Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 841 - 860 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Asi jsi špatně nalinkoval časy, ale vím co myslíš. Já se teda k bossovi znovu neprobíjím, prostě to proběhnu, prorolluju.
Je to krásný, doufám že jednou vyjde nějakej remaster k DS2 :D
908405
Asi jsi špatně nalinkoval časy, ale vím co myslíš. Já se teda k bossovi znovu neprobíjím, prostě to proběhnu, prorolluju. Je to krásný, doufám že jednou vyjde nějakej remaster k DS2 *:D*
908404
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Godlike
> Žere to čas? No, žere.
O tom jsem nemluvil. Neřeším, že to "trvá" čas, ale kterou část toho času chci a nechci dělat. Pokud mám na hru 20 minut během koupání, a s bossem se biju tak 3, zbytek je chození k němu, tak mi to nevyhovuje. Tady začínala má cesta k Dragonriderovi link a tady končila: link To je prostě 5 minut (má tam zacházku a kdesi cosi) vyloženě nudných soubojů (ti enemáci nejsou jakkoli těžcí, ale musíš čekat na ta jejich úžasná komba). A pak přijde dragonrider, zabije tě na dvě rány a jdeš to znovu. To jsem myslel tím časem, resp. je to přesně ten úsek co si pamatuju.

Anyways, já se na Elden Ring strašně těším, jen na něj nemám čas. A nemám jej právě proto. Outer Wilds si mezitím hraju v pohodě.
908404
> Žere to čas? No, žere. O tom jsem nemluvil. Neřeším, že to "trvá" čas, ale kterou část toho času chci a nechci dělat. Pokud mám na hru 20 minut během koupání, a s bossem se biju tak 3, zbytek je chození k němu, tak mi to nevyhovuje. Tady začínala má cesta k Dragonriderovi https://youtu.be/N8B_rMgQts8?t=10652 a tady končila: https://youtu.be/N8B_rMgQts8?t=11216 To je prostě 5 minut (má tam zacházku a kdesi cosi) vyloženě nudných soubojů (ti enemáci nejsou jakkoli těžcí, ale musíš čekat na ta jejich úžasná komba). A pak přijde dragonrider, zabije tě na dvě rány a jdeš to znovu. To jsem myslel tím časem, resp. je to přesně ten úsek co si pamatuju. Anyways, já se na Elden Ring strašně těším, jen na něj nemám čas. A nemám jej právě proto. Outer Wilds si mezitím hraju v pohodě.
908395
3 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: connor

"i know everybody has been waiting on my video to learn what their opinion is"

:):+
908396
*:)**:+*
"i know everybody has been waiting on my video to learn what their opinion is"
908352
1 0
reagovat
Elden Ring je moje první souls hra (těch pár hodin Bloodborne nepočítám), a když vás tu čtu, tak je mi trošku smutno, že odmítáte jednu z nejlepších her všech dob (a to beze srandy), kvůli časové náročnosti nebo pro vás nelogičnosti lol. Tyve moje přítelkyně odehrála Zaklínače 3ku jako jedinou hru a pak šla hrát Elden Ring, sama, bez guidů, beze mě, a dohrála ho 5x a hned na první pokus z něj byla úplně na větvi. Fakt neznám lepší pocit exploringu a zadostiučinění, navíc v tak krásným kabátku. Žere to čas? No, žere. Ale to je za mě v tenhle moment dobře, protože se to ve všem vyplatí. To je jak říct, že BG3 žere čas (a ještě mnohem víc). 

Spíš bych řek, že je to o tom mít na to chuť, za to ta hra nemůže imo. 
Jsem si vědomej, jak moc velkej fanboy teď jsem, ale málokterá hra si zaslouží takové uznání, jako tahle. Rozepsal bych se víc, ale nechci nikoho unavovat, protože se dávno rozhodnul, což je taky naprosto fér. Jak řikám, nehejtim, jen je to podle mě škoda, protože tohle se jen tak nevidí (je mi 33 - fuj - a zas tak mockrát jsem to fakt nezažil). 

Jen ještě k DLC - něco takového jsem nečekal a je to naprostá paráda. Za mě je to fakt jedinečnej zážitek. 

