Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1801 - 1820 Napsat příspěvek
reaguje na: kyller
Syndicate byl docela fajn. To prostředí průmyslového Londýna, dobová atmosféra, grappling hook, možnost přepínat mezi dvěma postavami a taky zábavnost/charisma obou sourozenců (ale hlavně Evie :). Příběh vyšuměl ve finále tak trochu tradičně do prázdna, ale ten výlet jsem si užil. 
870501
Syndicate byl docela fajn. To prostředí průmyslového Londýna, dobová atmosféra, grappling hook, možnost přepínat mezi dvěma postavami a taky zábavnost/charisma obou sourozenců (ale hlavně Evie :). Příběh vyšuměl ve finále tak trochu tradičně do prázdna, ale ten výlet jsem si užil. 
870497
3 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: HAL
Ja som dohral kompletne len Syndicate, asi najviac nenávidený AC :D Mňa to ale bavilo dosť, lebo grappling hook a Viktoriánsky Londýn, ktorý bol imho parádne spracovaný. Dostal som to zadarmo ku grafike a v tej dobe to bol pre mňa vlastne vôbec prvý AC. Potom som z tých starých dielov ešte skúšal nejaké, čo sú všeobecne považované za najlepšie, ale nebavil ma poriadne ani jeden.

Inak celkovo je pre mňa v týchto open world hrách veľmi dôležitý herný svet a základné gameplay mechaniky, kde je úplne najdôležitejší pohyb. Keď mám pocit, že sa v tom svete hýbem od jedného collectibles k druhému rýchlo a zábavne v zaujímavom svete, ktorý stojí za preskúmanie, tak s tým nemám vôbec problém, aj keď ich tam sú stovky. Ale ak to je fakt len nejaké pomalé behanie vo fádnych kulisách, tak na to prdím. A nemyslím len zbieranie truhiel apod. ale aj questy typu zabi xy zločincov/príšer a dostaneš odmenu. To sú len tzv. prémiové collectibles, nič viac imho.
870497
Ja som dohral kompletne len Syndicate, asi najviac nenávidený AC *:D* Mňa to ale bavilo dosť, lebo grappling hook a Viktoriánsky Londýn, ktorý bol imho parádne spracovaný. Dostal som to zadarmo ku grafike a v tej dobe to bol pre mňa vlastne vôbec prvý AC. Potom som z tých starých dielov ešte skúšal nejaké, čo sú všeobecne považované za najlepšie, ale nebavil ma poriadne ani jeden. Inak celkovo je pre mňa v týchto open world hrách veľmi dôležitý herný svet a základné gameplay mechaniky, kde je úplne najdôležitejší pohyb. Keď mám pocit, že sa v tom svete hýbem od jedného collectibles k druhému rýchlo a zábavne v zaujímavom svete, ktorý stojí za preskúmanie, tak s tým nemám vôbec problém, aj keď ich tam sú stovky. Ale ak to je fakt len nejaké pomalé behanie vo fádnych kulisách, tak na to prdím. A nemyslím len zbieranie truhiel apod. ale aj questy typu zabi xy zločincov/príšer a dostaneš odmenu. To sú len tzv. prémiové collectibles, nič viac imho.
870492
1 -1
reagují: Gonzi, connor
reagovat
reaguje na: connor
No právě, a nebo je progress v příběhu podmíněný vyexpením postavy na určitý level takže se tomu odpadu kolem něj věnovat musíš.

Proto jsem si třeba celkem užíval starší Assassins Creedy, ale ty nové už jsou v tomhle výrazně horší (Black Flag je jediný Ass Creed kde jsem dobrovolně všechno splnil na 100%, tenhle díl je v té sérii výjmečně povedený)
870492
No právě, a nebo je progress v příběhu podmíněný vyexpením postavy na určitý level takže se tomu odpadu kolem něj věnovat musíš. Proto jsem si třeba celkem užíval starší Assassins Creedy, ale ty nové už jsou v tomhle výrazně horší (Black Flag je jediný Ass Creed kde jsem dobrovolně všechno splnil na 100%, tenhle díl je v té sérii výjmečně povedený)
870483
1 0
reagují: kyller
reagovat
reaguje na: HAL
Jestli to nechceš dělat, můžeš mnoho těchto činností stále většinou ignorovat.
Horší je, když teda některé z nich ignorovat nemůžeš, protože je s tím spojený progres příběhu/postavy apod. 
870483
Jestli to nechceš dělat, můžeš mnoho těchto činností stále většinou ignorovat. Horší je, když teda některé z nich ignorovat nemůžeš, protože je s tím spojený progres příběhu/postavy apod. 
870481
1 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: kyller
Tak že máš na mapě shopy nebo questy co jsou aspoň nějak unikátní snad není problém, od toho existují filtry - voser je když tam máš posbírej kytky/truhly/cokoli nebo splň úkol který už jsi dvacetkrát splnil jinde. A úplně největší tragedie když tohle tvoří zásadní část obsahu hry.

