Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Oppenheimer: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Rozumím ale nesouhlasím, podle mě se ty dvě linky navzájem podporují. Už jen tím, že linka s výslechem a procesem slouží jako vypravěč Oppenheimerova života a díla v Los Alamos a nebo nám dává informace, které bychom ještě vědět neměli (špión v Los Alamos) a tím určuje naší pozornost při sledování :) 
876980
Rozumím ale nesouhlasím, podle mě se ty dvě linky navzájem podporují. [spoiler]Už jen tím, že linka s výslechem a procesem slouží jako vypravěč Oppenheimerova života a díla v Los Alamos a nebo nám dává informace, které bychom ještě vědět neměli (špión v Los Alamos) a tím určuje naší pozornost při sledování [/spoiler]*:)* 
876830
9 0
reagovat
reaguje na: pytlik
jj, já netvrdím že je to tématicky úplně jinde nebo cokoli podobného, ale nezůstalo to u Oppenheimera a jeho postoje, či jeho celkové aktivnější politiky, když se toho bál víc a víc. Není to "zločin" a "trest" Oppenheimera. Přejde to do úplně jiné roviny, kde se tématicky řeší, že ufňukánek chce pošpinit Oppenheimera, což mě jako linka z předchozího kontextu vůbec nezajímá. Jejich konflikt mohl být nějak víc budovaný a opravdu středem filmu, pak by to dávalo jako konec smysl (a atomovka by byl takový malý side quest), nebo tam naopak měl dostat mnohem míň prostoru.
Takhle to ale vnímám jako dva filmy zabývající se dvěma různýma věcma:
Život a dílo Oppenheimera
Oppenheimer v Strauss: Dawn of Injustice
Oba filmy by mohly být skvělé, ale jejich propojení a promíchání pro mě není jakkoli synergické, jako spíš si škodí a vzájemně odtrhává pozornost.
876830
jj, já netvrdím že je to tématicky úplně jinde nebo cokoli podobného, ale [spoiler]nezůstalo to u Oppenheimera a jeho postoje, či jeho celkové aktivnější politiky, když se toho bál víc a víc. Není to "zločin" a "trest" Oppenheimera. Přejde to do úplně jiné roviny, kde se tématicky řeší, že ufňukánek chce pošpinit Oppenheimera, což mě jako linka z předchozího kontextu vůbec nezajímá. Jejich konflikt mohl být nějak víc budovaný a opravdu středem filmu, pak by to dávalo jako konec smysl (a atomovka by byl takový malý side quest), nebo tam naopak měl dostat mnohem míň prostoru. [/spoiler]Takhle to ale vnímám jako dva filmy zabývající se dvěma různýma věcma: Život a dílo Oppenheimera Oppenheimer v [spoiler]Strauss[/spoiler]: Dawn of Injustice Oba filmy by mohly být skvělé, ale jejich propojení a promíchání pro mě není jakkoli synergické, jako spíš si škodí a vzájemně odtrhává pozornost.
876827
3 -4
reagují: pytlik
reagovat
reaguje na: Gonzi
No vidíš a podle mě je ten druhý film o vypořádání se s tím co jsme dokázali a s vlastním svědomím a vypořádání se s těmi co to dokázali 8) Jinak žádný argument nemám kromě toho, že i napodruhé mě bavila i poslední hodina až do konce, včetně závěrečné scény u jezírka :+
876827
No vidíš a podle mě je ten druhý film[spoiler] o vypořádání se s tím co jsme dokázali a s vlastním svědomím a vypořádání se s těmi co to dokázali[/spoiler] *8)* Jinak žádný argument nemám kromě toho, že i napodruhé mě bavila i poslední hodina až do konce, včetně závěrečné scény u jezírka *:+*
876820
9 0
reagují: Gonzi
reagovat
Bylo to fajn, asi není potřeba rozebírat kvality, které to má.
Mně jen vadil ten konec. Kdyby tam nebyly flashbacky, tak to diváka vůbec nezajímá a i s nimi je to jako koukat na dva filmy. Nechci to rozebírat nějak sofistikovaně (a nemám na to slovník), každopádně za sebe říkám, že kdyby se všechno to černobílé vystihlo pryč, konec víceméně úplně usekl a byl by tam po odvezení bomb jen takový ten klasický "co se stalo pak" medailonek, tak bych to ocenil podstatně víc.
Celý film jsem se bavil. Na to, že je to vlastně skoro dokument to funguje dramaticky neuvěřitelně dobře a pak se začne řešit proces a všechno jde do kytek. Je to prostě jako přepnout na jiný film a vlastně bych rád dostal protiargument od někoho, kdo s tímto tvrzením nesouhlasí.
Podle mě je jeden film, kdy se nadějný fyzik zajímá o jádro, atd. atd. atd. až se svým týmem postaví atomovou bombu a řeší její důsledky. Pak je taky úplně jiný film, který se odehrává o deset let později a kde se řeší, že si na něj někdo jiný zasedl.
876820
Bylo to fajn, asi není potřeba rozebírat kvality, které to má. Mně jen vadil ten konec. Kdyby tam nebyly flashbacky, tak to diváka vůbec nezajímá a i s nimi je to jako koukat na dva filmy. Nechci to rozebírat nějak sofistikovaně (a nemám na to slovník), každopádně za sebe říkám, že kdyby se všechno to černobílé vystihlo pryč, konec víceméně úplně usekl a byl by tam po odvezení bomb jen takový ten klasický "co se stalo pak" medailonek, tak bych to ocenil podstatně víc. Celý film jsem se bavil. Na to, že je to vlastně skoro dokument to funguje dramaticky neuvěřitelně dobře a pak se začne řešit proces a všechno jde do kytek. Je to prostě jako přepnout na jiný film a vlastně bych rád dostal protiargument od někoho, kdo s tímto tvrzením nesouhlasí. [spoiler]Podle mě je jeden film, kdy se nadějný fyzik zajímá o jádro, atd. atd. atd. až se svým týmem postaví atomovou bombu a řeší její důsledky. Pak je taky úplně jiný film, který se odehrává o deset let později a kde se řeší, že si na něj někdo jiný zasedl.[/spoiler]
2 -5
reagují: pytlik
reagovat
reaguje na: verbst
Proč něco vytýkat, je to geniální dílo. Nolana nikdy nepodceňovat.
876805
Proč něco vytýkat, je to geniální dílo. Nolana nikdy nepodceňovat.
876523
2 -1
reagovat
Do výbuchu je to standardní biopic - takže celkem nuda. Po výbuchu je to extra uchcaná nuda k posrání. Omluvte mou francouzštinu. Meh páprdovskej Oscar bait. 5,5/10.
876539
Do výbuchu je to standardní biopic - takže celkem nuda. Po výbuchu je to extra uchcaná nuda k posrání. Omluvte mou francouzštinu. Meh páprdovskej Oscar bait. 5,5/10.
5 -11
reagovat
reaguje na: fibi76
Po té rekonstrukci jsem byl v sedmičce u nás v OVě poprvé zrovna na Nolanovi uprostřed řady a taky uprostřed sálu (vychází to zhruba tak, aby měl člověk plátno přesně v centru svého zorného pole:)). Někde ještě výš je to podle mě úplně stejně na hovno.

