Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 4801 - 4820 Napsat příspěvek
reaguje na: (=LIFTY=)
Ten film mi na gymplu půjčila moje angličtinářka ještě na anglické VHSce. Možná o mně věděla více, než jsem se já sám odvážil o sobě něco tušit. Než jsem jí tu kazetu musel vrátit, znal jsem ten film nazpaměť. Skvělá věc. :+
885831
Ten film mi na gymplu půjčila moje angličtinářka ještě na anglické VHSce. Možná o mně věděla více, než jsem se já sám odvážil o sobě něco tušit. Než jsem jí tu kazetu musel vrátit, znal jsem ten film nazpaměť. Skvělá věc. *:+*
885806
0 -1
reagovat

Sly

Po Arnoldovi na Netflix doputoval dokument i o této akční legendě a samozřejmě jsem ho musel vidět. A upřímně jsem asi čekal víc. Ta hodina a půl prostě nestačí, takže se tu spousta věcí vezme hrozně z rychlíku a nejde se moc do hloubky. Z filmů se řeší hlavně Rocky I, trocha Ramba a o dalších kouscích se film většinou jen rychle zmíní. Líbilo se mi přiblížení vztahu Sylvestera s jeho otcem, ale chybělo mi tam daleko více o jeho osobním životě a dalších filmech. Jako minisérie by to bylo asi lepší. 
885823
Po Arnoldovi na Netflix doputoval dokument i o této akční legendě a samozřejmě jsem ho musel vidět. A upřímně jsem asi čekal víc. Ta hodina a půl prostě nestačí, takže se tu spousta věcí vezme hrozně z rychlíku a nejde se moc do hloubky. Z filmů se řeší hlavně Rocky I, trocha Ramba a o dalších kouscích se film většinou jen rychle zmíní. Líbilo se mi přiblížení vztahu Sylvestera s jeho otcem, ale chybělo mi tam daleko více o jeho osobním životě a dalších filmech. Jako minisérie by to bylo asi lepší. 
Sly
1 0
reagovat
reaguje na: Milosh
Nám pouštěli Úplně zatmění. Ve věku pod 15 let:
Chodník < sexuální scény DiCapria s Lupinem.
885806
Nám pouštěli Úplně zatmění. Ve věku pod 15 let: Chodník < sexuální scény DiCapria s Lupinem.
885800
4 0
reagují: Disketa1
reagovat
reaguje na: Milosh
Nam to pousteli v ramci kulturniho rozvoje v hudebce asi v 7. Tride. Chodnik je lengendarni trauma.
885803
Nam to pousteli v ramci kulturniho rozvoje v hudebce asi v 7. Tride. Chodnik je lengendarni trauma.
885800
2 0
reagovat
reaguje na: speta.jr
To naštěstí fakt ne. Za to jsme byli na Kultu hákového kříže a z kousání do chodníku mám dodnes trauma.
885800
To naštěstí fakt ne. Za to jsme byli na Kultu hákového kříže a z kousání do chodníku mám dodnes trauma.
885793
1 -2
reagují: (=LIFTY=), speta.jr
reagovat
reaguje na: Milosh
To je imo klasika u domacich veci - se proste hodnoti v ramci "cesky film/serial", takze nejaka chvala nebo vyssi hvezdicky obvykle moc neznamena.
885796
To je imo klasika u domacich veci - se proste hodnoti v ramci "cesky film/serial", takze nejaka chvala nebo vyssi hvezdicky obvykle moc neznamena.
885782
3 -1
reagovat
reaguje na: Milosh
Nekecej, na zakladce jsi byl urcite se skolou na nejake Troskove pohadce :D
885793
Nekecej, na zakladce jsi byl urcite se skolou na nejake Troskove pohadce *:D*
885782
2 0
reagují: Milosh
reagovat
reaguje na: Cinefil
Já myslím, že je naprosto v pohodě Kmotra neuctívat. I když já ho uctívám, tak chápu nestravitelnost a nepřístupnost. Popravdě se dost divím tak širokému nekritickému přijetí. 
885790
Já myslím, že je naprosto v pohodě Kmotra neuctívat. I když já ho uctívám, tak chápu nestravitelnost a nepřístupnost. Popravdě se dost divím tak širokému nekritickému přijetí. 
885781
3 0
reagovat
reaguje na: Milosh
Yep :+
885788
Yep *:+*
885782
2 -9
reagovat

