Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 921 - 940 Napsat příspěvek
reaguje na: connor
Počkej na Vincenta, který (pokud se nemýlím) žije v Miami a povypráví ti. :D
889026
Počkej na Vincenta, který (pokud se nemýlím) žije v Miami a povypráví ti. *:D*
889020
2 0
reagovat
reaguje na: connor
No právě, kobylky 8)
889022
No právě, kobylky *8)*
889020
0 0
reagovat
reaguje na: Papricek
Ale neviděl jsi afroamerické a latino holky v Miami, užívající si plnými doušky americký konzumní sen. 
889020
Ale neviděl jsi afroamerické a latino holky v Miami, užívající si plnými doušky americký konzumní sen. 
889019
8 0
reagují: Cinefil, Demonic8
reagovat
reaguje na: connor
Nevím no. Pár holek už jsem za život viděl a takhle nevypadaly:D (jestli teda narážíš na tohle)
889019
Nevím no. Pár holek už jsem za život viděl a takhle nevypadaly*:D* (jestli teda narážíš na tohle)
889018
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Papricek
Právě že díky tomu svět působí ještě realističtěji. 
889018
Právě že díky tomu svět působí ještě realističtěji. 
889017
3 0
reagují: Papricek
reagovat

GTA 6

Proč tam mají všechny ženské prdel jak vrata od stodoly? Vypadá to dost nepřirozeně až karikaturně. Graficky je to ale jinak v poho, nechápu moc, co se řeší. Že tam není nic ze hry snad nikoho nepřekvapí u announcement traileru.
889017
Proč tam mají všechny ženské prdel jak vrata od stodoly? Vypadá to dost nepřirozeně až karikaturně. Graficky je to ale jinak v poho, nechápu moc, co se řeší. Že tam není nic ze hry snad nikoho nepřekvapí u announcement traileru.
GTA 6
4 0
reagují: HAL, Vincent, connor
reagovat
reaguje na: Cinefil
Já hledal relevantní věci, tedy open world a stejná platforma (tady vše xbox). Jak skvěle vypadalo Crysis IMO není moc relevantní.
Každopádně, pointa je, že na GTA IV se svého času graficky rozhodně slintalo a IMHO totéž platilo i pro GTA V či RDR2. (RDR1 se mi nedaří najít konkurenci, opatrně si ale myslím, že i to vypadalo spíš nadčasově, než Bethesďácky).

Proto jsem osobně čekal něco, co mě teď spíš posadí na zadek.

