Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 641 - 660 Napsat příspěvek
reaguje na: esmo
Proč měnit co funguje - ta hra má prezentaci naprosto fantastickou, a dvojka bude mít zjevně taky. 

Jen v gameplay snad změny udělají, navzdory tomu jak je hra nádherná jsem se půl roku nedokopal k tomu abych ji dohrál...
917485
Proč měnit co funguje - ta hra má prezentaci naprosto fantastickou, a dvojka bude mít zjevně taky.  Jen v gameplay snad změny udělají, navzdory tomu jak je hra nádherná jsem se půl roku nedokopal k tomu abych ji dohrál...
917450
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
To rozhodně vypadá ... a už jsem viděl pobreky na facebookových skupinách :D
917484
To rozhodně vypadá ... a už jsem viděl pobreky na facebookových skupinách *:D*
917482
3 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jak se dívám na ty snímky, tak už teď vím, že si budu ve photo modu hrát.:+
917483
Jak se dívám na ty [url=https://x.com/geoffkeighley/status/1838712156956823618?t=SKX5OW_qRUX-skDCZW3RnA&s=19]snímky[/url], tak už teď vím, že si budu ve photo modu hrát.*:+*
917482
0 0
reagovat
reaguje na: esmo
Ta 4 roky stará hra vypada líp, než Ass Creek: Japan, který ještě nevyšel.
PS: je zvláštní, že nikdo se samurajkou zatím nemá žádný problém, asi důvěra v tvůrčí vizi, nebo co 8)
917482
Ta 4 roky stará hra vypada líp, než Ass Creek: Japan, který ještě nevyšel. PS: je zvláštní, že nikdo se samurajkou zatím nemá žádný problém, asi důvěra v tvůrčí vizi, nebo co *8)*
917450
1 0
reagují: HAL, do_Od, esmo, Ex-SOLDIER
reagovat
Remaster Dead Space bude zdarma v rámci PS Plus Monthly Games :+
917453
Remaster Dead Space bude zdarma v rámci PS Plus Monthly Games *:+*
3 0
reagovat
reaguje na: hroubek
Jo, že to vypadá jako DLC ke 4 roky staré hře, které zase sází na kontrastní paletu barev, nic víc :D
917450
Jo, že to vypadá jako DLC ke 4 roky staré hře, které zase sází na kontrastní paletu barev, nic víc *:D*
917449
2 -1
reagují: HAL, Gonzi
reagovat
reaguje na: esmo
A to mění něco na tom, že to vypadá nádherně?
917449
A to mění něco na tom, že to vypadá nádherně?
917445
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: hroubek
Vypadá to stejně jako Tsushima :D
917445
Vypadá to stejně jako Tsushima *:D*
917444
2 0
reagují: hroubek
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Vypadá to nádherně. 
917444
Vypadá to nádherně. 
917442
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jej to bude breku, že se hraje za “samurajku”:+
917443
Jej to bude breku, že se hraje za “samurajku”*:+*
917442
1 -3
reagovat
Ghost of Yōtei Announce Trailer

:o

V tomto období byl naživu legendární a téměř nepokořitelný Musaši Mijamoto! I když tady bude teprve mladíček, tak doufám, že na něj narazíme!

Je třeba Ubi ukázat, jak se to dělá.:D
917442
[url=https://youtu.be/7z7kqwuf0a8?si=eIbdUqe5c_h4W4Pp]Ghost of Yōtei Announce Trailer [/url] *:o* V tomto období byl naživu legendární a téměř nepokořitelný Musaši Mijamoto! I když tady bude teprve mladíček, tak doufám, že na něj narazíme! Je třeba Ubi ukázat, jak se to dělá.*:D*
2 0
reagují: dreamy, hroubek, esmo
reagovat
Zatím asi nejlepší content k PS5 Pro: link :D:+ perfektní
917201
Zatím asi nejlepší content k PS5 Pro: https://www.youtube.com/watch?v=NJ-E1Bd95rI *:D**:+* perfektní
4 0
reagovat

Dead Space

Další můj rest, kdysi jsem si to měl možnost zahrát jedno odpo na ps3. Po prvním večeru tuším, že to bude jako vloni u Resi:Village, kdy jsem si zvukově myslel, že po mně něco jde, vypálil zásobník na všechny strany a až poté se ukázalo, že je to v reálu tady jelen za okny, z blízkého lesa.

