Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 221 - 240 Napsat příspěvek
reaguje na: verbst
jj, nemyslel jsem to nijak útočně, jen že třeba teď už píšeš, že vám to všem vypršelo defacto zaráz ;). Zkusil bych změnit heslo (nebolí to a řeší to sdílení, o kterém nevíš - to heslo nemusíš NIKOMU říkat), jinak support, případně zrušení Netflixu (když to chceš rušit, tak se s tebou možná budou i bavit).
Jinak obecně, neznám nikoho, komu by se něco takového dělo, takže je to pravděpodobně verbst problém a ne Netflix problém. (heslo, sdílení, měnící se IP adresa doma, apod.)
914596
jj, nemyslel jsem to nijak útočně, jen že třeba teď už píšeš, že vám to všem vypršelo defacto zaráz *;)*. Zkusil bych změnit heslo (nebolí to a řeší to sdílení, o kterém nevíš - to heslo nemusíš NIKOMU říkat), jinak support, případně zrušení Netflixu (když to chceš rušit, tak se s tebou možná budou i bavit). Jinak obecně, neznám nikoho, komu by se něco takového dělo, takže je to pravděpodobně verbst problém a ne Netflix problém. (heslo, sdílení, [url=https://whatismyipaddress.com/]měnící se IP adresa doma[/url], apod.)
914565
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já nevím jak to napsat jinak :D Nemám co mlžit... Asi píšu jako kokot, no. Zkusím ještě jednou. 

Doma jsou dvě televize. Obývák = manželka. 
Kuchyň = já. 
Mimo domov pak třeba na mobilu (data/wifi v práci). Ale to dost sporadicky. Takřka vůbec. 
A pak je tam ten Extra Member, což je táta, kterej bydlí jinde. 

Zrovna dneska jsem po dlouhé době pouštěl právě Netflix na té v kuchyni. A musel jsem potvrdit, že to je můj Netflix Household. 
Večer, když přišla žena ze školy, chtěla vypnout u Netflixu a musel jsem opět potvrdit, že je to Netflix Household. 

A do toho mi volal táta, že to po něm chce confirmation number, protože si ve stejnou chvíli pustil Netflix on někde na druhým konci Brna. 
To chodí mě na mail, kterej je tam uvedenej už od ledna 2019...

Když jsem zkoušel Support, tak se mi nikdo neozval. Už asi čtyřikrát. A nevím, jak se jich mám dobouchat... 

Heslem to není. VPN nepoužívám. 

Ja prostě právě vůbec nechápu, proč to nefunguje tak jak má a kde ten problém je.
Nejsem právě úplně debil na tyhlety věci a technická zdatnost je u mě na nějakým tom vyšším uživatelským levelu. Tohle je prostě záhada. 
914565
Já nevím jak to napsat jinak *:D* Nemám co mlžit... Asi píšu jako kokot, no. Zkusím ještě jednou.  Doma jsou dvě televize. Obývák = manželka.  Kuchyň = já.  Mimo domov pak třeba na mobilu (data/wifi v práci). Ale to dost sporadicky. Takřka vůbec.  A pak je tam ten Extra Member, což je táta, kterej bydlí jinde.  Zrovna dneska jsem po dlouhé době pouštěl právě Netflix na té v kuchyni. A musel jsem potvrdit, že to je můj Netflix Household.  Večer, když přišla žena ze školy, chtěla vypnout u Netflixu a musel jsem opět potvrdit, že je to Netflix Household.  A do toho mi volal táta, že to po něm chce confirmation number, protože si ve stejnou chvíli pustil Netflix on někde na druhým konci Brna.  To chodí mě na mail, kterej je tam uvedenej už od ledna 2019... Když jsem zkoušel Support, tak se mi nikdo neozval. Už asi čtyřikrát. A nevím, jak se jich mám dobouchat...  Heslem to není. VPN nepoužívám.  Ja prostě právě vůbec nechápu, proč to nefunguje tak jak má a kde ten problém je. Nejsem právě úplně debil na tyhlety věci a technická zdatnost je u mě na nějakým tom vyšším uživatelským levelu. Tohle je prostě záhada. 
914521
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
Zkus to nahrát, mělo by jít poznat. Co to je. Hadám, že to bude nějaká HW porucha repráčků, což je na výměnu pár korun, jestli máš v okolí někoho šikovného
914536
Zkus to nahrát, mělo by jít poznat. Co to je. Hadám, že to bude nějaká HW porucha repráčků, což je na výměnu pár korun, jestli máš v okolí někoho šikovného
0 0
reagovat
reaguje na: RingMan
Přeinstalaci jsem zkoušel, nic. Takže asi budu muset koupit nějaký repráček.
914534
Přeinstalaci jsem zkoušel, nic. Takže asi budu muset koupit nějaký repráček.
914529
0 0
reagovat
reaguje na: Disketa1
Kup si repráky/sluchátka.

