reagovat
|
Diskuzní fórum HRY
příspěvky 781 - 800
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 39
- 40
- 41
- .
- 396
- 397
reaguje na:
departed
No to je pěkný (ani ne), ale kde přesně jsi tyto věci pro panice a woke lidi viděl v té včerejší Sony prezentaci? Stále jsi mi neodpověděl.
reagovat
|
Takovýho brekotu kvůli jednomu meh state of play. Vývoj single player her dnes trvá několik let, Sony to všechno nasázelo ke konci minulé generace se zbytkama na rozjezd té nové a teď prostě musí čekat než jim pipeline vyplivne další sadu, což je špatná strategie z jejich strany (taky si nemyslím, že podobný sucho znova vědomě zopakují), ale se single player hrama rozhodně nekončí.
Navíc čistě ten formát state of play je prostě špatnej, 30 minut je hrozně málo času na to cokoli ukázat. Summer Game Fest bude o level jinde. Gamescom ke konci léta pak taky. Navíc jen v létě vyjdou dvě obří story driven hry. Jasně, studia budou dál hledat svoje Helldivers, Palworldy, Fortnity apod., několikrát si ještě nabijou držku jako se Suicide Squad, ale ve výsledku budou prostě dělat to, po čem je poptávka, a poptávka po single player příběhových hrách na konzole je furt obří (Sony má venku nějakých 100 milionů konzolí PS4/PS5).
A furt čekám, až mi někdy někdo vysvětlí, proč je diverzita ve hrách (nebo kdekoli jinde) špatná věc.
Navíc čistě ten formát state of play je prostě špatnej, 30 minut je hrozně málo času na to cokoli ukázat. Summer Game Fest bude o level jinde. Gamescom ke konci léta pak taky. Navíc jen v létě vyjdou dvě obří story driven hry. Jasně, studia budou dál hledat svoje Helldivers, Palworldy, Fortnity apod., několikrát si ještě nabijou držku jako se Suicide Squad, ale ve výsledku budou prostě dělat to, po čem je poptávka, a poptávka po single player příběhových hrách na konzole je furt obří (Sony má venku nějakých 100 milionů konzolí PS4/PS5).
A furt čekám, až mi někdy někdo vysvětlí, proč je diverzita ve hrách (nebo kdekoli jinde) špatná věc.
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|
reaguje na:
connor
Ve zkratce cokoliv "woke", cokoliv co podporuje jejich diverzitu a životní rozhodnutí identifikovat se klidně i jako okurka, cokoliv co je v barvách jejich duhový vlajky, cokoliv co je "quirky" apod.
Viděl jsi třeba Sex Education, kór čtvrtou řadu? Ano, přesně takhle to tady vypadá, ten seriál nic nepřehání, a jestli vám to přišlo už moc, tak to není nic oproti tomu, co tady opravdu je. A reklama cílená na tuhle část populace už je pak jen v algoritmech a ono se to bez nějaký větší snahy lehce prodá.
Proč to tady vůbec takhle rozepisuju a ztrácím čas na dovolený, když z tohohle všeho si South Park: The Fractured but Whole dělal prdel už v roce 2017!
Viděl jsi třeba Sex Education, kór čtvrtou řadu? Ano, přesně takhle to tady vypadá, ten seriál nic nepřehání, a jestli vám to přišlo už moc, tak to není nic oproti tomu, co tady opravdu je. A reklama cílená na tuhle část populace už je pak jen v algoritmech a ono se to bez nějaký větší snahy lehce prodá.
Proč to tady vůbec takhle rozepisuju a ztrácím čas na dovolený, když z tohohle všeho si South Park: The Fractured but Whole dělal prdel už v roce 2017!
reagují:
connor
|
reagovat
|
reaguje na:
departed
Tak GTA IV byla technologicky zajímavější hra, než GTA V, nebo RDR2... (logicky nemluvím o grafice nebo takových skvělých herních mechanikách, jakože koni v teple rostou kulky... ) Ostatně, stačí se podívat na Wanted systém v RDR2 a adekvátně nastavit očekávání.