Na druhou stranu, lighting, LOD systém, postprocess i shadery obecně můžou být ještě hodně laděné a vstupní data zdá se mají kvalitní. Teoreticky jim nic nebrání udělat si virtualizovanou geometrii (Nanite v Unrealu) a prostě ji použít.
889015
Já hledal relevantní věci, tedy open world a stejná platforma (tady vše xbox). Jak skvěle vypadalo Crysis IMO není moc relevantní. Každopádně, pointa je, že na GTA IV se svého času graficky rozhodně slintalo a IMHO totéž platilo i pro GTA V či RDR2. (RDR1 se mi nedaří najít konkurenci, opatrně si ale myslím, že i to vypadalo spíš nadčasově, než Bethesďácky). Proto jsem osobně čekal něco, co mě teď spíš posadí na zadek. Na druhou stranu, lighting, LOD systém, postprocess i shadery obecně můžou být ještě hodně laděné a vstupní data zdá se mají kvalitní. Teoreticky jim nic nebrání udělat si virtualizovanou geometrii (Nanite v Unrealu) a prostě ji použít.
889007
0 0
reagovat
On ten minuloročný leak byl i dle samotného leakera z velmi ranné verze, někdy z roku 2020, takže z počátku vývoje. A je tak logické, že začali stavět na tom, co měli.
Čím chci říct, že výsledek bude určitě dál, jak to RDR2. Ostatně i na něm jde v rámci ukázek velmi dobře vidět posuny mezi prvním, druhým a i postlaunch PC trailerem.
Jen podotýkám, že do GTA V R* sekal hry co rok jak cvičky. S RDR2 ale byla prodleva víc jak pět let a byť je v mnohém dechberoucí a v implementaci nových technologiích drží, nebo lépe řečeno držel krok, už při výdání bylo na některých věcech patrné, že pokud by vývoj nezabral tolik času, byl by up to date přece jen víc. Třeba animace npceček byla ve vztahu k hero postavám propastná a co se třeba takového gamelogic týče, na stavbě misí už tehdy bylo znát, že se designovaly a programovaly tři roky nazpět. Limity v podobě "pokud ujedeš npcečku, budeš se muset vrátit, aby se spustil návazný script" a podobně.
Ta proluka mezi RDR2 a GTA VI bude minimálně sedm let. Na šestce R* naplno začal dělat v létě 2020, což je potvrzeno útlumem podpory RDO, které tehdá definovali jako "start nového projektu a tím pádem útlum projektů dosavadních". Na začátku roku 2022 začal vývoj naplno s komplet všemi dostupnými zdroji, což je prvně stalo i u toho druhého Redemptionu a opět je to potvrzeno samotným R*, kde odstřihl kvůli "dalšímu příspěvku do GTA série" RDO od podpory úplně..
To mluvíme o třech letech plného nasazení, kde některé klíčové prvky musely být zákonitě uzamknuty zvolenou technologií, jako je třeba například mocap. A přitom ty technologie skáčou kvalitativně z měsíce na měsíc. Jenom z toho se musí někde ten dlouhý vývoj projevit...
889013
On ten minuloročný leak byl i dle samotného leakera z velmi ranné verze, někdy z roku 2020, takže z počátku vývoje. A je tak logické, že začali stavět na tom, co měli. Čím chci říct, že výsledek bude určitě dál, jak to RDR2. Ostatně i na něm jde v rámci ukázek velmi dobře vidět posuny mezi [url=https://www.youtube.com/watch?v=F63h3v9QV7w&ab_channel=RockstarGames]prvním[/url], [url=https://www.youtube.com/watch?v=eaW0tYpxyp0&ab_channel=RockstarGames]druhým[/url] a i postlaunch PC [url=https://www.youtube.com/watch?v=SXvQ1nK4oxk&ab_channel=RockstarGames]trailerem[/url]. Jen podotýkám, že do GTA V R* sekal hry co rok jak cvičky. S RDR2 ale byla prodleva víc jak pět let a byť je v mnohém dechberoucí a v implementaci nových technologiích drží, nebo lépe řečeno držel krok, už při výdání bylo na některých věcech patrné, že pokud by vývoj nezabral tolik času, byl by up to date přece jen víc. Třeba animace npceček byla ve vztahu k hero postavám propastná a co se třeba takového gamelogic týče, na stavbě misí už tehdy bylo znát, že se designovaly a programovaly tři roky nazpět. Limity v podobě "pokud ujedeš npcečku, budeš se muset vrátit, aby se spustil návazný script" a podobně. Ta proluka mezi RDR2 a GTA VI bude minimálně sedm let. Na šestce R* naplno začal dělat v létě 2020, což je potvrzeno útlumem podpory RDO, které tehdá definovali jako "start nového projektu a tím pádem útlum projektů dosavadních". Na začátku roku 2022 začal vývoj naplno s komplet všemi dostupnými zdroji, což je prvně stalo i u toho druhého Redemptionu a opět je to potvrzeno samotným R*, kde odstřihl kvůli "dalšímu příspěvku do GTA série" RDO od podpory úplně.. To mluvíme o třech letech plného nasazení, kde některé klíčové prvky musely být zákonitě uzamknuty zvolenou technologií, jako je třeba například mocap. A přitom ty technologie skáčou kvalitativně z měsíce na měsíc. Jenom z toho se musí někde ten dlouhý vývoj projevit...
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Přiznávám, že hry z onoho období nemám zvlášť nastudované a rok 2008 spojuji s roky 7, 9 a 10. Vynechal si ale třeba Crysis 1 z roku 2007, které v té době mělo asi nejnepřekonatelnější grafiku. Zároveň jsem nemyslel jen hry s open world, ale PC hry obecně.
889007
Přiznávám, že hry z onoho období nemám zvlášť nastudované a rok 2008 spojuji s roky 7, 9 a 10. Vynechal si ale třeba Crysis 1 z roku 2007, které v té době mělo asi nejnepřekonatelnější grafiku. Zároveň jsem nemyslel jen hry s open world, ale PC hry obecně.
889005
0 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Haggar
Podíval bych se, jak vypadá Alan Wake, Cybeppunk 2077 (s patchi), případně to Matrix demo od Unrealu apod.
Já od Rockstaru čekal tenhle level kvality.
889006
Podíval bych se, jak vypadá Alan Wake, Cybeppunk 2077 (s patchi), případně to Matrix demo od Unrealu apod. Já od Rockstaru čekal tenhle level kvality.
889003
3 -2
reagovat
reaguje na: Cinefil
GTA IV: October 2008 link
Jiné open world hry z roku 2008:
Fallout 3 link
Fable 2 link
Saints Row 2 link
Far cry 2: link

(s tím, že GTA IV mi vždy přišlo "víc naplněné" věcmi)
889005
GTA IV: October 2008 https://youtu.be/CNQP149j4WM?t=239 Jiné open world hry z roku 2008: Fallout 3 https://www.youtube.com/watch?v=CdYgSXj2k2I Fable 2 https://www.youtube.com/watch?v=m4CjKjCgwEQ Saints Row 2 https://youtu.be/vJnmMcXQWWA?t=10385 Far cry 2: https://youtu.be/UGD9bqEzsLI?t=175 (s tím, že GTA IV mi vždy přišlo "víc naplněné" věcmi)
888998
3 0
reagují: Cinefil
reagovat
Smradi mladý si teď už nevzpomenou, jaký to bylo, když jsem se těšil na GTA 3. 