EDIT: Nemáme to zapotřebí, je krásně.:D Respektuju. Ale za mě úplně boží.:D
908395
[s]Elden Ring je moje první souls hra (těch pár hodin Bloodborne nepočítám), a když vás tu čtu, tak je mi trošku smutno, že odmítáte jednu z nejlepších her všech dob (a to beze srandy), kvůli časové náročnosti nebo pro vás nelogičnosti lol. Tyve moje přítelkyně odehrála Zaklínače 3ku jako jedinou hru a pak šla hrát Elden Ring, sama, bez guidů, beze mě, a dohrála ho 5x a hned na první pokus z něj byla úplně na větvi. Fakt neznám lepší pocit exploringu a zadostiučinění, navíc v tak krásným kabátku. Žere to čas? No, žere. Ale to je za mě v tenhle moment dobře, protože se to ve všem vyplatí. To je jak říct, že BG3 žere čas (a ještě mnohem víc).  Spíš bych řek, že je to o tom mít na to chuť, za to ta hra nemůže imo.  Jsem si vědomej, jak moc velkej fanboy teď jsem, ale málokterá hra si zaslouží takové uznání, jako tahle. Rozepsal bych se víc, ale nechci nikoho unavovat, protože se dávno rozhodnul, což je taky naprosto fér. Jak řikám, nehejtim, jen je to podle mě škoda, protože tohle se jen tak nevidí (je mi 33 - fuj - a zas tak mockrát jsem to fakt nezažil).  Jen ještě k DLC - něco takového jsem nečekal a je to naprostá paráda. Za mě je to fakt jedinečnej zážitek.  [/s]EDIT: Nemáme to zapotřebí, je krásně.*:D* Respektuju. Ale za mě úplně boží.*:D*
4 0
reagují: Gonzi
reagovat
link
videogamedunkey nezklamal :D
908352
[url=https://www.youtube.com/watch?v=-T7viiNWV6s]link[/url] videogamedunkey nezklamal *:D*
1 0
reagují: Godlike
reagovat
Nebyl ten tutoriál nějaká trasa v garáži nebo tak něco? To jsem taky nedal :D

Já si při nedávným oznámení remasteru The Thing trochu zavzpomínal a vybavil si takový ty letecký bitvy s modelama letadel v prostorách bytu. Musel jsem dost googlit, ale uspěl jsem: Airfix Dogfighter :). To byly neskutečný multiplayerový řežby o přestávkách, bitva o Británii hadr :+
908338
Nebyl ten tutoriál nějaká trasa v garáži nebo tak něco? To jsem taky nedal *:D* Já si při nedávným oznámení remasteru The Thing trochu zavzpomínal a vybavil si takový ty letecký bitvy s modelama letadel v prostorách bytu. Musel jsem dost googlit, ale uspěl jsem: [url=https://www.youtube.com/watch?v=vuBLQVUCmEY]Airfix Dogfighter[/url] *:)*. To byly neskutečný multiplayerový řežby o přestávkách, bitva o Británii hadr *:+*
1 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Přesně tak, ty vyprávění na škole o tom, jak „jsem včera prostě vystoupil z auta a šel po ulici“, úplně ten nejzásadnější objev nejen školního roku :D A když zmiňuješ ten časák, takhle jsem se pak vlastně prvně dostal i k těm filmům, kde se inspirovali, protože tam dávali vždycky ten výčet - Driver 2 Chicago nadzemka - Francouzská spojka, pak že jedna postava vypadá jako Jackson v Jackie Brown atd.  ... vlastně, když takhle rozebírali GTA, tak díky Vice City jsem se dozvídal o Zjizvený tváři a dalších. Jo, zlatý časy.

