Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 701 - 720 Napsat příspěvek
reaguje na: KARLOS
Mně teda přišli jako ťuťu-ňuňu i tak. Ta věc s obří tsunami se tam objevila bez jakýhokoliv varování, předznačení - odtud moje stížnosti na změnu scopu. Že je lidstvo jako celek v ohrožení se navíc dozvíš ve chvíli, kdy už je rozhodnuto, že tedy vlastně nic (vyloučíme-li možnost, že by mzáci Buda zachránili, ukázali mu konec světa a pak...?).

Nedává to valnej smysl a působí to jako přílepek - obdobnej případ, jako poslední scéna rozšířenýho T2. IMO by udělali mnohem líp, kdyby nechali mz zahalený tajemstvím a ten Deus Ex Machina - záchranu Buda - by udělali nějak bezkontaktně.
Hodně jsem při titulkách srovnával s Crichtonovou Koulí (knihou, film jsem neviděl).
920737
Mně teda přišli jako ťuťu-ňuňu i tak. [spoiler]Ta věc s obří tsunami se tam objevila bez jakýhokoliv varování, předznačení - odtud moje stížnosti na změnu scopu. Že je lidstvo jako celek v ohrožení se navíc dozvíš ve chvíli, kdy už je rozhodnuto, že tedy vlastně nic (vyloučíme-li možnost, že by mzáci Buda zachránili, ukázali mu konec světa a pak...?). Nedává to valnej smysl a působí to jako přílepek - obdobnej případ, jako poslední scéna rozšířenýho T2. IMO by udělali mnohem líp, kdyby nechali mz zahalený tajemstvím a ten Deus Ex Machina - záchranu Buda - by udělali nějak bezkontaktně.[/spoiler] Hodně jsem při titulkách srovnával s Crichtonovou Koulí (knihou, film jsem neviděl).
920732
2 0
reagují: KARLOS, Memphis
reagovat
reaguje na: KARLOS
Já nejdřív viděl tu první directors cut na DVD z půjčovny, už velmi dávno.  Pak tu s voiceoverem, těžko říct kterou, bylo to kdysi promítání v klubovém kině v Brně takže asi tu international. No a pak jsem koupil Final Cut, a ten taky byl rereleasnutý v kině.
920736
Já nejdřív viděl tu první directors cut na DVD z půjčovny, už velmi dávno.  Pak tu s voiceoverem, těžko říct kterou, bylo to kdysi promítání v klubovém kině v Brně takže asi tu international. No a pak jsem koupil Final Cut, a ten taky byl rereleasnutý v kině.
920734
1 0
reagovat
reaguje na: Leefko
Na českém Maxu je to pořád ten kinocut, přepnutí na jiné střihy nikde nevidím, a v nabídce Maxu je jen toto a 2049...FC mi vyskakuje na zahraničních streamech, co v Česku nefungují...
920735
Na českém Maxu je to pořád ten kinocut, přepnutí na jiné střihy nikde nevidím, a v nabídce Maxu je jen toto a 2049...FC mi vyskakuje na zahraničních streamech, co v Česku nefungují...
920731
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
A ta pracovní verze, jo.
Já teda ale viděl jen origo a Final...
920734
A ta pracovní verze, jo. Já teda ale viděl jen origo a Final...
920733
0 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: KARLOS
Možná jsou tam ty cuty oba, na vydání na Blu BR měl rovnou čtyři různé verze a divák si mohl vybrat (ještě starý international který byl trochu víc Rko) 
920733
Možná jsou tam ty cuty oba, na vydání na Blu BR měl rovnou čtyři různé verze a divák si mohl vybrat (ještě starý international který byl trochu víc Rko) 
920730
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Kostěj
Kinoverze je zase o dost sladší a emzáci jsou vlastně jen takové tutununu příšerky.
Za mě určitě prodlouženou, byt TV vysílání prostě overthetop je, pravda.
920732
[spoiler]Kinoverze je zase o dost sladší a emzáci jsou vlastně jen takové tutununu příšerky. Za mě určitě prodlouženou, byt TV vysílání prostě overthetop je, pravda.[/spoiler]
920719
2 0
reagují: Kostěj
reagovat
reaguje na: KARLOS
