Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 1981 - 2000 Napsat příspěvek
Ke Gonzimu PS: Ale jasně, že je to přesně a jen problém dynamiky zvuku, ničeho jiného ;). Dělají to 5.1 prostě a jednoduše proto, že jsou takhle masterovány – využívají mnohem, mnohem širšího dynamického rozsahu, jak ty (nativní) stereomixy. Dokonce některé formáty (DTS) stavěly svou kvalitativní existenci na skutečnosti, že dokážou větší dynamické rozdíly, jak konkurence a tím to ve výsledku bude znít lépe.

TV to dělají jednoduše proto, že jejich zvukový projev bych označil někde mezi zánětem zubů a akutního zadržování stolice – obojí se dá přežít, když na to přijde (ty zuby) a téměř každý se s tím musí čas od času poprat (ano, to druhé). Rozhodně to má ale hoodně daleko do ideálního stavu.
TV má většinou repro nejen nevýkonné, ale zároveň dynamicky velmi ploché. A protože si toho výrobci jsou moc dobře vědomi, elektronikou ty špičky žehlí. Což je problém třeba i rádií. Navíc věžný posluchač to preferuje, protože to zní „hlasitěji“, což se „hodí za každé okolnosti, ne“?

To, co píše Tony s tím známým – to není chyba, to je přednost (:D) a přesně ukazatel, že takhle by to mělo hrát. Jen s tím rozdílem, že by se po dálce sahat nemělo.
Ty blockbusterové mixy opravdu takto znít mají. Když něco bouchne, má to otřást barákem, takže nastavení na normální dialogovou hlasitost je v pořádku a při akci to má být opravdu, ale opravdu hlasité. Jistě, v paneláku je to jaksi problém, jenže tyhle systému opravdu, ale opravdu nejsou určené do panelákových setupů…
btw i ta „rada“ se zesilováním centrů rozhodně není správná a „ničí“ to originální mix. Ale pořád lepší tohle, jak si nechat bastlit downmix telkou ;).

tl;dr: To, co chcete a děláte, z toho krvácí srdéčko audiofilovo :D ...
791311
Ke Gonzimu PS: Ale jasně, že je to přesně a jen problém dynamiky zvuku, ničeho jiného ;). Dělají to 5.1 prostě a jednoduše proto, že jsou takhle masterovány – využívají mnohem, mnohem širšího dynamického rozsahu, jak ty (nativní) stereomixy. Dokonce některé formáty (DTS) stavěly svou kvalitativní existenci na skutečnosti, že dokážou větší dynamické rozdíly, jak konkurence a tím to ve výsledku bude znít lépe. TV to dělají jednoduše proto, že jejich zvukový projev bych označil někde mezi zánětem zubů a akutního zadržování stolice – obojí se dá přežít, když na to přijde (ty zuby) a téměř každý se s tím musí čas od času poprat (ano, to druhé). Rozhodně to má ale hoodně daleko do ideálního stavu. TV má většinou repro nejen nevýkonné, ale zároveň dynamicky velmi ploché. A protože si toho výrobci jsou moc dobře vědomi, elektronikou ty špičky žehlí. Což je problém třeba i rádií. Navíc věžný posluchač to preferuje, protože to zní „hlasitěji“, což se „hodí za každé okolnosti, ne“? To, co píše Tony s tím známým – to není chyba, to je přednost (:D) a přesně ukazatel, že takhle by to mělo hrát. Jen s tím rozdílem, že by se po dálce sahat nemělo. Ty blockbusterové mixy opravdu takto znít mají. Když něco bouchne, má to otřást barákem, takže nastavení na normální dialogovou hlasitost je v pořádku a při akci to má být opravdu, ale opravdu hlasité. Jistě, v paneláku je to jaksi problém, jenže tyhle systému opravdu, ale opravdu nejsou určené do panelákových setupů… btw i ta „rada“ se zesilováním centrů rozhodně není správná a „ničí“ to originální mix. Ale pořád lepší tohle, jak si nechat bastlit downmix telkou ;). tl;dr: To, co chcete a děláte, z toho krvácí srdéčko audiofilovo :D ...
4 0
reagují: Gonzi
reagovat
To je super diskuze. :+ Já žil dlouhou dobu, že je to problém neexistující nebo levné audiosoustavy, ale u kamaráda, který má reprosoustavu ceny kterou bych nedal ani za auto jsem zaznamenal stejný problém a sahal při filmu na ovladač ještě častěji než já IMHO. A TBH nevím jestli jsou na vině VOD nebo ripy, mám pocit, že jsme se dívali na blúčka. 

