Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 3041 - 3060 Napsat příspěvek
R* GTA VI leak.

Byť je krádež zavržení hodná a žádnému vývojáři toto nepřeji, za to, že R* je momentálně tak v háji, si bohužel může z obrovské části sám. Ano, tohle se stát nemělo a ano, sama skutečnost vinou vývojářů není. Ale...
To, že je ostuda, že první hmatatelné představení jedné z nejočekávanějších her ever proběhlo takovým způsobem, je opravdu velkým pochybením R*. Ten kámen úrazu není to, že jim unikly data, ale že R* je v komunikaci nejen s herním světem, ale především se svými fanoušky a s fanoušky svých serií naprosto neschopný a pochybil na celé čáře.
Místo, aby už v únoru otevřeně připustil vývoj daného titulu, zvolil své obligátní "pracujeme na dalším přírůstku do jedné z našich sérií". Místo, aby v červenci vyrukoval s prvním oznámením a uvedl hru v nejlepším možném světle - podruhé neurčitě zmínil vývoj v nejhorší možné souvislosti: že omezí vývoj všech svých dalších projektů ve prospěch novinky.
Že lidi reagují negativně a dost zcestně na kvalitu uniklých materiálů - u kterých si neuvědomují, že jde o videa pracovní z vývoje a v žádném případě se neměla dostat k široké veřejnosti - je jednoduše vina toho, že se R* neobtěžoval hru prezentovat s dostatečným předstihem v něčem reprezentativním. Samozřejmě, že by se k tomu dostal, ale ten správný moment jednoduše prokoučoval.
Ještě problematičtější je však to, že je teď defakto neprávem zahnaný do kouta tím, že vsadil všechno na jednu kartu. A tu kartu teď někdo drží jako rukojmí a R* i T2 jsou právem strachy bez sebe.
GTA sérii podporuje pouze přes Online. Jakékoliv další pokusy buď nezvládl (Trilogie), nebo odpískal (Remake čtyřky, podle všeho právě kvůli Trilogii). Hlavně ale rezignoval na všechny ostatní značky, včetně Red Dead, což je historicky jedna z nejsilnějších značek vůbec a ostatní vydavatelé by za něco takového trhali ruce. Ne ale R*.
Ze stejného důvodu jako GTA IV byl zrušen remake Red Dead jedničky. Macešsky se ale chová i ke dvojce, která jako snad jediná hra z top ten nejprodávanějších her nedostala nextgen update a je vůbec otázka, zda ho někdy vůbec dostane. A vývoj Red Dead Online, alespoň nad rámec bugfix oprav pro jistotu stopli úplně - a to kvůli ničemu jinému, než kvůli šestce.
V situaci, kdy reálně hrozí odklad o minimálně další rok a to případě, že se situace ještě více nezhorší, v podstatě nemá R* nic jiného, než GTA Online. Ke kterému byl zdrojový kód ukraden taktéž... Ty slova podpory z herní komunity jsou sice hezká, ale pokud R* nezmění přístup, další taková rána mu už ten vaz zlomí.
841456
[b]R* GTA VI leak.[/b] Byť je krádež zavržení hodná a žádnému vývojáři toto nepřeji, za to, že R* je momentálně tak v háji, si bohužel může z obrovské části sám. Ano, tohle se stát nemělo a ano, sama skutečnost vinou vývojářů není. Ale... To, že je ostuda, že první hmatatelné představení jedné z nejočekávanějších her ever proběhlo takovým způsobem, je opravdu velkým pochybením R*. Ten kámen úrazu není to, že jim unikly data, ale že R* je v komunikaci nejen s herním světem, ale především se svými fanoušky a s fanoušky svých serií naprosto neschopný a pochybil na celé čáře. Místo, aby už v únoru otevřeně připustil vývoj daného titulu, zvolil své obligátní "pracujeme na dalším přírůstku do jedné z našich sérií". Místo, aby v červenci vyrukoval s prvním oznámením a uvedl hru v nejlepším možném světle - podruhé neurčitě zmínil vývoj v nejhorší možné souvislosti: že omezí vývoj všech svých dalších projektů ve prospěch novinky. Že lidi reagují negativně a dost zcestně na kvalitu uniklých materiálů - u kterých si neuvědomují, že jde o videa pracovní z vývoje a v žádném případě se neměla dostat k široké veřejnosti - je jednoduše vina toho, že se R* neobtěžoval hru prezentovat s dostatečným předstihem v něčem reprezentativním. Samozřejmě, že by se k tomu dostal, ale ten správný moment jednoduše prokoučoval. Ještě problematičtější je však to, že je teď defakto neprávem zahnaný do kouta tím, že vsadil všechno na jednu kartu. A tu kartu teď někdo drží jako rukojmí a R* i T2 jsou právem strachy bez sebe. GTA sérii podporuje pouze přes Online. Jakékoliv další pokusy buď nezvládl (Trilogie), nebo odpískal (Remake čtyřky, podle všeho právě kvůli Trilogii). Hlavně ale rezignoval na všechny ostatní značky, včetně Red Dead, což je historicky jedna z nejsilnějších značek vůbec a ostatní vydavatelé by za něco takového trhali ruce. Ne ale R*. Ze stejného důvodu jako GTA IV byl zrušen remake Red Dead jedničky. Macešsky se ale chová i ke dvojce, která jako snad jediná hra z top ten nejprodávanějších her nedostala nextgen update a je vůbec otázka, zda ho někdy vůbec dostane. A vývoj Red Dead Online, alespoň nad rámec bugfix oprav pro jistotu stopli úplně - a to kvůli ničemu jinému, než kvůli šestce. V situaci, kdy reálně hrozí odklad o minimálně další rok a to případě, že se situace ještě více nezhorší, v podstatě nemá R* nic jiného, než GTA Online. Ke kterému byl zdrojový kód ukraden taktéž... Ty slova podpory z herní komunity jsou sice hezká, ale pokud R* nezmění přístup, další taková rána mu už ten vaz zlomí.
5 -2
reagují: Cinefil, Gonzi, Muel
reagovat
reaguje na: Gorecki
"v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami". A téma té hry je nucení dělat něco co nechceš? Pak je to interaktivně naprosto super. Pak se krásně kloubí herní design a mechaniky s tématem hry. Něco jako v TLOU1, když svět je v troskách, všeho je nedostatek a tak... musíš sbírat odpadky a craftit z toho, co zrovna půjde. A můžou ti chybět ingredience na to, co zrovna chceš. Můžeš obcházet enemáky, protože ti prostě chybí suroviny na fight. Paráda.