Nebo zkus aktualizovat/přeinstalovat ovladače zvuku.
914529
Kup si repráky/sluchátka. Nebo zkus aktualizovat/přeinstalovat ovladače zvuku.
914528
2 0
reagují: Disketa1, Disketa1
reagovat
Mám problém s reproduktory v notebooku a ani nastavení nic neřeší. Od nedávna je ve videích slyšet takový dost dunivý zvuk, který znemožňuje srozumitelnost přenosu. Zvuk zní strašně přepáleně a nejde to nijak změnit. Je to dost nepříjemné, protože se mi najednou špatně poslouchají podcasty. Nemyslím si, že by to byla chyba těch videí, jde to jednoznačně na vrub reproduktorů mého notebooku. Nevím, co mám dělat.
914528
Mám problém s reproduktory v notebooku a ani nastavení nic neřeší. Od nedávna je ve videích slyšet takový dost dunivý zvuk, který znemožňuje srozumitelnost přenosu. Zvuk zní strašně přepáleně a nejde to nijak změnit. Je to dost nepříjemné, protože se mi najednou špatně poslouchají podcasty. Nemyslím si, že by to byla chyba těch videí, jde to jednoznačně na vrub reproduktorů mého notebooku. Nevím, co mám dělat.
0 0
reagují: RingMan
reagovat
reaguje na: verbst
Podle mě mlžíš, nebo jen nevíš, že děláš něco "špatně" (za mě je to pořád buzerace ze strany Netflixu, to jen abychom si rozuměli).
Pokud nemáš VPN, poskytovatele, co ti pořád mění IP apod. tak by ti to fungovat mělo bez problémů.
Takže buď vynecháváš že to "občas zapnete u babičky dětem", nebo by sis měl zkusit změnit heslo, nebo máš nějaký edge case, kdy to oni špatně vyhodnocují => support.

Každopádně, píšeš "takže když jsem pryč" - a kde jsi a co tam děláš, s ohledem na Netflix? A proč to žena pouští na jiné televizi? To máte extra televizi, kterou si jen žena pouští sama, když ty tam nejsi? Opět, neříkám, že děláš něco objektivně špatně, Netflix třeba jen buzeruje, ale píšeš to dost krypticky.

Z mé osobní zkušenosti, co mám extra members, tak můj účet doma (na Tv, v mobilu, v browseru na desktopu, občas přes VPN, v browseru na noťasu na cestách, na pracovním PC v kanclu + profil pro mě, manželku a dítě) tohle potvrzení nepotřeboval ani jednou.
914521
Podle mě mlžíš, nebo jen nevíš, že děláš něco "špatně" (za mě je to pořád buzerace ze strany Netflixu, to jen abychom si rozuměli). Pokud nemáš VPN, poskytovatele, co ti pořád mění IP apod. tak by ti to fungovat mělo bez problémů. Takže buď vynecháváš že to "občas zapnete u babičky dětem", nebo by sis měl zkusit změnit heslo, nebo máš nějaký edge case, kdy to oni špatně vyhodnocují => support. Každopádně, píšeš "takže když jsem pryč" - a kde jsi a co tam děláš, s ohledem na Netflix? A proč to žena pouští na jiné televizi? To máte extra televizi, kterou si jen žena pouští sama, když ty tam nejsi? Opět, neříkám, že děláš něco objektivně špatně, Netflix třeba jen buzeruje, ale píšeš to dost krypticky. Z mé osobní zkušenosti, co mám extra members, tak můj účet doma (na Tv, v mobilu, v browseru na desktopu, občas přes VPN, v browseru na noťasu na cestách, na pracovním PC v kanclu + profil pro mě, manželku a dítě) tohle potvrzení nepotřeboval ani jednou.
914497
0 0
reagují: verbst
reagovat
reaguje na: verbst
Mám tatu jako Extra Membera a ten bydlí úplně jinde a fachá nám to úplně v pohodě, ani jednou to po mně nechtělo takový to ověřovací heslo... takže to co se děje tobě, je čudné ?)
914510
Mám tatu jako Extra Membera a ten bydlí úplně jinde a fachá nám to úplně v pohodě, ani jednou to po mně nechtělo takový to ověřovací heslo... takže to co se děje tobě, je čudné *?)*
914507
0 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
No ten Extra Member je úplně jinde (náš táta).
Já měl za to, že proto tam ta možnost je? Přidat si (za příplatek) někoho dalšího. Když si tak vyšlápli na to sdílení hesel...