To je přesně ten typ her které odteď budou vytvářet umělé inteligence a nikdo nepozná rozdíl.
870481
Tak že máš na mapě shopy nebo questy co jsou aspoň nějak unikátní snad není problém, od toho existují filtry - voser je když tam máš posbírej kytky/truhly/cokoli nebo splň úkol který už jsi dvacetkrát splnil jinde. A úplně největší tragedie když tohle tvoří zásadní část obsahu hry. To je přesně ten typ her které odteď budou vytvářet umělé inteligence a nikdo nepozná rozdíl.
870478
2 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: departed
Nečítam. Iba ak je to niečo veľmi krátke alebo ak to je nadabované, tak to si potom rád vypočujem, napr. ako to je v Tomb Raider alebo Arkham sérii. Tie hry som všetky prešiel niekoľkokrát kompletne a vždy som aj počúval všetky tieto "rewardy" za collectibles.
870479
Nečítam. Iba ak je to niečo veľmi krátke alebo ak to je nadabované, tak to si potom rád vypočujem, napr. ako to je v Tomb Raider alebo Arkham sérii. Tie hry som všetky prešiel niekoľkokrát kompletne a vždy som aj počúval všetky tieto "rewardy" za collectibles.
870468
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
No ale po gameplayovej stránke tie CDPR open worldy tiež nie sú až tak moc odlišné. Side questy majú slušne premakané a často aj o dosť lepšie ako tie povinné (čo je vlastne až trochu divné imho, no už som to videl aj v iných hrách), ale je tam stále dosť repetitívnych aktivít, ktoré len naťahujú hraciu dobu. A keď otvoríš mapu, vyskočí na teba toľko ikoniek, že sa z toho ideš posrať :D Aj keď možno nejde nutne o hromadu collectibles, ale len nejaké shopy atp. 
870478
No ale po gameplayovej stránke tie CDPR open worldy tiež nie sú až tak moc odlišné. Side questy majú slušne premakané a často aj o dosť lepšie ako tie povinné (čo je vlastne až trochu divné imho, no už som to videl aj v iných hrách), ale je tam stále dosť repetitívnych aktivít, ktoré len naťahujú hraciu dobu. A keď otvoríš mapu, vyskočí na teba toľko ikoniek, že sa z toho ideš posrať *:D* Aj keď možno nejde nutne o hromadu collectibles, ale len nejaké shopy atp. 
870474
1 0
reagují: HAL
reagovat
Ubisoft udělal jednu z nejlepších plosinovek všech dob - Rayman Legends a Origins.
Jinak mi jejich hry přijdou jako typicky  letní blockbuster. Všeho moc, zabaví, ale přidaná hodnota minimální. Takže když chci něco kvalitního,  čekám spíš na Nolana (rozumět jako God of War8))

Jinak texty čtu spíš ve hrách,  které odkazují ke knihám (Zaklínač) nebo v těch, které jsou česky. U Zeldy musím i anglicky, protože tam se bez čtení textu nic nedozvíte.
870475
Ubisoft udělal jednu z nejlepších plosinovek všech dob - Rayman Legends a Origins. Jinak mi jejich hry přijdou jako typicky  letní blockbuster. Všeho moc, zabaví, ale přidaná hodnota minimální. Takže když chci něco kvalitního,  čekám spíš na Nolana (rozumět jako God of War*8)*) Jinak texty čtu spíš ve hrách,  které odkazují ke knihám (Zaklínač) nebo v těch, které jsou česky. U Zeldy musím i anglicky, protože tam se bez čtení textu nic nedozvíte.
2 0
reagovat
reaguje na: departed
To záleží na kvalitách daného textu, potažmo celé hry - generická výplň psaná někým s inteligenci šimpanze, content vytvářený jen proto aby ho bylo hodně, nad tím nemá cenu ztrácet čas, takže skip cokoli co nevypadá jako úplně nejzásadnější příběhová věc. To jsou všechny ty Ubisoftiny, blbější hry od Bethesdy, Diablovky či FPSky co mají stejně příběh jen do počtu a podobně.

