o samoucelnom uspokojeni z cesty za pomstou.
841445
Ono to samozrejme je kontroverzne, pretoze presne ako si napisal, v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami. Chapem, preco to niektorym hracom vadi. Ale to je zase presne to, co ja povazujem za genialne a preco tu hru povazujem za najlepsiu v historii, pretoze dokazala preklenut ten genericky desiatky rokov omielany princip a povysila herny zazitok na nieco, co ti hocijaka forma umenia (ano, ta hra je umenie) neprinesie. Je to asi aj preto, ze napad Douglasa Adamsa s "Point of View Gun", ktory vymyslel pre Stoparov film povazujem za najlepsi, aky kedy mal a za kluc k tomu, aby ludstvo ako take vobec prezilo. A o tom je aj pre mna ta hra. Nie o samoucelnom uspokojeni z cesty za pomstou.
841436
12 -1
reagují: Gonzi, Godlike
reagovat
reaguje na: Gonzi
Víceméně na stejné místa, jak ty, ale asi bude dost záležet na tom, kam konkrétně, například na redditu, si pro názory hráčů chodíš. To stejné s YT. Mezi známýma mám jednoho člověka, co tu hru hejtuje, ale ten ji nikdy ani nezapnul.

Pokud se člověku nelíbí ty dvě "kontroverzní" scénáristické rozhodnutí je v pořádku. To ale ještě neznamená, že je příběh špatný, že jsou špatně napsané postavy atd. I kdyby to mělo děj Epizody 9, tak technická kvalita, acting a gameplay z toho dělají aspoň šestkovou hru. Určitě ne ty nuly a jedničky co tvoří většinu negativních uživatelských recenzí na Metacritic, které ty považuješ za tak směrodatné.

Hratelnost okopírovaná z předchozího dílu série, wow, jaké zjištění. By mě zajímalo, jestli si tohle kritizoval i u Uncharted, GTA atd. Nové God of War bude třeba jenom pokračování příběhu, jinak to bude na chlup stejná hra jako jednička. U TLOU2 mi hratelnostní zlepšení přijde poměrné velké.
841444
Víceméně na stejné místa, jak ty, ale asi bude dost záležet na tom, kam konkrétně, například na redditu, si pro názory hráčů chodíš. To stejné s YT. Mezi známýma mám jednoho člověka, co tu hru hejtuje, ale ten ji nikdy ani nezapnul. Pokud se člověku nelíbí ty dvě "kontroverzní" scénáristické rozhodnutí je v pořádku. To ale ještě neznamená, že je příběh špatný, že jsou špatně napsané postavy atd. I kdyby to mělo děj Epizody 9, tak technická kvalita, acting a gameplay z toho dělají aspoň šestkovou hru. Určitě ne ty nuly a jedničky co tvoří většinu negativních uživatelských recenzí na Metacritic, které ty považuješ za tak směrodatné. Hratelnost okopírovaná z předchozího dílu série, wow, jaké zjištění. By mě zajímalo, jestli si tohle kritizoval i u Uncharted, GTA atd. Nové God of War bude třeba jenom pokračování příběhu, jinak to bude na chlup stejná hra jako jednička. U TLOU2 mi hratelnostní zlepšení přijde poměrné velké.
841436
11 0
reagují: Gonzi
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se