Jinak Netflix Support je právě "virtually non-existent". Ani jednou neodpověděli.
914507
No ten Extra Member je úplně jinde (náš táta). Já měl za to, že proto tam ta možnost je? Přidat si (za příplatek) někoho dalšího. Když si tak vyšlápli na to sdílení hesel... Jinak Netflix Support je právě "virtually non-existent". Ani jednou neodpověděli.
914499
1 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: verbst
Zkontroluj jestli se připojuji ze stejné IP nebo nemáte VPN a máte na všech zařízeních zapnuté zjišťování polohy. 
Jestli to nepomůže tak podpora Netflixu. 
914499
Zkontroluj jestli se připojuji ze stejné IP nebo nemáte VPN a máte na všech zařízeních zapnuté zjišťování polohy.  Jestli to nepomůže tak podpora Netflixu. 
914497
0 0
reagují: verbst
reagovat
Vyznáte se někdo v nastavení Netflixu? 

Máme Premium a přidal jsem tam Extra Member. 
Ale furt se nám stává, že musíme potvrzovat ten Netflix Household a já netuším proč. 
Je to navázaný na můj mail, takže když jsem pryč a manželka si to pustit na druhý televizi, tak musím přeposílat potvrzení. To samý, když to udělá ten Extra Member. 
A já vůbec netuším proč. 
914497
Vyznáte se někdo v nastavení Netflixu?  Máme Premium a přidal jsem tam Extra Member.  Ale furt se nám stává, že musíme potvrzovat ten Netflix Household a já netuším proč.  Je to navázaný na můj mail, takže když jsem pryč a manželka si to pustit na druhý televizi, tak musím přeposílat potvrzení. To samý, když to udělá ten Extra Member.  A já vůbec netuším proč. 
0 0
reagují: Gonzi, AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Rokle
Díky za všechny informace. Možná kolem Vánoc si udělám radost a koupím si přehrávač. Jinak na tuhle kalibraci už jsem se díval a už jsem si s ním něco psal :) To by bylo další na řadě
913906
Díky za všechny informace. Možná kolem Vánoc si udělám radost a koupím si přehrávač. Jinak na tuhle kalibraci už jsem se díval a už jsem si s ním něco psal :) To by bylo další na řadě
913408
1 0
reagovat
Na otázku esma - velmi, velmi dobré a cvičené oko. Musíš vědět, co hledat a kam se dívat. A pak splňovat všechny pozorovací podmínky. Mít nejlepší televizi nestačí.
Sama televize je samozřejmně důležitá, ale to cvičené oko za podmínek, které k tomu potřebuješ, ti rozdíl řekne i na deset let staré televizi. Respektive na televizi za patnáct tisíc. Pokud se ale bavíme o tom, že to bude markatně odlišné... pak nebude.
913415
Na otázku esma - velmi, velmi dobré a cvičené oko. Musíš vědět, co hledat a kam se dívat. A pak splňovat všechny pozorovací podmínky. Mít nejlepší televizi nestačí. Sama televize je samozřejmně důležitá, ale to cvičené oko za podmínek, které k tomu potřebuješ, ti rozdíl řekne i na deset let staré televizi. Respektive na televizi za patnáct tisíc. Pokud se ale bavíme o tom, že to bude markatně odlišné... pak nebude.
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Dobrý dotaz, esmo...
Mám vrcholovou řadu OLED od Sony z roku 2021, konkrétně XR-65A90J.
Tehdy v roce 2022 jsem ji kupoval, když zrovna spadla její cena - na 56.000 Kč.
Obraz "z továrny" pod volbou Customer (Personální) byl už tak dobrej, ale nedalo mi a z různých diskuzí na různých serverech jsem využil služeb borce Ládi Šimka z kalibraceobrazu.cz a TV jsem nechával ještě zkalibrovat.
Musím říct, že Láďa je borec, pokec s ním stál za to.... nastavení ještě vylepšilo celkový dojem, třeba i proto, že u Sony je (nejen) Dolby Vision potřeba lépe "vyladit". Z výroby máš možnost nastavit "jen" dle desetibodové kalibrace, po přístupu je možné pracovat s 20 bodovou kalibrací. Navíc s přístroji v řádech desetitisíců a pod odborným okem.

Hele, já byl vždycky na obraz pes, miloval jsem plazmu....ale když teď vidím rozdíl mezi touhle OLED a plazmou u našich, tak je to MEGA rozdíl.

Druhá otázka je trochu složitější. Jednoduše proto, že nemám porovnání - praktické - s jinou TV než mojí.
Ale....z debat, co jsem četl, tak obraz a jeho rozdíl mezi těmito dvěma přehrávači je rozdílné i na horších modelech.
Vždy jde ale o to, že když je člověk na něco zvyklej a nemá porovnání, tak ani ta 450 není vůbec špatná.