(Ano, jsem skeptik, pardon)
(Ano, jsem skeptik, pardon)
reagovat
|
reaguje na:
connor
Nejsem a nechci být, ale nejsem slepý a vidím, jakým směrem se hry obecně ubírají. A jestli nejsi slepý ani ty, tak to určitě odhalíš dřív či později také 🙃
Poznámka o panicích či LGBT+ je v mém případě na místě. Dlouhodobě žiju v Anglii a tady je marketing/reklama vyloženě cílená na tyhle dvě skupiny, vím o čem mluvím vole. Buďte rádi, že se to ještě nedostalo do Čech, to byste blili sem tam taky. Žití v Anglii mě sice naučilo být otevřený k různým etnickým skupinám a nediskriminovat lidi apod, ale sem tam je to až za hranici únosnosti, takže AŽ se to dostane do Čech, tak si nějakej connor vzpomene na náhodného týpka na MZ s přezdívkou departed, který ti to říkal. 🖕🏻
Ano, jsou slabší a silnější roky, jak u her či filmů, ale celkový směr obecně míří do sraček. Ve filmové branži se budou rušit kina, v herní zas singleplayer hry. Jen si počkej.
Poznámka o panicích či LGBT+ je v mém případě na místě. Dlouhodobě žiju v Anglii a tady je marketing/reklama vyloženě cílená na tyhle dvě skupiny, vím o čem mluvím vole. Buďte rádi, že se to ještě nedostalo do Čech, to byste blili sem tam taky. Žití v Anglii mě sice naučilo být otevřený k různým etnickým skupinám a nediskriminovat lidi apod, ale sem tam je to až za hranici únosnosti, takže AŽ se to dostane do Čech, tak si nějakej connor vzpomene na náhodného týpka na MZ s přezdívkou departed, který ti to říkal. 🖕🏻
Ano, jsou slabší a silnější roky, jak u her či filmů, ale celkový směr obecně míří do sraček. Ve filmové branži se budou rušit kina, v herní zas singleplayer hry. Jen si počkej.
reagují:
connor
|
reagovat
|
reaguje na:
connor
Jasně, ale oni to dělají schválně, plus jsou extrém. Jak říkám, nelíbí se mi co dělají. Líbí se mi ale, že si řekli (např) máme HW na to, aby naše loď byla složená z částí, které něco dělají a tak ty lodi tak fungují. V GTA půjde možná prostřelit kola, jinak má ale celé auto jeden "healthbar". Policisti jsou typicky spawnovaní. Nejde tam třeba vystřílet policejní stanici, aby pak neměl kdo přijet k vykradení banky. Nebo jen policisty "vyhnat" k falešnému poplachu, nebo cokoli podobného. Je prostě obrovský prostor dělat víc, který skoro nikdo pořádně nevyužívá.
reagují:
departed
|
reagovat
|
reaguje na:
Gonzi
Nezačne. Hra ve "vývoji" už 12 let a stále spíše pro menší část hráčské obce... Většina studií vsadí logicky na model Ubisoft/EA. A pak je tu třeba ten Rockstar/CDProjekt, kteří jsou řekněme někde v polovině cesty. Pokud se teda bavíme hlavně o velkých RPG/open world hrách.
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|
reaguje na:
departed
Já myslím, že jediná opravdu AAA hra, ve smyslu, že to nějak i posouvá celý žánr, je paradoxně Star Citizen.
Co přinese GTA? Příběh? Vtipné dialogy? HODNĚ obsahu? Cool. Ty hry se ale hrajou všechny víceméně stejně. Je to čistě o pěnězích/měřítku.
V SC je už teď funkčních několik věcí, které prostě v jiných hrách vůbec nemůžou existovat. Jejich měřítko je technologické (64bit coords), Jejich fyzika umožňuje věci jako střelbu z otevřených dveří, naskakování rozjeté motorky z rampy do letícího letadla apod.
Problém je, že dnešním AAA se často myslí právě Rockstar = 100 let starý gameplay, plno nového contentu, cutscén, hlášek, krásná grafika, hudba, atd. Nikdo v AAA nedělá technologické inovace. I Battlefield s destrukcí spíš jemně couval zpět a pořádný nářez přineslo až odtržené studio ve Finals.
Z druhé strany indies trochu slušně kvalitu a hodně předčí gameplay, ale typicky neinovují technologie. Teardown je naprosto úžasná hra, která existuje jen díky své unikátní technologii. Factorio svým způsobem taky. Tyhle věci ale vznikají velmi okrajově.