Ale přeskakovat texty u her od CDPR, Obsidianu, (starého) Arkane, ZA/UM, a dalších kvalitních studií, dělajících hry kde lore je promakané, dává smysl, a tvoří podstatný kus zážitku? To samozřejmě nikdy.

A ke kyllerově poznámce - právě CDPR dokazuje že openworldy se dají dělat zatraceně jinak než jak ukazuje ten Ubisoft, ne jen jako copy paste změť prefabrikátů, ale komplexní celek kde nad každým detailem někdo přemýšlel a udělal ho unikátní. To jen ty korporátní velkoproducenti her si na to vytvořili jednotný mustr a sekají to jak Baťa cvičky, takže pak jsou ty hry ekvivalentem UHO.
870474
To záleží na kvalitách daného textu, potažmo celé hry - generická výplň psaná někým s inteligenci šimpanze, content vytvářený jen proto aby ho bylo hodně, nad tím nemá cenu ztrácet čas, takže skip cokoli co nevypadá jako úplně nejzásadnější příběhová věc. To jsou všechny ty Ubisoftiny, blbější hry od Bethesdy, Diablovky či FPSky co mají stejně příběh jen do počtu a podobně. Ale přeskakovat texty u her od CDPR, Obsidianu, (starého) Arkane, ZA/UM, a dalších kvalitních studií, dělajících hry kde lore je promakané, dává smysl, a tvoří podstatný kus zážitku? To samozřejmě nikdy. A ke [b]kyllerově [/b]poznámce - právě CDPR dokazuje že openworldy se dají dělat zatraceně jinak než jak ukazuje ten Ubisoft, ne jen jako copy paste změť prefabrikátů, ale komplexní celek kde nad každým detailem někdo přemýšlel a udělal ho unikátní. To jen ty korporátní velkoproducenti her si na to vytvořili jednotný mustr a sekají to jak Baťa cvičky, takže pak jsou ty hry ekvivalentem UHO.
870468
3 0
reagují: kyller
reagovat
reaguje na: departed
Ano, čtu. Téměř ve všech hrách a všechno. Ale pravda je, že záleží taky na tom, kolik volného času k tomu hraní člověk má. 
870472
Ano, čtu. Téměř ve všech hrách a všechno. Ale pravda je, že záleží taky na tom, kolik volného času k tomu hraní člověk má. 
870468
1 0
reagovat
reaguje na: departed
Liší se to hru od hry. Většinou začnu tak, že čtu. Ale pokud je těch textů moc nebo mě nějak moc nezajímají, často se dostanu do bodu, že to číst přestanu.
870470
Liší se to hru od hry. Většinou začnu tak, že čtu. Ale pokud je těch textů moc nebo mě nějak moc nezajímají, často se dostanu do bodu, že to číst přestanu.
870468
4 0
reagovat
reaguje na: departed
Z 99% nečtu, maximálně v Souls hrách, kde je to potřeba pro nějaké rozšíření o povědomí lore.
870469
Z 99% nečtu, maximálně v Souls hrách, kde je to potřeba pro nějaké rozšíření o povědomí lore.
870468
3 0
reagovat

> náhodná otázka <

Čtete ve hrách? Respektive čtete ve hrách jakýkoli texty, které hra nabízí?

Collectibles ve stylu novin, zápisků, deníků, dopisů apod?

U mě záleží hra od hry. Momentálně hraju druhýho Wolfensteina, kde mě číst baví, protože je to vtipný a čte se to dobře, a texty nejsou nijak extra dlouhý. Zato ve SW Fallen Order, jakkoliv je hra skvělá, mě to přestalo bavit po pár hodinách. Texty taky nejsou nijak dlouhý, ale zkrátka jen nudný, nic víc.