No jak říkám, na Maxu v originálním znění Ford skrz celý film mluví a mělo to optimistický konec, tzn. že jsem určitě viděl theatrical cut...jdu mrknout na Max, jestli to tam někde nejde přepnout
920731
No jak říkám, na Maxu v originálním znění Ford skrz celý film mluví a mělo to optimistický konec, tzn. že jsem určitě viděl theatrical cut...jdu mrknout na Max, jestli to tam někde nejde přepnout
920730
2 0
reagují: Leefko
reagovat
reaguje na: Leefko
Už si to moc nepamatuju, ale Blade Runner by měl mít všude Final cut, což je verze z 2007. Bez voiceoveru...
Jestli je na Maxu origo, pak mě to dost překvapuje.
920730
Už si to moc nepamatuju, ale Blade Runner by měl mít všude Final cut, což je verze z 2007. Bez voiceoveru... Jestli je na Maxu origo, pak mě to dost překvapuje.
920726
1 0
reagují: HAL, Leefko
reagovat
reaguje na: HAL
Nepátral jsem nějak hluboce, ale první puštěný odkaz je na 100% theatrical cut...ono by i dávalo smysl, že na ten mají Warneři právo, zatímco s Final Cutem můžou být ty práva složitější...
920729
Nepátral jsem nějak hluboce, ale první puštěný odkaz je na 100% theatrical cut...ono by i dávalo smysl, že na ten mají Warneři právo, zatímco s Final Cutem můžou být ty práva složitější...
920728
0 0
reagovat
reaguje na: Leefko
Však tohle už je taky dost legendární, studiu se nelíbil Ridleyho původní záměr a tak tam musel přidat voiceover, vyhodit některé klíčové scény, a naopak přidat jiné pro happyend - se záběry co byly původně natočené pro Kubrickovo Osvícení.
Po letech Ridley udělal svůj vlastní cut, a po dalších letech ještě jeden kompletně restaurovaný - jediná verze Blade Runnera na kterou má smysl se dívat je Final Cut z 2007 (a jestli na Maxu nabízí jen tu theatrical tak je to teda brutální prasárna)
920728
Však tohle už je taky dost legendární, studiu se nelíbil Ridleyho původní záměr a tak tam musel přidat voiceover, vyhodit některé klíčové scény, a naopak přidat jiné pro happyend - se záběry co byly původně natočené pro Kubrickovo Osvícení. Po letech Ridley udělal svůj vlastní cut, a po dalších letech ještě jeden kompletně restaurovaný - jediná verze Blade Runnera na kterou má smysl se dívat je Final Cut z 2007 (a jestli na Maxu nabízí jen tu theatrical tak je to teda brutální prasárna)
920720
6 -1
reagují: Leefko
reagovat
reaguje na: Kostěj
Je klidně možný, že Nko koupilo tu přestříhanou verzi...na Maxu je ale origo kino verze, kde je ten Fordův voiceover a jednoznačně optimistický konec...
920726
Je klidně možný, že Nko koupilo tu přestříhanou verzi...na Maxu je ale origo kino verze, kde je ten Fordův voiceover a jednoznačně optimistický konec...
920723
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Leefko
To je pozoruhodný. Já BR viděl taky relativně nedávno (rok nebo dva dozadu) asi na Netflixu a žádnej voiceover si nevybavuju...
920723
To je pozoruhodný. Já BR viděl taky relativně nedávno (rok nebo dva dozadu) asi na Netflixu a žádnej voiceover si nevybavuju...
920720
0 0
reagují: Leefko
reagovat
reaguje na: Kostěj
Ty alt. verze jsou zrádné... nedávno jsem na Maxu prvně koukal na Blade Runnera, a říkal jsem si, jak mě celou dobu sral ten Fordův příšernej voice-over...a Ridley ho samozřejmě o dvě dekády později v nějaké úplně jiné verzi celý vystříhal, takže ji musím dříve nebo později vidět:D
920720
Ty alt. verze jsou zrádné... nedávno jsem na Maxu prvně koukal na Blade Runnera, a říkal jsem si, jak mě celou dobu sral ten Fordův příšernej voice-over...a Ridley ho samozřejmě o dvě dekády později v nějaké úplně jiné verzi celý vystříhal, takže ji musím dříve nebo později vidět*:D*
920719
0 -1
reagují: HAL, Kostěj
reagovat

The Abyss (1989)

Každej máme nějaký ostudný resty, no ne?

