reagovat
|
Diskuzní fórum FILMY
příspěvky 14201 - 14220
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 710
- 711
- 712
- .
- 2634
- 2635
Zdravím hlavně do redakce. Měl bych prosbu k VIM. Šel by udělat nějaký abecední seznam filmů, které tady dostaly VIMko? Jelikož jsem doma už 16. den kvůli Covidu (sviňa nechce z těla odejít), tak jsem si řekl, že by bylo fajn dohnat aspoň nějaké resty. Je možné třeba hodit na úvodní stránku kategorie VIM i odkaz na seznam? Díky
reagovat
|
Hledáte únik z český depky? Pusťte si rumunskou - Colectiv 9/10 a čekám podobný dokumenty o covid průseru za pár let. Uf.
reagovat
|
Superman II
Superman II
Lesterova verze je oproti Donnerově jedničce a dvojce mnohem horší a nebýt původních scén, spadla by až na úroveň trojky. Úvodní scéna s Eifelovkou se do filmu vůbec nehodí a následný zrod záporáků je o to směšnější. Jejich eskapády na planetě USA příšerně protahují stopáž a vůbec z nich nejde strach. Stamp alespoň jako jediný se pokouší hrát, ovšem jeho znudený výraz mě spíš uspával. Superman se místo toho řeší prozrazení identity a vztah s Lois a až do poloviny filmu si nevšime, že je na zemi hrozba.
Opět to působí jako 3 dohromady sešité příběhy a žánry, které na sebe navazují jen náhodou. Luthor je tu zcela zbytečný a chápu jeho přítomnost pouze z důvodu souběžného natáčení a oblíbenosti postavy (a herce). Bohužel Brando zde úplně chybí a tu nejdůležitější scénu existence Supermana a jeho schopností nemá kdo pořádně vysvětlovat. Proto taky nedává absolutně logiku, Superman ztratí schopnosti a pak je mimo obraz znovu získá. Závěrečný souboj se Zodem sice není úplně zlý na tehdejší poměry, ovšem jeho poražení rozdrcením ruky a zkopnutím do jámy zlé je.
Lesterova verze je lepší pouze v samotném konci, jenž oproti zbytku (a Donnerově verzi) dává větší smysl. Salkindové se tu zbavili všech talentovaných lidí (Donner, Puzo, Brando, Williams a málem i Hackman) a mysleli si, že film ukočírují i bez nich. Díky dalším dílům je zřetelné, že pravého Supermana jen Christopher Reeve nedělá.
5/10
Superman II Donner Cut
"Když dva dělají totéž, není to totéž." Nesouhlasím. Donner vychází ze svých 75% dříve natočených záběrů, stejně jako Lester vycházel z 50-60% záběrů natočených Donnerem. Proč by jinak valná většina filmu byla zcela totožná? Ovšem je zajímavé sledovat, jak rozdílné stříhání scén může ovlivnit celý tón filmu. Donnerova verze je překvapivě odlehčenější (někteří tvrdí opak), zatímco Lester polovinu vtipů vystříhal.
Největší rozdíl mezi kinoverzí a DC je v úvodu a závěru včetně Supermanovy ztráty schopností, jejího nabytí a prozrazení identity Lois. Úvodní zrod padouchů dává větší smysl a krásně navazuje na konec jedničky (včetně vylepšených efektůch z r. 2006). Díky návratu Marlona Branda dává ztráta Supermanových schopností větší smysl. Brandovy scény jsou středobodem filmu a jejich vystřižení způsobilo v kinoverzi chaos. Bohužel obě verze sráží do brakového žánru směšní záporáci a jejich schopnosti. Oba díly jsou totiž špatně sestříhané a scény se Supermanem, Luthorem, Zodem a Lois se náhodně objevují a zase mízí z plátna a na jejich návrat čekáme i 20 minut. Zároveň si tvůrci opět neví rady s Luthorem, zdali z něj udělat zloducha nebo "nevinného" blbečka.
Nejvíc Donnerův sestřih kazí nový konec, který vykrádá jedničku (ovšem její konec natočil Lester a Donner si ho šetřil pro dvojku) a vůbec se sem nehodí. Proč Superman vrací čas až když Zoda porazil? Kvůli Lois? Mohl to udělat kdykoliv předtím a předejít škodám, navíc se celý příběh vlastně nestal. Jestli tohle měla být náprava zpackaného Supermana II, pak je to jen pouhé vylepšení o hvězdičku. Oba sestřihy se topí v pokleslém žánru, kterému se dnešní publikum bude smát. Producenti Salkindové si s látkou hlavu nelámali a pouze posílali do kin snadno stravitelnou látku sbírat hromady peněz. Dobře, že při svých dalších snahách na to dojeli.
6/10
Každopádně jsem rád, že jsem obě verze dohnal jako povinný restík a posloužily jako paralela s nadcházející Snyder League, na jejíž odlišnost jsem zvědavý.