Kdyby to měli jako Philips u TV jen okolo plátna, tak to ještě pochopím. Slije se to z obrazem z projektoru do jednoho celku a dejme tomu větší imerze nebo co. Takhle po stranách sálu co pár metrů od sebe to ale mezi diváka a plátno přidává další zdroj(e) světla a to je prostě na palici. Minimálně pro mě je to na stejné úrovni jako když někdo přede mnou začne máchat mobilem se zářícím displejem.

Když se to během filmu stalo poprvé, tak pár lidí přede mnou se začalo nechápavě ohlížet okolo sebe a pak směrem dozadu, cože se to jako sakra děje, takže jsem v tom nebyl zdaleka sám:D
876535
Po té rekonstrukci jsem byl v sedmičce u nás v OVě poprvé zrovna na Nolanovi uprostřed řady a taky uprostřed sálu (vychází to zhruba tak, aby měl člověk plátno přesně v centru svého zorného pole*:)*). Někde ještě výš je to podle mě úplně stejně na hovno. Kdyby to měli jako Philips u TV jen okolo plátna, tak to ještě pochopím. Slije se to z obrazem z projektoru do jednoho celku a dejme tomu větší imerze nebo co. Takhle po stranách sálu co pár metrů od sebe to ale mezi diváka a plátno přidává další zdroj(e) světla a to je prostě na palici. Minimálně pro mě je to na stejné úrovni jako když někdo přede mnou začne máchat mobilem se zářícím displejem. Když se to během filmu stalo poprvé, tak pár lidí přede mnou se začalo nechápavě ohlížet okolo sebe a pak směrem dozadu, cože se to jako sakra děje, takže jsem v tom nebyl zdaleka sám*:D*. 
876392
3 -1
reagovat
Byl jsem někdy ve středu, nebo ve čtvrtek a jak se Oppenheimerovi zjevovaly ty "vize", tak mě se vrací klidně několikrát denně výjevy z tohodle majstrštyku. 
Jako úplně hrozně moc mi to sedlo. 
Pohltilo a na konci pěkně vyplivlo. 