Plusy:
  • Vypadá to nádherně, ten věk na tom prakticky není poznat a už úvodní havárka USS Montana je natočená neskutečně dravě
  • Cameron to má neskutečně v ruce. Ve čtyřicíti jsou věci, který jsem ještě na plátně neviděl (ani by mě nenapadlo, že uvidím) docela už vzácný, ale v podstatě fyzická fackovaná dvou ponorek je rozhodně jedna z nich. Přitom to v 35 let starým filmu působí naprosto realisticky, neskutečný FX.
  • Bezchybnej casting, což je něco, co mi upřímně přijde jako slabší stránka u Jimovo filmů. Eda Harrise až tak nakoukanýho nemám a tady je to teda ohromnej borec, Mary Elizabeth M. (odmítám dohledávat jak se to píše) tuplem a krásně jim to spolu šlape. Biehn dost přehrává, ale pod scénář se to asi schová.
  • Ta ústřední romance je vážně hrozně cute ?) (jakpak se moderním feministkám a doOdině líbí vyslovená myšlenka, že i silná, odvážná a schopná ženská potřebuje chlapa, co ji podrží, jinak se z ní časem stane zahořklá agresivní štěkna, kterou nikdo nemá rád? Podruhý během čtyř let Cameron dokazuje, že silný ženský postavy umí, jako nikdo jinej)
Mínusy:
  • asi tři konce...
  • ...což by mi až tolik nevadilo, pokud by se při každým dalším konci neměnil scope filmu...
  • ...a nedostali bychom se postupně až k závěrečný třicetiminutovce, kde Ed Harris jednou smskou mimovolně zachrání svět a emzáci mu na vertikální vodní hladině pouští sestříhaný televizní vysílání. To už jsem si s prominutím vzpomněl na počítačovej virus ve Dni nezávislosti, což se - jakkoliv mám Den nezávislosti rád jako každej jinej - se zbytkem filmu opravdu šeredně tlouklo
  • jsem stará fňukna a happy end mi ještě pořád zahřeje okoralý srdce, ale kdyby ten film skončil ohlášením zásoby kyslíku na pět minut, bylo by to mnohem lepší
Z Wikipedie jsem pak pochopil, že jsem si asi neměl pouštět prodlouženou verzi. No co už, i tak to byl fajn večer.
[7.5/10]
920719
Každej máme nějaký ostudný resty, no ne? Plusy: [list][*]Vypadá to nádherně, ten věk na tom prakticky není poznat a už úvodní havárka USS Montana je natočená neskutečně dravě[/*][*]Cameron to má neskutečně v ruce. Ve čtyřicíti jsou věci, který jsem ještě na plátně neviděl (ani by mě nenapadlo, že uvidím) docela už vzácný, ale v podstatě fyzická fackovaná dvou ponorek je rozhodně jedna z nich. Přitom to v 35 let starým filmu působí naprosto realisticky, neskutečný FX.[/*][*]Bezchybnej casting, což je něco, co mi upřímně přijde jako slabší stránka u Jimovo filmů. Eda Harrise až tak nakoukanýho nemám a tady je to teda ohromnej borec, Mary Elizabeth M. (odmítám dohledávat jak se to píše) tuplem a krásně jim to spolu šlape. Biehn dost přehrává, ale pod scénář se to asi schová.[/*][*]Ta ústřední romance je vážně hrozně cute *?)* (jakpak se moderním feministkám a [i]doOdině [/i]líbí vyslovená myšlenka, že i silná, odvážná a schopná ženská potřebuje chlapa, co ji podrží, jinak se z ní časem stane zahořklá agresivní štěkna, kterou nikdo nemá rád? Podruhý během čtyř let Cameron dokazuje, že silný ženský postavy umí, jako nikdo jinej) [/*][/list]Mínusy: [list][*]asi tři konce...[/*][*]...což by mi až tolik nevadilo, pokud by se při každým dalším konci neměnil scope filmu...[/*][*]...a nedostali bychom se postupně až k závěrečný třicetiminutovce, kde [spoiler]Ed Harris jednou smskou mimovolně zachrání svět a emzáci mu na vertikální vodní hladině pouští sestříhaný televizní vysílání[/spoiler]. To už jsem si s prominutím vzpomněl na počítačovej virus ve Dni nezávislosti, což se - jakkoliv mám Den nezávislosti rád jako každej jinej - se zbytkem filmu opravdu šeredně tlouklo[/*][*]jsem stará fňukna a happy end mi ještě pořád zahřeje okoralý srdce, ale kdyby ten film skončil ohlášením zásoby kyslíku na pět minut, bylo by to mnohem lepší[/*][/list]Z Wikipedie jsem pak pochopil, že jsem si asi neměl pouštět prodlouženou verzi. No co už, i tak to byl fajn večer. [b][7.5/10][/b]
The Abyss (1989)
6 -2
reagují: KARLOS, Leefko
reagovat

