Diskuze k článku Úhel pohledu: Recenze

jarmil

Koukám, že vše co jsi viděl hodnotíš špatně. opak mě. :D
122848
Koukám, že vše co jsi viděl hodnotíš špatně. opak mě. *:D*
jarmil
0 0
Jeden z nejstupidnějších filmů co jsem viděl. Režisér nebo scénárista má pocit, že divák trpí amnézií. Jednoduše je to pop film, u kterého můžete vypnout mozek. Autoři to taky tak udělali. Škoda výborných herců.
122846
0 0
Zajímavé, ale mě se to min. líbilo stejně jako poslední Bourne.
91606
0 0
Nesouhlasím s Halem :) Teda... trochu...
To zaobalení představení postav bych ještě uznal, ale bylo mi úplně jedno, že to používaj jenom jako berličku, když tím ten film dostává spád a jistý punc originality (jistý...). Kdyby se vyprávění neslo v klasickém stylu, všechno tohle by Vantage Point ztratil a byl by z toho jenom další průměrnej akčňák, bez nějaký inovace. Nešlo by uvést do vyprávění všechny strany, těžko by se dalo nějak výraznějc manévrovat s odhaleníma (nasadit flashbacky? eh...) a v podstatě by to byla nuda s dvouma výbuchama na začátku, kecáním uprostřed a honičkou na konci. Neříkám, že realizovaný rozložení je úplně ideální ale přijde mi minimálně mnohem zajímavější.

A hlubší stopu? ten film je svižná žánrovka. Má tam něco párkrát bouchnout, všichni maj zuřivě střílet a běhat po všech čertech a Quaid má do toho co nejčastějc řvát goddamnit, což se tam děje a proto mě ten film bavil úplně v pohodě.

Že se to nedá označit za celovečerák považuju za nepovedenej vtip :)

( A se slovem narativní tady opatrně :D;) )
91602
Nesouhlasím s Halem *:)* Teda... trochu... To zaobalení představení postav bych ještě uznal, ale bylo mi úplně jedno, že to používaj jenom jako berličku, když tím ten film dostává spád a jistý punc originality (jistý...). Kdyby se vyprávění neslo v klasickém stylu, všechno tohle by Vantage Point ztratil a byl by z toho jenom další průměrnej akčňák, bez nějaký inovace. Nešlo by uvést do vyprávění všechny strany, těžko by se dalo nějak výraznějc manévrovat s odhaleníma (nasadit flashbacky? eh...) a v podstatě by to byla nuda s dvouma výbuchama na začátku, kecáním uprostřed a honičkou na konci. Neříkám, že realizovaný rozložení je úplně ideální ale přijde mi minimálně mnohem zajímavější. A hlubší stopu? ten film je svižná žánrovka. Má tam něco párkrát bouchnout, všichni maj zuřivě střílet a běhat po všech čertech a Quaid má do toho co nejčastějc řvát goddamnit, což se tam děje a proto mě ten film bavil úplně v pohodě. Že se to nedá označit za celovečerák považuju za nepovedenej vtip :) ( A se slovem narativní tady opatrně *:D**;)* )
0 0
prakticky do puntíku souhlasím HALe. Jen klesám ještě níž.:)
91596
prakticky do puntíku souhlasím HALe. Jen klesám ještě níž.*:)*
0 0

__Rashomonovský styl vyprávění popisující jednoznačnou událost několika subjektivními popisy lidí které se od sebe v mnohém liší je vynikající a bohužel ne příliš častý způsob jak pojmout thriller, který by svou dramatičností dokázal přibít diváka do sedačky a nejednoznačností několika nezávislých pohledů ho nechat ať si celkový obraz složí v hlavě sám jako puzzle. Vantage Point ho ale využívá jen částečně a dalo by se říci že i jen naoko - nejenže subjektivita vyprávění jednotlivých lidí je jen zdánlivá a od ostatních se v ničem neliší, a přímo z ní trčí prvoplánovitá snaha představit diváku hromadu důležitých postav v minimálním časovém úseku a ukázat mu že se "něco" děje, ale neříct mu "co" vlastně. Ale hlavně je po několikátém zopakování úvodní části najednou tento způsob narace opuštěn a dál už se jede podle klasických pravidel žánru akčního thrilleru, jako jsou Bourneovky, ve kterém na přemýšlení není pro samé honičky a střelbu čas, a místo skutečných emocí tryská všemi směry jen patos.