Bod obnovy

Poprvé v životě jsem šel do kina na českej film a chtěl bych ty 2 hodiny a skoro 3 kila zpět. Jediný co ten film nabízí zajímavýho jsou ty celky na futuristicko-brutalistní Prahu, jinak je to ale totální shit. Režisér jel mód "tell, don't show" a tak 4/5 filmu jsou strojový dialogy v místnostech. Chápu, že ten rozpočet je hodně limitující, ale tohle bylo moc. O neoriginalitě námětu se už nemá cenu ani zmiňovat. 3/10
885782
Poprvé v životě jsem šel do kina na českej film a chtěl bych ty 2 hodiny a skoro 3 kila zpět. Jediný co ten film nabízí zajímavýho jsou ty celky na futuristicko-brutalistní Prahu, jinak je to ale totální shit. Režisér jel mód "tell, don't show" a tak 4/5 filmu jsou strojový dialogy v místnostech. Chápu, že ten rozpočet je hodně limitující, ale tohle bylo moc. O neoriginalitě námětu se už nemá cenu ani zmiňovat. 3/10
Bod obnovy
5 -17
reagují: The Joker, speta.jr, Muf
reagovat

Kmotři (část první a druhá)

Tak jsem tomu dal podruhé šanci. Poprvé před mnoha lety jsem ke konci usnul, dvojku prospal od půlky a trojku prakticky celou. Nebylo to ale úplně z nudy, spíše z únavy. Plně si uvědomuju, o jakou legendu jde a že to tady možná za některé názory schytám. Přebírám tedy plnou zodpovědnost. :D

Pro mě fenomén Kmotr zřejmě nikdy neobsadí osobní žebříček Top 10, možná ani Top 20. To neznamená, že mě Kmotr nebaví, pohrdám jím (jako jistý uživatel s Avatarem :D), nechápu ho nebo ho nedokážu plně docenit. To poslední by platilo asi nejvíc, jenomže jde o formu vkusu. Přitom mafiánský žánr od dob hraní první Mafie považuju za srdcovku, a co je mafiánštějšího než Kmotr? Ovšem jsou mafiánské-gangsterské filmy (Scorsese, De Palma) a mafiánské-mafiánské filmy (Coppola). A já zřejmě budu vždy tíhnout k těm dravějším gangsterkám s progresivní režií a nabytým soundtrackem než usedlou podívanou o rodinných hodnotách, tradicích a cti. Tak daleko jsem ještě nedozrál, proto jsou všichni mladí mafiáni netrpělivý a nadržení, zatímco staří donové morální a zásadoví. A takto to Coppola a Puzo pojali.

Přes všechny tyto výhrady jsem si Kmotra I a II podruhé užil daleko víc, než předtím čili ho postupně asi zvládám (d)ocenit. Brando i Pacino jsou naprosto famózní a přesvědčiví mafiáni. Ovšem zatímco Pacino dosáhl (u mě) vrcholy s jinými rolemi (třeba Zjizvená tvář), pro Branda šlo o jeho skutečný vrchol. Přitom navzdory obecnému paradigmatu je jeho role značně limitovaná, a to i herecky. Totiž Brando neprochází výrazným charakterovým a morálním vývojem oproti Pacinovi. Tím jeho herectví a Oscara nijak neshazuju, jen mi přišel Pacinův příběh daleko podstatnější, emočnější, avšak zastíněný právě Brandem, což je ostatně částečně také dáno samotným vztahem otce a syna Corleonových. Jinými slovy – až ve druhém díle jsem si dokázal vychutnat vzestup a pád Pacina, aniž by ho kdokoliv zastínil (naopak on, jako vždy, zastiňoval ostatní), což mi zde docela chybělo, přičemž divák by automaticky neměl spoléhat na "počkej si na další díl", který ne vždy musí přijít. Kmotr I je samostatný příběh, který svým postavám ale nedopřává tolik prostoru a vývoje, kolik by si zasloužily. Podobně jako Nová naděje dnes neobstojí jako samostatný film, páč je toho v něm pramálo oproti obecnému povědomí o Star Wars

