Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 201 - 220 Napsat příspěvek
Nešel jste někdo na otvíračku novýho Apple showroomu v brněnské alze? Jestli stojíte někde ve předu, vemte mi prosím telefon. Vyloženě jsem to svým příchodem těsně před 8 podcenil….
914994
Nešel jste někdo na otvíračku novýho Apple showroomu v brněnské alze? Jestli stojíte někde ve předu, vemte mi prosím telefon. Vyloženě jsem to svým příchodem těsně před 8 podcenil….
4 0
reagují: SteKi, speta.jr
reagovat
Nikdo neříká, že se auto na operák musí udržovat pořád jak ze škatulky. Chlupy, prach, písek a normální nepořádek ať si tam každý má podle svých návyků, to všechno jde před vrácením prostě jednorázově vyčistit. Horší jsou škrábance, potrhané čalounění, ulámané plasty a další nevratné poškození. V průběhu trvání smlouvy je to úplně jedno - pravidelný servis opravdu neřeší v jakém je auto stavu, protože nezná podmínky tvého operáku (a taky nemůže vědět, jestli si auto na konci třeba neodkoupíš). Takže klíčový je až okamžik vrácení vozu po skončení smlouvy.
914992
Nikdo neříká, že se auto na operák musí udržovat pořád jak ze škatulky. Chlupy, prach, písek a normální nepořádek ať si tam každý má podle svých návyků, to všechno jde před vrácením prostě jednorázově vyčistit. Horší jsou škrábance, potrhané čalounění, ulámané plasty a další nevratné poškození. V průběhu trvání smlouvy je to úplně jedno - pravidelný servis opravdu neřeší v jakém je auto stavu, protože nezná podmínky tvého operáku (a taky nemůže vědět, jestli si auto na konci třeba neodkoupíš). Takže klíčový je až okamžik vrácení vozu po skončení smlouvy.
2 0
reagovat
vozim psa v prepravce (pro vetsi se delaj klece primo do kufru) a jedine co v interieru cistim je palubovka od prachu a sklo od mastnoty.
914942
vozim psa v prepravce (pro vetsi se delaj klece primo do kufru) a jedine co v interieru cistim je palubovka od prachu a sklo od mastnoty.
3 0
reagovat
reaguje na: TrDLo
U něj pes, u nás děti, to si nevybereš :D
Já to nechávám dvakrát za rok vyčistit zevnitř prostě firmou. 
914938
U něj pes, u nás děti, to si nevybereš *:D* Já to nechávám dvakrát za rok vyčistit zevnitř prostě firmou. 
914924
0 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Nechtěl jsem nic psát, když to tak krásně shrnul KARLOS, ale k "jak moc leasingovky takhle chtějí odrbávat lidi"... nevím. Ale asi bych si to šel účelově hledat (dotazy aka "leasing pes problém") a řídil bych se spíš těmi horšími zkušenostmi (připrav se na nejhorší, doufej v nejlepší).
914935
Nechtěl jsem nic psát, když to tak krásně shrnul [url=https://www.moviezone.cz/komentar/914904]KARLOS[/url], ale k "jak moc leasingovky takhle chtějí odrbávat lidi"... nevím. Ale asi bych si to šel účelově hledat (dotazy aka "leasing pes problém") a řídil bych se spíš těmi horšími zkušenostmi (připrav se na nejhorší, doufej v nejlepší).
914926
3 0
reagovat
reaguje na: TrDLo
To je dobrej point, můj pes je zvyklej jezdit na zadní sedačce kde víceméně jen leží na ochranným potahu, připoutanej, a je celkem v klidu. Nicméně chlupy bych asi musel vysávat po každé jízdě, to zase jo. 