PS: Nedávno jsem na jedný kapesní konzoli měl možnost chvilku hrát právě jedničku Drivera a za tu chvilku ne, ten tutoriál jsem nedal :D
908337
Přesně tak, ty vyprávění na škole o tom, jak „jsem včera prostě vystoupil z auta a šel po ulici“, úplně ten nejzásadnější objev nejen školního roku *:D* A když zmiňuješ ten časák, takhle jsem se pak vlastně prvně dostal i k těm filmům, kde se inspirovali, protože tam dávali vždycky ten výčet - Driver 2 Chicago nadzemka - Francouzská spojka, pak že jedna postava vypadá jako Jackson v Jackie Brown atd.  ... vlastně, když takhle rozebírali GTA, tak díky Vice City jsem se dozvídal o Zjizvený tváři a dalších. Jo, zlatý časy. PS: Nedávno jsem na jedný kapesní konzoli měl možnost chvilku hrát právě jedničku Drivera a za tu chvilku ne, ten tutoriál jsem nedal *:D*
908330
1 0
reagovat
reaguje na: connor
Odpolední nervování u Drivera s domácí buchtou od babičky, co chceš víc?:D

Ash_Black
Já si z dvojky pamatuji, jak jsem s pomocí PSM hledal ta skrytá auta. Jo, a ještě jak šlo vystoupit z auta a vzít si jiné. To byla tehdy revoluce.:D
908330
Odpolední nervování u Drivera s domácí buchtou od babičky, co chceš víc?*:D* [b]Ash_Black[/b] Já si z dvojky pamatuji, jak jsem s pomocí PSM hledal ta skrytá auta. Jo, a ještě jak šlo vystoupit z auta a vzít si jiné. To byla tehdy revoluce.*:D*
908325
0 0
reagují: Ash_Black
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Dostal jsem se k sérii tehdy až dvojkou. Tu pekelnost ani ne tak při jedný poslední naháněčce v Chicagu, co se často zmiňovala, ale jako spíš kolikrát jsem zahučel autem ze stráně dolů v Rio de Janeiru při poslední misi, to si pamatuju dodnes :)
908328
Dostal jsem se k sérii tehdy až dvojkou. Tu pekelnost ani ne tak při jedný poslední naháněčce v Chicagu, co se často zmiňovala, ale jako spíš kolikrát jsem zahučel autem ze stráně dolů v Rio de Janeiru při poslední misi, to si pamatuju dodnes *:)*
908317
2 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Tohle jsou pro tebe zlaté časy? Opravdu? :D
908325
Tohle jsou pro tebe zlaté časy? Opravdu? *:D*
908317
0 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat
Dnes slaví 25 výročí Driver. Hra, ve které se mnozí nedostali ani přes tutorial.

Zlaté časy.
908317
Dnes slaví 25 výročí Driver. Hra, ve které se mnozí [url=https://www.youtube.com/watch?v=8iCPzDEkkII]nedostali ani přes tutorial[/url]. Zlaté časy.
5 0
reagují: Ash_Black, connor
reagovat
reaguje na: Kostěj
Blbečka na koni podle mě můžeš v klidu odložit na hodně dlouhou dobu, ten je tam fakt spíš jako trolling :D
Ale ty další blbečky určitě za chvíli zmákneš 8)
908287
Blbečka na koni podle mě můžeš v klidu odložit na hodně dlouhou dobu, ten je tam fakt spíš jako trolling *:D* Ale ty další blbečky určitě za chvíli zmákneš *8)*
908267
1 0
reagovat
...řekl blbeček a pak strávil další hodinu a půl farmením táborů protože "nějak to přece jít musí". Fuck that noise :(:D
908267
...řekl blbeček a pak strávil další hodinu a půl farmením táborů protože "nějak to přece jít musí". Fuck that noise *:(**:D*
4 0
reagují: earthworm
reagovat
Tak a že tu o tom zrovna je řeč a vyšel ten datadisk, tak jsem si ER koupil taky a zjistil, že třetí Soulsovka (DS jednička a Sekiro se mi docela dost líbily, i když jsem ani jednu nedohrál) už je nad moje síly, nebo snad je to jen tím open world aspektem ER - strašně mi to nejde.

Nic není pořádně vysvětlený, další nálož kryptickejch hustořečí NPCček který jsou tak kryptický, že se nedaj zapamatovat :D a cokoliv kde potkám si mě okamžitě namaže na chleba. Všichni tři minibossové, který jsem potkal (blbeček na koni na začátku, blbeček v jeskyni u vlků, blbeček na útesu v nějaký podivný dimenzi)... no je to přesně jak Gonzi napsal :), maximálně dvě facky a nazdar, proběhni se a pojď si pro další.