Na druhou stranu rozumím tomu, že se první díl věnuje celé rodině, a ne pouze jedné osobě. Linky Sonnyho, Toma, Freda a dalších jsou neméně důležité jako ty Michaelovy. Velká škoda Key, která je v obou dílech dosti potlačená jako snad jediná podstatná ženská postava, která má však na Michaela značný osobní vliv (či naopak on na ni). Ve dvojce je to trochu lepší, ale ne o moc, což je dáno hlavně skákáním mezi více příběhy ve větším časovém úseku, kdy divák jako já leckdy zapomíná, co se dělo před 20 minutami, protože rázem sleduje jakoby jiný film (Pacinova vs DeNirova vs Fredova linka). Navzdory tomu mě v obou dílech nejvíce uhranula italská linka a 20. léta, které by oběma dílům prospěly více, než (tehdejší) zasazení do současnosti.

Po řemeslné stránce není ani jednomu z dílů vlastně co vytknout a napsáno toho bylo už dost. Přesto si neodpustím rýpnutí, že jednička je ve své podstatě nízkorozpočťák, který je rozmáchlý především vyprávěním nežli výpravou a režií, na což někteří zapomínají. Ne že by to bylo podstatné, ale kdo koukne na Kmotra poprvé, asi mu to hned nepřipadne jako rozmáchlý velkolepý film á la Kmotr II, Tenkrát v Americe, Mafiáni, Casino, Zjizvená tvář. Z toho důvodu se může dostavit mírný pocit neuspokojení daný nepřipraveností na promítanou látka (jako já při první zhlédnutím, kdy jsem Scorsesiovky už měl nakoukané).

Ve výsledku bych hodnotil oba díly přibližně shodně - 8,5 až 9/10 - přičemž jednička mi i díky kratší stopáži přišla přehlednější než až moc rozmáchlá dvojka, v níž jsem se s každou novou linkou či postavou začínal ztrácet. Číslo však zde výjimečně považuji za zbytečné. Místo toho považuji za důležité to, že při dalším zhlédnutím v blízké budoucnosti se mé hodnocení třeba zastaví na té devítce i výše. 