U té míry opotřebení by mě zajímalo, jak často se stane, že po tobě chtějí doplácet, ve smyslu jak moc leasingovky takhle chtějí odrbávat lidi vs. jestli to je nějak rozumně řešený, že když s tím jezdíš, nebouráš, nerozlíváš vevnitř limonády a nekydeš tam zmrzlinu, tak to za tři roky vracíš víceméně furt v relativně dobrým stavu a nechtějí po tobě nic.
914926
To je dobrej point, můj pes je zvyklej jezdit na zadní sedačce kde víceméně jen leží na ochranným potahu, připoutanej, a je celkem v klidu. Nicméně chlupy bych asi musel vysávat po každé jízdě, to zase jo.  U té míry opotřebení by mě zajímalo, jak často se stane, že po tobě chtějí doplácet, ve smyslu jak moc leasingovky takhle chtějí odrbávat lidi vs. jestli to je nějak rozumně řešený, že když s tím jezdíš, nebouráš, nerozlíváš vevnitř limonády a nekydeš tam zmrzlinu, tak to za tři roky vracíš víceméně furt v relativně dobrým stavu a nechtějí po tobě nic.
914924
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: TrDLo
Jo všichni jsou vyježděni a opatrní … a mě spadl na auto o víkendu v garáži polystyren a poškrábal tátovo půjčený auto … jenom fouklo :D náhody se dějí a opatrnej můžeš být jak chceš :(
914925
Jo všichni jsou vyježděni a opatrní … a mě spadl na auto o víkendu v garáži polystyren a poškrábal tátovo půjčený auto … jenom fouklo *:D* náhody se dějí a opatrnej můžeš být jak chceš *:(*
914915
4 0
reagovat
reaguje na: verbst
Jedna věc je samotná jízda a potenciální poškození zvenku, druhá pak interiér a takové to běžné chování člověka, které třeba s řízením auta ani nemusí souviset. V do_Od-ově dotazu je z tohoto pohledu velký vykřičník ten pes - samozřejmě záleží na rase, velikosti, disciplíně. Ale zrovna tohle může výrazně ovlivnit jak budou po skončení operáku vypadat sedačky, plasty, obložení, ...
914924
Jedna věc je samotná jízda a potenciální poškození zvenku, druhá pak interiér a takové to běžné chování člověka, které třeba s řízením auta ani nemusí souviset. V [url=https://profil.moviezone.cz/do_Od]do_Od[/url]-ově dotazu je z tohoto pohledu velký vykřičník ten pes - samozřejmě záleží na rase, velikosti, disciplíně. Ale zrovna tohle může výrazně ovlivnit jak budou po skončení operáku vypadat sedačky, plasty, obložení, ...
914920
3 0
reagují: verbst, do_Od
reagovat
reaguje na: TrDLo
Tady mi třeba borci v Brně doporučili firmu, kam to půl, čtvrt roku před koncem operáku dovezeš a oni ti za nějakou částku (teď nevím kolik, ale nic extraordinárně vysokýho) zjistěj co všechno se bude stopro leasingovce nelíbit a co by se jim mohlo nelíbit. A máš prostě ještě nějakou dobu na sjednání opravy.

Musím to zaklepat, ale my jsme naštěstí s manželkou oba dost vyježdění a opatrní. Zvlášť kvůli klukům, a i jsme měli v rodině nehezký bouračky.
Takže pokud jsme za poslední roky měli něco na autech, tak to byli nepřející sousedi (jinak si to nedovedu vysvětlit) a potom nás nabořil v křižovatce kdosi.
Takže doufám, že za ty tři roky až to budu vracet bude všechno v pohodě a jen přesednu do novýho :D
914920
Tady mi třeba borci v Brně doporučili firmu, kam to půl, čtvrt roku před koncem operáku dovezeš a oni ti za nějakou částku (teď nevím kolik, ale nic extraordinárně vysokýho) zjistěj co všechno se bude stopro leasingovce nelíbit a co by se jim mohlo nelíbit. A máš prostě ještě nějakou dobu na sjednání opravy. Musím to zaklepat, ale my jsme naštěstí s manželkou oba dost vyježdění a opatrní. Zvlášť kvůli klukům, a i jsme měli v rodině nehezký bouračky. Takže pokud jsme za poslední roky měli něco na autech, tak to byli nepřející sousedi (jinak si to nedovedu vysvětlit) a potom nás nabořil v křižovatce kdosi. Takže doufám, že za ty tři roky až to budu vracet bude všechno v pohodě a jen přesednu do novýho *:D*
914915
3 0
reagují: TrDLo
reagovat
reaguje na: TrDLo
jj přesně. Já pracoval ve firmě co kvůli dodatečným platbám za drobnosti platila za flotilu operaku dvakrát tolik.
914918
jj přesně. Já pracoval ve firmě co kvůli dodatečným platbám za drobnosti platila za flotilu operaku dvakrát tolik.
914915
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Je poměrně zásadní, jestli je operák na fyzickou osobu, nebo na firmu. Z pohledu firmy je tam těch daňových benefitů o dost víc a může to být i jednoznačně ekonomicky výhodnější, než auto vlastnit. U soukromé osoby více převažuje, že si člověk připlácí za pohodlí a bezstarostnost.

Hodně taky záleží jakou úroveň servisu si člověk u operáku zvolí. Např. jestli jsou zimní kola a přezouvání součástí splátky, nebo si tyhle běžné provozní věci už člověk řeší samostatně ve spřáteleném servisu. Obě varianty jsou možné. Obdobně třeba nastavení havarijního pojištění, jestli je automaticky v ceně náhradní vozidlo (takže člověk pak skutečně neřeší a vždycky má čím jezdit, prostě taková služba all-inclusive), nebo není či jen za určitých podmínek.