Za sebe mě SC spíš sere (borderline scam), ale doufám, že jejich systematický přístup ke všemu přinese ovoce a že to víc studií začne kopírovat.
Mě prostě nebaví, jak si Ubisoft/EA jedou to svoje. Mají peněz jak sraček, ale inovativní herní engine je Unreal. Ehm. V tomhle bych od AAA čekal nějaké posouvání hranic žánru, přičemž oni jedou minimum viable product a často ani to ne...
Co přinese GTA? Příběh? Vtipné dialogy? HODNĚ obsahu? Cool. Ty hry se ale hrajou všechny víceméně stejně. Je to čistě o pěnězích/měřítku.
V SC je už teď funkčních několik věcí, které prostě v jiných hrách vůbec nemůžou existovat. Jejich měřítko je technologické (64bit coords), Jejich fyzika umožňuje věci jako střelbu z otevřených dveří, naskakování rozjeté motorky z rampy do letícího letadla apod.
Problém je, že dnešním AAA se často myslí právě Rockstar = 100 let starý gameplay, plno nového contentu, cutscén, hlášek, krásná grafika, hudba, atd. Nikdo v AAA nedělá technologické inovace. I Battlefield s destrukcí spíš jemně couval zpět a pořádný nářez přineslo až odtržené studio ve Finals.
Z druhé strany indies trochu slušně kvalitu a hodně předčí gameplay, ale typicky neinovují technologie. Teardown je naprosto úžasná hra, která existuje jen díky své unikátní technologii. Factorio svým způsobem taky. Tyhle věci ale vznikají velmi okrajově.
Za sebe mě SC spíš sere (borderline scam), ale doufám, že jejich systematický přístup ke všemu přinese ovoce a že to víc studií začne kopírovat.
Mě prostě nebaví, jak si Ubisoft/EA jedou to svoje. Mají peněz jak sraček, ale inovativní herní engine je Unreal. Ehm. V tomhle bych od AAA čekal nějaké posouvání hranic žánru, přičemž oni jedou minimum viable product a často ani to ne...
reagují:
connor
|
reagovat
|
Však na indie scéně mám i jedny z nejlepších herních zážitků, které svou formou, zábavností i vizuálem nakopaly nejedný AAA hře prdel.
Super Meat Boy (+ Forever)
Hotline Miami 1+2
Unravel 1+2
Blasphemous
Limbo
Inside
Mark of the Ninja
Outlast (zvlášť dvojka, jedna z nej hororových her)
Little Nightmares
It Takes Two (nej co-op hra)
A Way Out
Amnesia
SOMA
...
O indie scénu se nikdo nebojí, já mluvím vyloženě o velkých drahých hrách. Nicméně budoucnost pozitivně moc nevidím. Překvapí mě, když za měsíc oznámí novýho Dooma, který nebude zahrnovat žádný MP či co-op, ale bude se držet old school SP.
Super Meat Boy (+ Forever)
Hotline Miami 1+2
Unravel 1+2
Blasphemous
Limbo
Inside
Mark of the Ninja
Outlast (zvlášť dvojka, jedna z nej hororových her)
Little Nightmares
It Takes Two (nej co-op hra)
A Way Out
Amnesia
SOMA
...
O indie scénu se nikdo nebojí, já mluvím vyloženě o velkých drahých hrách. Nicméně budoucnost pozitivně moc nevidím. Překvapí mě, když za měsíc oznámí novýho Dooma, který nebude zahrnovat žádný MP či co-op, ale bude se držet old school SP.
reagovat
|
reaguje na:
departed
Tento rok je vskutku slabší, ale zase nebuď ten dědek, křičící na mraky, nemluvě o tom trapném "argumentu" o současné generaci (a to s "panici a LGBT" už je úplně přes čáru), který opakuje každý starší člověk ve své době už od dob antiky. Minulý rok byl doslova co se kvalitních a zajímavých her jeden z nejlepších za dlouhé léta. To, že není každý rok posvícení, není nic nového.
reagují:
departed
|
reagovat
|
Indie scéna je v pohodě, tam je na výběr vela a pokaždý se mi trefí do nálady jak tématem, nápady či vizuálem. Já mluvil spíš o AA/AAA produkci, tam si právě myslím, že to nejlepší už má gaming industry za sebou.
