Diskuze k článku Amerikánka: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek

Vyborna show

minuly tyden byl special tehle talk show o filmu jak s Tausem, tak s hereckama a hlavne s zenskou predlohou. No popravde, kdyby tam nepustili trailer, tak by me to spis odradilo. Za celou dobu navic ani nepadlo, vo cem to jako sakra ma bejt :D
918038
minuly tyden byl special tehle talk show o filmu jak s Tausem, tak s hereckama a hlavne s zenskou predlohou. No popravde, kdyby tam nepustili trailer, tak by me to spis odradilo. Za celou dobu navic ani nepadlo, vo cem to jako sakra ma bejt *:D*
Vyborna show
0 0
Byl jsem v sobotu, a mužů jen doporučit, Cromovu recenzi jsem ještě nečetl jen sjel na hodnocení, takže jediné co bych tomu mohl vytknout je trosku překotné tempo vyprávění , ono se pořad něco děje, ale ty fantazijní pasáže to tempo docela rozbíjí, vždy když je tam záblesk  nějakých dialogů a normálních scén, člověk si to užívá protože na rozdíl třeba od zápasníků alkoholičky toho tam není tolik a jde to hodně do surealismu, jinak výkony herců a hlavně nehercu skvostné i takový David Novotný, Neužil  a Kronerová super, Meliskova tu psychopatickou  kundu, která ale nebyla jednoznačně zla taky podala dobre a všechny představitelky Amerikánky bravo, hlavně ta nejmladší kdyby byla v Americe tak má nominaci na Oscara , takhle nevím jak to bude rezonovat na Lvech. Viktor to dokázal sice po svém a mainstream z toho nebude ale je to Škoda když čtu ty komentáře typu tohle jen tak neuvidím, Škoda tohle si zaslouží podpořit , jinak do kina budem zas chodit na to co mě vystrašilo před filmem tedy kombo Čarodějnice s Arianou Grande a Poklad s Langošem, nečekejte a nebojte se zajděte na to a udělejte si vlastní názor, tohle jen  tak v českém kině neuvidíte 👌🔥🐺🌈👻p.s. Lucie Žacková se pomalu a jistě stává jednou z mých nejoblíbenějších hereček ona je hustá
918018
0 0
Moc pěkná recenze. Film asi hned tak neuvidím, ale těší mě přečíst si takhle detailně napsaný rozbor jeho kvalit :+.