zaprvý se mi fakt nelíbí označení 3D... což do toho vnáší strašnej guláš když se dnešním 3Dčkovejm animákům řiká 3D :D správně je to STEREOSKOPICKÝ, i když pravda takhle o tom nikdo mluvit nebude zní to moc sci-fi ten název :D
zadruhý výroba stereoskopickýho filmu ve spustě případů obrovsky zvětšuje množství práce :( jasný, u animáků a se modeluje a animuje jen jednou a renderovat ze dvou kamer skousne "jen" téměř 2x víc výkonu.... a je jasný že střih a zvučení a všecko se dělá jako kdyby to byl film normální..........
ale u hranejch filmů.... fajn točíme dvouma kamerama a né jednou.... ale pro trikaře to bude hukot.... představa že budem všecko renderovat dvakrát áááá :( jasný na modely a animace to nemá vliv, barvy a sladění a další 2Dčkový kompoziční věci se udělaj pro obě stejný.... ale ten rendering 2x a třeba roto 2x a retuše fuuuj
samozřejmě u vzdálenějších věcí je vzdálenost těch dvou kamer zanedbatelná a dá se to vofejkovat stejně pro obě... ale je to prostě zvláštní pomyšlení no mít od každýho záběru Lko a Rko
pro matchmoving to zase může bejt zajáímavý, dvě kamery vedle sebe můžou dodat trochu víc (často chybějící!) perspektivy... :)
reagovat
|