JB je značka právě proto, že vydělává neskutečné prachy všem zainteresovaným stranám a všichni od Broccoli s Wilsonem, přes studio až po PP companies do toho jdou proto, aby ty prachy vydělali, ať už přímo nebo nepřímo prostřednictvím ads.
Kdyby další Bond čistě hypoteticky skončil fakt extrémně v mínusu (aniž by k tomu byly nějaké "objektivní" a omluvitelné důvody), což optikou kravaťáků a účetních znamená, že o film (potažmo značku) tady a teď není patřičný zájem a tudíž nemá takový zásah na cílové publikum, ochota všech zúčastněných pumpovat prachy do dalšího filmu by byla pochopitelně výrazně nižší se všemi souvisejícími důsledky (omezenější rozpočet a tím pádem i měřítko a produkční kvality (casting, crew, stunt team, fx, atd.), větší prodleva mezi filmy, způsobena problémy se sháněním peněz, změna konceptu, která by jinak nebyla potřeba, nižší rating, atd.). A samozřejmě by se to následně - negativně - odrazilo i na zmíněné "síle značky" (aneb není možné produkovat jeden propadák za druhým a myslet si, že síla mé značky je stále stejná, takže se nic neděje).
Tudíž imho opravdu není jedno, kolik ten který film ne/vydělá, protože to frančíza "přežije" a zejména to platí u bondovek, u kterých ty investice od PP companies tvoří dost podstatnou část nákladů. Protože tak nebo tak, nakonec ten neúspěch někdo/něco odnese a dost často je to v těchto případech publikum.
reaguje na:
ProcNe
reagovat
|