Tehdy jsme to brali, že to bude GTA s grafikou Drivera, což znělo neskutečně!

Samotná hra mi pak tolik k srdci nepřirostla. To až Vice City, z toho byla kultovka. 
889004
Smradi mladý si teď už nevzpomenou, jaký to bylo, když jsem se těšil na GTA 3.  Tehdy jsme to brali, že to bude GTA s grafikou Drivera, což znělo neskutečně! Samotná hra mi pak tolik k srdci nepřirostla. To až Vice City, z toho byla kultovka. 
5 0
reagovat
reaguje na: esmo
Asi máš pravdu, že to současné konzole nedají, ale nezapomínej, že ta hra bude pravděpodobně v době releasu mít už k dispozici PS5 Pro.
889003
Asi máš pravdu, že to současné konzole nedají, ale nezapomínej, že ta hra bude pravděpodobně v době releasu mít už k dispozici PS5 Pro.
888997
0 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Sigi
Ten je boží a jsem velmi rád, že jedou v soundtracku GTA 5 a nedali do traileru nějakou hip-hop rap sračku z tiktoku jen proto, že by se do traileru vlastně hodila líp. Proto pevně věřím, že si z této kultury budou vtipně střílet a čeká nás něco jako střet generací na mapě okolo Vice City.
889000
Ten je boží a jsem velmi rád, že jedou v soundtracku GTA 5 a nedali do traileru nějakou hip-hop rap sračku z tiktoku jen proto, že by se do traileru vlastně hodila líp. Proto pevně věřím, že si z této kultury budou vtipně střílet a čeká nás něco jako střet generací na mapě okolo Vice City.
888986
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tak GTA 3 nedokážu objektivně posoudit, dostal jsem se k němu později. GTA VC a SA naopak lehce graficky a mechanicky zaostávaly. GTA 4 graficky nijak velký zázrak (špatná optimalizace, vyhlazování), tam to táhla nahoru hlavně revoluční Euphoria fyzika. GTA 5 na staré konzole nic moc a až PC to vystřelilo výš (ani PS4 imho nebylo bůhvíco než hodně fajn). RDR2 je jiná liga. 

Jinými slovy, pro GTA nikdy nebyla grafická revoluce na 1. místě, protože to vždy v R* dokázali vytáhnout hratelností, zpracováním, otevřeným světem apod. Zatímco jiné tituly bez vylepšeného grafického kabátku vydávat nemělo smysl (FIFA).