Nechápu, že v době kdy ANC sluchátka stojí pár stovek a umí odfiltrovat okolní hluk tak, že člověk na druhé strany hovoru nepozná že jedu na kole. Neexistuje systém nebo možnost, jak u soustav za desítky tisíc přijít s řešením, které vše přizpůsobí hlukové hladině, která je mi příjemná. 
791308
To je super diskuze. *:+* Já žil dlouhou dobu, že je to problém neexistující nebo levné audiosoustavy, ale u kamaráda, který má reprosoustavu ceny kterou bych nedal ani za auto jsem zaznamenal stejný problém a sahal při filmu na ovladač ještě častěji než já IMHO. A TBH nevím jestli jsou na vině VOD nebo ripy, mám pocit, že jsme se dívali na blúčka.  Nechápu, že v době kdy ANC sluchátka stojí pár stovek a umí odfiltrovat okolní hluk tak, že člověk na druhé strany hovoru nepozná že jedu na kole. Neexistuje systém nebo možnost, jak u soustav za desítky tisíc přijít s řešením, které vše přizpůsobí hlukové hladině, která je mi příjemná. 
1 0
reagují: TrDLo
reagovat
reaguje na: KARLOS
Díky za upřesnění.
Jinak poslední věta - na sluchátcích s tím problém nemám, jen v TV. Na sluchátcích mi totiž ta výsledná dynamičnost nevadí, takže můžu mít "burácející motory" a do toho normální dialog. Na TV si to ale nemůžu dovolit a tak musím často zesilovat/zeslabovat.
PS: člověk by řekl, že je problém v dynamičnosti zvuku u filmu, ale tím to fakt není, to jen pro jistotu. 2.0 mixy to nedělají, zatímco 5.1 mixy ano a IMO je to jen protože 5.1 prostě čekají adekvátní aparaturu a jak píšeš, zesílení zeslabení jednotlivých kanálů na straně posluchače.
791307
Díky za upřesnění. Jinak poslední věta - na sluchátcích s tím problém nemám, jen v TV. Na sluchátcích mi totiž ta výsledná dynamičnost nevadí, takže můžu mít "burácející motory" a do toho normální dialog. Na TV si to ale nemůžu dovolit a tak musím často zesilovat/zeslabovat. PS: člověk by řekl, že je problém v dynamičnosti zvuku u filmu, ale tím to fakt není, to jen pro jistotu. 2.0 mixy to nedělají, zatímco 5.1 mixy ano a IMO je to jen protože 5.1 prostě čekají adekvátní aparaturu a jak píšeš, zesílení zeslabení jednotlivých kanálů na straně posluchače.
791300
3 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Nenenenenenene.
Amplitudy se určitě nesčítají, ale překrývají. Tzn 1.0 centr je výš, jak oba levé kanály s hodnotou 0.7. Protože ten výsledný levý kanál má pořád úroveň amplitudy 1.0.
Problém je samozřejmě v dynamickém rozsahu. Centr prakticky výhradně pokrývá dialogy a ty mají zpravidla vždy nižší „sílu“ (čti maximální hodnota amplitudy je sice 1.0, ale reálně se pohybuje dejme tomu někde kolem 0.3-0.4), jak orchestr a efekty (u hudby, zvlášť orchestrálky, je dobrým vychováním velmi široký rozsah, prakticky od 0.2 až po 0.8, no a efekty, zvlášť u akčňáků, lízají často možnosti špiček, takže třeba 0.95). V multichannel setupu je „korekce“ easy like hell, neb si jednoduše opravdu natvrdo zesílíš centr. U downmixu opravdu bohužel a vždy je lepší sáhnout po originálně mixované 2.0 stopě. Což není problém u BD a Netfixu, u vyvítečeho ale ano :D (protože ripeři na stereo zásadně s*rou, žejo).
Tak jako tak, downsampling z multikanálu by mělo být vždy jaksi nouzové řešení. Multikanál je jednoduše multikanál a to, jak je mixovaný a vytvořený, rozhodně není chyba systému. Na druhou stranu já třeba u BD nikdy s tímhle problém neměl, možná ale mám jen správný SW (PowerDVD), nebo playery (držím tradici se Sony)… A ripy víceméně jedu výhradně přes PC a sluchátka, kde i hloupé VLC nikdy nemělo problém.
791300
Nenenenenenene. Amplitudy se určitě nesčítají, ale překrývají. Tzn 1.0 centr je výš, jak oba levé kanály s hodnotou 0.7. Protože ten výsledný levý kanál má pořád úroveň amplitudy 1.0. Problém je samozřejmě v dynamickém rozsahu. Centr prakticky výhradně pokrývá dialogy a ty mají zpravidla vždy nižší „sílu“ (čti maximální hodnota amplitudy je sice 1.0, ale reálně se pohybuje dejme tomu někde kolem 0.3-0.4), jak orchestr a efekty (u hudby, zvlášť orchestrálky, je dobrým vychováním velmi široký rozsah, prakticky od 0.2 až po 0.8, no a efekty, zvlášť u akčňáků, lízají často možnosti špiček, takže třeba 0.95). V multichannel setupu je „korekce“ easy like hell, neb si jednoduše opravdu natvrdo zesílíš centr. U downmixu opravdu bohužel a vždy je lepší sáhnout po originálně mixované 2.0 stopě. Což není problém u BD a Netfixu, u vyvítečeho ale ano :D (protože ripeři na stereo zásadně s*rou, žejo). Tak jako tak, downsampling z multikanálu by mělo být vždy jaksi nouzové řešení. Multikanál je jednoduše multikanál a to, jak je mixovaný a vytvořený, rozhodně není chyba systému. Na druhou stranu já třeba u BD nikdy s tímhle problém neměl, možná ale mám jen správný SW (PowerDVD), nebo playery (držím tradici se Sony)… A ripy víceméně jedu výhradně přes PC a sluchátka, kde i hloupé VLC nikdy nemělo problém.
791209
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
mně přijde, že zrovna netflix e jejich 5.1 VS 2.0 stopa nema skoro zadnej rozdil a vsechno to zni stejne 
791224
mně přijde, že zrovna netflix e jejich 5.1 VS 2.0 stopa nema skoro zadnej rozdil a vsechno to zni stejne 
791209
1 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Ono to je pořešeno, ale standardní downmix je 1x center a 0.7x ostatní kanály a nějak to nestačí. To je režim, co dělá ffmpeg jedním parametrem (-ac2) dle nějaké specifikace, takže hádám že TV (apod) dělá totéž.
Moc tomu nerozumím, ale matematicky mi to smysl nedává - když vezmu 1x center a k tomu .7x přední a .7x zadní efekty, tak dostanu 2.4x výstup, z čehož 1x je center a 1.4x surround... tzn center (dialogy) dělají jen asi 40% výsledné hlasitosti, kdežto efekty 60%... Když si k tomu přidám, že lidi typicky nemluví "maximální hlasitostí", narozdíl od výbuchů, tak se to snadno dostává na masivní nepoměr...
Ty Rivaly jsem včera viděl celé a hlasitost mi celou dobu přišla optimální... Jinak ten problém je dobře vidět třeba u Netflixu, kde když se ti vybere 5.1 (a doteče do 2.0) repráků, tak je zvuk silně upozaděný, ale když to přepneš na 2.0, tak je to najednou ok - a zvláštní je, že ta 2.0 ve zdroji zní mnohem více jako custom mix, než jako ten standardizovaný způsob.

