Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 3461 - 3480 Napsat příspěvek
Remake Maxe je pro mě rozhodně nejlepší oznámení roku, stejně jako tehdy oznámení remaku Mafie. Nadšení je úplně stejný.

Jelikož na tom budou pracovat Remedy, tak se ničeho nebojím. Ať už Max bude v nový verzi vypadat jakkoli, musí, opakuji musí, ho dabovat znovu James McCaffrey!

Ten hlas je nezapomenutelný, unikátní, zkrátka boží. Když jsem před pár týdny začal hrát Control a slyšel poprvé mluvit ředitele Trenche, hned jsem si uvědomil, že po deseti letech znovu slyším Maxe! 
824638
Remake Maxe je pro mě rozhodně nejlepší oznámení roku, stejně jako tehdy oznámení remaku Mafie. Nadšení je úplně stejný. Jelikož na tom budou pracovat Remedy, tak se ničeho nebojím. Ať už Max bude v nový verzi vypadat jakkoli, musí, opakuji musí, ho dabovat znovu James McCaffrey! Ten hlas je nezapomenutelný, unikátní, zkrátka boží. Když jsem před pár týdny začal hrát Control a slyšel poprvé mluvit ředitele Trenche, hned jsem si uvědomil, že po deseti letech znovu slyším Maxe! 
7 -1
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: kyller
Pretože je jednoduchšie a minimálne rovnako (ak nie aj viac) výnosnejšie urobiť k takej hre 2-3 rozšírenia (datadisky, expanzie, DLC a pod.) a pridať nejaké ďalšie eventy a pod., čím získaš niekoľko ďalších rokov a až potom robiť na regulérnom pokračovaní, presne ako v kinematografii, radšej budú dojiť nejakú značku x prinajlepešom mierne nadpriemernými filmami ako prísť s niečim novým.
824625
Pretože je jednoduchšie a minimálne rovnako (ak nie aj viac) výnosnejšie urobiť k takej hre 2-3 rozšírenia (datadisky, expanzie, DLC a pod.) a pridať nejaké ďalšie eventy a pod., čím získaš niekoľko ďalších rokov a až potom robiť na regulérnom pokračovaní, presne ako v kinematografii, radšej budú dojiť nejakú značku x prinajlepešom mierne nadpriemernými filmami ako prísť s niečim novým.
824623
2 -1
reagovat
Kde sú tie časy, keď veľké štúdiá boli schopné vydávať každé dva roky novú hru a každá bola brutálna pecka? Chápem, že požiadavky na AAA tituly sú stále väčšie, ale to nič nemení na veci. Tie nové nástroje predsa vývoj hier len zrýchlujú, nie naopak. To zabudli ako sa hry robia, že potrebujú xy rokov ladiť a niekoľkokrát to celé prerábať? Ehm... GTAVI... :) 
824623
Kde sú tie časy, keď veľké štúdiá boli schopné vydávať každé dva roky novú hru a každá bola brutálna pecka? Chápem, že požiadavky na AAA tituly sú stále väčšie, ale to nič nemení na veci. Tie nové nástroje predsa vývoj hier len zrýchlujú, nie naopak. To zabudli ako sa hry robia, že potrebujú xy rokov ladiť a niekoľkokrát to celé prerábať? Ehm... GTAVI... *:)* 
2 -1
reagují: Attikus
reagovat
reaguje na: HAL
Omg já netvrdím, že to bude stát jako první Max, ale že to je výrazně jednodušší a levnější projekt než něco nového a originálního, přičemž to má mnohem jistější zisk.
824619
Omg já netvrdím, že to bude stát jako první Max, ale že to je [b]výrazně[/b] jednodušší a levnější projekt než něco nového a originálního, přičemž to má mnohem jistější zisk.
824617
2 -1
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tak samozřejmě že to bude levnější než další pokračování Red Dead nebo GTA, ty jsou na úplně jiném levelu - ale pořád to bude stát jako moderní AAA hra, tzn není to nijak levná záležitost. Rozhodně ve srovnání s miniaturním 3 mega rozpočtem originálu, tohle bude o řád větší.