Je milý, že ty bestie lezou bez ohlášení odkudkoliv, takže podělaně v místnosti běžim do nějakýho rohu, ať mám chvilku přehled :D I tady je dokonalá zvuková stránka, kdy zase, už na x úsecích jsem se prostě jen na chvilku zastavil, abych rozeznal, jestli to byly moje boty při chůzi, nějakej vytočenej ex člen posádky Ishimura ... nebo další jelen venku. 
917113
Další můj rest, kdysi jsem si to měl možnost zahrát jedno odpo na ps3. Po prvním večeru tuším, že to bude jako vloni u Resi:Village, kdy jsem si zvukově myslel, že po mně něco jde, vypálil zásobník na všechny strany a až poté se ukázalo, že je to v reálu tady jelen za okny, z blízkého lesa. Je milý, že ty bestie lezou bez ohlášení odkudkoliv, takže podělaně v místnosti běžim do nějakýho rohu, ať mám chvilku přehled *:D* I tady je dokonalá zvuková stránka, kdy zase, už na x úsecích jsem se prostě jen na chvilku zastavil, abych rozeznal, jestli to byly moje boty při chůzi, nějakej vytočenej ex člen posádky Ishimura ... nebo další jelen venku. 
Dead Space
5 0
reagovat
reaguje na: esmo
Ještě si pořád můžeš koupit PS4 k 20. výročí.
917023
Ještě si pořád můžeš koupit [url=https://www.ebay.com/itm/266974665184?_skw=PlayStation+20th&epid=216248972&itmmeta=01J886S5DZ6RZ68NXNENQX6WX2&hash=item3e28ee19e0:g:3lIAAOSwfylm1Nnq&itmprp=enc%3AAQAJAAAA8HoV3kP08IDx%2BKZ9MfhVJKnpdybmnA0gFuKoj7fVZOhPmYUgQqEekQIer7u3ooOfEhRGcIssjloamzr0AbWbEC3oOSgl04mAtFbBP1K3oEVDZ5lx4IKGhrrXUbE4Vv5MyFD83zbQXp2rkCzJXtpBT2xwmKvJOWM0ZThk3kySKHSi%2FW8Vx9ove1szKSuVNHYzMnWp55D21G9sePaY3oVr7hyt7qLO31ko67MzMZPg6vyqFJBNW4FI6BaVBagoC2vIgpDoDvLAwug3JWdMZD4fmVF6iSmVSnLbt4ivGaMkucoYnYE34lYynYEedLTszcoC7w%3D%3D%7Ctkp%3ABk9SR4bX5IbCZA]PS4 k 20. výročí[/url].
916898
1 0
reagovat

30 years of Playstation iconic look

Uhhh, to musím mít :o
link
916898
Uhhh, to musím mít *:o* [url=https://blog.playstation.com/2024/09/19/celebrating-30-years-of-playstation-with-a-nostalgic-look/]https://blog.playstation.com/2024/09/19/celebrating-30-years-of-playstation-with-a-nostalgic-look/[/url]
30 years of Playstation iconic look
3 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat
reaguje na: connor
Někomu se to jen nelíbí, dalším vadí, že několik let starý F2P vyšel na PC v early accessu jako placený, někteří nechápou, že i když je hra starší, tak nebyla vyvíjená pro PC/Steam a je tedy potřeba ladit (early access).

Dá se s tím různě souhlasit, ale snažím se ilustrovat, že mixed není nutně o samotných kvalitách toho, co případně budeš dnes hrát. Já osobně nejsem fanoušek extraction shooterů (nevyhledávám stres) ale Vigor mě baví. IMO se pohybuje na hraně toho, aby to bylo sice stresující, ale ještě zábavné takovým tím casual stylem (tryhards budou hrát Tarkov) a plížit se tam lesíkem, doufajíc, že úspěšně posbíráš pár věcí a vypadneš dřív, než tě někdo odhalí tam funguje dost solidně. Jako bonus tam lze solidně vyhrát taktikou (volba cesty, kdo mě odkud může vidět, kterou stranu si kryju, kde běžím a kde se plazím, kde jsem ve kterou fázi zápasu apod).

