Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Kdy se vrátí kina v plné síle?

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Tony?
787494
Tony?
2 0
reagovat
reaguje na: LV426
Hawk?! 
787484
Hawk?! 
787483
4 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
To jsi toho moc nezaznamenal. Jj nebaví tě číst to, na čem by mohla být něco pravda, chápu. Hawk.

Barv666 - myslel jsem obecně, nemám rád, když tu kdokoli kohokoli někam arogantně posílá jen proto, že napíše svůj jakýkoli názor. A že tu je takových chudáků víc, než dost.

A dík - jestli tě to potěší, všiml jsem si, že tvé příspěvky mívají smysl a nejsi takový ten typický MZ frajírek.
787483
To jsi toho moc nezaznamenal. Jj nebaví tě číst to, na čem by mohla být něco pravda, chápu. Hawk. Barv666 - myslel jsem obecně, nemám rád, když tu kdokoli kohokoli někam arogantně posílá jen proto, že napíše svůj jakýkoli názor. A že tu je takových chudáků víc, než dost. A dík - jestli tě to potěší, všiml jsem si, že tvé příspěvky mívají smysl a nejsi takový ten typický MZ frajírek.
787481
0 -9
reagují: Muf
reagovat
reaguje na: LV426
Slováka Snysdersfana IMO vůbec nikdo neposílal do prdele za jeho názor na cut. Do prdele jsem ho třeba já poslal za to, že neskutečným způsobem spamoval každou diskusi stále tím samým.


BTW, tebe za tak otravného, jak píše Hlad, nepovažuju - už potřebuješ sehnat jen dva ;)
787482
Slováka Snysdersfana IMO vůbec nikdo neposílal do prdele za jeho názor na cut. Do prdele jsem ho třeba já poslal za to, že neskutečným způsobem spamoval každou diskusi stále tím samým. BTW, tebe za tak otravného, jak píše Hlad, nepovažuju - už potřebuješ sehnat jen dva *;)*
787474
1 0
reagovat
reaguje na: LV426
Hele všechny tvoje příspěvky, co jsem za poslední měsíc zaznamenal, jsou dvojího druhu

1) komiksy blbost, CGi blbos
2) svaly a osmdesátky dobrý, chci víc svalů a osmdesátek. 

Jsi otravnej a očividně si to nemyslím jenom já. Vlastně by mě docela překvapilo, kdyby se našli tři lidi, co by si mysleli, že otravnej nejseš. 

Dál už reagovat nebudu. Nebavíš mě. 
787481
Hele všechny tvoje příspěvky, co jsem za poslední měsíc zaznamenal, jsou dvojího druhu 1) komiksy blbost, CGi blbos 2) svaly a osmdesátky dobrý, chci víc svalů a osmdesátek.  Jsi otravnej a očividně si to nemyslím jenom já. Vlastně by mě docela překvapilo, kdyby se našli tři lidi, co by si mysleli, že otravnej nejseš.  Dál už reagovat nebudu. Nebavíš mě. 
787477
5 0
reagují: LV426
reagovat
reaguje na: LV426
Slyším pláč?
787479
Slyším pláč?
787477
4 0
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Co konkrétně, že z poslední doby mi většina filmů naprosto vyšumí a z těch dřívějších si pamatuju celé scény? To není kravina, to je holt realita. A jak pokud s ní nesouhlasíš, tak to je tvůj problém, ne můj. Já to tak prostě mám (a nejen já).

