Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 141 - 160 Napsat příspěvek
reaguje na: departed
A sice tam neni ultra čupr morderni ray tracing, ale to svetlo a stiny maji resene neuveritelne atmosfericky
911445
A sice tam neni ultra čupr morderni ray tracing, ale to svetlo a stiny maji resene neuveritelne atmosfericky
911421
5 0
reagovat
reaguje na: departed
AI byla ve FEAR fantastická a těžko ji dodnes něco překonává :+
Škoda že ta hra vzbuzovat dojem že se celá odehrává v jedné uniformní šedé chodbě 
911424
AI byla ve FEAR fantastická a těžko ji dodnes něco překonává *:+* Škoda že ta hra vzbuzovat dojem že se celá odehrává v jedné uniformní šedé chodbě 
911421
4 0
reagovat

F.E.A.R.

Po deseti letech znovu opáčko a můžu říct, že tohle je jedna z her, která stárne krásně. Když mi bylo 12 a hrál jsem to poprvý, tak jsem si sedl na prdel snad úplně z každýho aspektu. Teďka už jsem si nesedl sice z ničeho, ALE i tak mě překvapila jedna věc, která se mi předtím při hraní nikdy nestala.

Když na mě nalítlo komando vojáků, jeden z nich si převrátil dynamicky stůl, aby se za ním mohl skrýt. A já úplně tvle 20 let stará hra a už tohle tam bylo? Co se stalo s AI v FPS hrách? Jakto, že čím vyspělejší technologie je, tím víc to vývojáři serou a leniví? :D

Z FEARU by si i dneska měli brát inspiraci. A už několik let říkám, že by si hra zasloužila plnohodnotný remake s maximální péčí. A vždycky mě napadne vhodný kandidát v podobě Red Barrels (Outlast hry).
911421
Po deseti letech znovu opáčko a můžu říct, že tohle je jedna z her, která stárne krásně. Když mi bylo 12 a hrál jsem to poprvý, tak jsem si sedl na prdel snad úplně z každýho aspektu. Teďka už jsem si nesedl sice z ničeho, ALE i tak mě překvapila jedna věc, která se mi předtím při hraní nikdy nestala. Když na mě nalítlo komando vojáků, jeden z nich si převrátil dynamicky stůl, aby se za ním mohl skrýt. A já úplně tvle 20 let stará hra a už tohle tam bylo? Co se stalo s AI v FPS hrách? Jakto, že čím vyspělejší technologie je, tím víc to vývojáři serou a leniví? *:D* Z FEARU by si i dneska měli brát inspiraci. A už několik let říkám, že by si hra [i]zasloužila plnohodnotný [b]remake[/b][/i] s maximální péčí. A vždycky mě napadne vhodný kandidát v podobě Red Barrels (Outlast hry).
F.E.A.R.
11 0
reagují: esmo, Snipsley, HAL
reagovat
reaguje na: esmo
Jo Bang je taky dobrej ;)
911003
Jo Bang je taky dobrej *;)*
910965
1 0
reagovat
Tričko pro diska :+
910999
[url=https://x.com/thecinesthetic/status/1814292021651341484?s=46]Tričko[/url] pro diska *:+*
4 0
reagovat
reaguje na: esmo
Bang! miluju.
910996
Bang! miluju.
910965
0 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Hynku?! Viléme!? Jarmilo!?
910993
Hynku?! Viléme!? Jarmilo!?
910992
1 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
Miloshi?
910992
Miloshi?
910991
3 0
reagují: xxendxx
reagovat
reaguje na: esmo
Gang?
910991
Gang?
910965
0 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: thomopulus
Zahrál bych si Bang! ?)