Talentovaní vývojáři z velkých studií většinou odchází a zakládají své menší studia, kde můžou svoji kreativitu uplatnit a nemají ruce svázané korporátníma krysama, kteří hrám ani nerozumí.
Není divu, že se v odvětví i propouští ve velkým. Dnešní mladí hráči jsou dementi, těm stačí když je to barevný, online a můžou to streamovat na Twitchi/YT. Na to kravaťáci slyší a kvůli tomu pak dopadají hry i studia, jak dopadají (Arkane - Redfall, Rocksteady - Suicide Squad: KtJL, BioWare - Anthem ... už vidíte ten pattern?)
Jediná a možná i poslední velká opravdu promising SP hra, na kterou se z AAA produkce těším, je GTA 6. A tam mám taky určitý obavy, jak to celý dopadne a jak se to ve výsledku bude hrát (a jak moc do designu hry zasáhne online složka hry).
Talentovaní vývojáři z velkých studií většinou odchází a zakládají své menší studia, kde můžou svoji kreativitu uplatnit a nemají ruce svázané korporátníma krysama, kteří hrám ani nerozumí.
Není divu, že se v odvětví i propouští ve velkým. Dnešní mladí hráči jsou dementi, těm stačí když je to barevný, online a můžou to streamovat na Twitchi/YT. Na to kravaťáci slyší a kvůli tomu pak dopadají hry i studia, jak dopadají (Arkane - Redfall, Rocksteady - Suicide Squad: KtJL, BioWare - Anthem ... už vidíte ten pattern?)
Jediná a možná i poslední velká opravdu promising SP hra, na kterou se z AAA produkce těším, je GTA 6. A tam mám taky určitý obavy, jak to celý dopadne a jak se to ve výsledku bude hrát (a jak moc do designu hry zasáhne online složka hry).
reagovat
|
reaguje na:
Kostěj
Já si teď třeba koupil za cca 10 éček Deadlink a ten gameplay je zhruba stejně vychytanej jako v Doom Eternal. Chápu, že trošku ušetřili na leveldesignu, ale stejně mi dělá radost jak si tyhle "malý" projekty dovoluji na Ačkovou ligu. Nebude to nejspíš trvat dlouho, ale dostupnost vyvojařskejch a distribučních platforem fakt uvolnila kreativní lavinu.
reagovat
|
reaguje na:
MarvinP
Přesně moje slova. Hades 2, Against the Storm, připravovaná expanze k Factoriu s obsahem zvíci původní hry, Planet Crafter, Manor Lords, KC:D 2, No Rest For The Wicked, Songs of Conquest, The Last Spell (už je trošku starší, ale slíbil jsem si, že ji budu promovat, kudy budu chodit)...
Zábavnejch/inovativních her jsou mraky, a nejsou to jen ty stereotypní retropixelový indiečka. Jen se člověk nesmí koukat pouze na přeprodukovaný, vykastrovaný shity s cenou vývoje tak vysokou, že se musí trefit do vkusu každýho hráče, aby se zaplatily.
Zábavnejch/inovativních her jsou mraky, a nejsou to jen ty stereotypní retropixelový indiečka. Jen se člověk nesmí koukat pouze na přeprodukovaný, vykastrovaný shity s cenou vývoje tak vysokou, že se musí trefit do vkusu každýho hráče, aby se zaplatily.
reagují:
MarvinP
|
reagovat
|
reaguje na:
departed
Presne velke zklamani. Ja mel vzdycky PSko k PC, prave jen kvuli tem storydriven singlum. Tim, ze uz i ty nejvetsi titulky lifrujou i na PC, to zatim nevypada, ze bych si chtel PS6 poridit ( Last of us 3, me k tomu ale beztak donuti ).
reagovat
|
TOP Diskuze
104Gladiátor 2: Recenze 131Casting na Bonda začal, producenti hledají třicátníky 26Jak vycvičit draka: Teaser 26Víkendový výplach #794 o Pánovi prstenů a Deadpoolovi 24Nový Predátor se blíží. A slibuje hodně zajímavého hrdinu 22Předražené Red One s Rockem prodělá miliardy korun. Gladiátor 2 se rozjel ve světě 19Kevin Smith chystá druhé Dogma 17První reakce: Čarodějka je magickou podívanou, hlásí naprosto nadšené recenze 14Nejhorší obavy: V.I.M. 13Minecraft film: Trailer