PS: Můj setup je trochu specifický, protože zesák se tváří jako 5.1, ale má jen 2 repráky. Zkoušel jsem ale tisíc a jedna nastavení a 5.1 signál vždy zní blbě, bez ohledu na další nastavení zesáku.
Každopádně divně zní i random soundbar pod monitorem i sluchátka, obojí jako stereo i oficiálně :D
791209
Ono to je pořešeno, ale standardní downmix je 1x center a 0.7x ostatní kanály a nějak to nestačí. To je režim, co dělá ffmpeg jedním parametrem (-ac2) dle nějaké specifikace, takže hádám že TV (apod) dělá totéž. Moc tomu nerozumím, ale matematicky mi to smysl nedává - když vezmu 1x center a k tomu .7x přední a .7x zadní efekty, tak dostanu 2.4x výstup, z čehož 1x je center a 1.4x surround... tzn center (dialogy) dělají jen asi 40% výsledné hlasitosti, kdežto efekty 60%... Když si k tomu přidám, že lidi typicky nemluví "maximální hlasitostí", narozdíl od výbuchů, tak se to snadno dostává na masivní nepoměr... Ty Rivaly jsem včera viděl celé a hlasitost mi celou dobu přišla optimální... Jinak ten problém je dobře vidět třeba u Netflixu, kde když se ti vybere 5.1 (a doteče do 2.0) repráků, tak je zvuk silně upozaděný, ale když to přepneš na 2.0, tak je to najednou ok - a zvláštní je, že ta 2.0 ve zdroji zní mnohem více jako custom mix, než jako ten standardizovaný způsob. PS: Můj setup je trochu specifický, protože zesák se tváří jako 5.1, ale má jen 2 repráky. Zkoušel jsem ale tisíc a jedna nastavení a 5.1 signál vždy zní blbě, bez ohledu na další nastavení zesáku. Každopádně divně zní i random soundbar pod monitorem i sluchátka, obojí jako stereo i oficiálně *:D*
791199
1 0
reagují: KARLOS, xxendxx
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
*pořešeno. Shit :)
791207
*pořešeno. Shit :)
791199
1 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
Já jsem docela v šoku, že toto není v dnešní době nějak lépe technicky potěšeno. Při těch možnostech co jsou s ANC apod. 
791199
Já jsem docela v šoku, že toto není v dnešní době nějak lépe technicky potěšeno. Při těch možnostech co jsou s ANC apod. 
791177
2 0
reagují: Gonzi, AndyKaufman
reagovat
reaguje na: xxendxx
No, to je to, proč to dělám :D ten standardní automatický downsampling je na pytel, protože buď neslyším dialogy, nebo sousedi slyší výbuchy :D.
Vycházel jsem z tohodle vlákna (a pak už googlil) link
a v mé verzi mám toto:

