Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1701 - 1720 Napsat příspěvek
reaguje na: HAL
On existuje, ale to, co říkáš, je pravda.
První kapitola je bez chybičky.
Druhá a třetí by se měla sloučit do jedné, tam je ten přesun cítit nejrazantněji.
Bronte se měl vyškrtnout, je to chlapská verze Brainthwaithové a celkově čtyřka krom finále moc důležitá není.
Pátá a šestá kapitola je pak opět bez nějakých výtek, jde se do finále.
Jako příběh je v několika slovech: Dutch má plán, ale je nenažraný kokot, tak se všechno posere a pak se zblázní a jde do prdele všechno 8)
875481
On existuje, ale to, co říkáš, je pravda. První kapitola je bez chybičky. Druhá a třetí by se měla sloučit do jedné, tam je ten přesun cítit nejrazantněji. Bronte se měl vyškrtnout, je to chlapská verze Brainthwaithové a celkově čtyřka krom finále moc důležitá není. Pátá a šestá kapitola je pak opět bez nějakých výtek, jde se do finále. Jako příběh je v několika slovech: Dutch má plán, ale je nenažraný kokot, tak se všechno posere a pak se zblázní a jde do prdele všechno *8)*
875475
1 0
reagovat
reaguje na: kyller
I přes ten fast travel budeš v misích jezdit z A do B, aby ti postavy řekly třicet řádků dialogu :D
Nope, zrovna dokončuju druhý rychloprůchod, právě kvůli příběhu/postavám. Fasttravel pouřívám nonstop. A stejně na tom koni jezdím furt :D;)
875480
I přes ten fast travel budeš v misích jezdit z A do B, aby ti postavy řekly třicet řádků dialogu *:D* Nope, zrovna dokončuju druhý rychloprůchod, právě kvůli příběhu/postavám. Fasttravel pouřívám nonstop. A stejně na tom koni jezdím furt *:D**;)*
875479
1 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
"Defakto budeš v sedle dvě třetiny času..."

Ani ne. Je tam aj fast travel, ktorý ti ale tuším hra vôbec nevysvetlí, ak si dobre pamätám. A vždy sa dá použiť aj ten "autopilot". Ja som to často používal. Pritom sa môžeš napiť, odbehnúť na záchod apod. 8):D
875479
"Defakto budeš v sedle dvě třetiny času..." Ani ne. Je tam aj fast travel, ktorý ti ale tuším hra vôbec nevysvetlí, ak si dobre pamätám. A vždy sa dá použiť aj ten "autopilot". Ja som to často používal. Pritom sa môžeš napiť, odbehnúť na záchod apod. *8)**:D*
875473
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
Mě ten příběh nesmírně zklamal v tom že prakticky neexistuje (pětkrát se přestěhuj abys prozkoumal celou mapu, pak tě ta od začátku nejvíc obvious postava zradí, a to je všechno) a když už jsem začal mít pocit že teď se hra pořádně rozjede, tak najednou skončí (nevěděl jsem že jde o prequel jedničky - a fakt jsem se těšil co epického se bude dít v té velké nově otevřené části mapy).