A ne, počkej. Ono je téma že násilí a pomsta je špatné a hra tě nutí... vraždit vymazleně zábavným způsobem jako v DOOMu, jen ti pak v přiloženém filmu řekne, že tě to vlastně bavit nemělo.
841455
[i]"v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami"[/i]. A téma té hry je nucení dělat něco co nechceš? Pak je to interaktivně naprosto super. Pak se krásně kloubí herní design a mechaniky s tématem hry. Něco jako v TLOU1, když svět je v troskách, všeho je nedostatek a tak... musíš sbírat odpadky a craftit z toho, co zrovna půjde. A můžou ti chybět ingredience na to, co zrovna chceš. Můžeš obcházet enemáky, protože ti prostě chybí suroviny na fight. Paráda. A ne, počkej. Ono je téma že násilí a pomsta je špatné a hra tě nutí... vraždit vymazleně zábavným způsobem jako v DOOMu, jen ti pak v přiloženém filmu řekne, že tě to vlastně bavit nemělo.
841445
2 -1
reagují: Gorecki
reagovat
Hoši ja to vidím pozitívne. Už len to že stačí že v jednom svojom príspevku spomeniem v jednej vete TLOU2 a rozprúdi to takúto obsiahlu debatu, čo som teda nečakal, svedčí o tom že tá hra aj dnes po dvoch rokoch od vydania vyvoláva v hráčoch emócie, či už negatívne alebo pozitívne a o to predsa ide, o to išlo aj vývojárom kedže to sami priznali. Hráči čo to hrali si tú hru jednoducho pamätajú a ešte dlho si ju pamätať budú, či už je to ako tvrdí Gonzi skôr film ako hra alebo nie, ono je to vo výsledku vlastne asi aj jedno. Toto sa mnohým hrám dnes len tak nepodarí a to je na tom skvelé. Debatuje takto niekto po dvoch rokoch o takom Assasasin's Creed Valhalla? No nie :D
841451
Hoši ja to vidím pozitívne. Už len to že stačí že v jednom svojom príspevku spomeniem v jednej vete TLOU2 a rozprúdi to takúto obsiahlu debatu, čo som teda nečakal, svedčí o tom že tá hra aj dnes po dvoch rokoch od vydania vyvoláva v hráčoch emócie, či už negatívne alebo pozitívne a o to predsa ide, o to išlo aj vývojárom kedže to sami priznali. Hráči čo to hrali si tú hru jednoducho pamätajú a ešte dlho si ju pamätať budú, či už je to ako tvrdí [b]Gonzi[/b] skôr film ako hra alebo nie, ono je to vo výsledku vlastne asi aj jedno. Toto sa mnohým hrám dnes len tak nepodarí a to je na tom skvelé. Debatuje takto niekto po dvoch rokoch o takom Assasasin's Creed Valhalla? No nie *:D*
4 -1
reagovat
reaguje na: Gorecki
Yes. Rozhodně. Super nápad, provedení imho mohlo být lepší. Já mám s tou hrou největší problém, že mi ten point of view absolutně nestačil dostatečně na to, abych zahodil celou minulou hru a kousek týhle a řekl si "ok, jasný, ona je vlastně jako my". Fakt ne. Buď se to sehrálo moc rychle nebo to mohlo být ještě údernější, nevím. Nehledě na to, že ta motivace Joela vs Abbyho otce je ochrana Ellie, záchrana jejího života, ale za jakou cenu... což bych kurva musel být ultra samaritán nebo snad Buddha, abych s Abby dokázal soucítit stylem, že mi nebude vůbec vadit. Respektoval jsem ji a chápal, ale pořád jsem ji chtěl brutálně rozsračkovat.:D Vím, že Joel had it coming, ale tohle mi nestačilo. Neuspokojilo mě to. :D Karlovi jsem do vzkazníku napsal, že si ten konec hry, kdy ji ušetříme, mohli nechat do trojky a pak by mě tolik nerozčílil, protože bych s Abby, ale hlavně s Ellie, strávil víc času a ta pointa by nebyla tolik na oko. 

