Mimochodem k těm mobilům, nerozumím, proč by mělo dítě mít mobil, k čemu jako? Neumí se chovat, mluvit, přemýšlet, samostatně fungovat a nevím co všechno a proto má čumět do mobilu a pasivně přijímat nesmyslný obsah? Místo aby aktivně rozvíjelo motoriku, učilo se, komunikovalo s vrstevníky, zapojovalo fantazii, poznávalo pocity, prohry, výhry, radost, smutek, učilo se odpovědnosti a celkově všemu, co k dětskému světu a rozvoji člověka patří. Dřív děcko mělo jednu hračku a vyhrálo si s ní celé dny, mělo k ní vztah. Dnes mají hraček milion a nedokáží si s tím hrát ani deset minut a chtěli by furt další, hnus tohle. A dementní matka s fotrem kupují, když loni známý poslal fotku stromku, pod kterým bylo snad 80 (doslova osmdesát!) dárků, tak jsme se málem vyvrátili co jim jebe.
Třeba malá je ve třetí třídě a jako jediná (ještě s jednou) nemá mobil. A ještě minimálně nějaký rok mít nebude. Za to třeba umí vylízt ven a zazvonit na kamarádku, jestli půjde ven. Nedávno mi jedna zákaznice říkala, jak její 14ti letá dcera řekla, že jde ven, po hodině šla okolo jejího pokoje a ona tam furt byla.. "neříkala si, že jdeš ven?" Odpověď: "ještě neodepsala", tak se prý nasrala (takový ten spouštěč po x předchozích věcech), normálně ji prý liskla ať zvedne prdel a vzpamatuje se. A pak jen dodala.. "ta kamarádka bydlí dva baráky vedle a ona místo aby zvedla prdel a šla za ní, tak čeká, jestli odepíše" Jak takový člověk pak bude za pár let fungovat v práci, to nevím, respektive vím a mohl bych dát spoustu příkladů, ale radši jdu dělat něco zajímavějšího... hezkou sobotu všem.
reaguje na:
rollman69
reagují:
fabec
|
reagovat
|