A se vším ostatním souhlas. Jak jsem tak trochu konzolový hater, tak tahle hra je v mnoha ohledech nesmírně impresivní a zábavná. Velmi bych chtěl PC remake prvního dílu.
875475
Mě ten příběh nesmírně zklamal v tom že prakticky neexistuje ([spoiler]pětkrát se přestěhuj abys prozkoumal celou mapu, pak tě ta od začátku nejvíc obvious postava zradí, a to je všechno[/spoiler]) a když už jsem začal mít pocit že teď se hra pořádně rozjede, tak najednou skončí (nevěděl jsem že jde o prequel jedničky - a fakt jsem se těšil co epického se bude dít v té velké nově otevřené části mapy). A se vším ostatním souhlas. Jak jsem tak trochu konzolový hater, tak tahle hra je v mnoha ohledech nesmírně impresivní a zábavná. Velmi bych chtěl PC remake prvního dílu.
875473
4 -4
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Kostěj
Svým způsobem jsem to měl před pár lety stejně jako ty, zahrál RDR2 a.... od té doby hraju jen to :D8)?)
Určitě je kupa skvělých her, ale RDR2 se pro mě stal etalonem. Cokoliv dalšího sem zkoušel, odešel sem s "RDR2 je lepší"...
Ne, RDR2 není dokonalé. Ale zase ty budeš mít velkou kliku. Jestli nejsi konzolista a jsi příležitostný PC hráč, pak i to zpočátku kostrbaté ovládání ti nebude vadit. Navíc si můžeš dovolit luxusu české (neoficiální) lokalizace.
Začátek není pomalý. On je sice ultra pomalý a akce je tam zpočátku mizivá (jedno přepadení vlaku a mimo to doslova páru nepřátelských NPC), ale buduje to atmosféru neuvěřitelným způsobem.
Osobně bych doporučil vybodnout se (alespoň při prvém průchodu) na všechny vedlejšáky a jet nekompromisně hlavní mise. Ten zážitek je mnohem, mnohem ucelenější, než když si ho "rozbiješ" sandboxem. Dokonce bych ignoroval i některé Strangery (což jsou vedlejší mise, ale defakto plnohodnotné mise jen bez větší návaznosti na příběh), protože dokážou člověka odtáhnout od příběhu dost razantně.
Příběh je... zvláštní. Určitě z mého pohledu ne masterpiece. Je dost repetitivní a v mnoha směrech i natahovaný.
Postavy a jejich příběhy, charakterové proměny a jejich samotný vývoj je to, co každý myslí tím masterpiecem. Jsou geniální. Nebudeš je milovat všechny, dost postav tě naopak bude hrozně srát, ale tím pozitivním způsobem. Protože tě srát mají.
Technická prezentace je nadprůměrná.
Řemeslná prezentace je imo zatím nepřekonaná. R* animoval takové detaily, jako že když postavy hrají na kytaru, dávají skutečný prstoklad podle akordů. A to je jen špička ledovce, ať se podíváš kamkoli, zpracování je až fanaticky detailní. A reálné, nutno říct.
Vizuální stránka nádherná. Mrví to jen drobnosti, že NPC křoví ztrácí detaily v obličejích a že za těch pět let se hry technologicky opravdu posunuly. Ale ta estetika to dokáže dodnes přebít.
Hudebně dokonalé.
Herně je to ideální hra pro příležitostné hráče. Gameplay se v základu skládá ze třech složek: Gunplaye (fajn, ale pro lidi, co chcou gunplay imo dost přízemní), huntingu a kolektingu (budeš lovit hodně. Sbírat ještě víc) a především ježděním na koni. Defakto budeš v sedle dvě třetiny času...
Některé věci tě budou srát na prvou dobrou - nemožnost běhat po kempu buďiš hlavním příkladem. Jiné tě chtynou až časem (takové studování zvířat není pro každého, ale jakmilo se do toho člověk ponoří, má defakto interaktivní encyklopedii).
Rozhodně di do toho, byť si asi chtěl porovnání s Days gone, které jsem nehrál :D . Ale di do toho ;)
875473
Svým způsobem jsem to měl před pár lety stejně jako ty, zahrál RDR2 a.... od té doby hraju jen to *:D**8)**?)* Určitě je kupa skvělých her, ale RDR2 se pro mě stal etalonem. Cokoliv dalšího sem zkoušel, odešel sem s "RDR2 je lepší"... Ne, RDR2 není dokonalé. Ale zase ty budeš mít velkou kliku. Jestli nejsi konzolista a jsi příležitostný PC hráč, pak i to zpočátku kostrbaté ovládání ti nebude vadit. Navíc si můžeš dovolit luxusu české (neoficiální) lokalizace. Začátek není pomalý. On je sice ultra pomalý a akce je tam zpočátku mizivá (jedno přepadení vlaku a mimo to doslova páru nepřátelských NPC), ale buduje to atmosféru neuvěřitelným způsobem. Osobně bych doporučil vybodnout se (alespoň při prvém průchodu) na všechny vedlejšáky