_Což o to, dívat se na Vantage Point rozhodně dá, ale stejně jako i ty nejlepší díly Kobry 11 jen prolétne před očima a během chviličky zase zmizí, aniž by za sebou zanechal jakoukoli hlubší stopu. A vůbec krátkost filmu je jeho největší problém, jedna se s délkou 80 minut se snad ani nedá označit za celovečerní film, ale hlavně ubíhá od počátku do konce takovým tempem, že nemá žádnou šanci vybudovat mezi hromadou postav pořádný dramatický oblouk, a tak už není ani tak strhující, jako spíš únavný. 6/10

Souhlasím s tím že je film ze všeho nejvíc zabitý ve střižně - ne v akčních scénách které jsou vcleku slušné - prosazování Bourneovského stylu, kde přehlednost akční scény jde úplně do háje, mě sice dost štve, ale adrenalin rozpumpovat umí... ale vůbec celé řazení scén, rozdělení filmu na dvě narativně rozdílné poloviny a stlačení do co největší krátkosti, to je největší průšvih
91594
__Rashomonovský styl vyprávění popisující jednoznačnou událost několika subjektivními popisy lidí které se od sebe v mnohém liší je vynikající a bohužel ne příliš častý způsob jak pojmout thriller, který by svou dramatičností dokázal přibít diváka do sedačky a nejednoznačností několika nezávislých pohledů ho nechat ať si celkový obraz složí v hlavě sám jako puzzle. Vantage Point ho ale využívá jen částečně a dalo by se říci že i jen naoko - nejenže subjektivita vyprávění jednotlivých lidí je jen zdánlivá a od ostatních se v ničem neliší, a přímo z ní trčí prvoplánovitá snaha představit diváku hromadu důležitých postav v minimálním časovém úseku a ukázat mu že se "něco" děje, ale neříct mu "co" vlastně. Ale hlavně je po několikátém zopakování úvodní části najednou tento způsob narace opuštěn a dál už se jede podle klasických pravidel žánru akčního thrilleru, jako jsou Bourneovky, ve kterém na přemýšlení není pro samé honičky a střelbu čas, a místo skutečných emocí tryská všemi směry jen patos. _Což o to, dívat se na Vantage Point rozhodně dá, ale stejně jako i ty nejlepší díly Kobry 11 jen prolétne před očima a během chviličky zase zmizí, aniž by za sebou zanechal jakoukoli hlubší stopu. A vůbec krátkost filmu je jeho největší problém, jedna se s délkou 80 minut se snad ani nedá označit za celovečerní film, ale hlavně ubíhá od počátku do konce takovým tempem, že nemá žádnou šanci vybudovat mezi hromadou postav pořádný dramatický oblouk, a tak už není ani tak strhující, jako spíš únavný. 6/10 Souhlasím s tím že je film ze všeho nejvíc zabitý ve střižně - ne v akčních scénách které jsou vcleku slušné - prosazování Bourneovského stylu, kde přehlednost akční scény jde úplně do háje, mě sice dost štve, ale adrenalin rozpumpovat umí... ale vůbec celé řazení scén, rozdělení filmu na dvě narativně rozdílné poloviny a stlačení do co největší krátkosti, to je největší průšvih
0 0
Velmi pomalý a po třetí jiý nudný začátek ale strhující finále! Takže za tak 9 z 10. :+
89798
Velmi pomalý a po třetí jiý nudný začátek ale strhující finále! Takže za tak 9 z 10. *:+*
0 0
musim rict, ze jsem zprvu hodne tezce odolaval tem navratum a stale se opakujici situace me zacli napotreti nudit, kdyz se vsak vse rozbehlo, tak me prekvapilo, jak to vsechno do sebe zapada. mnohem vic bych si vsak uzil dej v podobe serie 24', takhle byla pulka deje zaplacana vraceckami a na nejaky zbesily hon a deni mimo nezbyl imho moc cas. presto fajn, uzil jsme ti to na 7/10
88244
0 0
Proč? Protože tohle nesahá Bourneovi ani po kotníky... Kkvalitativně je to úplně jinde. Samozřejmě je to jedno velký IMHO ?)
88185
Proč? Protože tohle nesahá Bourneovi ani po kotníky... Kkvalitativně je to úplně jinde. Samozřejmě je to jedno velký IMHO *?)*
0 0

scroochy

:o a to proč? Ja to prostě tak beru, pač takové pocity jsem naposledy měl při Bourneovi. Nikoho tím neurážím, prostě je to tak:) Mimochodem Bourne u mě má velkou váhu...Bourneova kolekce na DVD se mi vyhřívá na poličce:))
88160
*:o* a to proč? Ja to prostě tak beru, pač takové pocity jsem naposledy měl při Bourneovi. Nikoho tím neurážím, prostě je to tak:) Mimochodem Bourne u mě má velkou váhu...Bourneova kolekce na DVD se mi vyhřívá na poličce*:))*
scroochy
0 0

sohaj

Tak to beru jako urážku Bourneova Ultimáta :o
88159
Tak to beru jako urážku Bourneova Ultimáta *:o*
sohaj
0 0
Ooo, tak tohle bylo něco. Snažím se najít ta správná slova, která by vystihla mé nadšení z tohoto filmu. Nemělo to chybu. V jednom kuse se něco dělo, ani na chvíli mě ten film nenechal vydechnout. Jedna akce stridala druhou a napětí rostla s každou další minutou. Takové drama sem naposledy zažil při Bourneově ultimátu:+ Takže dávám jasných 9/10:+ a zároveň tenhle film se posouvá do mého TOP3 nej filmů za rok 2008:) Uvidíme, jak to bude vypadat po druhé návštěvě:)

PS: Akorát sem čekal nějaký epilog typu, že přijdou za Whitakerem a jestli se nechce přidat k tajné službě a střih na záběr, kde stojí vedle ochranky:D
88148
Ooo, tak tohle bylo něco. Snažím se najít ta správná slova, která by vystihla mé nadšení z tohoto filmu. Nemělo to chybu. V jednom kuse se něco dělo, ani na chvíli mě ten film nenechal vydechnout. Jedna akce stridala druhou a napětí rostla s každou další minutou. Takové drama sem naposledy zažil při Bourneově ultimátu*:+* Takže dávám jasných 9/10*:+* a zároveň tenhle film se posouvá do mého TOP3 nej filmů za rok 2008*:)* Uvidíme, jak to bude vypadat po druhé návštěvě*:)* PS: Akorát sem čekal nějaký epilog typu, že přijdou za Whitakerem a jestli se nechce přidat k tajné službě a střih na záběr, kde stojí vedle ochranky*:D*
0 0
I na podruhy krasnych sedm, prehnane moc "vracecek" uz tolik nevadi a Quaid solidne kopiruje Sutherlanda... Damn it mi od nej zkratka sedelo a muj hlad je po nove sezone prilis veliky... Jen ten Whitaker je jasnej uchyl, byt dite a on mi nabizet zmrzlinu, tak si asi nadelam do kalhot :D
88111
I na podruhy krasnych sedm, prehnane moc "vracecek" uz tolik nevadi a Quaid solidne kopiruje Sutherlanda... Damn it mi od nej zkratka sedelo a muj hlad je po nove sezone prilis veliky... Jen ten Whitaker je jasnej uchyl, byt dite a on mi nabizet zmrzlinu, tak si asi nadelam do kalhot *:D*
0 0
jako videl jsem samozrejme vsechny dily 24 ale ted to dam asi znova :D nez pribehne nvoa sezona mi to akorad vydrzi. no tak to budu zitra snad mile prekvapen, dost se na to tesim.
88110
0 0
scroochy: Měla to bejt taková ta první podzápletka a pak by se z toho rozjela celá sezóna. Konec by byl jinej (určitě chápeš jak) a Jack by potom prostě pátral dál.

ragnar: Podobnost s 24 je akorát v tématu a v podobným vizuálu. Ale nakoukávej ;)
88107
scroochy: Měla to bejt taková ta první podzápletka a pak by se z toho rozjela celá sezóna. Konec by byl jinej (určitě chápeš jak) a Jack by potom prostě pátral dál. ragnar: Podobnost s 24 je akorát v tématu a v podobným vizuálu. Ale nakoukávej ;)
0 0

ragnar

Ehm, viděl jsem dvakrát asi první tři díly (jako že jednou, a pak mnohem pozdějš znova) a pokaždý mě to nedokázalo zaujmout, takže mě se radši neptej. Žádnýho tempa jsem si totiž ani napodruhý nevšiml :D
88106
Ehm, viděl jsem dvakrát asi první tři díly (jako že jednou, a pak mnohem pozdějš znova) a pokaždý mě to nedokázalo zaujmout, takže mě se radši neptej. Žádnýho tempa jsem si totiž ani napodruhý nevšiml *:D*
ragnar
0 0
no jasne, to jsem cetl, ale urcite jsi videl aspon jeden dil serialu, ne? je tam podobnost velka? ma to to tempo? :)
88104
0 0

ragnar

V Premiere psali, že scénář je založenej na celý jedný sezóně 24ky, která nakonec nevznikla, nebo co. Ale bůh ví, kde to vzali.
88102
ragnar
0 0
a podobnost s 24' je na kolik procent, zitra na to jdu a dost se tesim. nakoukavam prvni sezonu :D
88101
0 0
Po ultrakrutopřísným traileru mě film docela zklamal. Způsob vyprávění děje využívající několik pohledů je sice zajímavý a relativně originální, ale jak tu někdo psal, působilo to hrozně vykonstruovaně a nápad by se dal určitě využít líp. Ale akční scény byly super a herci nezklamali. Akorát mimoňskej Whitaker mi trochu vadil. 6/10
88100
0 0