Je úplně jedno že lead designér nemusí znovu vymýšlet jádro hry, když stejně mnohonásobně víc bude stát audio-vizuál, nahrávání motion-capture, voice acting a podobně. A btw je jasné že nějaký artista jak má Max vypadat rozhodně neví, protože ten vypadal v každém díle jinak, vždy měl tvář jiného herce - teď bude Maxe bezpochyby představovat zase někdo další ;) Vždyť v jedničce v rámci úspor prostě nahráli ksichty vývojového týmu a jejich rodin :D
824617
Tak samozřejmě že to bude levnější než další pokračování Red Dead nebo GTA, ty jsou na úplně jiném levelu - ale pořád to bude stát jako moderní AAA hra, tzn není to nijak levná záležitost. Rozhodně ve srovnání s miniaturním 3 mega rozpočtem originálu, tohle bude o řád větší. Je úplně jedno že lead designér nemusí znovu vymýšlet jádro hry, když stejně mnohonásobně víc bude stát audio-vizuál, nahrávání motion-capture, voice acting a podobně. A btw je jasné že nějaký artista jak má Max vypadat rozhodně neví, protože ten vypadal v každém díle jinak, vždy měl tvář jiného herce - teď bude Maxe bezpochyby představovat zase někdo další *;)* Vždyť v jedničce v rámci úspor prostě nahráli ksichty vývojového týmu a jejich rodin *:D*
824616
1 -2
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: HAL
Není remake jako remake. Mluvím spíše o věcech typu Demon Souls (bluepoint k tomu má zajímavý talk na youtube, btw), než o "remaku" typu Resident Evil 2, kde si to defacto vzalo jistou inspiraci v původním příběhu a... to je asi tak vše :D.

Každopádně třeba Max Payne nemá 100 let a pořád se dá hrát, jen je děsně starý, je problém jej rozjet atd. atp. Pokud ale teď nějaký artista dostane za úkol udělat model Maxe, tak si buď přímo vezme model z NY sekce z MP3, nebo si jej udělá od podlahy, ale PŘESNĚ VÍ jak má vypadat. A tohle platí o všem. Jestli zachovají strukturu levelů a nebude to najednou, já nevím, nějaké detektivní open world RPG :D, tak už teď mají kompletní layout, už teď mají zbraně, enemáky, detailní popis fungování bullet time, health mechaniku, rozmístění prášků, nábojů atd. atp.

Stačí k tomu sednout a s trochou nadsázky to jako rutinní řemeslník vyrobit v dnešním standardu.

Oproti tomu původní vývoj "famózně" vystřídal 4 enginy než to vyšlo. Původně to bylo ... Dark Justice... isometrická střílečka o drogových válkách v blízké budoucnosti :D 5 let vývoje vlastních nástrojů pro experimentování a zjišťování co funguje a co ne... Ta představa, že by teď někdo "2 roky zkoušel" jak by mohl vlastně moderní MP fungovat (po tom, co je venku trojka) mě vyloženě pobavila.

Netvrdím, že to vyrobím já za víkend. Ale AAA studio má možnost riskovat novou značku a něco bastlit 5 let, nebo dělat pokračování staré značky a něco bastlit 3 roky, nebo udělat remake staré značky a bastlit to třeba rok. Ten rozdíl je obrovský. Proto to všichni s nadšením dělají. Při správném načasování si to z nostalgie víceméně automaticky koupí původní hráči, zvedne to popularitu pro případné pokračování a při těchhle všech benefitech to jsi ještě schopný vyrobit podstatně rychleji, než něco nového, protože víš co děláš.
824616
Není remake jako remake. Mluvím spíše o věcech typu Demon Souls (bluepoint k tomu má zajímavý talk na youtube, btw), než o "remaku" typu Resident Evil 2, kde si to defacto vzalo jistou inspiraci v původním příběhu a... to je asi tak vše *:D*. Každopádně třeba Max Payne nemá 100 let a pořád se dá hrát, jen je děsně starý, je problém jej rozjet atd. atp. Pokud ale teď nějaký artista dostane za úkol udělat model Maxe, tak si buď přímo vezme model z NY sekce z MP3, nebo si jej udělá od podlahy, ale PŘESNĚ VÍ jak má vypadat. A tohle platí o všem. Jestli zachovají strukturu levelů a nebude to najednou, já nevím, nějaké detektivní open world RPG *:D*, tak už teď mají kompletní layout, už teď mají zbraně, enemáky, detailní popis fungování bullet time, health mechaniku, rozmístění prášků, nábojů atd. atp. Stačí k tomu sednout a s trochou nadsázky to jako rutinní řemeslník vyrobit v dnešním standardu. Oproti tomu původní vývoj "famózně" vystřídal 4 enginy než to vyšlo. Původně to bylo ... Dark Justice... isometrická střílečka o drogových válkách v blízké budoucnosti *:D* 5 let vývoje vlastních nástrojů pro experimentování a zjišťování co funguje a co ne... Ta představa, že by teď někdo "2 roky zkoušel" jak by mohl vlastně moderní MP fungovat (po tom, co je venku trojka) mě vyloženě pobavila. Netvrdím, že to vyrobím já za víkend. Ale AAA studio má možnost riskovat novou značku a něco bastlit 5 let, nebo dělat pokračování staré značky a něco bastlit 3 roky, nebo udělat remake staré značky a bastlit to třeba rok. Ten rozdíl je obrovský. Proto to všichni s nadšením dělají. Při správném načasování si to z nostalgie víceméně automaticky koupí původní hráči, zvedne to popularitu pro případné pokračování a při těchhle všech benefitech to jsi ještě schopný vyrobit podstatně rychleji, než něco nového, protože víš co děláš.
824614
3 -1
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
Among Us je ale trochu jiný level než udělat znovu Resident Evil, Final Fantasy nebo KotOR :D