a jet nekompromisně hlavní mise. Ten zážitek je [b]mnohem, mnohem[/b] ucelenější, než když si ho "rozbiješ" sandboxem. Dokonce bych ignoroval i některé Strangery (což jsou vedlejší mise, ale defakto plnohodnotné mise jen bez větší návaznosti na příběh), protože dokážou člověka odtáhnout od příběhu dost razantně. Příběh je... zvláštní. Určitě z mého pohledu ne masterpiece. Je dost repetitivní a v mnoha směrech i natahovaný. Postavy a jejich příběhy, charakterové proměny a jejich samotný vývoj je to, co každý myslí tím masterpiecem. Jsou geniální. Nebudeš je milovat všechny, dost postav tě naopak bude hrozně srát, ale tím pozitivním způsobem. Protože tě srát mají. Technická prezentace je nadprůměrná. Řemeslná prezentace je imo zatím nepřekonaná. R* animoval takové detaily, jako že když postavy hrají na kytaru, dávají skutečný prstoklad podle akordů. A to je jen špička ledovce, ať se podíváš kamkoli, zpracování je až fanaticky detailní. A reálné, nutno říct. Vizuální stránka nádherná. Mrví to jen drobnosti, že NPC křoví ztrácí detaily v obličejích a že za těch pět let se hry technologicky opravdu posunuly. Ale ta estetika to dokáže dodnes přebít. Hudebně dokonalé. Herně je to ideální hra pro příležitostné hráče. Gameplay se v základu skládá ze třech složek: Gunplaye (fajn, ale pro lidi, co chcou gunplay imo dost přízemní), huntingu a kolektingu (budeš lovit hodně. Sbírat ještě víc) a především ježděním na koni. Defakto budeš v sedle dvě třetiny času... Některé věci tě budou srát na prvou dobrou - nemožnost běhat po kempu buďiš hlavním příkladem. Jiné tě chtynou až časem (takové studování zvířat není pro každého, ale jakmilo se do toho člověk ponoří, má defakto interaktivní encyklopedii). Rozhodně di do toho, byť si asi chtěl porovnání s Days gone, které jsem nehrál *:D* . Ale di do toho *;)*
875396
9 0
reagují: Gorecki, kyller, HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jo, myslím to objevování, co se stalo, že po světě běhají roboti.
Příběh je... Řekněme, že RDR2 jsem hrál jednou a pamatuji si ho mnohem víc,  než Horizon, který jsem hrál dvakrát.
875435
Jo, myslím to objevování, co se stalo, že po světě běhají roboti. Příběh je... Řekněme, že RDR2 jsem hrál jednou a pamatuji si ho mnohem víc,  než Horizon, který jsem hrál dvakrát.
875432
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
myslíš lore? Protože příběh je "útočí mi na vesnici, umřel mi otec, jdu do vedlejšího města" atd. atp. a to mě tam teda fakt nebavilo (jak mám jinak tu hru strašně rád).
875432
myslíš lore? Protože příběh je "útočí mi na vesnici, umřel mi otec, jdu do vedlejšího města" atd. atp. a to mě tam teda fakt nebavilo (jak mám jinak tu hru strašně rád).
875427
6 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Kostěj
Horizon má nádherný svět, výborný příběh a luxusní hratelnost. Jen se do toho musí člověk dostat. Ale to do každého open world.
Dvojka je pak ještě o úroveň lepší. 
875427
Horizon má nádherný svět, výborný příběh a luxusní hratelnost. Jen se do toho musí člověk dostat. Ale to do každého open world. Dvojka je pak ještě o úroveň lepší. 
875396
6 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Kostěj
Přitom Horizon: ZD se oplatí hrát kvůli tomu krásnému světu, úžasnému soubojovému systému a pak hlavně kvůli odhalování toho "co a proč" - to ti v několika momentech přímo vyrazí dech. Výborný worldbuilding. 
875415
Přitom Horizon: ZD se oplatí hrát kvůli tomu krásnému světu, úžasnému soubojovému systému a pak hlavně kvůli odhalování toho "co a proč" - to ti v několika momentech přímo vyrazí dech. Výborný worldbuilding. 
875396
2 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Andy to za Tebe vyhádá. :D
875405
Andy to za Tebe vyhádá. *:D*
875377
1 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Ak ťa tu nadchla prezentácia, tak pri RDR2 by si odpadol :) To je doslova filmový zážitok. Len musíš rátať s pomalým tempom. Respektíve zo začiatku. Potom je to na tebe koľko času budeš venovať veciam mimo hlavného deja. Pretože v tej hre sa dá stratiť na hodiny a neposunieš sa v hlavnom príbehu ani o milimeter. A ja som si to užíval :)