Neuvěřitelný výkony. 
Parádní atmosféra. 
A ta hudba! To už od cesty z kina točím třeba dvakrát denně. 

Já fakt nemám co vytknout. 

10/10
876523
Byl jsem někdy ve středu, nebo ve čtvrtek a jak se Oppenheimerovi zjevovaly ty "vize", tak mě se vrací klidně několikrát denně výjevy z tohodle majstrštyku.  Jako úplně hrozně moc mi to sedlo.  Pohltilo a na konci pěkně vyplivlo.  Neuvěřitelný výkony.  Parádní atmosféra.  A ta hudba! To už od cesty z kina točím třeba dvakrát denně.  Já fakt nemám co vytknout.  10/10
7 -4
reagují: takemuraa
reagovat
reaguje na: Tyller
Já myslel ze 6/5 je jako 11/10 ale pak jsem viděl níž 8/5 a pochopil ze to má být 6/10 :D
876518
Já myslel ze 6/5 je jako 11/10 ale pak jsem viděl níž 8/5 a pochopil ze to má být 6/10 :D
876498
3 0
reagovat

9/10 Najemotívnejší Nolan

Kamera, hudba, herci, to všetko som čakal na tejto úrovni. Ale to že dostanem film ktorý ma emotívne totálne rozloží práve od Nolana, som nečakal. Veľmi, veľmi ťažký film ktorý neviem či bude fungovať aj doma, ale z imaxu som vyšiel z pocitom že potrebujem pohárik whisky a pár minút osamote, potichu premýšľať. Zážitok.
876516
Kamera, hudba, herci, to všetko som čakal na tejto úrovni. Ale to že dostanem film ktorý ma emotívne totálne rozloží práve od Nolana, som nečakal. Veľmi, veľmi ťažký film ktorý neviem či bude fungovať aj doma, ale z imaxu som vyšiel z pocitom že potrebujem pohárik whisky a pár minút osamote, potichu premýšľať. Zážitok.
9/10 Najemotívnejší Nolan
3 -1
reagovat

6/5

Po rozložení v hlave po včerajšom vzhliadnutí v mestskom jednosálovom kine (kde som mal pocit že ten film si fakt pýta IMAX) som sa nevedel rozhodnúť ako ten film hodnotiť. 
 
Cillian Murphy sa definitívne dostal do môjho rebríčka top 5 hercov a ja týmto som schopný ísť do kina na film len preto, že tam hrá on. Podobne Downey Jr., ktorý ani v tomto filme, úplne nestratil svoj Iron Man image a tu a tam som čakal, či niekde mimovoľne nespomenie Stark Industries alebo Arc reactor technológiu. Ehm. 
 
Hudba a práca zo zvukom je kapitola sama o sebe a jedným slovom sú bezchybné. Aj keď myslím že možno taká Hildur Guonadóttir by po práci na Chernobile mohla byť ešte lepšou voľbou. 

  Skrátka a dobre, ten film je brilantne natočený, kamera a výprava fungujú bezchybne.

Subjektívne však tomu filmu nemôžem dať plnú paľbu, aj keď v určitých ohľadoch si to nepochybne zaslúži. Dôvodom je, že celé to  to asi vnímam tak že Nolan natočil svoje opus magnum presne podľa seba, čo nie je výčitka. Režiséri majú točiť podľa seba, o tom je koniec koncov umenie. Mne subjektívne však Nolanov štýl rozprávania príliš nesedí.
Možno je to klamlivou trailerovou kampaňou ktorá sľubovala explozívny blockbuster, zatiaľ čo výsledok je vo svojej podstate síce svižne natočené, no stále pomalé historické konverzačné dráma.  Možno je to mojím osobným problémom s Nolanom, ktorému stále vyčítam že s postavami vo svojich scenároch pracuje ako s figúrkami na šachovnici. Všetko do seba na konci zapadne, ale k postavám si nemám ako vybudovať vzťah a tak ma ich osud vlastne nezajíma. 