ffmpeg -i "RushOrig.mkv" -af "pan=stereo|FL=0.5*FC+0.25*FL+0.25*SL|FR=0.5*FC+0.25*FR+0.25*SR" "gonmode.ac3"

ffmpeg -i "RushOrig.mkv" -i "gonmode.ac3" -c copy -map 0 -map 1:a:0 "RushGonzi.mkv"

první řádek vezme input file, vezme si (první a jedinou) audio stopu a dělá výpočet, který vypadá složitě, ale myšlenka je, že FrontCenter je na plno, FrontLeft jen třetina, BlackLeft taky jen třetina a výsledek je FrontLeft stereo kanálu (druhá pipe je totéž, pro pravou stranu). To se mi vyblije do gonmode.ac3 souboru.

Druhý řádek to přidá jako stopu do nového .mkv souboru.

Mělo by to jít líp a efektivněji (jakože přímo přidáš výsledek do containeru) ale zatím jsem to nezkoumal (u 3GB file to trvá pár okamžiků, ale u 15+ to řešit budu).

Tady je kdyžtak moje testfile, kde jsem zkoušel různá nastavení (viz ten link výš) a pak si zkusil vyrobit vlastní variaci. link vyrobí to 4 tracky (bacha, je tam 2x gonmode, jeden dej pryč) a pak to naskládá na testování do výsledného MKV které jsem si přepínal právě na TV (select audio). Byl to teda rozdíl jako kráva.
Konkrétně v rivalech, v prvních pár minutách, v tom závodě na začátku oni fandí těm jezdcům a v jedné chvíli je vyloženě neslyšitelný dialog, který tady byl slyšet normálně.
791183
No, to je to, proč to dělám *:D* ten standardní automatický downsampling je na pytel, protože buď neslyším dialogy, nebo sousedi slyší výbuchy *:D*. Vycházel jsem z tohodle vlákna (a pak už googlil) https://superuser.com/questions/852400/properly-downmix-5-1-to-stereo-using-ffmpeg a v mé verzi mám toto: ffmpeg -i "RushOrig.mkv" -af "pan=stereo|FL=0.5*FC+0.25*FL+0.25*SL|FR=0.5*FC+0.25*FR+0.25*SR" "gonmode.ac3" ffmpeg -i "RushOrig.mkv" -i "gonmode.ac3" -c copy -map 0 -map 1:a:0 "RushGonzi.mkv" první řádek vezme input file, vezme si (první a jedinou) audio stopu a dělá výpočet, který vypadá složitě, ale myšlenka je, že FrontCenter je na plno, FrontLeft jen třetina, BlackLeft taky jen třetina a výsledek je FrontLeft stereo kanálu (druhá pipe je totéž, pro pravou stranu). To se mi vyblije do gonmode.ac3 souboru. Druhý řádek to přidá jako stopu do nového .mkv souboru. Mělo by to jít líp a efektivněji (jakože přímo přidáš výsledek do containeru) ale zatím jsem to nezkoumal (u 3GB file to trvá pár okamžiků, ale u 15+ to řešit budu). Tady je kdyžtak moje testfile, kde jsem zkoušel různá nastavení (viz ten link výš) a pak si zkusil vyrobit vlastní variaci. https://paste.ofcode.org/gFmPkSVXc4Csj7aZxPuEXR vyrobí to 4 tracky (bacha, je tam 2x gonmode, jeden dej pryč) a pak to naskládá na testování do výsledného MKV které jsem si přepínal právě na TV (select audio). Byl to teda rozdíl jako kráva. Konkrétně v rivalech, v prvních pár minutách, v tom závodě na začátku oni fandí těm jezdcům a v jedné chvíli je vyloženě neslyšitelný dialog, který tady byl slyšet normálně.
791177
3 0
reagovat
Rozbaluju a instaluju v novém bytě ako zběsilej těch x krabic z minulejch tejdnů
Přišla řada na monitor a tenhle je teda velká paráda link