28.10. Rear Window (1954)

Druhý nejlepší Hitchcock, kterého jsem zatím viděl. 
Podobně jako u Provazu se jedná téměř až o divadelní hru, kde spolu s hrdinou neopustime jednu místnost a stejně jako on šmírujeme příběhy jednoho sousedství. 
Škoda uspěchaného konce, protože do té doby to byla velmi kvalitní práce s napětím a ty malé příběhy sousedů byly poutavé  - i když toho hudebníka bych asi druhý den zastřelil. 
Pikoška na závěr:
Zjistil jsem, že mám hlavně štěstí na filmy s Jamesem Stewartem, protože jsem si myslel, že je to Hitchcockuv dvorní herec a on hrál jen ve čtyřech jeho filmech, ze kterých jsem tři viděl. 
Důležité oznámení na úplný závěr:
Grace Kelly byla Bohyně. 
920711
Druhý nejlepší Hitchcock, kterého jsem zatím viděl.  Podobně jako u Provazu se jedná téměř až o divadelní hru, kde spolu s hrdinou neopustime jednu místnost a stejně jako on šmírujeme příběhy jednoho sousedství.  Škoda uspěchaného konce, protože do té doby to byla velmi kvalitní práce s napětím a ty malé příběhy sousedů byly poutavé  - i když toho hudebníka bych asi druhý den zastřelil.  Pikoška na závěr: Zjistil jsem, že mám hlavně štěstí na filmy s Jamesem Stewartem, protože jsem si myslel, že je to Hitchcockuv dvorní herec a on hrál jen ve čtyřech jeho filmech, ze kterých jsem tři viděl.  Důležité oznámení na úplný závěr: Grace Kelly byla Bohyně. 
28.10. Rear Window (1954)
8 0
reagovat

Výzva - Thirteen Lives (2022)