Oproti vývoji komplet nové hry máš výhodu v napsaném scénáři, plus mínus layoutu levelů a tak podobně, ale i v gamedesignu se toho mění dost aby hra odpovídala moderním standardům, ostatně i předělaná Mafia si toho víc bere z Mafie 3 než z originálu. Kdyby nemohla využít assetů z trojky, ten remake by asi nikdy nevznikl protože by byl sám o sobě příliš drahý.

Ten Max Payne má být plně AAA produkce a i ty ostatní remaky co zmiňuju byly afaik dražší než originální hry i se započítáním inflace.
824614
Among Us je ale trochu jiný level než udělat znovu Resident Evil, Final Fantasy nebo KotOR *:D* Oproti vývoji komplet nové hry máš výhodu v napsaném scénáři, plus mínus layoutu levelů a tak podobně, ale i v gamedesignu se toho mění dost aby hra odpovídala moderním standardům, ostatně i předělaná Mafia si toho víc bere z Mafie 3 než z originálu. Kdyby nemohla využít assetů z trojky, ten remake by asi nikdy nevznikl protože by byl sám o sobě příliš drahý. Ten Max Payne má být plně AAA produkce a i ty ostatní remaky co zmiňuju byly afaik dražší než originální hry i se započítáním inflace.
824611
1 -2
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: HAL
To se pleteš. Logicky tě nějaká AAA kvalita něco stojí, ale lidi si fakt neuvědomují jak moc věcí se během vývoje her dělá na 10x, vyhazuje, zaměňuje a předělává.
S remakem ti to odpadává, protože přesně víš co děláš, jak to má fungovat atd. a jen to musíš vyrobit.

Ostatně, z toho žijí všechny ty Let's make Among Us in 24 hours / in 3D / in VR / on mobile ... videa na youtube. ;)
824611
To se pleteš. Logicky tě nějaká AAA kvalita něco stojí, ale lidi si fakt neuvědomují jak moc věcí se během vývoje her dělá na 10x, vyhazuje, zaměňuje a předělává. S remakem ti to odpadává, protože přesně víš co děláš, jak to má fungovat atd. a jen to musíš vyrobit. Ostatně, z toho žijí všechny ty Let's make Among Us in 24 hours / in 3D / in VR / on mobile ... videa na youtube. *;)*
824596
1 -1
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
No komplet remaky úplně levné nebudou, to platí spíš u těch remasterů - a ty většinou zase stojí dost za hovno :D

Remaků starých kvalitních her by za mě mohlo být klidně víc, stejně jsou ty staré časem prověřené hry obvykle mnohem lepší než novinky co vychází teď.
824596
No komplet remaky úplně levné nebudou, to platí spíš u těch remasterů - a ty většinou zase stojí dost za hovno *:D* Remaků starých kvalitních her by za mě mohlo být klidně víc, stejně jsou ty staré časem prověřené hry obvykle mnohem lepší než novinky co vychází teď.
824595
2 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: kyller
protože je to levné a jisté
824595
protože je to levné a jisté
824583
1 -2
reagují: HAL
reagovat
Mám pocit, že v poslednej dobe tých remasterov a remakov vychádza viac ako nových hier. Na druhú stranu... radšej Max Payne remake ako ďalší Control ?)
824583
Mám pocit, že v poslednej dobe tých remasterov a remakov vychádza viac ako nových hier. Na druhú stranu... radšej Max Payne remake ako ďalší Control *?)*
10 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Remedy se postará o vývoj, R* o prachy a distribuci. Nebudou to vyvíjet na R* enginu RAGE, ale Remedyho Nightlight (Quantum Break).

