Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 5281 - 5300 Napsat příspěvek
reaguje na: do_Od
Link mi odkazuje na tuhle diskuzi, předpokládám, že na tvůj koment, ale na příspěvek mě to nehodí...
Jestli si mi ale odepisoval, pak promiň, musel sem to v té tuně příspěvků přehlédnout... Ze kterého to bylo dne, abych to nějak dohledal?
758695
Link mi odkazuje na tuhle diskuzi, předpokládám, že na tvůj koment, ale na příspěvek mě to nehodí... Jestli si mi ale odepisoval, pak promiň, musel sem to v té tuně příspěvků přehlédnout... Ze kterého to bylo dne, abych to nějak dohledal?
758691
1 -1
reagovat
Jen tak mimo téma... Paper Mario ma být otevřeny svět... Vyjde ve stejny den, jako Ghost of Tsushima a ja tak prakticky přijdu o veškerý volný čas:D
758694
Jen tak mimo téma... Paper Mario ma být otevřeny svět... Vyjde ve stejny den, jako Ghost of Tsushima a ja tak prakticky přijdu o veškerý volný čas*:D*
2 -1
reagovat
reaguje na: KARLOS
Děláš si srandu? 

link

Kde v té druhé polovině komentáře, kterou jsem psal speciálně tobě, dochází ke chvalořečení látky a příběhu? :(
758691
Děláš si srandu?  [url=https://www.moviezone.cz/forum/hry#comment_758345]link[/url] Kde v té druhé polovině komentáře, kterou jsem psal speciálně tobě, dochází ke chvalořečení látky a příběhu? *:(*
758683
3 -3
reagují: KARLOS, KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
Tým chceš povedať čo?!?! Že moje vyjadrovanie stojí za p.....? Ok no :D

Inak Gorecki chválim za výborný komentár, skvele si to napísal :+
758688
Tým chceš povedať čo?!?! Že moje vyjadrovanie stojí za p.....? Ok no *:D* Inak [b]Gorecki[/b] chválim za výborný komentár, skvele si to napísal *:+*
758683
5 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Rozumiem, ale to je iny pristup. Pri TLOU zamerom nie je nechat hraca robit vlastne rozhodnutia a citit dosledky za ne, pripadne nimi nechat smerovat pribeh. Ak sa to dobre podari, je to uzasne. Ale uz sa budem asi opakovat. TLOU je skratka interaktivny film, ktory sa vdaka svojej forme snazi v tebe vybudovat lepsie spojenie s postavami a ich motivaciami, aby si ich rozhodnutia a to co prezivaju lepsie precitil a prehodnotil v sebe.

Filmov o nezmyselnosti pomsty bolo uz mrte, aj zaverov, pri ktorych hlavny hrdina nedokoncil svoj zamer a vzdal sa toho pri uvedomeni nezmyselnosti toho aktu. Ale maloktory to dokazal podat tak citlivo, hlboko a najma plnohodnotne porovnatelne z obidvoch stran konfliktu.

Chapem, co si od toho chcel a ze to nasilne vodenie cez zlomove situacie, ktore iba nezucastnene sledujes na teba nefunguju. Ale Druckman chcel skratka rozpovedat jeden konkretny pribeh s nejakym posolstvom, ktore chcel, aby sa do hraca prenieslo. Na niekoho to prave preto nezafungovalo vobec, pre ineho to bola ako rana do hlavy, z ktorej sa bude spamatavat este dlho a zanecha to v nom silny zazitok.

To ze to u niekoho zafungovalo a u niekoho nie neznamena automaticky, ze znamka kvality je iba to, ze to musi zafungovat rovnako spolahlivo u kazdeho. Skratka si bohuzial na tej druhej strane barikady. Ale imho naozaj vynimocne diela niekedy vznikaju prave z podobneho rozporu.