:+ Dík pepo, bylo to moc fajn :+
Asi v tom nevidím ultimátní pecku, protože konec byl (pochopitelně) moc cukrkandl, ale to ne protože by to byl ten cukrkandl, ale protože většina filmu byla až dokumentárně neosobní a to mi velmi imponovalo.
Škoda přestřelené délky a trošku slabší dramaturgie, hlavně v první polovině filmu. Naopak herecky skvělé, byť na asijské (ne)herce(?) jsem si celkem dlouho zvykal a celkově ten příběh je filmovější, než jsem čekal.
Jako celek opravdu dobré vidět, z těch rekonstrukcí reálných událostí velmi dobře pojato. Howarda sem se trošku bál a dokážu si představit, že pod někým osobitějším by to ta ultimátní pecka opravdu byla, ale má to blíž Apollu a Rivalům, než Šifře, nebo Solovi.:+
920704
*:+* Dík pepo, bylo to moc fajn *:+* Asi v tom nevidím ultimátní pecku, protože konec byl (pochopitelně) moc cukrkandl, ale to ne protože by to byl ten cukrkandl, ale protože většina filmu byla až dokumentárně neosobní a to mi velmi imponovalo. Škoda přestřelené délky a trošku slabší dramaturgie, hlavně v první polovině filmu. Naopak herecky skvělé, byť na asijské (ne)herce(?) jsem si celkem dlouho zvykal a celkově ten příběh je filmovější, než jsem čekal. Jako celek opravdu dobré vidět, z těch rekonstrukcí reálných událostí velmi dobře pojato. Howarda sem se trošku bál a dokážu si představit, že pod někým osobitějším by to ta ultimátní pecka opravdu byla, ale má to blíž Apollu a Rivalům, než Šifře, nebo Solovi.*:+*
Výzva - Thirteen Lives (2022)
10 0
reagovat

Cure (1997)

Japonsko v podání Kijoši Kurosawy je rozpadající se díra plná špíny a rozkládajících se budov, obývaných lidmi kteří jsou obdobně v rozkladu, mentálním, duševním, emočním. Mezi nimi se rozmůže zdánlivá epidemie nahodilých vražd, připomínající epidemii nepochopitelných sebevražd v kultovním Suicide Club - ale tady na rozdíl od něj není popisována frenetickým vrstvením bizarního gore a šílené filosofie, ale pomalým, velmi pomalým budováním nesmírně nepříjemné atmosféry, v jaké detektiv vyšetřuje původ těchto vražd zatímco se mu pomalu hroutí jeho osobní život. Ale nachází mnohem víc otázek než odpovědí, a ještě mnohem míň odpovědí se dostává k divákovi.

V základu je Cure slowburn mysteriozní thriller, a je v něm vidět jasný rukopis režiséra který později přišel s brilantním Kairo - které bylo ale už čistým hororem a proto bylo tak skvělé, na naraci v něm tolik nezáleželo, atmosféra byla extrémně dusivá, vír otázek a nepopsatelných vjemů jen zesílil imersi diváka. Tady mě toto naopak do jisté míry z filmu vytrhávalo, u detektivního příběhu přemýšlím nad racionálními odpověďmi, čekám i progres a aspoň náznak smysluplného rozuzlení. A že Cure s tímto nemálo šetří je v něm poněkud ubíjející. V tom jaké pocity dokáže probouzet je ale unikátní.
920667
Japonsko v podání Kijoši Kurosawy je rozpadající se díra plná špíny a rozkládajících se budov, obývaných lidmi kteří jsou obdobně v rozkladu, mentálním, duševním, emočním. Mezi nimi se rozmůže zdánlivá epidemie nahodilých vražd, připomínající epidemii nepochopitelných sebevražd v kultovním Suicide Club - ale tady na rozdíl od něj není popisována frenetickým vrstvením bizarního gore a šílené filosofie, ale pomalým, velmi pomalým budováním nesmírně nepříjemné atmosféry, v jaké detektiv vyšetřuje původ těchto vražd zatímco se mu pomalu hroutí jeho osobní život. Ale nachází mnohem víc otázek než odpovědí, a ještě mnohem míň odpovědí se dostává k divákovi. V základu je Cure slowburn mysteriozní thriller, a je v něm vidět jasný rukopis režiséra který později přišel s brilantním Kairo - které bylo ale už čistým hororem a proto bylo tak skvělé, na naraci v něm tolik nezáleželo, atmosféra byla extrémně dusivá, vír otázek a nepopsatelných vjemů jen zesílil imersi diváka. Tady mě toto naopak do jisté míry z filmu vytrhávalo, u detektivního příběhu přemýšlím nad racionálními odpověďmi, čekám i progres a aspoň náznak smysluplného rozuzlení. A že Cure s tímto nemálo šetří je v něm poněkud ubíjející. V tom jaké pocity dokáže probouzet je ale unikátní.
Cure (1997)
5 0
reagovat
reaguje na: pepo
V tom nejlepším slova smyslu! :+