S tou čtverkou taky očekávám, že se po vydání zvedne o značku zájem a R* si další díl rozmyslí.
824581
Remedy se postará o vývoj, R* o prachy a distribuci. Nebudou to vyvíjet na R* enginu RAGE, ale Remedyho Nightlight (Quantum Break). S tou čtverkou taky očekávám, že se po vydání zvedne o značku zájem a R* si další díl rozmyslí.
824561
2 -1
reagovat
reaguje na: HAL
Děkuju, nechám si ji do Smrti8)

Ať nejsem OT: Horizon FW dohrany: všechny trofeje, otazníky, vedlejší úkoly, sběratelské předměty a 110 hodin krásně využitého času:+

V nejbližší době naštěstí nic tak časově náročného pro mě nevychází. Maximálně Switch Sports, ale to beru spíš jako sport a společenský zážitek.
824576
Děkuju, nechám si ji do Smrti*8)* Ať nejsem OT: Horizon FW dohrany: všechny trofeje, otazníky, vedlejší úkoly, sběratelské předměty a 110 hodin krásně využitého času*:+* V nejbližší době naštěstí nic tak časově náročného pro mě nevychází. Maximálně Switch Sports, ale to beru spíš jako sport a společenský zážitek.
824549
4 -1
reagovat
Jestli je v tom zainteresované Remedy, tak by to nemusela být úplná sračka (obzvlášť když tohle snadno může připravit půdu pro čtyřku). Engine pro Maxe Paynea 3 byl boží, co mě se týče. (jako jasně, dnes by byla trochu hezčí grafika, ale celý ten systém interakcí měli zmáknutý).
Jinak škoda že neremakují i trojku. Rád bych si to zahrál bez nekonečných nepřeskočitelných psychedelických videjí.........
824561
Jestli je v tom zainteresované Remedy, tak by to nemusela být úplná sračka (obzvlášť když tohle snadno může připravit půdu pro čtyřku). Engine pro Maxe Paynea 3 byl boží, co mě se týče. (jako jasně, dnes by byla trochu hezčí grafika, ale celý ten systém interakcí měli zmáknutý). Jinak škoda že neremakují i trojku. Rád bych si to zahrál bez nekonečných nepřeskočitelných psychedelických videjí.........
2 -1
reagují: Cinefil
reagovat
Bohatě by stačila úroveň grafiky ze trojky. Ta je i na dnešní poměry solidní.

A ať už remake dopadne jakkoliv (tedy lépe než GTA), mohlo by to u hráčů vzbudit zájem a donutit R* k regulérní čtverce. Tahle série mi dost chybí.
824556
Bohatě by stačila úroveň grafiky ze trojky. Ta je i na dnešní poměry solidní. A ať už remake dopadne jakkoliv (tedy lépe než GTA), mohlo by to u hráčů vzbudit zájem a donutit R* k regulérní čtverce. Tahle série mi dost chybí.
2 -1
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
:+:+ (jeden palec za hru, druhý za profilovku :))
824552
*:+**:+* (jeden palec za hru, druhý za profilovku *:)*)
824551
2 -1
reagovat
reaguje na: HAL
Tvrdí, že to nebudou brát jako nějaký vedlejsak, ale klasický vývoj jako u AAA her. Že je to jejich srdcovka atd...:D
824551
Tvrdí, že to nebudou brát jako nějaký vedlejsak, ale klasický vývoj jako u AAA her. Že je to jejich srdcovka atd...*:D*
824549
5 -1
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jo, to bludiště taky nezapomenu, to je tak debilní level :D

Snad to neposerou, jedny z nejlepších her ke kterým se pořád občas vracím.
824549
Jo, to bludiště taky nezapomenu, to je tak debilní level *:D* Snad to neposerou, jedny z nejlepších her ke kterým se pořád občas vracím.
824541
3 -1
reagují: (=LIFTY=), (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
:+:+:+ Dvojku jsem dohrál na všechny obtížnosti hned po sobě. Ale u jedničky jsem skončil právě v jedné noční můře a nevěděl kam dál:D
Jinak zrovna hraju remake Alana Weaka a tam ty zkušenosti z nočních můr rozjeli naplno. Hrát to v noci je dost nepříjemné.
824544
*:+**:+**:+* Dvojku jsem dohrál na všechny obtížnosti hned po sobě. Ale u jedničky jsem skončil právě v jedné noční můře a nevěděl kam dál*:D* Jinak zrovna hraju remake Alana Weaka a tam ty zkušenosti z nočních můr rozjeli naplno. Hrát to v noci je dost nepříjemné.
824541
5 -1
reagovat
Remedy a Rockstar udělají remaky Max Payne 1 a 2.:+

Nezapomenu na bludiště z krve, kde se následoval pláč mimina. 
824541
Remedy a Rockstar udělají remaky Max Payne 1 a 2.*:+* Nezapomenu na bludiště z krve, kde se následoval pláč mimina. 
17 -1
reagují: HAL, (=LIFTY=)
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se