Taky tu nesouhlasím se spoustou názorů jiných lidí, jsou tu jedinci, kteří co napíší tak je kktina a navážím se do nich? Ne, proč bych to dělal. Spíš si tu srovnej ty paka, co mají neustále potřebu se nesmyslně a zbytečně do někoho srát ;)
787477
Co konkrétně, že z poslední doby mi většina filmů naprosto vyšumí a z těch dřívějších si pamatuju celé scény? To není kravina, to je holt realita. A jak pokud s ní nesouhlasíš, tak to je tvůj problém, ne můj. Já to tak prostě mám (a nejen já). Taky tu nesouhlasím se spoustou názorů jiných lidí, jsou tu jedinci, kteří co napíší tak je kktina a navážím se do nich? Ne, proč bych to dělal. Spíš si tu srovnej ty paka, co mají neustále potřebu se nesmyslně a zbytečně do někoho srát *;)*
787476
0 -7
reagují: Mr. Hlad, Douglas
reagovat
reaguje na: LV426
Ne. Jen prostě proto, že cokoliv napíšeš, je kravina. 
787476
Ne. Jen prostě proto, že cokoliv napíšeš, je kravina. 
787474
6 0
reagují: LV426
reagovat
reaguje na: Mr. Hlad
Protože má někdo jiný názor a pohled na dnešní filmy je šašek, je normální tu nadávat do čuráků apod.? No, upřímně nevím, kdo je pak větší šašek :) Ale jak jsem psal, za ty roky pročítání všemožných sraček co tu kdo vyplodil, MZ prostě berou takovou jaká je. Jen ta jednostrannost a nadřazenost některých místních frajírků, zase nepřestává udivovat mě. Což je svým způsobem úžasné :)

Holt dle mě dnešní kinematografie není zrovna v nejlepší kondici - ať už jsou to různí herci, různé problémy nynějšího světa, které se do toho promítají nebo styl točení filmů dnes (CGI všude a jde hodně poznat) a kdo s tím názorem má problém, je čistě jeho problém. Názor je názor a pokud daný názor osobně neuráží/neútočí na druhého člověka, tak se má respektovat ať je jakýkoliv. A ne urážet, furt se tu jen bavíme defakto o blbých filmech a ne smyslu života, ne? :)

Jeden příklad za všechny, ten slovák co tu furt honí nad Snyderem, taky s ním nesouhlasím, ale nebudu ho tu sprostě posílat doprdele jen za to, že se mu to líbí a mně ne, kapišto? Pointa je doufám jasná. Fakt tímhle arogantním stylem některých jedinců tady ztrácí hlavně MZ jako taková, ale jak jsem psal dřív, to už je váš boj a hlavně ty jako moderátor Hlade by jsi měl být férový ke všem stejným metrem. Protože někteří tu jsou schopni psát naprosté arogantní sračky a nic neřekneš, pak tu někdo jiný napíše jen trošku sprosté slovo a už ho řešíš. A víc k tomu už psát nebudu, protože to je stejně zbytečné.
787474
Protože má někdo jiný názor a pohled na dnešní filmy je šašek, je normální tu nadávat do čuráků apod.? No, upřímně nevím, kdo je pak větší šašek :) Ale jak jsem psal, za ty roky pročítání všemožných sraček co tu kdo vyplodil, MZ prostě berou takovou jaká je. Jen ta jednostrannost a nadřazenost některých místních frajírků, zase nepřestává udivovat mě. Což je svým způsobem úžasné :) Holt dle mě dnešní kinematografie není zrovna v nejlepší kondici - ať už jsou to různí herci, různé problémy nynějšího světa, které se do toho promítají nebo styl točení filmů dnes (CGI všude a jde hodně poznat) a kdo s tím názorem má problém, je čistě jeho problém. Názor je názor a pokud daný názor osobně neuráží/neútočí na druhého člověka, tak se má respektovat ať je jakýkoliv. A ne urážet, furt se tu jen bavíme defakto o blbých filmech a ne smyslu života, ne? :) Jeden příklad za všechny, ten slovák co tu furt honí nad Snyderem, taky s ním nesouhlasím, ale nebudu ho tu sprostě posílat doprdele jen za to, že se mu to líbí a mně ne, kapišto? Pointa je doufám jasná. Fakt tímhle arogantním stylem některých jedinců tady ztrácí hlavně MZ jako taková, ale jak jsem psal dřív, to už je váš boj a hlavně ty jako moderátor Hlade by jsi měl být férový ke všem stejným metrem. Protože někteří tu jsou schopni psát naprosté arogantní sračky a nic neřekneš, pak tu někdo jiný napíše jen trošku sprosté slovo a už ho řešíš. A víc k tomu už psát nebudu, protože to je stejně zbytečné.
787466
0 -8
reagují: Barv666, Mr. Hlad
reagovat
reaguje na: LV426
Já si pokaždé říkám že větší hovadinu už přece nemůžeš vyplodit, že i na blbost existuje nějaký limit... a ty to stejně vždycky trumfneš. To je svým způsobem úžasné.
787473
Já si pokaždé říkám že větší hovadinu už přece nemůžeš vyplodit, že i na blbost existuje nějaký limit... a ty to stejně vždycky trumfneš. To je svým způsobem úžasné.
787465
5 0
reagovat
reaguje na: Douglas
Díky Douglasi, parádní reakce se kterou ne uplně ve všem souhlasím. Kapku mi to otevřelo oči. :)
787470
Díky Douglasi, parádní reakce se kterou ne uplně ve všem souhlasím. Kapku mi to otevřelo oči. :)
787407
3 0
reagovat
reaguje na: LV426
Ty jsi fakt šašek. 
787466
Ty jsi fakt šašek. 
787465
11 0
reagují: LV426
reagovat
reaguje na: Douglas
Rádobychytrá ovečka promluvila :)
787465
Rádobychytrá ovečka promluvila :)
787453
0 -9
reagují: HAL, Mr. Hlad
reagovat
Problém velkých blockbusterů je ten, že studia obecně potřebují tržby z celého světa (ale samozřejmě existují i filmy, které mají poměr tržeb US/Canada vs svět značně vychýlený jedním nebo druhým směrem) a nejen to. Potřebují na těch trzích dosahovat velkých tržeb a tím pádem potřebují, aby se situace navrátila do normálu (zhruba stejný počet kin a stejná návštěvnost jako před pandemií) v - tutéž - dobu po celém světě. A to je něco, co imho bude ještě nějakou dobu trvat - třeba pár let (ale také třeba jen pár týdnů/měsíců, co já vím?).