Ash_Black: Není zač, taková reakce vždy potěší! :) A dodám už snad jen, že "Já nejsem taxikář, já jsem konvička!" se na různých seznamech památných posledních vět ve filmu objevuje trestuhodně málo často... 8)
920652
V tom nejlepším slova smyslu! *:+* [b]Ash_Black[/b]: Není zač, taková reakce vždy potěší! *:)* A dodám už snad jen, že "Já nejsem taxikář, já jsem konvička!" se na různých seznamech památných posledních vět ve filmu objevuje trestuhodně málo často... *8)*
920644
2 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
To jsem kdysi skoro celé prospal. :D
920651
To jsem kdysi skoro celé prospal. *:D*
920647
0 0
reagovat

The Void (2016)

Někdo říkal, že prej je říjen dobrej čas na horory, tak jsem si pustil The Void, což už jsem měl dlouho v merku, protože prý "cosmic horror" a já jedu už pár týdnů takovou trochu Lovecraftovskou vlnu.

Bylo to děsný, ale bohužel ne tak, jak bych si přál. První třetina ještě celkem ujde, protože se jde na věc opravdu hodně svižně. Bohužel pak druhá třetina zásadně zvolní a začne natahovat stopáž tradiční výplní ve stylu "everybody loses their shit", přičemž herci jsou hodně slabý a vy zjistíte, že zdaleka nejděsivější chvíle filmu jsou ty, když si začnou dva lidi povídat: tak agresivně dementní a nefunkční repliky jsem ve filmu neslyšel možná dvě dekády. Závěrečná třetina to zase trochu zvedne a ke slovu přijde konečně jedinej opravdu vynikající aspekt filmu - parádní praktický efekty monster. Opravdu, jestli to viděl Carpenter, musel bejt pyšnej.

Já bohužel už tou dobou jen doufal v brzkej konec, protože jsem se hrozně bál, že zase přijde nějaký zklidnění a konverzace. Scénář / děj toho filmu je zkrátka naprosto, totálně nefunkční a dokonale neguje jedinou opravdu silnou stránku, kterou se film může pyšnit. A kosmickej horor to vidělo tak nanejvýš z rychlíku.

Vyhněte se tomu velikým obloukem a ty dvě zajímavější scény si najděte někde online... [2,5/10]
920647
Někdo říkal, že prej je říjen dobrej čas na horory, tak jsem si pustil The Void, což už jsem měl dlouho v merku, protože prý "cosmic horror" a já jedu už pár týdnů takovou trochu Lovecraftovskou vlnu. Bylo to děsný, ale bohužel ne tak, jak bych si přál. První třetina ještě celkem ujde, protože se jde na věc opravdu hodně svižně. Bohužel pak druhá třetina zásadně zvolní a začne natahovat stopáž tradiční výplní ve stylu "everybody loses their shit", přičemž herci jsou hodně slabý a vy zjistíte, že zdaleka nejděsivější chvíle filmu jsou ty, když si začnou dva lidi povídat: tak agresivně dementní a nefunkční repliky jsem ve filmu neslyšel možná dvě dekády. Závěrečná třetina to zase trochu zvedne a ke slovu přijde konečně jedinej opravdu vynikající aspekt filmu - parádní praktický efekty monster. Opravdu, jestli to viděl Carpenter, musel bejt pyšnej. Já bohužel už tou dobou jen doufal v brzkej konec, protože jsem se hrozně bál, že zase přijde nějaký zklidnění a konverzace. Scénář / děj toho filmu je zkrátka naprosto, totálně nefunkční a dokonale neguje jedinou opravdu silnou stránku, kterou se film může pyšnit. A kosmickej horor to vidělo tak nanejvýš z rychlíku. Vyhněte se tomu velikým obloukem a ty dvě zajímavější scény si najděte někde online... [b][2,5/10][/b]
The Void (2016)
3 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se