V čem je prosimtě přizpůsobení se publiku zpátečnícký přístup? Vždyť je přeci práce s cílovkami alfou a omegou propagace. Popravdě nevím jak a na jaké úrovni děláš marketing, ale vinit zákazníky z neúspěchu kampaně, ehm..... :)))
Netuším, proč utíkáš k Top Gunu a Wonder Woman, my už neřešíme Piráty a Star Trek? Protože tam jsi napsal nesmysl, že to pohřbili diváci. Uměl bys to tvrzení nějak dokázat? Hádám že ne, protože to pohřbili producenti, kteří nedokázali pracovat s cílovkami. A btw nebavím se jenom o kvalitě, Piráti nebyli horší než minimálně 2 předchozí filmy, jen nikoho nezajímali.
Podívej, tyhle v korunách miliardové produkce prochází od začátku do konce nějaký divácký průzkum v různé formě pracující s cílovkami a končí např. testovacími projekcemi. Nedokážu si představit, co by se muselo stát, aby to u Star Treku nebo Pirátů neproběhlo, proto je prostě nonsense tvrdit u AAA produkcí, že je pohřbí diváci.
reaguje na:
Chermy
reagovat
|