Obě ty předchozí Soulsovky si hráče aspoň tak nějak vedly, ale tady jsem kompletně ztracenej. Asi jsem tomu šel naproti, když jsem si vybral classu bez štítu se 100% redukcí, ale vlastně si říkám, že celou tu anabázi napotřetí asi absolvovat nepotřebuju.
908212
Tak a že tu o tom zrovna je řeč a vyšel ten datadisk, tak jsem si ER koupil taky a zjistil, že třetí Soulsovka (DS jednička a Sekiro se mi docela dost líbily, i když jsem ani jednu nedohrál) už je nad moje síly, nebo snad je to jen tím open world aspektem ER - strašně mi to nejde. Nic není pořádně vysvětlený, další nálož kryptickejch hustořečí NPCček který jsou tak kryptický, že se nedaj zapamatovat *:D* a cokoliv kde potkám si mě okamžitě namaže na chleba. Všichni tři minibossové, který jsem potkal (blbeček na koni na začátku, blbeček v jeskyni u vlků, blbeček na útesu v nějaký podivný dimenzi)... no je to přesně jak Gonzi napsal *:)*, maximálně dvě facky a nazdar, proběhni se a pojď si pro další. Obě ty předchozí Soulsovky si hráče aspoň tak nějak vedly, ale tady jsem kompletně ztracenej. Asi jsem tomu šel naproti, když jsem si vybral classu bez štítu se 100% redukcí, ale vlastně si říkám, že celou tu anabázi napotřetí asi absolvovat nepotřebuju.
3 0
reagovat
reaguje na: SteKi
Boha, ten song v pozadí mě navnadil si dát repete:+
908200
Boha, ten song v pozadí mě navnadil si dát repete*:+*
908174
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ale tak je to RPG a k tomu levelování patří, no ne?
Samozřejmě, že jej porazíš v Hollow stavu, proč by ne? Git gud, nebo si pomož mechanikou hry, abys ustál víc svých chyb
908186
Ale tak je to RPG a k tomu levelování patří, no ne? Samozřejmě, že jej porazíš v Hollow stavu, proč by ne? Git gud, nebo si pomož mechanikou hry, abys ustál víc svých chyb
908184
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
> Mechanika hollowing funguje v každém díle trochu jinak, dá se ji předejít, či ji negovat.
Jo, třeba tím, že musíš grindovat human effigies. Musíš doslova investovat čas mimo arénu s bossem, aby byl boss jednodušší. Neporazíš jej, protože ses jej naučil perfektně (git gut), ale protože sis zvětšil počet zásahů, které ustojíš (grind).
Opravdová gitgut hra principiélně nemá leveling.