Kino jako takové jistě nezanikne (konkrétní filmové svatostánky ale možná ano), ale s rozmachem vod během pandemie se imho ještě více rozevřou nůžky ve skladbě filmů pro kina. Kromě velkých frančíz a obecně drahých blockbusterů, které se bez tržeb z kin neobejdou, zbydou artovky (dokud akademie nezmění trvale svá pravidla) a sem tam nějaký středně rozpočtový snímek. Zbytek (indie produkce/okrajové a "obskurní" žánrovky/nízko až středně rozpočtové studiovky) poputuje rovnou na vod, ať už vlastní nebo 3P.
787457
Problém velkých blockbusterů je ten, že studia obecně potřebují tržby z celého světa (ale samozřejmě existují i filmy, které mají poměr tržeb US/Canada vs svět značně vychýlený jedním nebo druhým směrem) a nejen to. Potřebují na těch trzích dosahovat velkých tržeb a tím pádem potřebují, aby se situace navrátila do normálu (zhruba stejný počet kin a stejná návštěvnost jako před pandemií) v - tutéž - dobu po celém světě. A to je něco, co imho bude ještě nějakou dobu trvat - třeba pár let (ale také třeba jen pár týdnů/měsíců, co já vím?). Kino jako takové jistě nezanikne (konkrétní filmové svatostánky ale možná ano), ale s rozmachem vod během pandemie se imho ještě více rozevřou nůžky ve skladbě filmů pro kina. Kromě velkých frančíz a obecně drahých blockbusterů, které se bez tržeb z kin neobejdou, zbydou artovky (dokud akademie nezmění trvale svá pravidla) a sem tam nějaký středně rozpočtový snímek. Zbytek (indie produkce/okrajové a "obskurní" žánrovky/nízko až středně rozpočtové studiovky) poputuje rovnou na vod, ať už vlastní nebo 3P.
0 0
reagovat
reaguje na: LV426
Osobně si s ohledem na váš životní postoj - tj. důchodce ve středním věku s kulturními potřebami i rozhledem raně pubertálního jedince ve východní zemi - myslím, že byste si měl zajet do Pelhřimova a prohlédnout si krematorium, ať víte, do čeho jdete.
787453
Osobně si s ohledem na váš životní postoj - tj. důchodce ve středním věku s kulturními potřebami i rozhledem raně pubertálního jedince ve východní zemi - myslím, že byste si měl zajet do Pelhřimova a prohlédnout si krematorium, ať víte, do čeho jdete.
787409
11 0
reagují: LV426
reagovat
Hošani, otázka zní jinak:

Kdy se vrátí pořádné filmy? :D

Poslední dobou ty filmy tááák rychle vyšumí, žádné zapamatovatelné scény, postavy, momenty, děj, něco prostě, co by člověka zaujalo, dalo mu ... všecko málem na jedno brdo ..  když tu pak člověk vidí jak tu někteří jedinci vychvalují sračky typu G vs K ... jak málo dnes některým stačí.. :( Drtivá většina filmů začíná umělým hnusným digivizuálem, když člověk už málem přemýšlí jestli ten herec je herec a strom je strom a končí naprosto stupidním dějem.