V ekonomických záležitostech bych z pohledu soukromé osoby vypíchl 2 věci.

1) Je třeba si zhodnotit cenu pojištění. U operáku je v ceně a u dražších aut může tvořit docela významnou položku. Človek pak může dojít ke zjištění, že je poměrně výhodné mít pojištění od leasingovky, než kdyby si ho sjednával s pojišťovnou svým jménem. Ale samozřejmě každý může mít vyjednané trochu jiné podmínky. Toto může být argument ve prospěch operáku.

2) Pozor na provozní poškození vozu. Taková ta šedá zóna, kdy se drobné oděrky apod. už nevlezou do tolerance běžného opotřebení, ale přitom ještě nejsou tak zásadní aby je člověk řešil jako pojistnou událost. Kdo je na své věci přirozeně opatrný, tak třeba toto nemusí skoro řešit a operák je pro něj zajímavý. Někteří to ale mají nastavené jinak a jejich auta mnohem víc trpí. A ti se pak mohou docela divit, až budou při vrácení vozu doplácet desítky tisíc.
914915
Je poměrně zásadní, jestli je operák na fyzickou osobu, nebo na firmu. Z pohledu firmy je tam těch daňových benefitů o dost víc a může to být i jednoznačně ekonomicky výhodnější, než auto vlastnit. U soukromé osoby více převažuje, že si člověk připlácí za pohodlí a bezstarostnost. Hodně taky záleží jakou úroveň servisu si člověk u operáku zvolí. Např. jestli jsou zimní kola a přezouvání součástí splátky, nebo si tyhle běžné provozní věci už člověk řeší samostatně ve spřáteleném servisu. Obě varianty jsou možné. Obdobně třeba nastavení havarijního pojištění, jestli je automaticky v ceně náhradní vozidlo (takže člověk pak skutečně neřeší a vždycky má čím jezdit, prostě taková služba all-inclusive), nebo není či jen za určitých podmínek. V ekonomických záležitostech bych z pohledu soukromé osoby vypíchl 2 věci. 1) Je třeba si zhodnotit cenu pojištění. U operáku je v ceně a u dražších aut může tvořit docela významnou položku. Človek pak může dojít ke zjištění, že je poměrně výhodné mít pojištění od leasingovky, než kdyby si ho sjednával s pojišťovnou svým jménem. Ale samozřejmě každý může mít vyjednané trochu jiné podmínky. Toto může být argument ve prospěch operáku. 2) Pozor na provozní poškození vozu. Taková ta šedá zóna, kdy se drobné oděrky apod. už nevlezou do tolerance běžného opotřebení, ale přitom ještě nejsou tak zásadní aby je člověk řešil jako pojistnou událost. Kdo je na své věci přirozeně opatrný, tak třeba toto nemusí skoro řešit a operák je pro něj zajímavý. Někteří to ale mají nastavené jinak a jejich auta mnohem víc trpí. A ti se pak mohou docela divit, až budou při vrácení vozu doplácet desítky tisíc.
914901
7 0
reagují: esmo, verbst, AndyKaufman
reagovat
Tak za mne jsou ty důvody hlavně daňové a finanční. S podnikáním se to dá dát do nákladů. 
914910
Tak za mne jsou ty důvody hlavně daňové a finanční. S podnikáním se to dá dát do nákladů. 
0 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Pěkné shrnutí! :+ K důvodům pro bych přihodil snad jen: Chceš stále jezdit víceméně novým autem, a nevadí ti tudíž stále dokola platit ten nejstrmější pokles hodnoty, který auto v prvních letech provozu zažívá? (což platí samozřejmě i v případě, že měníš auto každých pár let za zbrusu nové i bez leasingu)
914907
Pěkné shrnutí! *:+* K důvodům pro bych přihodil snad jen: Chceš stále jezdit víceméně novým autem, a nevadí ti tudíž stále dokola platit ten nejstrmější pokles hodnoty, který auto v prvních letech provozu zažívá? (což platí samozřejmě i v případě, že měníš auto každých pár let za zbrusu nové i bez leasingu)
914904
3 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Zatím jsem jen tak nezávazně projížděl nabídky. Nájezd tím, že jsem sám, se psem, v Praze, by určitě byl do 10k km/rok. Starat se o to právěže nechci, roční parkovné v Praze je zhruba tak to maximum, co jsem ochoten řešit :D čili tak jak to podal KARLOS mi to přijde jako ideální volba. 