 Každopádne toto sú moje subjektívne dojmy. Zároveň filmu nemôžem odoprieť technické a aj rozprávačské kvality. Ten film je dobrý a dá sa povedať, že vo svojej podstate v dnešnej dobe aj dôležitý. A ja mu želám úspech. Zaslúži si ho. 

Subjektívne hodnotenie je 6/5
Ak mám brať čisto objektívne kvality 8/5 
876498
Po rozložení v hlave po včerajšom vzhliadnutí v mestskom jednosálovom kine (kde som mal pocit že ten film si fakt pýta IMAX) som sa nevedel rozhodnúť ako ten film hodnotiť.    Cillian Murphy sa definitívne dostal do môjho rebríčka top 5 hercov a ja týmto som schopný ísť do kina na film len preto, že tam hrá on. Podobne Downey Jr., ktorý ani v tomto filme, úplne nestratil svoj Iron Man image a tu a tam som čakal, či niekde mimovoľne nespomenie Stark Industries alebo Arc reactor technológiu. Ehm.    Hudba a práca zo zvukom je kapitola sama o sebe a jedným slovom sú bezchybné. Aj keď myslím že možno taká Hildur Guonadóttir by po práci na Chernobile mohla byť ešte lepšou voľbou.    Skrátka a dobre, ten film je brilantne natočený, kamera a výprava fungujú bezchybne. Subjektívne však tomu filmu nemôžem dať plnú paľbu, aj keď v určitých ohľadoch si to nepochybne zaslúži. Dôvodom je, že celé to  to asi vnímam tak že Nolan natočil svoje opus magnum presne podľa seba, čo nie je výčitka. Režiséri majú točiť podľa seba, o tom je koniec koncov umenie. Mne subjektívne však Nolanov štýl rozprávania príliš nesedí. Možno je to klamlivou trailerovou kampaňou ktorá sľubovala explozívny blockbuster, zatiaľ čo výsledok je vo svojej podstate síce svižne natočené, no stále pomalé historické konverzačné dráma.  Možno je to mojím osobným problémom s Nolanom, ktorému stále vyčítam že s postavami vo svojich scenároch pracuje ako s figúrkami na šachovnici. Všetko do seba na konci zapadne, ale k postavám si nemám ako vybudovať vzťah a tak ma ich osud vlastne nezajíma.   Každopádne toto sú moje subjektívne dojmy. Zároveň filmu nemôžem odoprieť technické a aj rozprávačské kvality. Ten film je dobrý a dá sa povedať, že vo svojej podstate v dnešnej dobe aj dôležitý. A ja mu želám úspech. Zaslúži si ho.  Subjektívne hodnotenie je 6/5 Ak mám brať čisto objektívne kvality 8/5 
6/5
5 -5
reagují: kristian.nguyen
reagovat
reaguje na: Randal K.
Myslím, že hlavní dramaturgický problém filmu je, že je na jedné straně obžalobou Oppenheimera ale přitom mu celou dobu vzdává hold. Žádný plot twist se nekoná - sledujeme přece jen nepochopitelnou obžalobu muže, kterému od začátku fandíme (pokud nám není lhostejný... i to se může během expozice snadno stát). Když se pak ukáže, že obžaloba je opravdu zmanipulovaná, jediné překvapení pramení z toho, kdo je tím hlavním mastermindem (a taky, že je to o zraněných pindících). Tady vnímám skoky v čase jako formální berličky, protože nerozumím, proč nemohl ten konflikt mezi nimi být lépe artikulovaný, proč ta zrada nebyla lépe ukázána, proč se o těch věcech jen mluvilo.