Ja som len rad, ze Druckmann mal tie gule ist si za touto viziou, hoci uz v development hell faze musel mat kopu odporcov.
758687
Rozumiem, ale to je iny pristup. Pri TLOU zamerom nie je nechat hraca robit vlastne rozhodnutia a citit dosledky za ne, pripadne nimi nechat smerovat pribeh. Ak sa to dobre podari, je to uzasne. Ale uz sa budem asi opakovat. TLOU je skratka interaktivny film, ktory sa vdaka svojej forme snazi v tebe vybudovat lepsie spojenie s postavami a ich motivaciami, aby si ich rozhodnutia a to co prezivaju lepsie precitil a prehodnotil v sebe. [spoiler]Filmov o nezmyselnosti pomsty bolo uz mrte, aj zaverov, pri ktorych hlavny hrdina nedokoncil svoj zamer a vzdal sa toho pri uvedomeni nezmyselnosti toho aktu. [/spoiler]Ale maloktory to dokazal podat tak citlivo, hlboko a najma plnohodnotne porovnatelne z obidvoch stran konfliktu. Chapem, co si od toho chcel a ze to nasilne vodenie cez zlomove situacie, ktore iba nezucastnene sledujes na teba nefunguju. Ale Druckman chcel skratka rozpovedat jeden konkretny pribeh s nejakym posolstvom, ktore chcel, aby sa do hraca prenieslo. Na niekoho to prave preto nezafungovalo vobec, pre ineho to bola ako rana do hlavy, z ktorej sa bude spamatavat este dlho a zanecha to v nom silny zazitok. To ze to u niekoho zafungovalo a u niekoho nie neznamena automaticky, ze znamka kvality je iba to, ze to musi zafungovat rovnako spolahlivo u kazdeho. Skratka si bohuzial na tej druhej strane barikady. Ale imho naozaj vynimocne diela niekedy vznikaju prave z podobneho rozporu. Ja som len rad, ze Druckmann mal tie gule ist si za touto viziou, hoci uz v development hell faze musel mat kopu odporcov.
758682
4 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
yep :+
758684
yep *:+*
758683
3 -1
reagovat
reaguje na: Gorecki
Já sem upřímně rád, že sem si mohl konečně něco přečíst k samotnému přístupu ze spokojené strany a ne jen chvalořečení samotné lítky a příběhu. :+:+:+
758683
Já sem upřímně rád, že sem si mohl konečně něco přečíst k samotnému přístupu ze spokojené strany a ne jen chvalořečení samotné lítky a příběhu. *:+**:+**:+*
758677
5 -2
reagují: do_Od, FallenMaia, Gonzi
reagovat
reaguje na: Gorecki
Se vším i celkem souhlasím, jen mi vadí, že to "vnucovanie" se řeší čistě v cutscénách (ta hra mi třeba v tomto smyslu spíše zprostředkovává emoce spojitelné se znásilněním, protože se děje něco, co nechci, co není důsledek mých akcí a co nemůžu zastavit). Když v papers please někoho ne-pustíš do země, tak to děláš ty. Je to tvé rozhodnutí a ty jej těžce neseš. Chvíli jsem teď hledal toto: link - TOTO je geniální herní zpracování pocitů... posílám timed link, ale on prostě těch x minut předtím normálně popisuje hru, popisuje mechaniky a pak se """zhroutí""" protože udělal něco špatného. A zhroutí se, protože to udělat nemusel, byla to jeho svobodná volba (v těžké situaci) a má důsledky pro něj, jakožto hráče.
758682
Se vším i celkem souhlasím, jen mi vadí, že to "vnucovanie" se řeší čistě v cutscénách (ta hra mi třeba v tomto smyslu spíše zprostředkovává emoce spojitelné se znásilněním, protože se děje něco, co nechci, co není důsledek mých akcí a co nemůžu zastavit). Když v papers please někoho ne-pustíš do země, tak to děláš ty. Je to tvé rozhodnutí a ty jej těžce neseš. Chvíli jsem teď hledal toto: https://youtu.be/YNNAdTAM5os?t=1688 - TOTO je geniální herní zpracování pocitů... posílám timed link, ale on prostě těch x minut předtím normálně popisuje hru, popisuje mechaniky a pak se """zhroutí""" protože udělal něco špatného. A zhroutí se, protože to udělat nemusel, byla to jeho svobodná volba (v těžké situaci) a má důsledky pro něj, jakožto hráče.
758677
1 -1
reagují: Gorecki
reagovat
reaguje na: Godlike
V pohode. Ved nehovorim o kazdom.
Na mna napriklad nefunguju filmy Clinta Eastwooda. A uznavam ho.?)
758679
V pohode. Ved nehovorim o kazdom. Na mna napriklad nefunguju filmy Clinta Eastwooda. A uznavam ho.*?)*
758678
3 0
reagovat
reaguje na: Gorecki
Neodmítám vůbec nic. Ten nápad je skvělej. Nefungovalo to na mě. A empatickej sem jako to hovado.
758678
Neodmítám vůbec nic. Ten nápad je skvělej. Nefungovalo to na mě. A empatickej sem jako to hovado.
758677
1 -1
reagují: Gorecki
reagovat
reaguje na: Gonzi
To "nepochopenie" neber ako nieco degradujuce v zmysle, ze na to nemas kapacitu alebo nieco podobne tupe. Skor to ber ako "odmietanie pristupit na hru" Druckmana a jeho zamer.