Velké díky Karlosovi, že mě "portově" a trochu oklikou navedl k thuderbolt 3 monitoru, protože tím jedním kablíkem nabíjejícím i noťas je to prostě nádhera. To teď bude pracovní produktivita... link
791182
Rozbaluju a instaluju v novém bytě ako zběsilej těch x krabic z minulejch tejdnů Přišla řada na monitor a tenhle je teda velká paráda https://www.samsung.com/cz/monitors/ultra-wide/cj79-34-inch-ultra-wqhd-curved-thunderbolt-lc34j791wtrxen/?cid=cz_paid_ppc_google_it_hot_lt-ecommerce_pla_pla_none_1SAM0008I|01|pla|src|&utm_campaign=1SAM0008I|01|pla|src|&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_content=pla&gclid=Cj0KCQjw4v2EBhCtARIsACan3nzZg-Q_EujAFinvIiNFlrAvA7d6aE-YTqzFRzbtzaW_esZipseO7q8aAjKEEALw_wcB Velké díky Karlosovi, že mě "portově" a trochu oklikou navedl k thuderbolt 3 monitoru, protože tím jedním kablíkem nabíjejícím i noťas je to prostě nádhera. To teď bude pracovní produktivita... https://imgur.com/kLp0RHX
7 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Posteluje to i hlasitost? Protože mě neskutečně sere, když na soundbaru pouštím něco v 5.1 a krvácejí mi uši při akci, ale když mluví v klidu, neslyším ani slovo...
791177
Posteluje to i hlasitost? Protože mě neskutečně sere, když na soundbaru pouštím něco v 5.1 a krvácejí mi uši při akci, ale když mluví v klidu, neslyším ani slovo...
791175
4 0
reagují: AndyKaufman, Gonzi
reagovat