Zajímavosti ke kontextu, které se do filmu nedostaly:
- Už H. G. Wells napsal o atomovce povídku (The World Set Free, 1914), když ještě nikdo nevěděl, jak ji udělat a jak bude fungovat, ale je to přesně ta atomovka, která spustí řetězovou reakci Uran-neuran a zničí celou planetu. Winston Churchill snil o využití atomovek už od roku 1924, protože v tomto typu zbraní viděl budoucnost, i přes jejich nezpochybnitelnou ničivost. Lidi tedy nevěděli, co se přesně stane, ale tušili, že to bude hrozný. A díky Trinity a bombardování Japonců se to jen potvrdilo.
- Oppenheimer byl emocionálně dost nestabilní, což v tom filmu moc není. Svému bratrovi, který byl opravdu jeden z jeho nejbližších lidí, tak po jednom psychickém zhroucení řekl: Fyziku potřebuju víc, než lidi. Projekt Manhattan byl do velké míry jeho osobní snahou zapsat se do dějin a takový ten moment: "tak my si mysleli, nebo já si myslel?" dost krutě odhaluje určitý Robertův Opportunismus. 
- Kenneth Bainbridge, kterého ve filmu hraje Josh Peck, tak po výbuchu řekl: Teď jsme všichni zkurvysyni. Což mi přijde jako mnohem přesnější a přímější zhodnocení událostí, než citát z Bhagavadgíty.
- Doufal jsem, že se objeví Georg Placzek, jediný Čechoslovák (rodák z Brna), který se na projektu podílel a který viděl výbuch Trinity. Není až tak zajímavé odkud byl, jako spíš jako skončil. V roce 1955 spáchal po dlouhodobých psychických obtížích (kvůli kterým odešel z Los Alamos, ačkoli v roce 1946 nahradil Hanse Betheho v čele jedné výzkumné sekce) sebevraždu v jednom Curyšském hotelu. 