Osobne si myslim, ze to tak dobre funguje (na tu spokojnu cast hracov, do ktorej sa radim) prave preto, ze to skvelo vyuziva medium. Pretoze to ze si NUTENY za nu hrat si tak nejak k nej musis povinne hladat cestu a prejst si jej situaciu doslova v jej topankach. Pracuje to s tvojou predpojatostou, nenavistou, zaujatostou. Nenavidis ju, lebo je skareda, muzatka a zabila mi otca. Je ti jedno preco, chces ju vidiet mrtvu a co najskor. A to je presne o tom.

To ze az nasledne prichadzas na jej motivaciu je to genialne, lebo to konfrontuje teba a tvoje presvedcenie. Sice nie si do toho zainvolvovany nejakymi rozhodnutiami, ktore by ten pribeh mozno vetvili, ani nemas moznost "nezabit", ale je to genialne vystavane tak, ze coraz viac nachadzas paralelu medzi Abby a Ellie a to ze v zavere necitis nenavist ani k jednej, ze neprichadza ziadna katarzia, ze to nie je hra na good guy, bad guy, to je prave to vzacne a osviezujuce na tom celom.

Pekne som to citil na tom, aky som mal najprv vztah ku Zjazvencom cez zazitky a skusenosti Ellie a nasledne mi to cele prekopala Abby cez jej vztah s Levom a Yarou, kedy si uvedomila, ze WLF su ti zli, ktori chcu genocidne vyhladit Zjazvencov, ktori sa prave naopak snazia izolovat a iba si v pokoji zit svoj zivot na ostrove.


To "vnucovanie" je proste umelecky zamer, Druckman s tebou cielene manipuluje, aby dosiahol nejaky tvoj pocit. Ale to robi predsa takmer kazdy umelec a pouziva na to rozne nastroje.

Nehovorim, ze ta hra je dokonala, ale to o co jej islo si neviem predstavit urobit lepsie. Dohral som to len vcera, takze mozno sa mi to este rozlezi viac v hlave.