910965
Zahrál bych si Bang! *?)*
910964
1 0
reagují: thomopulus, Memphis, xxendxx
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Já si Outlaws dávám pravidelně s pár let přestávkama a jsou pořád super :D
Outlaws
910964
Já si Outlaws dávám pravidelně s pár let přestávkama a jsou pořád super *:D* [url=https://www.youtube.com/watch?v=m3cvW7zV1Dk]Outlaws[/url]
910936
1 0
reagují: esmo
reagovat
To video z hraní Outlaws by mne posadilo na prdel někdy v roce 2009
910936
To video z hraní Outlaws by mne posadilo na prdel někdy v roce 2009
6 0
reagují: thomopulus
reagovat
910909
[url=https://hrej.cz/article/majitele-konzoli-playstation-si-mohou-zdarma-aktivovat-trimesicni-nasup-filmu-a-serialu]Apple TV+[/url]
2 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Já asi chápu tenhle (potažmo i HALův) pohled, ale přijde mi zvláštní. Já mám vesměs "jeden" standard. Nemám jeden standard pro normální hry a druhý standard pro Star Wars hry. Když už, tak leccos odpustím nějakému indie projektíku, ale tohle je výtvor za stovky miliónů.
Nemluvě o tom, že mi nejvíc vadí právě to nevyužití Star Wars propriet. Proč třeba ten pit nebyl živý, a ty jej třeba nelikviduješ kroužením po okraji, házením bomb a vyhýbáním se chapadlům a kamenům? To není nikterak produkčně náročné, ale bylo řádově zajímavější, než jeskyně.
910821
Já asi chápu tenhle (potažmo i HALův) pohled, ale přijde mi zvláštní. Já mám vesměs "jeden" standard. Nemám jeden standard pro normální hry a druhý standard pro Star Wars hry. Když už, tak leccos odpustím nějakému indie projektíku, ale tohle je výtvor za stovky miliónů. Nemluvě o tom, že mi nejvíc vadí právě to nevyužití Star Wars propriet. Proč třeba ten pit nebyl živý, a ty jej třeba nelikviduješ kroužením po okraji, házením bomb a vyhýbáním se chapadlům a kamenům? To není nikterak produkčně náročné, ale bylo řádově zajímavější, než jeskyně.
910819
4 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Jo to je přesný. Tohle měli udělat už před deseti lety, ten setting o to vyloženě prosí.
Že se SW konečně dostalo z monopolu EA, které tu značku brutálně zanedbávalo protože jim stačilo rýžovat na velrybách v SWGOH a Battlefrontech, je to nejlepší co se mohlo stát.
910820
Jo to je přesný. Tohle měli udělat už před deseti lety, ten setting o to vyloženě prosí. Že se SW konečně dostalo z monopolu EA, které tu značku brutálně zanedbávalo protože jim stačilo rýžovat na velrybách v SWGOH a Battlefrontech, je to nejlepší co se mohlo stát.
910819
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ano, ale - nechtějí ukázat pribehove mise kvůli spoilerum, tohle asi nebude to nejlepší, co hra nabízí. A zároveň, taky jsem měl nastavené očekávání přesně na tohle, ten setting mi asi bude v tomhle režimu stačit na to, abych si to snad užil. Problem je, ze taková hra tady proste měla byt už dávno. Kdyby CDPR udělal KotOR III jako Witchera III, tak je samozřejmě dneska laťka úplně jinde. Na to ze taková hra ze Star Wars je long overdue, tak za me dosavadní materiál v poho. Hra roku to asi nebude, ale to jsem ani nikdy nedoufal.
910819
Ano, ale - nechtějí ukázat pribehove mise kvůli spoilerum, tohle asi nebude to nejlepší, co hra nabízí. A zároveň, taky jsem měl nastavené očekávání přesně na tohle, ten setting mi asi bude v tomhle režimu stačit na to, abych si to snad užil. Problem je, ze taková hra tady proste měla byt už dávno. Kdyby CDPR udělal KotOR III jako Witchera III, tak je samozřejmě dneska laťka úplně jinde. Na to ze taková hra ze Star Wars je long overdue, tak za me dosavadní materiál v poho. Hra roku to asi nebude, ale to jsem ani nikdy nedoufal.
