No ty vole. Já jsem slyšel, že je to dobrý, ale až takhle? Jasná TOP 3, hnedka vedle Bratrstva a prvního True Detective. A raději bych moc nezabrušoval do pořadí v tý topce
Z důvodu populační exploze v rodině teď tak trochu rejeme držkou v zemi, ale na ty poslední čtyři díly jsme si čas najít prostě museli a spánek se přeceňuje . A jaký neokázalý a přitom vyčerpávající zakončení tam Soderbergh předvedl, o tom by se mělo vyučovat. Velice mi teď ten cirkusovej ansámbl chybí, a třeba za spin-off sérii o dalších podnikatelských aktivitách Toma a Harriet bych s radostí dal (cizí) ledvinu.
Co ještě by podle mě stálo za zmínku (a hlavně poučení současný generaci "tvůrců", co tak rádi kastrují dobovky a klasická díla obecně ve jménu boje za současnou sociální spravedlnost) je pojetí problematických témat doby - v první řadě samozřejmě protičernošskýho rasismu, ale emancipace do značný míry taky. Příkoří, který tu musí Algie na denní bázi snášet jsou degradující a demotivující, až se mi krev v žilách vařila a Corneliina situace v závěru seriálu je bolestně bezvýchodná. Akorát že ani jeden z nich se z toho neposere a tím, jak situaci na osobní úrovni více či méně úspěšně vzdoruje, reálně udělá mnohem víc pro zlepšení statu quo, než aktivistka Opal, která po bále jde mejt hlavu dobrodinci jejího muže za to, že nedělá víc (a dočká se za to zasloužený a výstižný odpovědi) . Což tak nějak krásně ilustruje, proč je převažující implementace "The Message" a běsnění různých SJW klik tolik kontraproduktivní.
Knick
reagují:
verbst
|
reagovat
|