Lesterova verze je oproti Donnerově jedničce a dvojce mnohem horší a nebýt původních scén, spadla by až na úroveň trojky. Úvodní scéna s Eifelovkou se do filmu vůbec nehodí a následný zrod záporáků je o to směšnější. Jejich eskapády na planetě USA příšerně protahují stopáž a vůbec z nich nejde strach. Stamp alespoň jako jediný se pokouší hrát, ovšem jeho znudený výraz mě spíš uspával. Superman se místo toho řeší prozrazení identity a vztah s Lois a až do poloviny filmu si nevšime, že je na zemi hrozba.
Opět to působí jako 3 dohromady sešité příběhy a žánry, které na sebe navazují jen náhodou. Luthor je tu zcela zbytečný a chápu jeho přítomnost pouze z důvodu souběžného natáčení a oblíbenosti postavy (a herce). Bohužel Brando zde úplně chybí a tu nejdůležitější scénu existence Supermana a jeho schopností nemá kdo pořádně vysvětlovat. Proto taky nedává absolutně logiku, Superman ztratí schopnosti a pak je mimo obraz znovu získá. Závěrečný souboj se Zodem sice není úplně zlý na tehdejší poměry, ovšem jeho poražení rozdrcením ruky a zkopnutím do jámy zlé je.
Lesterova verze je lepší pouze v samotném konci, jenž oproti zbytku (a Donnerově verzi) dává větší smysl. Salkindové se tu zbavili všech talentovaných lidí (Donner, Puzo, Brando, Williams a málem i Hackman) a mysleli si, že film ukočírují i bez nich. Díky dalším dílům je zřetelné, že pravého Supermana jen Christopher Reeve nedělá.
5/10
Superman II Donner Cut
"Když dva dělají totéž, není to totéž." Nesouhlasím. Donner vychází ze svých 75% dříve natočených záběrů, stejně jako Lester vycházel z 50-60% záběrů natočených Donnerem. Proč by jinak valná většina filmu byla zcela totožná? Ovšem je zajímavé sledovat, jak rozdílné stříhání scén může ovlivnit celý tón filmu. Donnerova verze je překvapivě odlehčenější (někteří tvrdí opak), zatímco Lester polovinu vtipů vystříhal.
Největší rozdíl mezi kinoverzí a DC je v úvodu a závěru včetně Supermanovy ztráty schopností, jejího nabytí a prozrazení identity Lois. Úvodní zrod padouchů dává větší smysl a krásně navazuje na konec jedničky (včetně vylepšených efektůch z r. 2006). Díky návratu Marlona Branda dává ztráta Supermanových schopností větší smysl. Brandovy scény jsou středobodem filmu a jejich vystřižení způsobilo v kinoverzi chaos. Bohužel obě verze sráží do brakového žánru směšní záporáci a jejich schopnosti. Oba díly jsou totiž špatně sestříhané a scény se Supermanem, Luthorem, Zodem a Lois se náhodně objevují a zase mízí z plátna a na jejich návrat čekáme i 20 minut. Zároveň si tvůrci opět neví rady s Luthorem, zdali z něj udělat zloducha nebo "nevinného" blbečka.
Nejvíc Donnerův sestřih kazí nový konec, který vykrádá jedničku (ovšem její konec natočil Lester a Donner si ho šetřil pro dvojku) a vůbec se sem nehodí. Proč Superman vrací čas až když Zoda porazil? Kvůli Lois? Mohl to udělat kdykoliv předtím a předejít škodám, navíc se celý příběh vlastně nestal. Jestli tohle měla být náprava zpackaného Supermana II, pak je to jen pouhé vylepšení o hvězdičku. Oba sestřihy se topí v pokleslém žánru, kterému se dnešní publikum bude smát. Producenti Salkindové si s látkou hlavu nelámali a pouze posílali do kin snadno stravitelnou látku sbírat hromady peněz. Dobře, že při svých dalších snahách na to dojeli.
6/10
Každopádně jsem rád, že jsem obě verze dohnal jako povinný restík a posloužily jako paralela s nadcházející Snyder League, na jejíž odlišnost jsem zvědavý.
reagovat
|
reaguje na:
(=LIFTY=)
Já jsem si dělal legraci z toho experta pode mnou. Dalšího Manka nepotřebuju, radši si dám Mindhuntera. Ty filmy na Netflixu nejsou zpravidla žádná sláva, raději seriál.
reagovat
|
Snad to bude seriál. S filmy se v covidové době moc počítat nedá, pokud nejsou na streamu.
reagovat
|
TOP Diskuze
57Mission: Impossible 8: Teaser 41Captain America: Nový svět: Trailer 33První dojmy: velkolepý Gladiátor II 28Thunderbolts*: Special Look 27Lucasfilm oznámil novou Star Wars trilogii 23Casting na Bonda začal, producenti hledají třicátníky 23Gladiátor 2: Recenze 23Víkendový výplach #793 o Indym a hororové legendě 13Agent bez minulosti: V.I.M. 12V Nolanově novém filmu se objeví Zendaya i Anne Hathaway