Zároveň tomu asi budou muset předcházet nějaké kondiční jízdy po Praze, protože i když občas řídím, určitě nejsem vyježděný řidič, a představa že někde nabourám auto (potenciálně víc) co není moje, mě celkem děsí. I když bych samozřejmě byl pojištěný a co se chování na silnici týče, volím vždycky opatrnost.
914906
Zatím jsem jen tak nezávazně projížděl nabídky. Nájezd tím, že jsem sám, se psem, v Praze, by určitě byl do 10k km/rok. Starat se o to právěže nechci, roční parkovné v Praze je zhruba tak to maximum, co jsem ochoten řešit *:D* čili tak jak to podal KARLOS mi to přijde jako ideální volba.  Zároveň tomu asi budou muset předcházet nějaké kondiční jízdy po Praze, protože i když občas řídím, určitě nejsem vyježděný řidič, a představa že někde nabourám auto (potenciálně víc) co není moje, mě celkem děsí. I když bych samozřejmě byl pojištěný a co se chování na silnici týče, volím vždycky opatrnost.
914903
5 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Máme od června. Jsem spoko.
Nepotřebuju to auto vlastnit. A tady mám pokrytý všechno - servisy, přezutí, náhradní auto, a po třech letech jdu do novýho. 

Pokud si to můžeš dovolit, neřešil bych a šel bych do toho. Ušetří to spoustu starostí, viz. výše.

Jediná "nevýhoda" kterou jsem schopnej uznat je omezení najetejch km/rok. Jenže my jsme výhradně po městě a semtam pár dovolených, takže se v pohodě vejdeme do 20K km/rok

Když jsme si to navíc propočítali, tak se nám extrémně vyplatilo prodat "starý" a doplatit tím hypotéku. 
914905
Máme od června. Jsem spoko. Nepotřebuju to auto vlastnit. A tady mám pokrytý všechno - servisy, přezutí, náhradní auto, a po třech letech jdu do novýho.  Pokud si to můžeš dovolit, neřešil bych a šel bych do toho. Ušetří to spoustu starostí, viz. výše. Jediná "nevýhoda" kterou jsem schopnej uznat je omezení najetejch km/rok. Jenže my jsme výhradně po městě a semtam pár dovolených, takže se v pohodě vejdeme do 20K km/rok Když jsme si to navíc propočítali, tak se nám extrémně vyplatilo prodat "starý" a doplatit tím hypotéku. 
914901
5 0
reagovat
Minule z toho vyplynulo: Chceš pohodlí, nadstandard a o nic neřešit? Leasing. Baví se tě v tom šťourat, nadstandard si pokryješ vlastním úsilím a výrazně ušetřit? Jít jinou cestou.
Dávám jen souhrn nestranného pozorovatele z minula.
914904
Minule z toho vyplynulo: Chceš pohodlí, nadstandard a o nic neřešit? Leasing. Baví se tě v tom šťourat, nadstandard si pokryješ vlastním úsilím a výrazně ušetřit? Jít jinou cestou. Dávám jen souhrn nestranného pozorovatele z minula.
6 0
reagují: SeldomSeen
reagovat
reaguje na: do_Od
To takhle nejde říct. Spíš napiš, jakou ti dali nabídku, jakej bys mel myslis planovanej nájezd za měsíc atd. V práci ho kolegyně má, je velmi spokojená, klidně ti pak do PM napíšu podrobnosti, ale pro každýho to imho není.
914903
To takhle nejde říct. Spíš napiš, jakou ti dali nabídku, jakej bys mel myslis planovanej nájezd za měsíc atd. V práci ho kolegyně má, je velmi spokojená, klidně ti pak do PM napíšu podrobnosti, ale pro každýho to imho není.
914901
1 0
reagují: do_Od
reagovat
Zase jsem začal víc řešit auto. Můžete mi tu někdo dát argumenty, proč je operativní leasing dobrej nápad, a proč je úplně nahovno? 
914901
Zase jsem začal víc řešit auto. Můžete mi tu někdo dát argumenty, proč je operativní leasing dobrej nápad, a proč je úplně nahovno? 
1 0
reagují: TrDLo, verbst, TedGeorge
reagovat
reaguje na: RingMan
Koupil jsem si malé repráčky a opravdu to pomohlo. Zvuk už není přeboostovaný, neduní a všemu je perfektně rozumět. Díky moc. :+
914608
Koupil jsem si malé repráčky a opravdu to pomohlo. Zvuk už není přeboostovaný, neduní a všemu je perfektně rozumět. Díky moc. *:+*
914529
2 0
reagovat
Můj tip je to povolení polohovacích služeb. Blbla mi kvůli tomu jiná věc na Android TV. A na mobilu mi kvůli tomu nešla dětská váha :D
914597
Můj tip je to povolení polohovacích služeb. Blbla mi kvůli tomu jiná věc na Android TV. A na mobilu mi kvůli tomu nešla dětská váha *:D*
2 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se