Takhle unavený lidi jsem už nějakou dobu neviděl (vzpomněl jsem si na Charlese Bronsona v nemocničním pokoji, jedna epizoda Simpsonových - jen nevim, jestli to byli oni, nebo já jako divák). Možná jsem fakt jen starej a neni to dělaný pro mě Těch nápisů destinací tam bylo tolik, že jsem se bavil představou, kdyby se tam takhle pouštěly každou minutou názvy ulic. Ale k věci.
Je zvláštní přemýšlet o tom jako papírově nejdražším film zlatu Netflixu a představit si to v kině. Šli byste na to? Není to točený kalkulačkou, nějak to vypadá, ale pořád je tam to něco, co odděluje kino filmy od těch z Netflixu. Je to takový unylý, nijaký, žádnej wow moment. Asi jsem zvyklej u kamery na nějaký rámování, něco, styl. Ne že „naběhni tam a vem to z xxx úhlů“. To mě docela rušilo i u pražský akce - jak kdyby to bylo pak i stříhaný prostě jen tak, náhodně (a tím, že to mělo vyvolat chaos situace to fakt neni). Ty pokusy o hloubku, emoce ke konci, to mě míjelo stejně jako chemie mezi Ryanem a Annou, kdy tam bylo pár slovních „přestřelek“, ale mimo. A když tam Chris „tančí“ ve fontánce, protože ho pálí záda, mluvil jsem se svou televizí a domlouval se, že to vypneme. I ta kontaktní akce, nic - jasně, člověk je dneska už naučenej z Wicka a ne, všechno nebude vypadat jako z Wicka, tak ok - přemýšlim, kdy jsem naposled viděl fajn souboje ... Shang-Chi. Já je tim nesrážím, že tady nic netrénovali, ale je to tak zběsile stříhaný, že je to ve finále fuk.
Když třeba u scény s tramvají vyletí a bouchne to auto, vzpomněl jsem si na Drive. Blbej detail, ale vzpomínáte na tu scénu, kdy se tam překlopí to auto a záběr je přitom na vyděšenou Christinu Hendricks, to auto tam je jen tak bokem, v pozadí? Neříkám, že něco takovýho mají dělat tady, ale nejen u toho auta, x krát jsem si u toho filmu řekl (jo, zas jsem mluvil s televizí), proč ten moment nenechali na jeden záběr, proč to vždycky rozpižlaj na cca 4 úhly. Co je na tom tak skvělýho?
PS: Drony jsou fajn. Ale ať už je to Red Notice, Ambulance nebo tohle, proč jsou ty záběry tak usekaný? V tomhle případě, když už nejsou useklý a o něco se tam pokouší, tak to na konci prudce zahne do strany (něco jako puk a říznutí brusle v „Poslední sezóně“ )
Gray Man
836327
Takhle unavený lidi jsem už nějakou dobu neviděl (vzpomněl jsem si na Charlese Bronsona v nemocničním pokoji, jedna epizoda Simpsonových - jen nevim, jestli to byli oni, nebo já jako divák). Možná jsem fakt jen starej a neni to dělaný pro mě *:D* Těch nápisů destinací tam bylo tolik, že jsem se bavil představou, kdyby se tam takhle pouštěly každou minutou názvy ulic. Ale k věci.
Je zvláštní přemýšlet o tom jako papírově nejdražším film zlatu Netflixu a představit si to v kině. Šli byste na to? Není to točený kalkulačkou, nějak to vypadá, ale pořád je tam to něco, co odděluje kino filmy od těch z Netflixu. Je to takový unylý, nijaký, žádnej wow moment. Asi jsem zvyklej u kamery na nějaký rámování, něco, styl. Ne že „naběhni tam a vem to z xxx úhlů“. To mě docela rušilo i u pražský akce - jak kdyby to bylo pak i stříhaný prostě jen tak, náhodně (a tím, že to mělo vyvolat chaos situace to fakt neni). Ty pokusy o hloubku, emoce ke konci, to mě míjelo stejně jako chemie mezi Ryanem a Annou, kdy tam bylo pár slovních „přestřelek“, ale mimo. [spoiler]A když tam Chris „tančí“ ve fontánce, protože ho pálí záda, mluvil jsem se svou televizí a domlouval se, že to vypneme.[/spoiler] I ta kontaktní akce, nic - jasně, člověk je dneska už naučenej z Wicka a ne, všechno nebude vypadat jako z Wicka, tak ok - přemýšlim, kdy jsem naposled viděl fajn souboje ... Shang-Chi. Já je tim nesrážím, že tady nic netrénovali, ale je to tak zběsile stříhaný, že je to ve finále fuk.
Když třeba u scény s tramvají vyletí a bouchne to auto, vzpomněl jsem si na Drive. Blbej detail, ale vzpomínáte na tu scénu, kdy se tam překlopí to auto a záběr je přitom na vyděšenou Christinu Hendricks, to auto tam je jen tak bokem, v pozadí? Neříkám, že něco takovýho mají dělat tady, ale nejen u toho auta, x krát jsem si u toho filmu řekl (jo, zas jsem mluvil s televizí), proč ten moment nenechali na jeden záběr, proč to vždycky rozpižlaj na cca 4 úhly. Co je na tom tak skvělýho?
PS: Drony jsou fajn. Ale ať už je to Red Notice, Ambulance nebo tohle, proč jsou ty záběry tak usekaný? V tomhle případě, když už nejsou useklý a o něco se tam pokouší, tak to na konci prudce zahne do strany (něco jako puk a říznutí brusle v „Poslední sezóně“ *:D*)
Gray Man
reagovat
|