Magnuskovi se za poslední půlrok podařilo díky geniální kreaci v Shokym & Morthym získat nějaký umělecký kredit, hodně zhubl, v rozhovorech pobaveně vzpomíná na své naivní filmařské začátky, kdy nevěděl ani kam postavit kameru, až jsem v krátkodobém pomatení smyslů čekal, že se fakt trochu vzpamatoval a jeho nový film nebude úplná sračka.
LOL.
Kameru už sice postavit na místo umí (dokonce se naučil přeostřovat mezi lidmi v popředí a pozadí), takže ten film už nevypadá jako úplné bláto, jen jako podprůměrný seriál na Barrandově, scénář je ale zase z úplně jiného vesmíru. Očividně ho napsal člověk, který viděl pár filmů a zná modelové situace, ale jakmile je má vyplnit nějakými lidskými interakcemi, tak je to jakoby právě poprvé v životě vylezl z atomové krytu. Což je největší plus tohohle veledíla a zařazuje se tím mezi ty dobře špatné filmy, kde jsou filmaři prostě úplně mimo a naivní, než že by jim to bylo jedno - takže do kolonky s The Room, hned vedle podobně mimózních českých majstrštyků jako Muzzikanti a Miluji tě modře. Toto je svět, kde se dvacet minut dělá nábor gerontů jako v Armageddonu na výlet v okruhu asi 40 km, jehož vrcholy jsou 1x vyhlídkový let vrtulníkem nad polem, 1x projížďka tankem, 1x projížďka formulí, návštěva ZOO a noc na zámku. Mají na to ale ještě dost sil? A kdo tohle safraporte všechno zaplatí????
Bohužel je to přes všechny bizarní výjevy celé takové low energy, zdechlé, Magnusek má ty staré herce tak strašně v úctě, že je v podstatě vůbec nerežíruje, jen je nechá repliky odříkat na první jetí bez sebemenší energie - částečně aby je neurazil, částečně aby mu na place neumřeli.
Nakonec je tak na SNPS nejzajímavější Magnuskův pokus o očištění svého jména. Po Bastardech byl za nácka, v roce 2022 se přidává k progresivistům. Ano, je to tak: Magnusek has gone woke a Přeučilova postava je gay žijící v láskyplném vztahu s Ivanem Vyskočilem. Přeju jim to.
2/10
Stáří není pro sraby
reagovat
|