Ale užil jsem si to maximálně a těším se, až na to zase půjdu. Je to krásný, je to naplněný k prasknutí informacemi (a slovy). Kdybyste někdo byli z Brna, doporučuju k tématu představení Uran 235 od bazmek entertainment, to ten kontext atomovek ještě trochu rozšiřuje a na mnohem kratší ploše :D
876439
Myslím, že hlavní dramaturgický problém filmu je, že je na jedné straně obžalobou Oppenheimera ale přitom mu celou dobu vzdává hold. [spoiler]Žádný plot twist se nekoná - sledujeme přece je[s][/s]n nepochopitelnou obžalobu muže, kterému od začátku fandíme (pokud nám není lhostejný... i to se může během expozice snadno stát). Když se pak ukáže, že obžaloba je opravdu zmanipulovaná, jediné překvapení pramení z toho, kdo je tím hlavním mastermindem (a taky, že je to o zraněných pindících). Tady vnímám skoky v čase jako formální berličky, protože nerozumím, proč nemohl ten konflikt mezi nimi být lépe artikulovaný, proč ta zrada nebyla lépe ukázána, proč se o těch věcech jen mluvilo.[/spoiler] Zajímavosti ke kontextu, které se do filmu nedostaly: - Už H. G. Wells napsal o atomovce povídku (The World Set Free, 1914), když ještě nikdo nevěděl, jak ji udělat a jak bude fungovat, ale je to přesně ta atomovka, která spustí řetězovou reakci Uran-neuran a zničí celou planetu. Winston Churchill snil o využití atomovek už od roku 1924, protože v tomto typu zbraní viděl budoucnost, i přes jejich nezpochybnitelnou ničivost. Lidi tedy nevěděli, co se přesně stane, ale tušili, že to bude hrozný. A díky Trinity a bombardování Japonců se to jen potvrdilo. - Oppenheimer byl emocionálně dost nestabilní, což v tom filmu moc není. Svému bratrovi, který byl opravdu jeden z jeho nejbližších lidí, tak po jednom psychickém zhroucení řekl: Fyziku potřebuju víc, než lidi. Projekt Manhattan byl do velké míry jeho osobní snahou zapsat se do dějin a takový ten moment: "tak my si mysleli, nebo já si myslel?" dost krutě odhaluje určitý Robertův Opportunismus.  - Kenneth Bainbridge, kterého ve filmu hraje Josh Peck, tak po výbuchu řekl: Teď jsme všichni zkurvysyni. Což mi přijde jako mnohem přesnější a přímější zhodnocení událostí, než citát z Bhagavadgíty. - Doufal jsem, že se objeví Georg Placzek, jediný Čechoslovák (rodák z Brna), který se na projektu podílel a který viděl výbuch Trinity. Není až tak zajímavé odkud byl, jako spíš jako skončil. V roce 1955 spáchal po dlouhodobých psychických obtížích (kvůli kterým odešel z Los Alamos, ačkoli v roce 1946 nahradil Hanse Betheho v čele jedné výzkumné sekce) sebevraždu v jednom Curyšském hotelu.  Ale užil jsem si to maximálně a těším se, až na to zase půjdu. Je to krásný, je to naplněný k prasknutí informacemi (a slovy). Kdybyste někdo byli z Brna, doporučuju k tématu představení Uran 235 od bazmek entertainment, to ten kontext atomovek ještě trochu rozšiřuje a na mnohem kratší ploše :D
874997
9 -1
reagovat
reaguje na: fibi76
LOL, já si v Ově sedám někde do 3. řady a teď se poprvé dovzídám, že ty světla něco během filmu dělají :D:D:D. Sedíte moc vzadu pánové 8):+
PS: když vás tu čtu, tak ne, nechápu k čemu to má být dobré a proč to existuje.
876393
LOL, já si v Ově sedám někde do 3. řady a teď se poprvé dovzídám, že ty světla něco během filmu dělají *:D**:D**:D*. Sedíte moc vzadu pánové *8)**:+* PS: když vás tu čtu, tak ne, nechápu k čemu to má být dobré a proč to existuje.
876392
3 0
reagovat
reaguje na: Polux
Na TDL sály cinestaru mám naprosto stejný názor... Dostal jsem se do něj jednou když mi vyhovoval termín promítání. A jak píšeš, za cenu jak v Imaxu si akorát člověk musí zvyknout na rušící světelné efekty na okraji zorného pole (seděl jsem cca v pulce sálu, zezadu to možná vypadá trochu jinak). Po promítání jsem si přesně říkal, že dostat se do toho sálu jako návštěvník co jde do kina jednou za čas a neví, že je jen v extra sále tak si příští návštěvu kina dost rozmyslím...
A hlavně mě poslední dobou ty TDL sály štvou, že do nich (minimálně v Hradci) cpou titulkové kopie, které v jiných sálech většinou ani nepromítají.
876392
Na TDL sály cinestaru mám naprosto stejný názor... Dostal jsem se do něj jednou když mi vyhovoval termín promítání. A jak píšeš, za cenu jak v Imaxu si akorát člověk musí zvyknout na rušící světelné efekty na okraji zorného pole (seděl jsem cca v pulce sálu, zezadu to možná vypadá trochu jinak). Po promítání jsem si přesně říkal, že dostat se do toho sálu jako návštěvník co jde do kina jednou za čas a neví, že je jen v extra sále tak si příští návštěvu kina dost rozmyslím... A hlavně mě poslední dobou ty TDL sály štvou, že do nich (minimálně v Hradci) cpou titulkové kopie, které v jiných sálech většinou ani nepromítají.
876012
3 0
reagují: Polux, Gonzi
reagovat
reaguje na: Cival
Ok:D Já měl pocit, ze jsi dával 7/10, ale zjevně se pletu. Kazdopádně pokud by mel po tvych komentářích někdo tipovat, tak asi skoro nikdo netipne, že tomu dáváš 8/10. Takže to ber jako můj komentář ke slovnímu hodnocení, nikoliv číselnému. S řadou věci mimochodem souhlasim. Ale nebral bych tomu určitě 45 min. Něco bych urcitě ubral, ale misto toho bych přidal čas některým linkám, takže kratší by to určitě nebylo:D V zásadě jsem se ale s tim komentem vůči tobě trochu sekl, no:D
876389
Ok*:D* Já měl pocit, ze jsi dával 7/10, ale zjevně se pletu. Kazdopádně pokud by mel po tvych komentářích někdo tipovat, tak asi skoro nikdo netipne, že tomu dáváš 8/10. Takže to ber jako můj komentář ke slovnímu hodnocení, nikoliv číselnému. S řadou věci mimochodem souhlasim. Ale nebral bych tomu určitě 45 min. Něco bych urcitě ubral, ale misto toho bych přidal čas některým linkám, takže kratší by to určitě nebylo*:D* V zásadě jsem se ale s tim komentem vůči tobě trochu sekl, no*:D*
876381
2 0
reagovat
reaguje na: Cival
Trefný. Nolan se tam hrozně zbytečně snaží vytvářet těžký drama z těch pozdějších výslechů, a přitom to jednak moc nefunguje, a jednak je dost zbytečný protože film by dobře fungoval i kdyby toho tam byla polovina. 
876385
Trefný. Nolan se tam hrozně zbytečně snaží vytvářet těžký drama z těch pozdějších výslechů, a přitom to jednak moc nefunguje, a jednak je dost zbytečný protože film by dobře fungoval i kdyby toho tam byla polovina. 
875872
5 -3
reagovat
reaguje na: Stranger777
Jelikoz tomu davam o par procent min nez ty, tak si fakt "vyhrocenou kritiku" predstavuju uplne jinak. Treba Lili z RealTalku, Hrošík nebo Adam Sedlak a spousta dalsich to vylozene pohrbili, takze tam si spis stezuj :)
876381
Jelikoz tomu davam o par procent min nez ty, tak si fakt "vyhrocenou kritiku" predstavuju uplne jinak. Treba Lili z RealTalku, Hrošík nebo Adam Sedlak a spousta dalsich to vylozene pohrbili, takze tam si spis stezuj :)
876346
3 -2
reagují: Stranger777
reagovat
reaguje na: Cival
Desítka je imho moc. Takhle radikální pohled je za mě ale taky moc:)) Za mě 85% a vcelku velká spokojenost. Ovšem čekal jsem nejlepší film roku a třeba Air (byť nesrovnatelný film v něčem) je za mě lepší. Vlastně úplně nechápu tu adoraci na straně jedné a zbytečně vyhrocenou kritiku od jiných (a zdaleka v tom nejsi sám;)). Z filmů co jsem od Nolana viděl (a neviděl jsem nic před BB) je ta mě horší jen Tenet, ale výrazně.
876346
Desítka je imho moc. Takhle radikální pohled je za mě ale taky moc*:))* Za mě 85% a vcelku velká spokojenost. Ovšem čekal jsem nejlepší film roku a třeba Air (byť nesrovnatelný film v něčem) je za mě lepší. Vlastně úplně nechápu tu adoraci na straně jedné a zbytečně vyhrocenou kritiku od jiných (a zdaleka v tom nejsi sám*;)*). Z filmů co jsem od Nolana viděl (a neviděl jsem nic před BB) je ta mě horší jen Tenet, ale výrazně.
875872
2 -4
reagují: Cival
reagovat