I tak se myslím jedná o jednu z nejlepších her, co kdy vznikla, leč má Gonzi v mnohém pravdu, co se hratelnosti týče. 
841450
Yes. Rozhodně. Super nápad, provedení imho mohlo být lepší. Já mám s tou hrou největší problém, že mi ten point of view absolutně nestačil dostatečně na to, abych zahodil celou minulou hru a kousek týhle a řekl si "ok, jasný, ona je vlastně jako my". Fakt ne. Buď se to sehrálo moc rychle nebo to mohlo být ještě údernější, nevím. [spoiler]Nehledě na to, že ta motivace Joela vs Abbyho otce je ochrana Ellie, záchrana jejího života, ale za jakou cenu... což bych kurva musel být ultra samaritán nebo snad Buddha, abych s Abby dokázal soucítit stylem, že mi nebude vůbec vadit. Respektoval jsem ji a chápal, ale pořád jsem ji chtěl brutálně rozsračkovat.*:D* Vím, že Joel had it coming, ale tohle mi nestačilo. Neuspokojilo mě to. *:D* Karlovi jsem do vzkazníku napsal, že si ten konec hry, kdy ji ušetříme, mohli nechat do trojky a pak by mě tolik nerozčílil, protože bych s Abby, ale hlavně s Ellie, strávil víc času a ta pointa by nebyla tolik na oko.  [/spoiler]I tak se myslím jedná o jednu z nejlepších her, co kdy vznikla, leč má Gonzi v mnohém pravdu, co se hratelnosti týče. 
841445
4 0
reagovat
reaguje na: Papricek
Ano, podle mě je typicky 6-9* fér hodnocení a ukřivdění hráči to přehánění (nebo kompenzují 11/10 masterpiece ;)).

Vadí mi ale, že se z toho dělá pomalu hra desetiletí, když vlastně nic nového nepřináší. Nemyslím to jako kritiku, mě ten příběh sice nesedl, ale o tom to není. Mě jde o to, že opravdu dobrá hra je o vyprávění v rámci interakce, ne cutscénách (kniha=>text, čtená kniha=>přednes, písnička=>hudba, divadlo=>herectví, kulisy, pozice na pódiu, film=>kamera, světlo, hra=>interakce). Naughty Dog napsali dobrý scénář a natočili dobrý film. To samo o sobě z toho ale nedělá dobrou hru!