Pri TR sa možno inšpirovali tým štýlom z uncharted. Ale zase sme pri tom, že uncharted a hlavne tá štvorka je prezentáciou o pár levelov vyššie.
875401
Ak ťa tu nadchla prezentácia, tak pri RDR2 by si odpadol *:)* To je doslova filmový zážitok. Len musíš rátať s pomalým tempom. Respektíve zo začiatku. Potom je to na tebe koľko času budeš venovať veciam mimo hlavného deja. Pretože v tej hre sa dá stratiť na hodiny a neposunieš sa v hlavnom príbehu ani o milimeter. A ja som si to užíval *:)* Pri TR sa možno inšpirovali tým štýlom z uncharted. Ale zase sme pri tom, že uncharted a hlavne tá štvorka je prezentáciou o pár levelov vyššie.
875396
1 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Remake TR sa určite inšpiroval sériou Uncharted a práve preto je taký dobrý. Hlavne pre hráčov, ktorých pôvodný TR nikdy nebavil (napr. mňa). Neviem či si hral len toho z 2013, alebo aj Rise a Shadow. Pokračovania majú oveľa viac vedľajšieho obsahu a aj prepracovanejšie herné mechaniky. Aj keď mňa ten prvý aj dnes pri replayoch stále baví asi najviac pre svoju priamočiarosť.
875399
Remake TR sa určite inšpiroval sériou Uncharted a práve preto je taký dobrý. Hlavne pre hráčov, ktorých pôvodný TR nikdy nebavil (napr. mňa). Neviem či si hral len toho z 2013, alebo aj Rise a Shadow. Pokračovania majú oveľa viac vedľajšieho obsahu a aj prepracovanejšie herné mechaniky. Aj keď mňa ten prvý aj dnes pri replayoch stále baví asi najviac pre svoju priamočiarosť.
875396
3 0
reagovat
reaguje na: SteKi
Dobrý, no :):D