ffmpeg

Jsem to zkoušel a vyrobení 2.0 stopy trvalo necelých 30s.
Stejný soubor, převod 5.1 DTS na 5.1 AC3 1 minuta 54 sekund (převod na 2.0 obdobně).
A ty příkazy na to jsou vyloženě komorní (viz libovolný tutorial). Nebudu to sem postovat přímo (jen jsem si hrál) ale zápis typu
"ffmpeg vstup.mkv utehlestopyzmenformatnatento vystup.mkv"
snad ani nemůže být jednodušší.
791175
Jsem to zkoušel a vyrobení 2.0 stopy trvalo necelých 30s. Stejný soubor, převod 5.1 DTS na 5.1 AC3 1 minuta 54 sekund (převod na 2.0 obdobně). A ty příkazy na to jsou vyloženě komorní (viz libovolný tutorial). Nebudu to sem postovat přímo (jen jsem si hrál) ale zápis typu [i]"ffmpeg vstup.mkv utehlestopyzmenformatnatento vystup.mkv"[/i] snad ani nemůže být jednodušší.
ffmpeg
2 0
reagují: xxendxx
reagovat
reaguje na: TedGeorge
JJ.
Já tam přes USB dávám jenom ext HDD a problém jsem nezaznamenal. Ještě jsem si k tomu koupil adaptér, protože to nemá LAN port, ale o na 100+ GB filmy stačí WiFi. 
Jo, SHIELD je určitě lepší, ale je lepší 3x? Protože tolikrát je dražší.
791168
JJ. Já tam přes USB dávám jenom ext HDD a problém jsem nezaznamenal. Ještě jsem si k tomu koupil adaptér, protože to nemá LAN port, ale o na 100+ GB filmy stačí WiFi.  Jo, SHIELD je určitě lepší, ale je lepší 3x? Protože tolikrát je dražší.
791166
2 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
myslis tenhle? link
Nebude tam problem, ze ma jenom USB2?
791166
myslis tenhle? https://www.alza.cz/xiaomi-mi-tv-box-s-eu-d5508218.htm Nebude tam problem, ze ma jenom USB2?
791164
2 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
Dává to i Xiaomi box
791164
Dává to i Xiaomi box
1 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Já si myslím že shield pro to dávat bude a je to taková goto krabička na tyhle věci. Nemám s tím ale absolutně žádné zkušenosti. Začal bych u ní a googlil jestli (a jak) umí to co já potřebuju, než bych to koupil.
Nebál bych se ale té ffmpeg cesty (teď si o tom čtu, protože mám pro změnu 2.0 setup a 5.1 audio zní debilně :-D ) Pak sem snad něco pošlu.
791161
Já si myslím že shield pro to dávat bude a je to taková goto krabička na tyhle věci. Nemám s tím ale absolutně žádné zkušenosti. Začal bych u ní a googlil jestli (a jak) umí to co já potřebuju, než bych to koupil. Nebál bych se ale té ffmpeg cesty (teď si o tom čtu, protože mám pro změnu 2.0 setup a 5.1 audio zní debilně :-D ) Pak sem snad něco pošlu.
791156
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Takze tomu rozumim spravne, ze problem spravi jedna krabicka navic?
Koupim tohle, dam to pod telku, do toho budu cpat ty USB? link
791156
Takze tomu rozumim spravne, ze problem spravi jedna krabicka navic? Koupim tohle, dam to pod telku, do toho budu cpat ty USB? https://www.alza.cz/nvidia-shield-tv-pro-2019-d5695818.htm
791155
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Yep, musíš si to změnit audio nebo používat externí přehrávač (pc, nvidia shield apod). Stačí ti změnit jen audio, takže by to mělo být rychlé (řekněme film za 10 minut, ale tahám z paty).
tzn: najdeš návod, stáhneš software či command line utilitku, otevřeš kontejner s filmem (třeba mkv) a u audio stopy změníš formát z mkv na např. ac3, počkáš a hotovo.
Ten problém mají všichni co mají cx sérii, takže věřím že po nějakém hledání najdeš vyloženě elegantní řešení, třeba skript, který ti automaticky projde celou složku a postupně vše co je dts změní.
791155
Yep, musíš si to změnit audio nebo používat externí přehrávač (pc, nvidia shield apod). Stačí ti změnit jen audio, takže by to mělo být rychlé (řekněme film za 10 minut, ale tahám z paty). tzn: najdeš návod, stáhneš software či command line utilitku, otevřeš kontejner s filmem (třeba mkv) a u audio stopy změníš formát z mkv na např. ac3, počkáš a hotovo. Ten problém mají všichni co mají cx sérii, takže věřím že po nějakém hledání najdeš vyloženě elegantní řešení, třeba skript, který ti automaticky projde celou složku a postupně vše co je dts změní.
791153
1 0
reagují: TedGeorge
reagovat
" confirm that CX models no longer support DTS decoding at all.

all 2020 models don't have DTS license (BX, CX, WX etc..), only DOLBY.
if you want DTS sounds you need to use external sound system that
support it"


No, Stara Trek sem si vcera sice z USBcka normalne pustil, ale tim to haslo. Vsechny ostatni filmy si pres USB s tim zvukem nepustim. Respektive jeden z 20.  Pres USB to nejde....

Jinak tady o tom vic - ach jo :( link
791153
" confirm that CX models no longer support DTS decoding at all. all 2020 models don't have DTS license (BX, CX, WX etc..), only DOLBY. if you want DTS sounds you need to use external sound system that support it" No, Stara Trek sem si vcera sice z USBcka normalne pustil, ale tim to haslo. Vsechny ostatni filmy si pres USB s tim zvukem nepustim. Respektive jeden z 20.  Pres USB to nejde.... Jinak tady o tom vic - ach jo :( https://emby.media/community/index.php?/topic/87802-no-audio-on-lg-oled-cx-for-dts/
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Vincent
CX 65
791149
CX 65
791140
3 0
reagují: Vincent
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se