Já neřeším nároky obecně, já řeším, že ta hra určitě necílí na "milión" prodaných kusů, které bych jí teď (samozřejmě z omezených dat) odhadoval. BG3 nepoužívám jako cíl, ale jako referenci, protože mám jejich čísla ze steamu, jejich počet prodaných kusů, vyšlo to nedávno a je to multiplatrorm RPG. Ta relevance těch čísel, pro nějaké srovnání od stolu, je tam IMHO obrovská.
A z druhé strany, tohle je normální, velké, RPG. Ten žánr má defacto žně a DA:V se jich neúčastní. Je někde na úrovni Kingdom Come:Deliverance či Divinity: Original Sin 2. Schválně jsem se díval na titulky KC:D a DA:V a druhé zmiňované má na první pohled řádově větší produkci. Už to, že první část titulků má ten filmový styl pro prvních pár jmen... Tohle fakt nikdo nevyráběl s cílem sotva překonat Divinity a tedy nechápu, proč tahle čísla považuješ za úspěch, nebo je nebereš vážně.
Ta hra se nějak prodává a možná to bude s odřenýma ušima i stačit na to, aby nikdo nezavřel studio (to si úplně nemyslím, ale nechci předjímat)... Ale (zas jen referenčně) Mass Effect: Legendary Edition, což je """remake""" jejich dekádu staré trilogie měl peak konkurenčních hráčů 60k... vedle toho je těch 90k pro novou, drahou hru až směšně málo, IMO.
reaguje na:
do_Od
reagovat
|