PS: zbožňuju, jak si po dlouhé době odříkání pustím nějaký film, aby vzápětí šel zadarmo v televizi. Avšak s dabingem, takže n*srat.  :D
885781
Tak jsem tomu dal podruhé šanci. Poprvé před mnoha lety jsem ke konci usnul, dvojku prospal od půlky a trojku prakticky celou. Nebylo to ale úplně z nudy, spíše z únavy. Plně si uvědomuju, o jakou legendu jde a že to tady možná za některé názory schytám. Přebírám tedy plnou zodpovědnost. *:D* Pro mě fenomén [i]Kmotr [/i]zřejmě nikdy neobsadí osobní žebříček Top 10, možná ani Top 20. To neznamená, že mě Kmotr nebaví, pohrdám jím (jako jistý uživatel s [i]Avatarem [/i]*:D*), nechápu ho nebo ho nedokážu plně docenit. To poslední by platilo asi nejvíc, jenomže jde o formu vkusu. Přitom mafiánský žánr od dob hraní první Mafie považuju za srdcovku, a co je mafiánštějšího než Kmotr? Ovšem jsou mafiánské-gangsterské filmy (Scorsese, De Palma) a mafiánské-mafiánské filmy (Coppola). A já zřejmě budu vždy tíhnout k těm dravějším gangsterkám s progresivní režií a nabytým soundtrackem než usedlou podívanou o rodinných hodnotách, tradicích a cti. Tak daleko jsem ještě nedozrál, proto jsou všichni mladí mafiáni netrpělivý a nadržení, zatímco staří donové morální a zásadoví. A takto to Coppola a Puzo pojali. Přes všechny tyto výhrady jsem si[i] Kmotra I [/i]a [i]II[/i] podruhé užil daleko víc, než předtím čili ho postupně asi zvládám (d)ocenit. Brando i Pacino jsou naprosto famózní a přesvědčiví mafiáni. Ovšem zatímco Pacino dosáhl (u mě) vrcholy s jinými rolemi (třeba [i]Zjizvená tvář[/i]), pro Branda šlo o jeho skutečný vrchol. Přitom navzdory obecnému paradigmatu je jeho role značně limitovaná, a to i herecky. Totiž Brando neprochází výrazným charakterovým a morálním vývojem oproti Pacinovi. Tím jeho herectví a Oscara nijak neshazuju, jen mi přišel Pacinův příběh daleko podstatnější, emočnější, avšak zastíněný právě Brandem, což je ostatně částečně také dáno samotným vztahem otce a syna Corleonových. Jinými slovy – až ve druhém díle jsem si dokázal vychutnat vzestup a pád Pacina, aniž by ho kdokoliv zastínil (naopak on, jako vždy, zastiňoval ostatní), což mi zde docela chybělo, přičemž divák by automaticky neměl spoléhat na "počkej si na další díl", který ne vždy musí přijít. [i]Kmotr I[/i] je samostatný příběh, který svým postavám ale nedopřává tolik prostoru a vývoje, kolik by si zasloužily. Podobně jako [i]Nová naděje[/i] dnes neobstojí jako samostatný film, páč je toho v něm pramálo oproti obecnému povědomí o [i]Star Wars[/i].  Na druhou stranu rozumím tomu, že se první díl věnuje celé rodině, a ne pouze jedné osobě. Linky Sonnyho, Toma, Freda a dalších jsou neméně důležité jako ty Michaelovy. Velká škoda Key, která je v obou dílech dosti potlačená jako snad jediná podstatná ženská postava, která má však na Michaela značný osobní vliv (či naopak on na ni). Ve dvojce je to trochu lepší, ale ne o moc, což je dáno hlavně skákáním mezi více příběhy ve větším časovém úseku, kdy divák jako já leckdy zapomíná, co se dělo před 20 minutami, protože rázem sleduje jakoby jiný film (Pacinova vs DeNirova vs Fredova linka). Navzdory tomu mě v obou dílech nejvíce uhranula italská linka a 20. léta, které by oběma dílům prospěly více, než (tehdejší) zasazení do současnosti. Po řemeslné stránce není ani jednomu z dílů vlastně co vytknout a napsáno toho bylo už dost. Přesto si neodpustím rýpnutí, že jednička je ve své podstatě nízkorozpočťák, který je rozmáchlý především vyprávěním nežli výpravou a režií, na což někteří zapomínají. Ne že by to bylo podstatné, ale kdo koukne na [i]Kmotra [/i]poprvé, asi mu to hned nepřipadne jako rozmáchlý velkolepý film á la [i]Kmotr II[/i], [i]Tenkrát v Americe, Mafiáni, Casino, Zjizvená tvář[/i]. Z toho důvodu se může dostavit mírný pocit neuspokojení daný nepřipraveností na promítanou látka (jako já při první zhlédnutím, kdy jsem Scorsesiovky už měl nakoukané). Ve výsledku bych hodnotil oba díly přibližně shodně - 8,5 až 9/10 - přičemž jednička mi i díky kratší stopáži přišla přehlednější než až moc rozmáchlá dvojka, v níž jsem se s každou novou linkou či postavou začínal ztrácet. Číslo však zde výjimečně považuji za zbytečné. Místo toho považuji za důležité to, že při dalším zhlédnutím v blízké budoucnosti se mé hodnocení třeba zastaví na té devítce i výše.  PS: zbožňuju, jak si po dlouhé době odříkání pustím nějaký film, aby vzápětí šel zadarmo v televizi. Avšak s dabingem, takže n*srat.  *:D*
Kmotři (část první a druhá)
2 -2
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: okkac
Na to jsem zapomněl. Myslel jsem samozřejmě Carpentera, to původní jsem použil abych vyloučil prequel z roku 2011...
885769
Na to jsem zapomněl. Myslel jsem samozřejmě Carpentera, to původní jsem použil abych vyloučil prequel z roku 2011...
885761
1 -1
reagovat

