Entertainment Weekly předpovídá Na Oscarech totální utření Oppenheimera a naopak dominanci Scorseseho.
Ještě uvidím jak budou doma vypadat Killers of the Flower Moon.
Ale s Oppenheimerem asi bohužel souhlas. Doma to narozdíl od kina prostě v některých momentech nefungovalo a místy to bylo až směšný. S Nolanem se rozcházím v tom že se ty filmy točí do kina pro určitý formáty atd. To je prostě jedna velká sračka. Ty filmy přežijí desítky, stovky let mimo kina a ty brutální velkofilmové pecky jsme často viděli poprvé na mrnavy černobílý TV někde na chatě a stejně nás to vystřelilo z gatí. A jestli někdo potřebuje kino pro konverzacku, tak prostě neumí točit. Já si fakt někdy vzpomněl až na Snydera. Tam byly momenty kdy to mělo dějově gradovat a místo toho přišla uřvaná opulentní záběrová montáž, kde to hlavně ke konci nezapadalo tak jak mělo. Také jsem od té doby četl knižního Einsteina, který se tomu pár kapitolami věnuje a dost se to ztratilo ve filmové překladu.
Nechapejte mne špatně, pořád se bavíme o pádu hodnocení z 10 na 7,5. Ale i tak by měl být film konzistentnější bez ohledu na formu projekce.
Tady jsem to v kině dokoukal a málem jsem se šel zapsat někam na dálkové studium fyziky, po Dunkirku jsem zase chtěl letět se podívat na místo, no a nevím jestli chci ty filmy teď ještě někdy vidět.
reagovat
|