Co se hry týče, tak je tam docela vymazlený combat loop, ale ten jde silně proti příběhu hry. Toto fakt není gameplay hry o "zlech pomsty" link Stačí se podívat, jak zlo války vykresluje řekněme This War of Mine.

Co se týče vyprávění interakcí, tak nic nového nebo vymazleného nepřináší. Je to naprosto klasická hra typu Gears of War. Combat loop je trochu jiný. Příběh je líp napsaný a vyprávěný cutscénama.

Když k tomu přidám všudypřítomnou kontroverzi (a ano, i tady, teď) tak to nevnímám jako "jednu z nejlepších a taky právem nejoceňovanějších her historie".

PS: Osobně mi zabití Joela nevadilo, ale to provedení v daném okamžiku z Abbie udělalo psychopata (po její záchraně jej mučí? ne popraví, ale mučí? Ok...) Každopádně že má hráč (ne Ellie, hráč) motivaci ji jít zlikvidovat, defacto proto hraje hru a pak ji... dostane do ruky a najednou ji má poznávat, místo aby s ní jen skočil z útesu? To není "odvážné" nebo "kontroverzní". To je přesně to, kdy hra upřednostňuje filmové vyprávění na úkor hráče. Hra přejde do módu "mačkej tlačítka a posune se příběh, určitě ale nechtěj pomoci dané postavě, nebuď investovaný, jinak by ti to mohlo vadit". Jako hra by to fungovalo, kdybychom hráli 20h za Abbie před zabitím Joela a pak by ho, pokud možno, nemučila. Nebo by se *gasp* mohl hráč interaktivně rozhodnout jestli je nebo není "v právu".

PPS: můj pohled na propojení hráče a charakteru je krásně popsaný v tomhle hodinovém videjku: link . Z GDC 2014! Od Jeremyho Bernsteina. Writera pro (mimo jiné) Dead Space 2. Čímž chci říct, že to není "kontroverzní" v uvozovkách, ale něco, co jde přímo proti filosofii toho, jak mají hry fungovat. I za předpokladu, že tu filosofii nesdílejí všichni, ale jen třeba čtvrtina, tak ... ta hra jde proti čtvrtině hráčů (arguably těch, kteří chápou rozdíl mezi hrou a filmem). Nejlepší hra historie my ass.
841447
Ano, podle mě je typicky 6-9* fér hodnocení a ukřivdění hráči to přehánění (nebo kompenzují 11/10 masterpiece *;)*). Vadí mi ale, že se z toho dělá pomalu hra desetiletí, když vlastně nic nového nepřináší. Nemyslím to jako kritiku, mě ten příběh sice nesedl, ale o tom to není. Mě jde o to, že opravdu dobrá hra je o vyprávění v rámci interakce, ne cutscénách (kniha=>text, čtená kniha=>přednes, písnička=>hudba, divadlo=>herectví, kulisy, pozice na pódiu, film=>kamera, světlo,[b] hra=>interakce[/b]). Naughty Dog napsali dobrý scénář a natočili dobrý film. To samo o sobě z toho ale nedělá dobrou hru! Co se hry týče, tak je tam docela vymazlený combat loop, ale ten jde silně proti příběhu hry. Toto fakt není gameplay hry o "zlech pomsty" https://www.youtube.com/watch?v=YIVtaZ_m1T8 Stačí se podívat, jak zlo války vykresluje řekněme This War of Mine. Co se týče vyprávění interakcí, tak nic nového nebo vymazleného nepřináší. Je to naprosto klasická hra typu Gears of War. Combat loop je trochu jiný. Příběh je líp napsaný a vyprávěný cutscénama. Když k tomu přidám všudypřítomnou kontroverzi (a ano, i tady, teď) tak to nevnímám jako [i]"jednu z nejlepších a taky právem nejoceňovanějších her historie"[/i]. PS: [spoiler]Osobně mi zabití Joela nevadilo, ale to provedení v daném okamžiku z Abbie udělalo psychopata (po její záchraně jej mučí? ne popraví, ale mučí? Ok...) Každopádně že má hráč (ne Ellie, hráč) motivaci ji jít zlikvidovat, defacto proto hraje hru a pak ji... dostane do ruky a najednou ji má poznávat, místo aby s ní jen skočil z útesu? To není "odvážné" nebo "kontroverzní". To je přesně to, kdy [b]hra upřednostňuje filmové vyprávění na úkor hráče[/b]. Hra přejde do módu [i]"mačkej tlačítka a posune se příběh, určitě ale nechtěj pomoci dané postavě, nebuď investovaný, jinak by ti to mohlo vadit"[/i]. Jako hra by to fungovalo, kdybychom hráli 20h za Abbie před zabitím Joela a pak by ho, pokud možno, nemučila. Nebo by se *gasp* mohl hráč interaktivně rozhodnout jestli je nebo není "v právu". [/spoiler]PPS: můj pohled na propojení hráče a charakteru je krásně popsaný v tomhle hodinovém videjku: https://www.youtube.com/watch?v=4mgK2hL33Vw . Z GDC 2014! Od Jeremyho Bernsteina. Writera pro (mimo jiné) Dead Space 2. Čímž chci říct, že to není "kontroverzní" v uvozovkách, ale něco, co jde přímo proti filosofii toho, jak mají hry fungovat. I za předpokladu, že tu filosofii nesdílejí všichni, ale jen třeba čtvrtina, tak ... ta hra jde proti čtvrtině hráčů (arguably těch, kteří chápou rozdíl mezi hrou a filmem). Nejlepší hra historie my ass.
841444
2 -3
reagují: Papricek
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ono to samozrejme je kontroverzne, pretoze presne ako si napisal, v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami. Chapem, preco to niektorym hracom vadi.