910805
3 0
reagují: Gonzi, HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
Je to naprosto odporný, jo.
910813
Je to naprosto odporný, jo.
910805
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já jsem tebou úplně souhlasím, ale zároveň tedy - přesně takhle jsem měl nastavené očekávání, takže z toho nejsem zklamaný. Tohle nevyvíjí CDPR nebo nějaké jiné top studio, tokhle je prostě další generická spotřebka jako Assassins Creedy, Call of Duty, a podobně. Akorát má holt Star Wars skin, takže mě zajímá. Stačí když se to vyhne největším průserům těch ostatních Ubisoft/EA sérií a budu (relativně) spokojený. Ve vyloženě "nadšení" z čehokoli, v to jsem tu ale ani nedoufal.
910809
Já jsem tebou úplně souhlasím, ale zároveň tedy - přesně takhle jsem měl nastavené očekávání, takže z toho nejsem zklamaný. Tohle nevyvíjí CDPR nebo nějaké jiné top studio, tokhle je prostě další generická spotřebka jako Assassins Creedy, Call of Duty, a podobně. Akorát má holt Star Wars skin, takže mě zajímá. Stačí když se to vyhne největším průserům těch ostatních Ubisoft/EA sérií a budu (relativně) spokojený. Ve vyloženě "nadšení" z čehokoli, v to jsem tu ale ani nedoufal.
910805
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Ach jo. Mě tahle rutinizace her už fakt ubíjí. Jeď támhle, dostaň úkol, jeď támhle, běž do jeskyně hledat zub, najde stůl a na něm... zub, vyleze ven, někdo jí to vezme, pak generický souboj v přístavu nebo kde a já to vypl.
  1. extrémně generické
  2. ta jeskyně měla být sarlac pit, to snad ani nestojí za komentář
  3. archetypální fetch quest
  4. nulová invence v čemkoliv. On si někdo vymyslel "a teď hrdina půjde do sarlac pitu pro zub" a někdo jiný z toho udělá jdeš jeskyni, která má na zdech maso.
Vždyť to je vyloženě ubohé, zvlášť jestli je tohle mise, která má nadchnout...:-
910805
Ach jo. Mě tahle rutinizace her už fakt ubíjí. Jeď támhle, dostaň úkol, jeď támhle, běž do jeskyně hledat zub, najde stůl a na něm... zub, vyleze ven, někdo jí to vezme, pak generický souboj v přístavu nebo kde a já to vypl. [list=1][*]extrémně generické[/*][*]ta jeskyně měla být sarlac pit, to snad ani nestojí za komentář[/*][*]archetypální fetch quest[/*][*]nulová invence v čemkoliv. On si někdo vymyslel "a teď hrdina půjde do sarlac pitu pro zub" a někdo jiný z toho udělá jdeš jeskyni, která má na zdech maso.[/*][/list]Vždyť to je vyloženě ubohé, zvlášť jestli je tohle mise, která má nadchnout...*:-*
910792
4 0
reagují: do_Od, Godlike, HAL
reagovat
reaguje na: HAL
Světýlko si dám nad ponk do dílny, děcko nemám! :D
Mně se Steelbooky líbí, na ohmat, mám rád kovový věci. Ani si je nevystavuju, mám je založený jak knížky. 
Můj první byl k Bioshocku 1 společně se soškou Big Daddyho, to jsem dostal od babičky .... tak to začalo! :)
910801
Světýlko si dám nad ponk do dílny, děcko nemám! *:D* Mně se Steelbooky líbí, na ohmat, mám rád kovový věci. Ani si je nevystavuju, mám je založený jak knížky.  Můj první byl k Bioshocku 1 společně se soškou Big Daddyho, to jsem dostal od babičky .... tak to začalo! *:)*
910799
2 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se