U GTA 6 je situace jiná oproti předešlým dílů, protože vyjde po více jak 10 letech od pětky. To je dost na to, aby GTA 5 a 6 bylo 100 a 1. Holt ale nebude, protože jiné důvody: produkční peklo, náročnost, přesčasy jako v RDR2 a možná snaha T2 podojit všechny možné herní konzole.
888998
Tak GTA 3 nedokážu objektivně posoudit, dostal jsem se k němu později. GTA VC a SA naopak lehce graficky a mechanicky zaostávaly. GTA 4 graficky nijak velký zázrak (špatná optimalizace, vyhlazování), tam to táhla nahoru hlavně revoluční Euphoria fyzika. GTA 5 na staré konzole nic moc a až PC to vystřelilo výš (ani PS4 imho nebylo bůhvíco než hodně fajn). RDR2 je jiná liga.  Jinými slovy, pro GTA nikdy nebyla grafická revoluce na 1. místě, protože to vždy v R* dokázali vytáhnout hratelností, zpracováním, otevřeným světem apod. Zatímco jiné tituly bez vylepšeného grafického kabátku vydávat nemělo smysl (FIFA). U GTA 6 je situace jiná oproti předešlým dílů, protože vyjde po více jak 10 letech od pětky. To je dost na to, aby GTA 5 a 6 bylo 100 a 1. Holt ale nebude, protože jiné důvody: produkční peklo, náročnost, přesčasy jako v RDR2 a možná snaha T2 podojit všechny možné herní konzole.
888996
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já právě toto taky od kluků moc nechápal, protože vždycky celá herní scéna ječí, jak jsou R* přelomový v grafice a jak se jim konkurence nevyrovná. Za mě je grafika v traileru super, ano to co popisuješ tam vidím, ale je to podle mě chytré hraní si s grafikou a tím, aby to aktuální stroje rozjely. Nicméně i tak si nemyslím, že výsledný produkt bude vypadat tak, jak se nám zde prezentuje, alespoň na konzolích ne, ty na to nemají.
888997
Já právě toto taky od kluků moc nechápal, protože vždycky celá herní scéna ječí, jak jsou R* přelomový v grafice a jak se jim konkurence nevyrovná. Za mě je grafika v traileru super, ano to co popisuješ tam vidím, ale je to podle mě chytré hraní si s grafikou a tím, aby to aktuální stroje rozjely. Nicméně i tak si nemyslím, že výsledný produkt bude vypadat tak, jak se nám zde prezentuje, alespoň na konzolích ne, ty na to nemají.
888996
1 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: Cinefil
Zajímavé, i KARLOS. Já jsem zvyklý na to, že R* byl vždycky grafický powerhouse (GTA 3, 4, 5 a RDR2 byly IMO napřed před konkurencí)
888996
Zajímavé, i KARLOS. Já jsem zvyklý na to, že R* byl vždycky grafický powerhouse (GTA 3, 4, 5 a RDR2 byly IMO napřed před konkurencí)
888991
1 0
reagují: Cinefil, esmo
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já ti rozumím. Poprvé jsem byl z traileru právě taky trochu "ehm, meh" protože jsem čekal něco jako filmový trailer na Mad Maxa. :D Prostě maso, ze kterého se budu vzpamatovávat celý týden. R* si místo toho vydal trailer ne vhodný 10letého čekání, ale takový, jaký vydává vždycky. GTA 4 má třeba za mě jeden z nej trailerů vůbec, ale na poprvé by byl taky meh, až moc art.

Když si však trailer pouštím, co chvílu stále dokola, protože ho zpracovávám do článku, čím dál víc mě baví. Grafiku pak tolik neřeším, protože 1. je to GTA. A 2. kdo ví, jaký bude vlastně výsledek. GTA V mělo trailer na PS3 a už tehdy to bylo velmi slabé, zatímco PC verze vypadala na rok 2015 fantasticky.
888991
Já ti rozumím. Poprvé jsem byl z traileru právě taky trochu "ehm, meh" protože jsem čekal něco jako filmový trailer na Mad Maxa. *:D* Prostě maso, ze kterého se budu vzpamatovávat celý týden. R* si místo toho vydal trailer ne vhodný 10letého čekání, ale takový, jaký vydává vždycky. [url=https://www.youtube.com/watch?v=M80K51DosFo]GTA 4[/url] má třeba za mě jeden z nej trailerů vůbec, ale na poprvé by byl taky meh, až moc art. Když si však trailer pouštím, co chvílu stále dokola, protože ho zpracovávám do článku, čím dál víc mě baví. Grafiku pak tolik neřeším, protože 1. je to GTA. A 2. kdo ví, jaký bude vlastně výsledek. GTA V mělo trailer na PS3 a už tehdy to bylo velmi slabé, zatímco PC verze vypadala na rok 2015 fantasticky.
888984
3 0
reagují: Gonzi
reagovat
Ten leak z minulého roku myslím celkem jasně definoval, že technickou úroveň jedou tu z RDR2 a i ta už není nejmladší.
Neomlouvám R* a ani neříkám, že to nejde líp. Ale u tak dlouhého a mamutího projektu to asi ani záda ostatním ukazovat nemůže. Teď je to pět let od RDR2 a napřesrok to to bude roků sedm. To je tak extrémně dlouhá doba, že jim v mezičase leckteré technologie ujedou.
Na druhou stranu, vydají to ke konci PS5/XBX, takže to může těžit z těch systémů maximum.
888990
Ten leak z minulého roku myslím celkem jasně definoval, že technickou úroveň jedou tu z RDR2 a i ta už není nejmladší. Neomlouvám R* a ani neříkám, že to nejde líp. Ale u tak dlouhého a mamutího projektu to asi ani záda ostatním ukazovat nemůže. Teď je to pět let od RDR2 a napřesrok to to bude roků sedm. To je tak extrémně dlouhá doba, že jim v mezičase leckteré technologie ujedou. Na druhou stranu, vydají to ke konci PS5/XBX, takže to může těžit z těch systémů maximum.
2 0
reagovat
Když to tady čtu, tak se asi shodneme, že nejlepší na tom je song od Toma Pettyho :) 
888986
Když to tady čtu, tak se asi shodneme, že nejlepší na tom je song od Toma Pettyho *:)* 
3 0
reagují: Cinefil
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se