Ale to je zase presne to, co ja povazujem za genialne a preco tu hru povazujem za najlepsiu v historii, pretoze dokazala preklenut ten genericky desiatky rokov omielany princip a povysila herny zazitok na nieco, co ti hocijaka forma umenia (ano, ta hra je umenie) neprinesie.

Je to asi aj preto, ze napad Douglasa Adamsa s "Point of View Gun", ktory vymyslel pre Stoparov film povazujem za najlepsi, aky kedy mal a za kluc k tomu, aby ludstvo ako take vobec prezilo. A o tom je aj pre mna ta hra. Nie o samoucelnom uspokojeni z cesty za pomstou.
841445
Ono to samozrejme je kontroverzne, pretoze presne ako si napisal, v podstate ta hra nuti hrat za postavu, ktoru nenavidis a nuti ta pozriet sa na udalosti jej ocami. Chapem, preco to niektorym hracom vadi. Ale to je zase presne to, co ja povazujem za genialne a preco tu hru povazujem za najlepsiu v historii, pretoze dokazala preklenut ten genericky desiatky rokov omielany princip a povysila herny zazitok na nieco, co ti hocijaka forma umenia (ano, ta hra je umenie) neprinesie. Je to asi aj preto, ze napad Douglasa Adamsa s "Point of View Gun", ktory vymyslel pre Stoparov film povazujem za najlepsi, aky kedy mal a za kluc k tomu, aby ludstvo ako take vobec prezilo. A o tom je aj pre mna ta hra. Nie o samoucelnom uspokojeni z cesty za pomstou.
841436
12 -1
reagují: Gonzi, Godlike
reagovat
reaguje na: Gonzi
Víceméně na stejné místa, jak ty, ale asi bude dost záležet na tom, kam konkrétně, například na redditu, si pro názory hráčů chodíš. To stejné s YT. Mezi známýma mám jednoho člověka, co tu hru hejtuje, ale ten ji nikdy ani nezapnul.

Pokud se člověku nelíbí ty dvě "kontroverzní" scénáristické rozhodnutí je v pořádku. To ale ještě neznamená, že je příběh špatný, že jsou špatně napsané postavy atd. I kdyby to mělo děj Epizody 9, tak technická kvalita, acting a gameplay z toho dělají aspoň šestkovou hru. Určitě ne ty nuly a jedničky co tvoří většinu negativních uživatelských recenzí na Metacritic, které ty považuješ za tak směrodatné.