Jawan (2023)

Další bollywoodský akční velkofilm, který si zaslouží pozornost západního publika. Je to hodně inspirované jedním slavným seriálem Netflixu z poslední doby a minimálně jedním filmem Denzela Washingtona. Shahrukh Khan tu má obří prostor se vyřádit ve všech ohledech. Strašně skvěle prepalena je akce. Tohle prostě po Tygrech, RRR a Pathaanu nabrali skvělý směr. No ale hlavně je to bez digibordelu. Je to tradičně komplexní mix žánru s nějakým poselstvím a romantikou. Ano, má to 2 a půl hodiny, ale v kontextu Hollywoodu je to narachany a není tam hluche místo. Doufám, že tohle bude u nás i v USA bude chodit do distribuce často. Myslím, že ze si to sedne a publikum odkojené Chuckem Norrisem nebo Budem Spencerem si to začne užívat. Bod dolů dávám za to, že to mělo místy divnou práci s flashbacky 9/10

PS: Teď se blíží ještě třetí Tygr se Salmanem a dramedy Dunki se Shahrukhem.
885767
Další bollywoodský akční velkofilm, který si zaslouží pozornost západního publika. Je to hodně inspirované jedním slavným seriálem Netflixu z poslední doby a minimálně jedním filmem Denzela Washingtona. Shahrukh Khan tu má obří prostor se vyřádit ve všech ohledech. Strašně skvěle prepalena je akce. Tohle prostě po Tygrech, RRR a Pathaanu nabrali skvělý směr. No ale hlavně je to bez digibordelu. Je to tradičně komplexní mix žánru s nějakým poselstvím a romantikou. Ano, má to 2 a půl hodiny, ale v kontextu Hollywoodu je to narachany a není tam hluche místo. Doufám, že tohle bude u nás i v USA bude chodit do distribuce často. Myslím, že ze si to sedne a publikum odkojené Chuckem Norrisem nebo Budem Spencerem si to začne užívat. Bod dolů dávám za to, že to mělo místy divnou práci s flashbacky 9/10 PS: Teď se blíží ještě třetí Tygr se Salmanem a dramedy Dunki se Shahrukhem.
Jawan (2023)
1 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Původní Věc je z 50. let link . Ten Carpenterův film je remake, pokud myslíš ten!
885761
Původní Věc je z 50. let https://www.csfd.cz/film/7023-vec/prehled/ . Ten Carpenterův film je remake, pokud myslíš ten!
885746
3 0
reagují: Kostěj
reagovat
reaguje na: Disketa1
Nejhorší Slyovo porno.
885760
Nejhorší Slyovo porno.
885758
7 0
reagovat
reaguje na: Adventurer
Pokud je Stůj nebo maminka vystřelí nejhorší Slyův film, co je potom Italský hřebec? 
885758
Pokud je Stůj nebo maminka vystřelí nejhorší Slyův film, co je potom Italský hřebec? 
885743
0 -2
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Světová válka Z

Ok, tak jsem se na to teda podíval už snad po páté :D. Je to fajn film, ale vzhledem ke knižní předloze by si to zasloužilo spíš seriál. Klidně i animovaný seriál, ten by tomuhle námětu sedl a určitě by to šlo nějak stvořit. Jenže to se asi nikdy nestane. 
885757
Ok, tak jsem se na to teda podíval už snad po páté *:D*. Je to fajn film, ale vzhledem ke knižní předloze by si to zasloužilo spíš seriál. Klidně i animovaný seriál, ten by tomuhle námětu sedl a určitě by to šlo nějak stvořit. Jenže to se asi nikdy nestane. 
Světová válka Z
1 -1
reagovat

Arlington Road / Miluj bližního svého (1999) (8/10)

Solidní thriller, zdánlivě nijak zvlášť nevybočující ze standardu, nahoru vynáší hodně povedený a netypický závěr. Robbins a Cussack výborní, perfektně zvolení - no kdy by to do nich řekl, že? Potěšil jakoby "nudný" pozvolný start, který ale dává naprosto smysl, a málo akce, která mi většinu takových filmů spíše kazí.