Chci říct, je mi celkem jedno, jestli to bude v kině nebo na VOD, ale ať tam je v prvé řadě pořádný film.
787409
Hošani, otázka zní jinak: Kdy se vrátí pořádné filmy? *:D* Poslední dobou ty filmy tááák rychle vyšumí, žádné zapamatovatelné scény, postavy, momenty, děj, něco prostě, co by člověka zaujalo, dalo mu ... všecko málem na jedno brdo ..  když tu pak člověk vidí jak tu někteří jedinci vychvalují sračky typu G vs K ... jak málo dnes některým stačí.. *:(* Drtivá většina filmů začíná umělým hnusným digivizuálem, když člověk už málem přemýšlí jestli ten herec je herec a strom je strom a končí naprosto stupidním dějem. Chci říct, je mi celkem jedno, jestli to bude v kině nebo na VOD, ale ať tam je v prvé řadě pořádný film.
1 -9
reagují: Douglas
reagovat
Skončí-li kina, skončí i kinematografie a začne éra (a) televizních filmů, jejichž primární funkcí je vyplnit časové sloty ve vysílacím schématu, resp. (b) alternativa direct-to-video produkce osmdesátých a devadesátých let (později ve variantě direct-to-DVD produkce).

Ono by se to tedy týkalo především americké produkce, což by asi opět vedlo k onomu vzestupu evropských kinematografií, kdykoli byla ta americká v krizi (dílem padesáté a hlavně šedesáté roky) či nedostupná (např. nejslavnější éra německého filmu před sto lety).

Jenže nic takového nenastane, pokud se svět úplně nezbláznil a nepřestalo platit, co platilo více než stovku let.

Ano, filmový průmysl už dávno nehraje prim. Pořád se v něm ale točí dost peněz na to, aby se je rozhodli nechat někomu jinému či si vystačili s  drobnými z předplatného od lidí, z nichž mnozí beztak do kina nechodí. Je to jako s videopůjčovnami. Kdo chce, stačí mu DtV či TV - a pak je tu kinematografie a kina.

Nemluvě o tom, že ten systém je podle mě bublina. VOD je postavené na tom, že má filmotéky s řadou různých typů děl, značek, tradic a preferencí. Žádné jedno studio to nedokáže pokrýt a nikdo nedokázalo, vždy při nasycování trhu spolupracovala, to byl hlavní trik hollywoodského průmyslu: iluze konkurence.

Disney pohlcením FOXů získal výhodu, ale jen dočasnou... lidé chtějí nové filmy, protože stylistické postupy, vypravěčské způsoby a významové rámce se neustále mění (triky, herectví, kostýmy, realismus atd.). A tam mu prostě "dospělá" filmotéka FOXu časem přestane stačit - a kreativně nemá moc možností pod Disneym růst.

Vidět filmy pár týdnů v kinech a pak JEN na jednotlivých filmotékách za předplatné? Nevěřím. Stejně jako x-krát v minulosti se studia nakonec domluví a spojí, neb společně jsou silnější. Začnou fůzovat či vymyslí nějaké meta-platformy, kdy si budou lidi za poplatek vybírat určitý počet filmů ze všech VOD.

A vedle toho tu budou pořád kina, kde lidé stejnou sumu zaplatí za jeden exkluzivní film, který bude kulturní událostí - a díky tomu se studiu vyplatí investovat do pečlivého vývoje, který ho kvalitativně vyčlení z masy jiných filmů. A to nejsou triky či vysoké rozpočty, to je starý dobrý vyprávění příběhů.

Ještě jinak: Někdo si možná chce kupovat řetězově psané rodokapsy, krimi, horory a milostný story v trafice (VOD, DtV, TV). A někdo jde do knihkupectví a koupí si román, který vznikal roky, měl pečlivou redakci o několika kolech, precizní korektury a musel projít složitým edičním výběrem (film).