Hratelnost okopírovaná z předchozího dílu série, wow, jaké zjištění. By mě zajímalo, jestli si tohle kritizoval i u Uncharted, GTA atd. Nové God of War bude třeba jenom pokračování příběhu, jinak to bude na chlup stejná hra jako jednička. U TLOU2 mi hratelnostní zlepšení přijde poměrné velké.
841444
Víceméně na stejné místa, jak ty, ale asi bude dost záležet na tom, kam konkrétně, například na redditu, si pro názory hráčů chodíš. To stejné s YT. Mezi známýma mám jednoho člověka, co tu hru hejtuje, ale ten ji nikdy ani nezapnul. Pokud se člověku nelíbí ty dvě "kontroverzní" scénáristické rozhodnutí je v pořádku. To ale ještě neznamená, že je příběh špatný, že jsou špatně napsané postavy atd. I kdyby to mělo děj Epizody 9, tak technická kvalita, acting a gameplay z toho dělají aspoň šestkovou hru. Určitě ne ty nuly a jedničky co tvoří většinu negativních uživatelských recenzí na Metacritic, které ty považuješ za tak směrodatné. Hratelnost okopírovaná z předchozího dílu série, wow, jaké zjištění. By mě zajímalo, jestli si tohle kritizoval i u Uncharted, GTA atd. Nové God of War bude třeba jenom pokračování příběhu, jinak to bude na chlup stejná hra jako jednička. U TLOU2 mi hratelnostní zlepšení přijde poměrné velké.
841436
11 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Godlike
Hah, od pátku jsem dal bezmála 24 hodin a předchozí save dohrán. Nakonec hry jsem se chovaljako kokot, vysloužil si závěr The Devil a sedim tu teď v depce a přemejšlim. Fantasticky mi to dali sežrat. Po dlouhé době jsem dohrál hru a prohrál.:D Výbornej zážitek. 

Ta hra není dokonalá ani náhodou, je tam tolik věcí, co mě i teď sere a doufám, že v DLC jich bude méně, ale i tak je to bombička. A od stavu v den vydání to posunuli fakt daleko. Škoda, že to bylo takový fiasko, nezasloužila si to ani hra ani hráči. 

Edgerunners jsou ale skvělí a plní účel, tak snad ostatní hráči, co se k tomu vrátili podobně jako já po dlouhé době (nebo úplně poprvé), budou mít trošku lepší konec. :D

Tým Panam!
841437
Hah, od pátku jsem dal bezmála 24 hodin a předchozí save dohrán. Nakonec hry jsem se chovaljako kokot, vysloužil si závěr The Devil a sedim tu teď v depce a přemejšlim. Fantasticky mi to dali sežrat. Po dlouhé době jsem dohrál hru a prohrál.*:D* Výbornej zážitek.  Ta hra není dokonalá ani náhodou, je tam tolik věcí, co mě i teď sere a doufám, že v DLC jich bude méně, ale i tak je to bombička. A od stavu v den vydání to posunuli fakt daleko. Škoda, že to bylo takový fiasko, nezasloužila si to ani hra ani hráči.  Edgerunners jsou ale skvělí a plní účel, tak snad ostatní hráči, co se k tomu vrátili podobně jako já po dlouhé době (nebo úplně poprvé), budou mít trošku lepší konec. *:D* Tým Panam!
841387
4 -1
reagovat
reaguje na: Papricek
Prosím, napiš mi kam chodíš ty pro posouzení toho, jak je hra hodnocená hráči? Já na všech svých běžných zdrojích (kamarádi, profi kolegové, reddit, youtube i ten metacritic) viděl TLOU2 jako kontroverzní, tak mě zajímá, co používáš ty, že s tím nesouhlasíš?
841436
Prosím, napiš mi kam chodíš ty pro posouzení toho, jak je hra hodnocená hráči? Já na všech svých běžných zdrojích (kamarádi, profi kolegové, reddit, youtube i ten metacritic) viděl TLOU2 jako kontroverzní, tak mě zajímá, co používáš ty, že s tím nesouhlasíš?
841434
2 -3
reagují: Gorecki, Papricek
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tu 50% realitu máš odkud, Metacritic?:D
841434
Tu 50% realitu máš odkud, Metacritic?*:D*
841433
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Cinefil
Potvrzení, kdybys náhodou stále nechtěl věřit pravosti. ;)
841412
[url=https://twitter.com/RockstarGames/status/1571849091860029455/photo/1]Potvrzení[/url], kdybys náhodou stále nechtěl věřit pravosti. *;)*
841231
4 -1
reagovat