Děkuji Adasin za tento film!

Výzva zatím vlastně ani moc výzva není, všechny filmy výborné! :+
885749
Solidní thriller, zdánlivě nijak zvlášť nevybočující ze standardu, nahoru vynáší hodně povedený a netypický závěr. Robbins a Cussack výborní, perfektně zvolení - no kdy by to do nich řekl, že? Potěšil jakoby "nudný" pozvolný start, který ale dává naprosto smysl, a málo akce, která mi většinu takových filmů spíše kazí. [b]Děkuji Adasin za tento film! [/b]Výzva zatím vlastně ani moc výzva není, všechny filmy výborné! *:+*
Arlington Road / Miluj bližního svého (1999) (8/10)
3 0
reagovat
reaguje na: Adventurer
Moc novýho ne, ale ty jeho vyprávění bych zrovna na tři díly klidně ocenil. Potěšil Tarantino, měl tam vlastně i víc vstupů než třeba Arnold, ale jakmile jsme se datově dostali přes prvního Rockyho, nabralo to možná až moc rychlou zkratku.
885748
Moc novýho ne, ale ty jeho vyprávění bych zrovna na tři díly klidně ocenil. Potěšil Tarantino, měl tam vlastně i víc vstupů než třeba Arnold, ale jakmile jsme se datově dostali přes prvního Rockyho, nabralo to možná až moc rychlou zkratku.
885743
0 0
reagovat
Asi tak po dvou stech letech jsem se konečně znovu podíval na Věc (tu původní).  Poprvý to bylo ještě někdy v klasický TV, snad v minulým století. Pamatoval jsem si akorát zkoušku s krví, hlavu útěkářku a úplně poslední scénu a byla to teda vážně jízda :o:D:+. Až zase někdy budu číst o dokonale vyždímaným R-kovým ratingu, vzpomenu si na Věc a budu se uchechtávat. A nejlepší je, že ten film za čtyřicet let vizuálně prakticky vůbec nezestárl.

Každopádně proč to píšu: spousta teorií na webu rozebírá, jestli a kdo z dvou (dočasně) přeživších byl člověk. Osobně zastávám názor že oba, ale jedna věc mi zásadně nehraje: pokud chce Věc znovu zmrznout a počkat na záchrannou expedici... k čemu je vůbec dobrý vyhazovat do povětří základnu? Proč si Věc prostě nezaleze za nejbližší hromadu sněhu a nepočká si? Kdybych byl na místě těch posledních tří/čtyř, zabydlel bych se v základně, třikrát denně všechny testoval a pročesával nejbližší okolí, jestli tam nenajdu překvápko. A hlavně - až přiletí pomoc, nějak předám informaci, co se stalo. Uniklo mi něco?
885746
Asi tak po dvou stech letech jsem se konečně znovu podíval na Věc (tu původní).  Poprvý to bylo ještě někdy v klasický TV, snad v minulým století. Pamatoval jsem si akorát zkoušku s krví, hlavu útěkářku a úplně poslední scénu a byla to teda vážně jízda *:o**:D**:+*. Až zase někdy budu číst o dokonale vyždímaným R-kovým ratingu, vzpomenu si na Věc a budu se uchechtávat. A nejlepší je, že ten film za čtyřicet let vizuálně prakticky vůbec nezestárl. Každopádně proč to píšu: spousta teorií na webu rozebírá, jestli a kdo z dvou (dočasně) přeživších byl člověk. Osobně zastávám názor že oba, ale jedna věc mi zásadně nehraje: pokud chce Věc znovu zmrznout a počkat na záchrannou expedici... k čemu je vůbec dobrý vyhazovat do povětří základnu? Proč si Věc prostě nezaleze za nejbližší hromadu sněhu a nepočká si? Kdybych byl na místě těch posledních tří/čtyř, zabydlel bych se v základně, třikrát denně všechny testoval a pročesával nejbližší okolí, jestli tam nenajdu překvápko. A hlavně - až přiletí pomoc, nějak předám informaci, co se stalo. Uniklo mi něco?
6 -1
reagují: okkac
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se