Nejsem holt úplně cílovka (konzoli jsem nikdy žádnou neměl) a obecně mě osloví spíš herní mechanismy, než prezentace. Tady mě docela překvapilo, jak mě právě ta prezentace vzala, z čehož pramení ten můj výlev. Srovnání moc nemám, snad akorát tak s AC: Odyssey, která letěla po hodině na refund a Horizon: ZD, kde to bylo úplně to samý převážně z důvodů selhání v těch místech, který jsem u Days Gone chválil ?)

EDIT: O remaku Tomb Raider se myslím jeden čas mluvilo jako o klonu Uncharted. Pořád to platí? Protože TR jsem dohrál, i když ke konci už jsem se musel hodně nutit.

EDIT2: ještě vlastně Zaklínače jsem hrál z těhlech velkejch věcí, ale to je myslím trochu jiný zvíře...
875396
Dobrý, no *:)**:D* Nejsem holt úplně cílovka (konzoli jsem nikdy žádnou neměl) a obecně mě osloví spíš herní mechanismy, než prezentace. Tady mě docela překvapilo, jak mě právě ta prezentace vzala, z čehož pramení ten můj výlev. Srovnání moc nemám, snad akorát tak s AC: Odyssey, která letěla po hodině na refund a Horizon: ZD, kde to bylo úplně to samý převážně z důvodů selhání v těch místech, který jsem u Days Gone chválil *?)* EDIT: O remaku Tomb Raider se myslím jeden čas mluvilo jako o klonu Uncharted. Pořád to platí? Protože TR jsem dohrál, i když ke konci už jsem se musel hodně nutit. EDIT2: ještě vlastně Zaklínače jsem hrál z těhlech velkejch věcí, ale to je myslím trochu jiný zvíře...
875394
2 0
reagovat
reaguje na: SteKi
Zajímavé? Pro mě je Days Gone vyloženě definice "myslel jsem si, že je to špatná hra ale nakonec jsem si ji užil" hry. Já ji nehrál, ale tenhle názor jsem potkal už cca tisíckrát :D
875395
Zajímavé? Pro mě je Days Gone vyloženě definice [i]"myslel jsem si, že je to špatná hra ale nakonec jsem si ji užil"[/i] hry. Já ji nehrál, ale tenhle názor jsem potkal už cca tisíckrát *:D*
875394
6 0
reagovat
reaguje na: Kostěj
Zaujímavé. Toto je posledná hra, ktorú by som niekomu odporučil. Pre mňa to bola doslova nehratelná sračka. Nebavilo ma na tom absolútne nič. Keď to porovnám s inými konzlovymi radobyfilmovymi sragorami (ehm ?) ), tak táto je rozhodne najhoršia z nich. Uncharted 4 je absolútny vrchol. 

A RDR2 je úplne iný level. To sa nedá ani porovnávať. To je hra úplne z inej galaxie. 
875394
Zaujímavé. Toto je posledná hra, ktorú by som niekomu odporučil. Pre mňa to bola doslova nehratelná sračka. Nebavilo ma na tom absolútne nič. Keď to porovnám s inými konzlovymi radobyfilmovymi sragorami (ehm *?)* ), tak táto je rozhodne najhoršia z nich. Uncharted 4 je absolútny vrchol.  A RDR2 je úplne iný level. To sa nedá ani porovnávať. To je hra úplne z inej galaxie. 
875386
7 -1
reagují: Kostěj, Gonzi
reagovat
reaguje na: Kostěj
Je to fajn priemer. Lepších hier je tuna. S RDR2 neporovnateľné.
875392
Je to fajn priemer. Lepších hier je tuna. S RDR2 neporovnateľné.
875386
1 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
To je dobrý, peníze mi vrátili. Takže jestli chce někdo letenky, tak přes Datart.
875391
To je dobrý, peníze mi vrátili. Takže jestli chce někdo letenky, tak přes Datart.
875377
12 0
reagovat

Days Gone

Tak jsem si řekl, že je potřeba vystrčit hlavu ze svý komfortní zóny a dal jsem si snad poprvý od remaku Tomb Raidera zase jednu z Přeprodukovanejch Konzolovejch Rádobyfilmovejch Srágor(TM). Původně jsem si myslel na TLoU, ale port dopadl jak dopadl, takže jsem slot popustil jinýmu postapu.

A vono to bylo dobrý. Předně mě zaujalo ohromný zlepšení mocapu (ještě jednou připomínám, že moje poslední hra tutoho typu je deset let stará) a zjevení, že dneska už zjevně není problém prodat in-game téměř jakejkoliv hereckej výkon. To pomáhá příběhu, kterej po průjezdu horským průsmykem začne dost rychle ztrácet na kvalitě, ale na ty špičkový první dvě třetiny prosycený zoufalstvím, výčitkama a bezcílným protloukáním ode dne ke dni, se úplně zapomenout nedá. Oba bráchové jako by ze SoA vypadli, což je samozřejmě velký plus, zejména Deacon je totální frajer, takovej ten klasickej archetyp ne přehnaně chytrýho maníka se srdcem na správným místě.