Len citim, ze vacsina kritikov naraza na to, ze ten zamer skratka odmietaju. Ci uz cez svoje vlastne sklamane predstavy o tom, ako ten pribeh mal pokracovat alebo cez rozne ine predsudky typu "woke" ci "transgender" a podobne sracky, ktore sa chvalabohu v tejto diskusii nevyskytuju.
758677
To "nepochopenie" neber ako nieco degradujuce v zmysle, ze na to nemas kapacitu alebo nieco podobne tupe. Skor to ber ako "odmietanie pristupit na hru" Druckmana a jeho zamer. [spoiler]Osobne si myslim, ze to tak dobre funguje (na tu spokojnu cast hracov, do ktorej sa radim) prave preto, ze to skvelo vyuziva medium. Pretoze to ze si NUTENY za nu hrat si tak nejak k nej musis povinne hladat cestu a prejst si jej situaciu doslova v jej topankach. Pracuje to s tvojou predpojatostou, nenavistou, zaujatostou. Nenavidis ju, lebo je skareda, muzatka a zabila mi otca. Je ti jedno preco, chces ju vidiet mrtvu a co najskor. A to je presne o tom. To ze az nasledne prichadzas na jej motivaciu je to genialne, lebo to konfrontuje teba a tvoje presvedcenie. Sice nie si do toho zainvolvovany nejakymi rozhodnutiami, ktore by ten pribeh mozno vetvili, ani nemas moznost "nezabit", ale je to genialne vystavane tak, ze coraz viac nachadzas paralelu medzi Abby a Ellie a to ze v zavere necitis nenavist ani k jednej, ze neprichadza ziadna katarzia, ze to nie je hra na good guy, bad guy, to je prave to vzacne a osviezujuce na tom celom. Pekne som to citil na tom, aky som mal najprv vztah ku Zjazvencom cez zazitky a skusenosti Ellie a nasledne mi to cele prekopala Abby cez jej vztah s Levom a Yarou, kedy si uvedomila, ze WLF su ti zli, ktori chcu genocidne vyhladit Zjazvencov, ktori sa prave naopak snazia izolovat a iba si v pokoji zit svoj zivot na ostrove.[/spoiler] To "vnucovanie" je proste umelecky zamer, Druckman s tebou cielene manipuluje, aby dosiahol nejaky tvoj pocit. Ale to robi predsa takmer kazdy umelec a pouziva na to rozne nastroje. Nehovorim, ze ta hra je dokonala, ale to o co jej islo si neviem predstavit urobit lepsie. Dohral som to len vcera, takze mozno sa mi to este rozlezi viac v hlave. Len citim, ze vacsina kritikov naraza na to, ze ten zamer skratka odmietaju. Ci uz cez svoje vlastne sklamane predstavy o tom, ako ten pribeh mal pokracovat alebo cez rozne ine predsudky typu "woke" ci "transgender" a podobne sracky, ktore sa chvalabohu v tejto diskusii nevyskytuju.
758671
7 -1
reagují: KARLOS, Gonzi, Godlike
reagovat

Last Of Us

btw pěkná kompilace (logicky plná spoilerů) link
758675
btw pěkná kompilace (logicky plná spoilerů) https://www.youtube.com/watch?v=Dm9LUOyXCzU
Last Of Us
1 -1
reagovat
reaguje na: Gorecki
Já to pochopil, jen s tím nesouhlasím vzhledem k médiu. Klidně se podívám na film o ... ale nechci zrát za ... doplň si třeba oblíbeného diktátora. V podstatě každého jde pochopit, dokonce správný záporák je takový, který má pochopitelnou motivaci (případně jako bonus funguje jako protipól k hrdinovi).
Nikomu ten pohled nevnucuji, ale perfektní hra (za mně) je taková, ve které JÁ  dělám věci, které na mě mají psychický dopad (Papers, please) a ne hra, ve které se tyto věci dějí na úrovni filmu a já si mezitím hraju to své blues. Opravdu nevím jak jinak vysvětlit, že se (v tomto směru) nebavím o obsahu toho příběhu, ale o vhodnosti provedení v herním médiu.

Když se enemáci nějak jmenují, mají rodinu, jsou těhotní apod. má na mě například téměr nulový dopad, když je nemůžu nezabít (chybí možnost omráčení, často nelze projít jen stealthem, apod.) = že jsou mrtví je rozhodnutí scénáristy a ne hráče, tudíž já pak nemůžu pociťovat vinu.

Přeju ti, že se ti to beze zbytku líbilo (fakt a fajn komentář), jen já od herního média čekám něco jiného než od filmu, a fakt to nevnímám jako "nepochopení".

tl;dr: Rampage vs Hatred
758671
Já to pochopil, jen s tím nesouhlasím vzhledem k médiu. [spoiler]Klidně se podívám na film o ... ale nechci zrát za ... doplň si třeba oblíbeného diktátora.[/spoiler] V podstatě každého jde pochopit, dokonce správný záporák je takový, který má pochopitelnou motivaci (případně jako bonus funguje jako protipól k hrdinovi). Nikomu ten pohled nevnucuji, ale perfektní hra (za mně) je taková, ve které JÁ  dělám věci, které na mě mají psychický dopad (Papers, please) a ne hra, ve které se tyto věci dějí na úrovni filmu a já si mezitím hraju to své blues. Opravdu nevím jak jinak vysvětlit, že se (v tomto směru) nebavím o obsahu toho příběhu, ale o vhodnosti provedení v herním médiu. Když se enemáci nějak jmenují, mají rodinu, jsou těhotní apod. má na mě například téměr nulový dopad, když je nemůžu nezabít (chybí možnost omráčení, často nelze projít jen stealthem, apod.) = že jsou mrtví je rozhodnutí scénáristy a ne hráče, tudíž já pak nemůžu pociťovat vinu. Přeju ti, že se ti to beze zbytku líbilo (fakt a fajn komentář), jen já od herního média čekám něco jiného než od filmu, a fakt to nevnímám jako "nepochopení". tl;dr: [url=https://www.youtube.com/watch?v=RTvjjxWguNE]Rampage[/url] vs [url=https://www.youtube.com/watch?v=ytdEYapPXdY]Hatred[/url]
758664
1 -2
reagují: Gorecki
reagovat
reaguje na: do_Od
To je ako sa spytat, ktore dieta mam radsej. :D
758669
To je ako sa spytat, ktore dieta mam radsej. *:D*
758668
2 -2
reagovat
reaguje na: Gorecki
Důležitá otázka. Bylo to pro tebe lepší než Poslední z Jediů?