Myslet si, že takový román dostanete v trafice, je naivní. Není to primárně otázka peněz, je to především otázka času, vůle a kreativního potenciálu, které talentovaní lidé investují do toho, aby vzniklo co nejzajímavější umělecké dílo. Je přitom úplně fuk, o jaké umělecké formě mluvíme.

Neříkám, že nemůže vzniknout výborný rodokaps, výborný DtV film, výborný VOD film, ale půjde o systémovou odchylku, šťastnou náhodu. Jsem proto přesvědčen, že filmy pro kina tu budou ještě dlouho. Není otázka, zda přežijí kina jako fenomén. Je otázka, zda přežijí ti, kdo je provozovali dosud, a ta, která existovala dosud.
787407
Skončí-li kina, skončí i kinematografie a začne éra (a) televizních filmů, jejichž primární funkcí je vyplnit časové sloty ve vysílacím schématu, resp. (b) alternativa direct-to-video produkce osmdesátých a devadesátých let (později ve variantě direct-to-DVD produkce). Ono by se to tedy týkalo především americké produkce, což by asi opět vedlo k onomu vzestupu evropských kinematografií, kdykoli byla ta americká v krizi (dílem padesáté a hlavně šedesáté roky) či nedostupná (např. nejslavnější éra německého filmu před sto lety). Jenže nic takového nenastane, pokud se svět úplně nezbláznil a nepřestalo platit, co platilo více než stovku let. Ano, filmový průmysl už dávno nehraje prim. Pořád se v něm ale točí dost peněz na to, aby se je rozhodli nechat někomu jinému či si vystačili s  drobnými z předplatného od lidí, z nichž mnozí beztak do kina nechodí. Je to jako s videopůjčovnami. Kdo chce, stačí mu DtV či TV - a pak je tu kinematografie a kina. Nemluvě o tom, že ten systém je podle mě bublina. VOD je postavené na tom, že má filmotéky s řadou různých typů děl, značek, tradic a preferencí. Žádné jedno studio to nedokáže pokrýt a nikdo nedokázalo, vždy při nasycování trhu spolupracovala, to byl hlavní trik hollywoodského průmyslu: iluze konkurence. Disney pohlcením FOXů získal výhodu, ale jen dočasnou... lidé chtějí nové filmy, protože stylistické postupy, vypravěčské způsoby a významové rámce se neustále mění (triky, herectví, kostýmy, realismus atd.). A tam mu prostě "dospělá" filmotéka FOXu časem přestane stačit - a kreativně nemá moc možností pod Disneym růst. Vidět filmy pár týdnů v kinech a pak JEN na jednotlivých filmotékách za předplatné? Nevěřím. Stejně jako x-krát v minulosti se studia nakonec domluví a spojí, neb společně jsou silnější. Začnou fůzovat či vymyslí nějaké meta-platformy, kdy si budou lidi za poplatek vybírat určitý počet filmů ze všech VOD. A vedle toho tu budou pořád kina, kde lidé stejnou sumu zaplatí za jeden exkluzivní film, který bude kulturní událostí - a díky tomu se studiu vyplatí investovat do pečlivého vývoje, který ho kvalitativně vyčlení z masy jiných filmů. A to nejsou triky či vysoké rozpočty, to je starý dobrý vyprávění příběhů. Ještě jinak: Někdo si možná chce kupovat řetězově psané rodokapsy, krimi, horory a milostný story v trafice (VOD, DtV, TV). A někdo jde do knihkupectví a koupí si román, který vznikal roky, měl pečlivou redakci o několika kolech, precizní korektury a musel projít složitým edičním výběrem (film). Myslet si, že takový román dostanete v trafice, je naivní. Není to primárně otázka peněz, je to především otázka času, vůle a kreativního potenciálu, které talentovaní lidé investují do toho, aby vzniklo co nejzajímavější umělecké dílo. Je přitom úplně fuk, o jaké umělecké formě mluvíme. Neříkám, že nemůže vzniknout výborný rodokaps, výborný DtV film, výborný VOD film, ale půjde o systémovou odchylku, šťastnou náhodu. Jsem proto přesvědčen, že filmy pro kina tu budou ještě dlouho. Není otázka, zda přežijí kina jako fenomén. Je otázka, zda přežijí ti, kdo je provozovali dosud, a ta, která existovala dosud.
6 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Tarch
Ale kdepak. Oni ty drahy fransizy pojedou pro kina samozrejme dal, Netflix je s tema par vlastnima 200 milionovejma filmama vyjimka.

