To píšeš určitě jen proto že se ti tak líbil zadek Nathalie Emmanuel v kožených kalhotech
Já tě docela chápu. I když nesouhlasím, protože Hard Boiled má toho děje pořád dost, ten příběh je víc kriminálka než emotivní tepání do vztahů hlavních postav - to je tam zastoupené jen jemnými nástřely a náznaky, než aby šel Woo víc do hloubky, snad jen vztahu Chow Yun-fata a Tony Leunga dává víc prostoru. Ale Killer je na tom postavený celý, souhlasím že přestřelky jsou do toho zasazené organičtěji a jsou trochu "upozaděné" oproti explozivnímu infernu v Hard Boiled. Ve kterém ti to zjevně přetíká zásobníky a už pak pro to nedokážeš vnímat že je taky velmi citlivý a emotivní film jako Killer.
Anyway - dej si do třetice Bullet in The Head. Méně známý film než předchozí dva, ale velmi nezaslouženě. Je to chladnější film než Killer, tepe z něj víc syrový realismus a přísně přesné historické zasazení, ale právě díky němu dokáží vztahy mezi postavami v něm působit o to emotivněji (a tragičtěji).
V Bullet in The Head Woo dokončil trilogii která je imo v akčním žánru nedostižný vrchol, a dokázal bych u každého z nich z jiného úhlu obhájit proč právě ten je nejlepším.
reaguje na:
Barv666
reagují:
Barv666
|
reagovat
|