IMHO je to hra, co stojí za vyzkoušení (pokud nemáš nic proti žánru či monetizaci), obvzlášť teď, když máš skoro instantní matchmaking apod.
916839
Někomu se to jen nelíbí, dalším vadí, že několik let starý F2P vyšel na PC v early accessu jako placený, někteří nechápou, že i když je hra starší, tak nebyla vyvíjená pro PC/Steam a je tedy potřeba ladit (early access). Dá se s tím různě souhlasit, ale snažím se ilustrovat, že mixed není nutně o samotných kvalitách toho, co případně budeš dnes hrát. Já osobně nejsem fanoušek extraction shooterů (nevyhledávám stres) ale Vigor mě baví. IMO se pohybuje na hraně toho, aby to bylo sice stresující, ale ještě zábavné takovým tím casual stylem (tryhards budou hrát Tarkov) a plížit se tam lesíkem, doufajíc, že úspěšně posbíráš pár věcí a vypadneš dřív, než tě někdo odhalí tam funguje dost solidně. Jako bonus tam lze solidně vyhrát taktikou (volba cesty, kdo mě odkud může vidět, kterou stranu si kryju, kde běžím a kde se plazím, kde jsem ve kterou fázi zápasu apod). IMHO je to hra, co stojí za vyzkoušení (pokud nemáš nic proti žánru či monetizaci), obvzlášť teď, když máš skoro instantní matchmaking apod.
916795
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já jsem se přidal do fronty nas.anych lidi, čekajících na Silksong:D
916798
Já jsem se přidal do fronty nas.anych lidi, čekajících na Silksong*:D*
916763
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Proč jsou recenze smíšené? 
916795
Proč jsou recenze smíšené? 
916794
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
FYI, vigor je F2P na Steamu: link 8):+
916794
FYI, vigor je F2P na Steamu: https://store.steampowered.com/app/2818260/Vigor/  *8)**:+*
916763
1 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Jj, já mám i relativně problém verbalizovat proč je zrovna Hollow Knight podle mě tak strašně super, asi jen že jako celek to funguje strašně perfektně.
Vše do sebe zapadá (ve smyslu obtížnost, vs travel, vs alternativní cesty, vs lavičky, vs power scaling vs build).
Každé prostředí je jiné, s jinými nepřáteli, s trochu jinými pravidly.
Power scaling není nijak zásadní, ale (spolu s letem) umožňuje předchozí pasáže skoro "přeskakovat", než aby to byl nudný backtracking.
Stejně tak možnosti buildu hráče jsou zajímavé (buildy jsou distinktivní, dají se přizpůsobit hráčově stylu ale zároveň zásadně nemění gameplay jako takový) a tak bych mohl pokračovat vlastně asi o všem.
Vizuál, zvuky, hudbu a atmosféru ani nezmiňuju.

Asi nejlepší příklad "more than the sum of it's parts", protože soubojový systém je jednoduchý, jednotlivá monstra jsou jednoduchá, daná konkrétní lokace je pěkná, ale jednoduchá... ale jak to je všechno dohromady, člověk to postupně objevuje, dostává se dál, získává nové schopnosti atd... slast.

IMO to má víceméně dokonalý balanc všeho. Doteď si pamatuju, jak jsem měl ze začátku problém porazit takové ty rytíře, co se vyrobili z hromádky listí a pak byli víceméně jen nuance v cestě. Stejně tak Hunter byl boží.

Mám chuť si to dát celé znovu.
916763
Jj, já mám i relativně problém verbalizovat proč je zrovna Hollow Knight podle mě tak strašně super, asi jen že jako celek to funguje strašně perfektně. Vše do sebe zapadá (ve smyslu obtížnost, vs travel, vs alternativní cesty, vs lavičky, vs power scaling vs build). Každé prostředí je jiné, s jinými nepřáteli, s trochu jinými pravidly. Power scaling není nijak zásadní, ale (spolu s letem) umožňuje předchozí pasáže skoro "přeskakovat", než aby to byl nudný backtracking. Stejně tak možnosti buildu hráče jsou zajímavé (buildy jsou distinktivní, dají se přizpůsobit hráčově stylu ale zároveň zásadně nemění gameplay jako takový) a tak bych mohl pokračovat vlastně asi o všem. Vizuál, zvuky, hudbu a atmosféru ani nezmiňuju. Asi nejlepší příklad "more than the sum of it's parts", protože soubojový systém je jednoduchý, jednotlivá monstra jsou jednoduchá, daná konkrétní lokace je pěkná, ale jednoduchá... ale jak to je všechno dohromady, člověk to postupně objevuje, dostává se dál, získává nové schopnosti atd... slast. IMO to má víceméně dokonalý balanc všeho. Doteď si pamatuju, jak jsem měl ze začátku problém porazit takové ty rytíře, co se vyrobili z hromádky listí a pak byli víceméně jen nuance v cestě. Stejně tak Hunter byl boží. Mám chuť si to dát celé znovu.
916755
2 0
reagují: (=LIFTY=), Gonzi
reagovat
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist