Jo, dík, že si mi "vysvětlil", že jedna výsledná věc prochází obsáhlou rešerší i vývojem. To bych nevěděl, fakt ;) .
Takže když měli udělány rešerše k RDR1 na kožené oblečení, tak u RDR2 je... asi hodili do koše a vyvíjeli znova. Alespoň to se mi teď snažíš říct, protože RDR2 dělali dvakrát déle. Nebo ne?
Myslím, že ne. Ale že musíš mít za každou cenu pravdu, protože TLOU to mělo tak a tak a proto to musí platit asi všude jinde. Asi.
Jen s tím, že hned kontruješ, že každý remake to má opravdu výrazně jinak :D a prakticky jen potvrzuješ, že to nejede podle jednoho mustru. Nebo zase nechápu podstatu věci v tom, jak mám porovnávat vývoj remaku Demon souls a TLOU?
Insiderering z oboru ti nerozporuju. Ale teď narovinu - co ti tedy řekl vedoucí o vývoji remaku Mafie? Že to byla pohoda jezz? Ale no tak.
Že věříš jen svému úsudku je hezké, neberu ti to. Ale pokud ty analýzy dělali nejenom insideři, leakeři, moddeři a všeobecně lidé, kteří se na problematiku zaměřují "víc technicky", je vysoká pravděpodobnost, že to nejsou úplné tlučhuby, co si zahráli dva díly Assasina, takže ví, jak to v Ubisoftu všechno patlají na běžící výrobní lince. Jakožto že je i vysoká pravděpodobnost, že tam byl i nejeden programátor a nejeden vývojář her? Z logiky věci? Třeba. Řešilo se to hodně dva roky zpět, dohledatelné by to být mohlo... Ale samozřejmě můžeš mít svou pravdu a vystupovat z pozice "hele vím o tom všechno".
Já z té pozice nevystupuju, naopak vycházím z rozborů, co dělali lidi, co dané téma cíleně "studovali" a předkládám vývody. Které apropo nevydávám za svatou pravdu, ale jako věrohodně znějící vývody. Jestli jim nechceš věřit, OK, samozřejmě nemusíš. Jen bych od profíka očekával jiný přístup, než "já si to myslím a protože dělám v oboru, mám za všech okolností svatou pravdu".
Jednoduše mi ty čísla a tvrzení, co hážeš, přijdou nesprávná. Promiň, ale přijdou. Pokud jde o to, co kde tvrdíš, velice nerad něco cituju, byť ty se v tom vysloveně rochníš, ale budiš:
"Oni mají RDR2, do kterého stačí portnout příběh a dodělat jen ty chybějící assety. Určitě to úsilí nechci bagatelizovat, ale díky RDR2 mají nejlevnější možnou cestu k remaku RDR1.
Jinak souhlas."
Koment, na který jsem primárně narážel a který naši diskuzi rozjel. Druhá věta je sice hezká a něco, co bych pravděpodobně napsal i já, ale sorry, ta první věta je ukázkový případ bagatelizování.
Nehledě na to, že nejlevnější /= nejjednodušší, vysloveně bych se pak hádal, že to bude desetina nákladů a popravdě pochybuju, že by to zvládli za pětinu času v polovičním týmu (reaguju i na poslední koment). A to jen primárně kvůli tomu, že u dvou úplně odlišných produkcí remaku, které každé startovaly z jiných pozic, to mely tak a tak...
Mluvíme o firmě, co GTAV na currentgen dělala dva roky. Dva roky, po osmiletém nepřetržitém vývoji, defakto kosmetické věci ala navýšení frameratu, implementace moderních efektů a omlazené textur. Což je asi nejpříznačnější, jak diametrálně odlišný přístup může být u dané snahy různými společnostmi. A že to, co jsem primárně předně popisoval, mluví spíš ve prospěch časově i zdrojově náročného vývoje, než v ideální situaci, ve které můžeš vesele duplikovat a přebírat téměř hotové výsledky.
Jinak jak říkám, R* se k RD značce staví opravdu vysloveně nelogicky. Dvojku mají technicky na currentgen připravenou, ano, opět budu "citovat fora" (btw, primárně Tez2, to sem mohl napsat už dřív), ale podle všeho nextgen upgrade by mohl být pouze formou pathce a nepotřebují komplet nový build a ten zásah by mohl být minimální. Ale stejně ho nevydají, třeba i placeně a rozšířit hráčskou obec a oživit po pěti letech prodeje. Fakt to je nelogické.
Osobní teorie je, že se nějak rozkmotřili s Hauserem a jeho dítko raději nechávají v prachu a sází vše na GTA6, které už nemají zatížené jeho invencí. Ale uznávám, že do tohoto názoru implementuju pohled na ně jako na zlé zlouny, co mi pošlapali několikrát hračku ;) :) :D
reaguje na:
Gonzi
879255
Jo, dík, že si mi "vysvětlil", že jedna výsledná věc prochází obsáhlou rešerší i vývojem. To bych nevěděl, fakt ;) .
Takže když měli udělány rešerše k RDR1 na kožené oblečení, tak u RDR2 je... asi hodili do koše a vyvíjeli znova. Alespoň to se mi teď snažíš říct, protože RDR2 dělali dvakrát déle. Nebo ne?
Myslím, že ne. Ale že musíš mít za každou cenu pravdu, protože TLOU to mělo tak a tak a proto to musí platit asi všude jinde. Asi.
Jen s tím, že hned kontruješ, že každý remake to má opravdu výrazně jinak :D a prakticky jen potvrzuješ, že to nejede podle jednoho mustru. Nebo zase nechápu podstatu věci v tom, jak mám porovnávat vývoj remaku Demon souls a TLOU?
Insiderering z oboru ti nerozporuju. Ale teď narovinu - co ti tedy řekl vedoucí o vývoji remaku Mafie? Že to byla pohoda jezz? Ale no tak.
Že věříš jen svému úsudku je hezké, neberu ti to. Ale pokud ty analýzy dělali nejenom insideři, leakeři, moddeři a všeobecně lidé, kteří se na problematiku zaměřují "víc technicky", je vysoká pravděpodobnost, že to nejsou úplné tlučhuby, co si zahráli dva díly Assasina, takže ví, jak to v Ubisoftu všechno patlají na běžící výrobní lince. Jakožto že je i vysoká pravděpodobnost, že tam byl i nejeden programátor a nejeden vývojář her? Z logiky věci? Třeba. Řešilo se to hodně dva roky zpět, dohledatelné by to být mohlo... Ale samozřejmě můžeš mít svou pravdu a vystupovat z pozice "hele vím o tom všechno".
Já z té pozice nevystupuju, naopak vycházím z rozborů, co dělali lidi, co dané téma cíleně "studovali" a předkládám vývody. Které apropo nevydávám za svatou pravdu, ale jako věrohodně znějící vývody. Jestli jim nechceš věřit, OK, samozřejmě nemusíš. Jen bych od profíka očekával jiný přístup, než "já si to myslím a protože dělám v oboru, mám za všech okolností svatou pravdu".
Jednoduše mi ty čísla a tvrzení, co hážeš, přijdou nesprávná. Promiň, ale přijdou. Pokud jde o to, co kde tvrdíš, velice nerad něco cituju, byť ty se v tom vysloveně rochníš, ale budiš:
"Oni mají RDR2, do kterého stačí portnout příběh a dodělat jen ty chybějící assety. Určitě to úsilí nechci bagatelizovat, ale díky RDR2 mají nejlevnější možnou cestu k remaku RDR1.
Jinak souhlas."
Koment, na který jsem primárně narážel a který naši diskuzi rozjel. Druhá věta je sice hezká a něco, co bych pravděpodobně napsal i já, ale sorry, ta první věta je ukázkový případ bagatelizování.
Nehledě na to, že nejlevnější /= nejjednodušší, vysloveně bych se pak hádal, že to bude desetina nákladů a popravdě pochybuju, že by to zvládli za pětinu času v polovičním týmu (reaguju i na poslední koment). A to jen primárně kvůli tomu, že u dvou úplně odlišných produkcí remaku, které každé startovaly z jiných pozic, to mely tak a tak...
Mluvíme o firmě, co GTAV na currentgen dělala dva roky. Dva roky, po osmiletém nepřetržitém vývoji, defakto kosmetické věci ala navýšení frameratu, implementace moderních efektů a omlazené textur. Což je asi nejpříznačnější, jak diametrálně odlišný přístup může být u dané snahy různými společnostmi. A že to, co jsem primárně předně popisoval, mluví spíš ve prospěch časově i zdrojově náročného vývoje, než v ideální situaci, ve které můžeš vesele duplikovat a přebírat téměř hotové výsledky.
Jinak jak říkám, R* se k RD značce staví opravdu vysloveně nelogicky. Dvojku mají technicky na currentgen připravenou, ano, opět budu "citovat fora" (btw, primárně Tez2, to sem mohl napsat už dřív), ale podle všeho nextgen upgrade by mohl být pouze formou pathce a nepotřebují komplet nový build a ten zásah by mohl být minimální. Ale stejně ho nevydají, třeba i placeně a rozšířit hráčskou obec a oživit po pěti letech prodeje. Fakt to je nelogické.
Osobní teorie je, že se nějak rozkmotřili s Hauserem a jeho dítko raději nechávají v prachu a sází vše na GTA6, které už nemají zatížené jeho invencí. Ale uznávám, že do tohoto názoru implementuju pohled na ně jako na zlé zlouny, co mi pošlapali několikrát hračku ;) :) :D
879243
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|