A pak tu máme lidi, které to zkrátka nezajímá a řeknou "jo, dobrý, je tam ňákej obraz, zvuk je taky slušnej"....
913408
Dobrý dotaz, esmo... Mám vrcholovou řadu OLED od Sony z roku 2021, konkrétně [url=https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/a90j-oled]XR-65A90J[/url]. Tehdy v roce 2022 jsem ji kupoval, když zrovna spadla její cena - na 56.000 Kč. Obraz "z továrny" pod volbou Customer (Personální) byl už tak dobrej, ale nedalo mi a z různých diskuzí na různých serverech jsem využil služeb borce Ládi Šimka z [url=https://www.kalibraceobrazu.cz/]kalibraceobrazu.cz[/url] a TV jsem nechával ještě zkalibrovat. Musím říct, že Láďa je borec, pokec s ním stál za to.... nastavení ještě vylepšilo celkový dojem, třeba i proto, že u Sony je (nejen) Dolby Vision potřeba lépe "vyladit". Z výroby máš možnost nastavit "jen" dle desetibodové kalibrace, po přístupu je možné pracovat s 20 bodovou kalibrací. Navíc s přístroji v řádech desetitisíců a pod odborným okem. Hele, já byl vždycky na obraz pes, miloval jsem plazmu....ale když teď vidím rozdíl mezi touhle OLED a plazmou u našich, tak je to MEGA rozdíl. Druhá otázka je trochu složitější. Jednoduše proto, že nemám porovnání - praktické - s jinou TV než mojí. Ale....z debat, co jsem četl, tak obraz a jeho rozdíl mezi těmito dvěma přehrávači je rozdílné i na horších modelech. Vždy jde ale o to, že když je člověk na něco zvyklej a nemá porovnání, tak ani ta 450 není vůbec špatná. A pak tu máme lidi, které to zkrátka nezajímá a řeknou "jo, dobrý, je tam ňákej obraz, zvuk je taky slušnej"....
913403
3 0
reagují: RingMan
reagovat
reaguje na: Rokle
A co máš za displej smím-li se ptát?
respektive co musím mít za televizi, abych viděl tyhle rozdíly v přehrávačích? 
913403
A co máš za displej smím-li se ptát? respektive co musím mít za televizi, abych viděl tyhle rozdíly v přehrávačích? 
913394
0 0
reagují: Rokle
reagovat
reaguje na: RingMan
Ahoj, tak jsem včera ještě večer testoval :) Hodil jsem tam disk Zachraňte vojína Ryana. Měl jsi pravdu. Disk hučel jen na začátku, když najížděl....pak klid a měl jsem to puštěný na svůj obvyklý noční režim přes AVR a naprosto v pohodě. Neslyšel jsem to, jen si užíval film.
Ty kráso...ten obraz v detailech je naprosto úžasnej. Dolby Vision parádní, třeba jak jsou v kostele a Hanks si povídá se Sizemorem....a Ribisi zapisuje do deníku....opravdu nádhera. Tam je opravdu rozdíl s tou 450, daleko propracovanější v ostrosti. 
913394
Ahoj, tak jsem včera ještě večer testoval *:)* Hodil jsem tam disk Zachraňte vojína Ryana. Měl jsi pravdu. Disk hučel jen na začátku, když najížděl....pak klid a měl jsem to puštěný na svůj obvyklý noční režim přes AVR a naprosto v pohodě. Neslyšel jsem to, jen si užíval film. Ty kráso...ten obraz v detailech je naprosto úžasnej. Dolby Vision parádní, třeba jak jsou v kostele a Hanks si povídá se Sizemorem....a Ribisi zapisuje do deníku....opravdu nádhera. Tam je opravdu rozdíl s tou 450, daleko propracovanější v ostrosti. 
913147
0 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: xxendxx
my s kamosmi na family. sme kazdy v inom meste, niektori dokonca chodia robit do zahranicia (NL, DE) a zatial ficime v pohode
913385
my s kamosmi na family. sme kazdy v inom meste, niektori dokonca chodia robit do zahranicia (NL, DE) a zatial ficime v pohode
913336
1 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
Pisou tusim, ze jo, ale jeste ho neenforcovali
913338
Pisou tusim, ze jo, ale jeste ho neenforcovali
913336
0 0
reagovat

Spotify

Čest... Nevíte jak je na tom teď Spotify family účet? Jestli to má taky ten "region lock na adresu", jako Netflix?
913336
Čest... Nevíte jak je na tom teď Spotify family účet? Jestli to má taky ten "region lock na adresu", jako Netflix?
Spotify
0 0
reagují: studo, Snipsley
reagovat
reaguje na: RingMan
Verzi 1.76 mám taky staženou. Jestli to budeš zkoušet, tak dej pls vědět, jestli to tam opravdu je.
913240
Verzi 1.76 mám taky staženou. Jestli to budeš zkoušet, tak dej pls vědět, jestli to tam opravdu je.
913218
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se