:D

Ale jinak jsem rád, že to další člověk vnímá stejně.
758668
Důležitá otázka. Bylo to pro tebe lepší než Poslední z Jediů? *:D* [spoiler]Ale jinak jsem rád, že to další člověk vnímá stejně.[/spoiler]
758664
3 0
reagují: Gorecki
reagovat

TLOU2

Este nikdy som nebol tak dlho a hlboko personalne zainvestovany do nejakeho umeleckeho diela. Knihy, filmy, jasne, vsade sa najdu specialne veci, ktore ma definovali a formovali ako cloveka, ale to cim som si presiel s tymito dvoma hrami a najma pri dvojke sa intenzitou neda s nicim porovnat. Nemam slov, presiel som si tolkymi emociami a na konci som rumazgal jak maly chlapec. Nadherne, odporne, krute, pravdive.

Som rad, ze som sa uspesne vyhol vsetkym spoilerom a ten zazitok a pocit, kedy clovek naozaj netusi, co sa v nasledujucej minute stane mi uz nikto nevezme. 

Po dohrati som si prebehol diskusiu a skusim byt slusny a vecny, hoci ma svrbia prsty. Len sa vyjadrim ku kritike pribehu, ze najprv sme mali Abby spoznat ako cloveka aj jej motivaciu a az potom vidiet jej pomstu na Joelovi. Resp. vytka, ze hrac musi hrat za vraha svojho „otca“. Nechcem aby to posobilo arogantne, ale naozaj ste potom nepochopili, o co Druckmanovi islo. Chapem, ze sa to niekomu nepaci a ze su hraci rozdeleni na dva tabory, ale ten zamer by inak nefungoval. Na mna to zafungovalo paradne a ci uz v divadle alebo v uplnom zavere na plazi som citil presne to, o co mu islo a ja mu za to tlieskam. 

Uplny zaver s gitarou, samotny text piesne, cela ta symbolika straty (Joela cez stratu schopnosti hrat, ktoru jej predal ako svoju legacy, Diny, vsetkeho) ma totalne rozsekal. Len som cumel na zaverecne titulky az do konca, ktore ma odmenili krasnym duetom Ellie a Joela. 