6,8/10

Sterilní neosobní roztahaná nuda. Občas dobře nasnímaná a zahraná, ale k žádný postavě krom snad jedný si nejde vytvořit jakýkoliv vztah. Film, kterej dělá z pozornýho diváka idiota. Je to jako vzít na večeři hezkou holku, která tři hodiny vypráví o svejch bejvalejch a vyšívání, jen v půlce utrousí, že ráda polyká a přitom ti celou dobu do ucha hraje otravná mariachi kapela. Zlatej Interstellar a 12 angry men.
876337
Sterilní neosobní roztahaná nuda. Občas dobře nasnímaná a zahraná, ale k žádný postavě krom snad jedný si nejde vytvořit jakýkoliv vztah. Film, kterej dělá z pozornýho diváka idiota. Je to jako vzít na večeři hezkou holku, která tři hodiny vypráví o svejch bejvalejch a vyšívání, jen v půlce utrousí, že ráda polyká a přitom ti celou dobu do ucha hraje otravná mariachi kapela. Zlatej Interstellar a 12 angry men.
6,8/10
5 -9
reagovat

9/10

Za mě taky spokojenost, je to poctivý biják a upřímně, u 3 hodinové konverzačky jsem byl přesvědčený, že mě bude nudit, no stalo se tak možná chvíli, v pasáži po výbuchu, tam tempo prostě poklesne. Ale jinak jsem to hltal, je to parádně nastříhané, bombasticky zahrané, poctivý kousek řemesla.
876250
Za mě taky spokojenost, je to poctivý biják a upřímně, u 3 hodinové konverzačky jsem byl přesvědčený, že mě bude nudit, no stalo se tak možná chvíli, v pasáži po výbuchu, tam tempo prostě poklesne. Ale jinak jsem to hltal, je to parádně nastříhané, bombasticky zahrané, poctivý kousek řemesla.
9/10
5 -1
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se