Vsechny VOD krome Netflixu jsou krute ve ztrate. Super uspesnej a peclive naplanovanej Disney+ bude poprve v plusu az nekdy v roce 2024.

Zadna labuti pisen se nekona a nejblizsi roky ani konat nebude. Cas nas rozsoudi :)
787401
Ale kdepak. Oni ty drahy fransizy pojedou pro kina samozrejme dal, Netflix je s tema par vlastnima 200 milionovejma filmama vyjimka. Vsechny VOD krome Netflixu jsou krute ve ztrate. Super uspesnej a peclive naplanovanej Disney+ bude poprve v plusu az nekdy v roce 2024. Zadna labuti pisen se nekona a nejblizsi roky ani konat nebude. Cas nas rozsoudi :)
787399
5 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Stejně ta kina pomalu a jistě předvádějí svou labutí píseň. Studia/producenti teď jen byli nuceni k uspíšení příprav ve formě omezení rozpočtů a dohod s VOD poskytovateli nebo tvorbou vlastních portálů.
Za mě vysoké rozpočty a slavní režiséři a herci automaticky nezaručují kvalitní filmy a i během pandemie bylo na VOD pár slušných filmů. Takže klidně ať dojde na nějakou výraznější změnu.
787399
Stejně ta kina pomalu a jistě předvádějí svou labutí píseň. Studia/producenti teď jen byli nuceni k uspíšení příprav ve formě omezení rozpočtů a dohod s VOD poskytovateli nebo tvorbou vlastních portálů. Za mě vysoké rozpočty a slavní režiséři a herci automaticky nezaručují kvalitní filmy a i během pandemie bylo na VOD pár slušných filmů. Takže klidně ať dojde na nějakou výraznější změnu.
787357
1 -5
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Hele, to na mě ale působí i trošku sebestředně a dětinsky. Ten člověk tam většinou jde a už dopředu vykládá, jak tam bude bordel, jak mu to někdo bude kazit. Šmarjá, jsem dospělý, tak se trošku dokáži i soustředit a ignorovat některý ruchy, ne? :)) A když navíc dotyčný bydlí v městě s multiplexy, tak tam mu velký film hrají 60krát týdně. Najdeš vhodný čas, najdeš prázdnější projekci. A vybereš správný místo v sále. Ne jak tydýt nahoře, přesně uprostřed.

No... "Netflix and chill", to je pro mě pomalu to samý jak před lety diváci tv Nova. Lehnout si na gauč a koukat na cokoliv, co tam dají. Občas se tam něco urodí, ale při těch investicích je to strašný. Ty filmy jsou opravdu na úrovni CBS Films. Ok, pár fajn dokumentů (i ten Efron byl nakonec docela feel-good) a 2-3 minisérie za rok, ale jinak je tam cílovka nenáročný divák, který se prostě na "něco" chce dívat, a mladí Američané do 30ky. Takže ano, bez studií to nejde.
787366
Hele, to na mě ale působí i trošku sebestředně a dětinsky. Ten člověk tam většinou jde a už dopředu vykládá, jak tam bude bordel, jak mu to někdo bude kazit. Šmarjá, jsem dospělý, tak se trošku dokáži i soustředit a ignorovat některý ruchy, ne? *:))* A když navíc dotyčný bydlí v městě s multiplexy, tak tam mu velký film hrají 60krát týdně. Najdeš vhodný čas, najdeš prázdnější projekci. A vybereš správný místo v sále. Ne jak tydýt nahoře, přesně uprostřed. No... "Netflix and chill", to je pro mě pomalu to samý jak před lety diváci tv Nova. Lehnout si na gauč a koukat na cokoliv, co tam dají. Občas se tam něco urodí, ale při těch investicích je to strašný. Ty filmy jsou opravdu na úrovni CBS Films. Ok, pár fajn dokumentů (i ten Efron byl nakonec docela feel-good) a 2-3 minisérie za rok, ale jinak je tam cílovka nenáročný divák, který se prostě na "něco" chce dívat, a mladí Američané do 30ky. Takže ano, bez studií to nejde.
787357
5 -1
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se