Jedna z najkrajsich od a polemik na clovecinu, nenavist, nasilie, pomstu, utrpenie ale najma na to, ze cely kluc ku vsetkemu spociva v empatii – schopnosti vcitit sa do pocitu druheho. Ak sa zbavime tohto, nemame ako ludstvo sancu.
758664
[spoiler]Este nikdy som nebol tak dlho a hlboko personalne zainvestovany do nejakeho umeleckeho diela. Knihy, filmy, jasne, vsade sa najdu specialne veci, ktore ma definovali a formovali ako cloveka, ale to cim som si presiel s tymito dvoma hrami a najma pri dvojke sa intenzitou neda s nicim porovnat. Nemam slov, presiel som si tolkymi emociami a na konci som rumazgal jak maly chlapec. Nadherne, odporne, krute, pravdive. [/spoiler][spoiler] Som rad, ze som sa uspesne vyhol vsetkym spoilerom a ten zazitok a pocit, kedy clovek naozaj netusi, co sa v nasledujucej minute stane mi uz nikto nevezme.  Po dohrati som si prebehol diskusiu a skusim byt slusny a vecny, hoci ma svrbia prsty. Len sa vyjadrim ku kritike pribehu, ze najprv sme mali Abby spoznat ako cloveka aj jej motivaciu a az potom vidiet jej pomstu na Joelovi. Resp. vytka, ze hrac musi hrat za vraha svojho „otca“. Nechcem aby to posobilo arogantne, ale naozaj ste potom nepochopili, o co Druckmanovi islo. Chapem, ze sa to niekomu nepaci a ze su hraci rozdeleni na dva tabory, ale ten zamer by inak nefungoval. Na mna to zafungovalo paradne a ci uz v divadle alebo v uplnom zavere na plazi som citil presne to, o co mu islo a ja mu za to tlieskam.  Uplny zaver s gitarou, samotny text piesne, cela ta symbolika straty (Joela cez stratu schopnosti hrat, ktoru jej predal ako svoju legacy, Diny, vsetkeho) ma totalne rozsekal. Len som cumel na zaverecne titulky az do konca, ktore ma odmenili krasnym duetom Ellie a Joela.  Jedna z najkrajsich od a polemik na clovecinu, nenavist, nasilie, pomstu, utrpenie ale najma na to, ze cely kluc ku vsetkemu spociva v empatii – schopnosti vcitit sa do pocitu druheho. Ak sa zbavime tohto, nemame ako ludstvo sancu.[/spoiler]
TLOU2
9 -2
reagují: Gonzi, do_Od
reagovat

Outriders

Nová hra od tvorcov Bulletstormu, ktorá ide zatiaľ totálne pod radarom. Zrovna začali vydávať pravidelné veľmi detailné videá na čo sa môžeme tešiť. A vôbec to nevyzerá zle. 

link
link
758637
Nová hra od tvorcov Bulletstormu, ktorá ide zatiaľ totálne pod radarom. Zrovna začali vydávať pravidelné veľmi detailné videá na čo sa môžeme tešiť. A vôbec to nevyzerá zle.  [url=https://www.youtube.com/watch?v=KrvPzzEWjZw]https://www.youtube.com/watch?v=KrvPzzEWjZw[/url] [url=https://www.youtube.com/watch?v=7FgyXYCFRAY&feature=emb_title]https://www.youtube.com/watch?v=7FgyXYCFRAY[/url]
Outriders
1 -1
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Když vidím Abby tak bych do této postavy v seriálu obsadil Brie Larson. Myslím, že se na ni ideálně hodí. ;) 
758631
Když vidím Abby tak bych do této postavy v seriálu obsadil Brie Larson. Myslím, že se na ni ideálně hodí. *;)* 
758609
2 -1
reagovat

ad recenze

Dlouhodobě sleduju ACG a jeho recenze je tady: link a standardně na úrovni. Angry Joe, stějně jako (boží) girlfriend reviews nejsou recenzenti, jako spíš baviči.
758614
Dlouhodobě sleduju ACG a jeho recenze je tady: https://youtu.be/mz1Ofe7Lj20 a standardně na úrovni. Angry Joe, stějně jako (boží) girlfriend reviews nejsou recenzenti, jako spíš baviči.
ad recenze
3 -1
reagovat
The Last of Us Part 2, modely postáv, ak by to tu niekoho zaujímalo. Hlavne pozor pre tých čo ešte nedohrali hru radšej neklikajte:
Ellie Seattle
Young Ellie
Abby
Joel
Dina
Tie detaily sú neskutočné, hlavne na tej Abby ako má postupne viac a viac jaziev a ako sa počas hry menila, klobúk dole.
758609
The Last of Us Part 2, modely postáv, ak by to tu niekoho zaujímalo. Hlavne pozor pre tých čo ešte nedohrali hru radšej neklikajte: [url=https://www.artstation.com/artwork/8el28G]Ellie Seattle[/url] [url=https://www.artstation.com/artwork/3do60B]Young Ellie[/url] [url=https://www.artstation.com/artwork/9mevRQ]Abby[/url] [url=https://www.artstation.com/artwork/3doRvg]Joel[/url] [url=https://www.artstation.com/artwork/18ndRZ]Dina[/url] Tie detaily sú neskutočné, hlavne na tej Abby ako má postupne viac a viac jaziev a ako sa počas hry menila, klobúk dole.
4 0
reagují: DarkSith
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se