Jak to máte vy? Opravdu mě to zajímá.
870468
[b]Čtete ve hrách[/b]? Respektive čtete ve hrách jakýkoli texty, které hra nabízí? Collectibles ve stylu novin, zápisků, deníků, dopisů apod? U mě záleží hra od hry. Momentálně hraju druhýho Wolfensteina, kde mě číst baví, protože je to vtipný a čte se to dobře, a texty nejsou nijak extra dlouhý. Zato ve SW Fallen Order, jakkoliv je hra skvělá, mě to přestalo bavit po pár hodinách. Texty taky nejsou nijak dlouhý, ale zkrátka jen nudný, nic víc. [b]Jak to máte vy?[/b] Opravdu mě to zajímá.
> náhodná otázka <
2 0
reagovat
Pustil som si tú trištvrte hodinovú predstavovačku Starfield a môžete ma začať ľutovať, pretože som im to celé zožral aj s navyjakom a to až tak, že vo výsledku môžem byť iba sklamaný :D ani neviem čo sa to so mnou deje, že ma to tak nadchlo, v poslednej dobe má už nič nedokáže nadchnúť, ale toto si ma nejak získalo.
870467
Pustil som si tú trištvrte hodinovú predstavovačku Starfield a môžete ma začať ľutovať, pretože som im to celé zožral aj s navyjakom a to až tak, že vo výsledku môžem byť iba sklamaný *:D* ani neviem čo sa to so mnou deje, že ma to tak nadchlo, v poslednej dobe má už nič nedokáže nadchnúť, ale toto si ma nejak získalo.
7 0
reagovat
reaguje na: MKMZ
Ukázka ze hry se mi hodně líbí. Asi neodolám a příští rok si ji určitě zahraji. 
870463
Ukázka ze hry se mi hodně líbí. Asi neodolám a příští rok si ji určitě zahraji. 
870430
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Scenáristi Jedi Survivor tiež písali Far Cry 6 a k tomu ešte Borderlands 3 :D
870459
Scenáristi Jedi Survivor tiež písali Far Cry 6 a k tomu ešte Borderlands 3 *:D*
870433
2 0
reagovat
Mne teda na tých Ubi hrách vadia hlavne animácie, ktoré sa výrazne nezmenili(=nezlepšili) snáď posledných 10 rokov. Aj ten Mirage vyzerá úplne rovnako. Repetitívnosť a tvorba questov štýlom copy/paste plus hromada ikoniek je dnes už absolútny štandard v každej open world hre. Je jedno či to je Ubi hra alebo nie. Tento typ hier sa už inak hádam ani robiť nebude.
870458
Mne teda na tých Ubi hrách vadia hlavne animácie, ktoré sa výrazne nezmenili(=nezlepšili) snáď posledných 10 rokov. Aj ten Mirage vyzerá úplne rovnako. Repetitívnosť a tvorba questov štýlom copy/paste plus hromada ikoniek je dnes už absolútny štandard v každej open world hre. Je jedno či to je Ubi hra alebo nie. Tento typ hier sa už inak hádam ani robiť nebude.
4 0
reagovat
reaguje na: departed
Asi tak. Ty hry působí výrazně jinak, pokud je to něčí první (či třetí) Ubisoft hra, a pokud někdo hraje Ubisoft hry posledních 10 let...
870456
Asi tak. Ty hry působí výrazně jinak, pokud je to něčí první (či třetí) Ubisoft hra, a pokud někdo hraje Ubisoft hry posledních 10 let...
870454
3 0
reagovat
Tak on je samozřejmě i rozdíl mezi Hráčem a hráčem že jo. Stejně jako mezi Filmovým fanouškem a filmovým fanoušem, jestli si rozumíme. ;)

Určitě si rozumíme.
870454
Tak on je samozřejmě i rozdíl mezi Hráčem a hráčem že jo. Stejně jako mezi Filmovým fanouškem a filmovým fanoušem, jestli si rozumíme. *;)* [spoiler]Určitě si rozumíme.[/spoiler]
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Adventurer
Muhahaha :D
870452
Muhahaha *:D*
870451
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se