Anyways, jak říkám, ty hry hodnotím vesměs velmi pozitivně. Jen mě principiélně nebaví, když se časová náročnost zaměňuje za obtížnost.
908184
> [i]Mechanika hollowing funguje v každém díle trochu jinak, dá se ji předejít, či ji negovat.[/i] Jo, třeba tím, že musíš [b]grindovat [/b]human effigies. Musíš doslova investovat čas [b]mimo[/b] arénu s bossem, aby byl boss[b] jednodušší[/b]. Neporazíš jej, protože ses jej naučil perfektně (git gut), ale protože sis zvětšil počet zásahů, které ustojíš (grind). Opravdová gitgut hra principiélně nemá leveling. Anyways, jak říkám, ty hry hodnotím vesměs velmi pozitivně. Jen mě principiélně nebaví, když se časová náročnost zaměňuje za obtížnost.
908179
2 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: Gonzi
Zkratky který si otevřeš aby jsi to měl k bossovi blízko jsou docela běžný. Demon Souls v tomto bylo horší, tam samotný průchod levelem byl obtížnější, než boss samotný - absence zkratek.
Ztráta duší je hlavní devízou, k čemu by to bylo, když by ses leveloval vlastně tím zkoušením průchodu k bossovi a k němu dorazil přelevenej?
Mechanika hollowing funguje v každém díle trochu jinak, dá se ji předejít, či ji negovat. Je to v rámci loru, není to prvoplánová mechanika, kterou si Fromsoft vymyslel, abys to měl těžší :)
Soulsovky jsou jen tak těžký, jak si je sám uděláš, v tomto jsou nesmírně férový. 
908179
Zkratky který si otevřeš aby jsi to měl k bossovi blízko jsou docela běžný. Demon Souls v tomto bylo horší, tam samotný průchod levelem byl obtížnější, než boss samotný - absence zkratek. Ztráta duší je hlavní devízou, k čemu by to bylo, když by ses leveloval vlastně tím zkoušením průchodu k bossovi a k němu dorazil přelevenej? Mechanika hollowing funguje v každém díle trochu jinak, dá se ji předejít, či ji negovat. Je to v rámci loru, není to prvoplánová mechanika, kterou si Fromsoft vymyslel, abys to měl těžší :) Soulsovky jsou jen tak těžký, jak si je sám uděláš, v tomto jsou nesmírně férový. 
908178
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: earthworm
Já ti naprosto rozumím. Hrál jsem pár Souls her vždy asi tak první třetinu, kdy mě to ještě bavilo. Obecně ten jejich design vnímám velmi pozitivně, až na jednu věc. Celé je to založené na plýtvání hráčova času. Ty hry nejsou těžké. Jakože vůbec. Zavři mě do místnosti s bossem na tréningových 20 minut, s nekonečným životem, já se jej naučím a pak  s ním naostro vytřu podlahu...
Hra má ale místo toho trolling mechaniky:
  • boss je daleko, za armádou nepřátel
  • když umřeš, tak ti tam zůstanou souls abys náhodou nemohl levelovat
  • přijdeš o část healthbaru aby to podruhé bylo těžší
  • boss tě zabije na jednu ránu, takže k němu 3x jdeš, aby ses tu první ránu naučil vykrývat (a mohl se začít učit druhou)
  • boss netestuje tvůj předchozí herní skill, jako spíš tvou znalost jeho konkrétního movesetu (takže boss není "zkouška znalostí" na konci levelu, ale úplně nový typ překážky, akorát rovnou naostro...
Ty hry nejsou těžké, ale časově náročné. Resp. ta výsledná obtížnost je strašně uměle vytvořená věcmi, které nemají nic společného se samotným soubojovým systémem.

Můžeš mít 3456 hodin v souls hrách a nový boss tě stejně párkrát zabije. Git gut my ass.
908178
Já ti naprosto rozumím. Hrál jsem pár Souls her vždy asi tak první třetinu, kdy mě to ještě bavilo. Obecně ten jejich design vnímám velmi pozitivně, až na jednu věc. Celé je to založené na plýtvání hráčova času. Ty hry nejsou těžké. Jakože vůbec. Zavři mě do místnosti s bossem na tréningových 20 minut, s nekonečným životem, já se jej naučím a pak  s ním naostro vytřu podlahu... Hra má ale místo toho trolling mechaniky: [list][*]boss je daleko, za armádou nepřátel[/*][*]když umřeš, tak ti tam zůstanou souls abys náhodou nemohl levelovat[/*][*]přijdeš o část healthbaru aby to podruhé bylo těžší[/*][*]boss tě zabije na jednu ránu, takže k němu 3x jdeš, aby ses tu první ránu naučil vykrývat (a mohl se začít učit druhou) [/*][*]boss netestuje tvůj předchozí herní skill, jako spíš tvou znalost jeho konkrétního movesetu (takže boss není "zkouška znalostí" na konci levelu, ale úplně nový typ překážky, akorát rovnou naostro... [/*][/list]Ty hry nejsou těžké, ale časově náročné. Resp. ta výsledná obtížnost je strašně uměle vytvořená věcmi, které nemají nic společného se samotným soubojovým systémem. Můžeš mít 3456 hodin v souls hrách a nový boss tě stejně párkrát zabije. Git gut my ass.
908159
13 0
reagují: esmo
reagovat

Rambo v Half-Life 2

908174
https://www.youtube.com/watch?v=QAi1SoyNUUw *:D*
Rambo v Half-Life 2
8 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se