Memphis
já se tomu sám divím, že mi to u Arrivalu nevadí :-) Tu podobnost tam vidím, ale asi jde o to, že Arrival je přecijen takový menší filmek, působí komorněji, skromněji. Za druhé mi je prostě Villeneuvův styl strašně příjemnej tím, jak mě neustále mírně překvapuje, celou první část od příletu až ke kontaktu jsem vlastně jen obdivoval ta režisérská rozhodnutí, co nám ukazuje a co ne, jak ty věci pozorujeme, odkud... bylo to prostě jedinečné. No a ten hlavní důvod je, že Villeneuve mě na rozdíl od Nolana dokázal rozbrečet. A i když použil vyděračskou metodu, použil ji v tak brilantní vypravěčské zkratce, že jsem mu to prostě nemohl zazlívat. Navíc hlavní message toho filmu je přeci jen jasná a vlastně mi připadá i chytrá a celé je to dobře koncentrované. Je na tom vidět, že se to opírá o dobrou povídku a ne jen o nějaké hollywoodské patlaly.
reagovat
|