Cyberpunk

Edgerunners zabodovali nejen tady, Cyberpunk ma ted vic aktivnich hracu nez Elden Ring.:+
841387
Edgerunners zabodovali nejen tady, Cyberpunk ma ted vic aktivnich hracu nez Elden Ring.*:+*
Cyberpunk
4 0
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: Cinefil
Co je na tom k smíchu? Je to legit.
841235
Co je na tom k smíchu? Je to legit.
841231
5 -1
reagovat
reaguje na: Cinefil
Ten leak je real a je to reportováno i váženými novináři v oboru. :)
841234
Ten leak je real a je to reportováno i váženými novináři v oboru. *:)*
841231
9 -1
reagovat
reaguje na: Muel
Ale prosimtě, těch už bylo. Sleduju to asi 5 let a 99% z nich bylo až k smíchu. Jako tohle.
841231
Ale prosimtě, těch už bylo. Sleduju to asi 5 let a 99% z nich bylo až k smíchu. Jako tohle.
841226
1 -16
reagují: connor, Milosh, do_Od
reagovat

GTA VI Leak

link
841226
- [url=https://youtu.be/sbu2V2fgkXc]link[/url]
GTA VI Leak
5 -2
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: do_Od
- jo presne preto si to chcem dať znova, pretože ja som si vybrať ani nikoho nemohol. :D a prvýkrát som dostal omylom aj ten najhorší koniec - kde sa proste len zabijem po witcherovi, ktorého som poctivo dohral a dostal naopak ten najlepší, mám silné nutkanie "vyplatinovať" aj CP.
841208
- jo presne preto si to chcem dať znova, pretože ja som si vybrať ani nikoho nemohol. *:D* a prvýkrát som dostal omylom aj ten najhorší koniec - [spoiler]kde sa proste len zabijem [/spoiler]po witcherovi, ktorého som poctivo dohral a dostal naopak ten najlepší, mám silné nutkanie "vyplatinovať" aj CP.
841196
2 0
reagovat
Hah, same boys, same. Edgerunners měli přesně ten efekt, co asi chtěli.:D A ještě to bylo fakt libový.

Jedu corpo a chci se hodně zaměřit na close combat, katany a tak. Sandevistan katana nejspíš. 
841201
Hah, same boys, same. Edgerunners měli přesně ten efekt, co asi chtěli.*:D* A ještě to bylo fakt libový. Jedu corpo a chci se hodně zaměřit na close combat, katany a tak. Sandevistan katana nejspíš. 
3 0
reagovat
reaguje na: Muel
Já dohrál za corpo a pak jsem si někde přečetl, že má ten začátek nejhorší. Ono je to stejně jen cca hoďka ani ne, pak už se ten příběh zase sjednotí. 

Taky začínám znova, za street kid, a tentokrát dám přednost Judy před Panam. :D Ale jinak vlastně moc změn dělat nebudu, jen důsledněji vedlejší mise a gigy, opatrněji ten hlavní příběh, abych neposral nějakou trofej, a asi pojedu trochu jiný build, jinak jsem byl vlastně spokojenej s tím prvním průchodem. 

Akorát mě sere, že ten PS5 upgrade nepřenesl trofeje ze čtyřky na pětku, čili místo abych jen dodělával, co mi chybí, musím doslova vše znova. 
841196
Já dohrál za corpo a pak jsem si někde přečetl, že má ten začátek nejhorší. Ono je to stejně jen cca hoďka ani ne, pak už se ten příběh zase sjednotí.  Taky začínám znova, za street kid, a tentokrát dám přednost Judy před Panam. *:D* Ale jinak vlastně moc změn dělat nebudu, jen důsledněji vedlejší mise a gigy, opatrněji ten hlavní příběh, abych neposral nějakou trofej, a asi pojedu trochu jiný build, jinak jsem byl vlastně spokojenej s tím prvním průchodem.  Akorát mě sere, že ten PS5 upgrade nepřenesl trofeje ze čtyřky na pětku, čili místo abych jen dodělával, co mi chybí, musím doslova vše znova. 
841195
3 -1
reagují: Muel
reagovat

Cyberpunk 2077

- po edgerunners si to chcem dať znova, ale tentoraz poriadne, pretože moj prvy walkthrough bol katarstrofálny. hral som za toho street type, teraz sa rozhodujem medzi korporátom a nomadom, skor toho corpa teda. niekto nejaké skusenosti?
841195
- po edgerunners si to chcem dať znova, ale tentoraz poriadne, pretože moj prvy walkthrough bol katarstrofálny. hral som za toho street type, teraz sa rozhodujem medzi korporátom a nomadom, skor toho corpa teda. niekto nejaké skusenosti?
Cyberpunk 2077
3 0
reagují: do_Od
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se