DG má (na konzolovku) dobře zvládnutý UI a průchod hrou není úplně dementně nalajnovanej, jak po straně vývoje postavy, tak příběhu. Výbornej nápad je systém storylines (jinde questů), který se vzájemně proplítají, progresujou na střídačku ostatní příběhový linie a odemykají různý vybavení. Řeší to spoustu takovejch těch bolístek ve stylu "drak útočí na město, ale já radši ještě budu deset dní řešit sidequesty pro městský cechy, však von počká". Taky odemykatelný skills jsou - pokud mi paměť slouží - výhradně pasivní vylepšení; ne že se vaše postava v půlce hry naučí házet šutry pro odlákání nepřítele ;)

Chyb by bylo taky dost, ale už mě to nebaví a dlouhý je to dost. Původně jsem se tady vlastně chtěl zastavit spíš pro srovnání s RDR2 od někoho, kdo pokud možno opravdu srovnávat může, protože hrál obojí.
875386
Tak jsem si řekl, že je potřeba vystrčit hlavu ze svý komfortní zóny a dal jsem si snad poprvý od remaku Tomb Raidera zase jednu z [i]Přeprodukovanejch Konzolovejch Rádobyfilmovejch Srágor(TM)[/i]. Původně jsem si myslel na TLoU, ale port dopadl jak dopadl, takže jsem slot popustil jinýmu postapu. A vono to bylo dobrý. Předně mě zaujalo ohromný zlepšení mocapu (ještě jednou připomínám, že moje poslední hra tutoho typu je deset let stará) a zjevení, že dneska už zjevně není problém prodat in-game téměř jakejkoliv hereckej výkon. To pomáhá příběhu, kterej po [i]průjezdu horským průsmykem[/i] začne dost rychle ztrácet na kvalitě, ale na ty špičkový první dvě třetiny prosycený zoufalstvím, výčitkama a bezcílným protloukáním ode dne ke dni, se úplně zapomenout nedá. Oba [i]bráchové[/i] jako by ze SoA vypadli, což je samozřejmě velký plus, zejména Deacon je totální frajer, takovej ten klasickej archetyp ne přehnaně chytrýho maníka se srdcem na správným místě. DG má (na konzolovku) dobře zvládnutý UI a průchod hrou není úplně dementně nalajnovanej, jak po straně vývoje postavy, tak příběhu. Výbornej nápad je systém storylines (jinde questů), který se vzájemně proplítají, progresujou na střídačku ostatní příběhový linie a odemykají různý vybavení. Řeší to spoustu takovejch těch bolístek ve stylu "drak útočí na město, ale já radši ještě budu deset dní řešit sidequesty pro městský cechy, však von počká". Taky odemykatelný skills jsou - pokud mi paměť slouží - výhradně pasivní vylepšení; ne že se vaše postava v půlce hry naučí házet šutry pro odlákání nepřítele *;)* Chyb by bylo taky dost, ale už mě to nebaví a dlouhý je to dost. Původně jsem se tady vlastně chtěl zastavit spíš pro srovnání s RDR2 od někoho, kdo pokud možno opravdu srovnávat může, protože hrál obojí.
Days Gone
6 0
reagují: SteKi, kyller
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Předal bych právníkovi, nebo mrkni na netu, jestli někomu nedat plnou moc.
875377
Předal bych právníkovi, nebo mrkni na netu, jestli někomu nedat plnou moc.
875372
5 0
reagují: hroubek, (=LIFTY=)
reagovat
A dnes mi to stornovali, že vyprodáno:o
875372
A dnes mi to stornovali, že vyprodáno*:o*
1 0
reagují: TedGeorge
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se