Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 4121 - 4140 Napsat příspěvek
reaguje na: AndyKaufman
RDR2 jednoznačně nejpomalejší, KCD je prej ze začátku pomalé spíš skily (co sem slyšel) a HZD je asi sázka na jistotu...
778728
RDR2 jednoznačně nejpomalejší, KCD je prej ze začátku pomalé spíš skily (co sem slyšel) a HZD je asi sázka na jistotu...
778695
2 -1
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Vďaka bohu že som si to pred týždňom nekúpil, keď som nad tým rozmýšlal. :D:+
778709
Vďaka bohu že som si to pred týždňom nekúpil, keď som nad tým rozmýšlal. *:D**:+*
778704
3 0
reagovat
PS Plus UnorControl:+:+:+
778704
[url=https://m.youtube.com/watch?v=CzIl_UP-5Wo&t=1s]PS Plus Unor[/url]Control*:+**:+**:+*
3 0
reagují: RidleyCrowe
reagovat
reaguje na: Godlike
No já mám těch legendárních her na listu ještě víc a zjistil jsem, že k tomu přistupuju jak k povinné četbě.:D
A zrovna teď jsem po covidu a práci nějakej vyšťavenej, tak při vidině x hodinového sžívání se s hrou nejsem kdovíjak šťastnej. :)
778699
No já mám těch legendárních her na listu ještě víc a zjistil jsem, že k tomu přistupuju jak k povinné četbě.*:D* A zrovna teď jsem po covidu a práci nějakej vyšťavenej, tak při vidině x hodinového sžívání se s hrou nejsem kdovíjak šťastnej. :)
778698
4 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Uff. Já mám rozehraný RDR2, Cyberpunk a chci rozehrát HZD. Jednou to bude supr všechno.:D
778698
Uff. Já mám rozehraný RDR2, Cyberpunk a chci rozehrát HZD. Jednou to bude supr všechno.*:D*
778695
3 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Určitě HZD.
778696
Určitě HZD.
778695
5 0
reagovat
Dotaz, mám v plánu rozehrát jednu ze tří her, co jsem trestuhodně minul. RDR2, KCD a Horizon Zero Dawn. 

Nevím uplně jak to popsat, ale co z toho má nejrychlejší uvedení do děje, ovládání a mechanik světa. Zero Dawn? Kingdom Come je mi jasný že ne, díky. :+
778695
Dotaz, mám v plánu rozehrát jednu ze tří her, co jsem trestuhodně minul. RDR2, KCD a Horizon Zero Dawn.  Nevím uplně jak to popsat, ale co z toho má nejrychlejší uvedení do děje, ovládání a mechanik světa. Zero Dawn? Kingdom Come je mi jasný že ne, díky. *:+*
5 0
reagovat
Nechci z toho dělat flame. Ale mám zkušenosti z marketingu a když se něco rozdává zadarmo, tak je z 99 % cílem rozšířit zásah značky a přitáhnout nové platící zákazníky. A podle mne tohle se jim povedlo jenom napůl, což mi přijde škoda a snažil jsem se napsat proč. 

Karlos: S tím launcherem souhlas, já měl doteď GOG a Steam roky a v životě mi to nebugovalo jako tohle za pár dní. Aby se mi neulozila hra se mi stalo snad před 15 lety na PS2. Ještě že to byly 2 úrovně arkády a ne nějaká 6 hodinová session s RPG hrou, to bych asi počítač vyhodil z okna.
778659
Nechci z toho dělat flame. Ale mám zkušenosti z marketingu a když se něco rozdává zadarmo, tak je z 99 % cílem rozšířit zásah značky a přitáhnout nové platící zákazníky. A podle mne tohle se jim povedlo jenom napůl, což mi přijde škoda a snažil jsem se napsat proč.  Karlos: S tím launcherem souhlas, já měl doteď GOG a Steam roky a v životě mi to nebugovalo jako tohle za pár dní. Aby se mi neulozila hra se mi stalo snad před 15 lety na PS2. Ještě že to byly 2 úrovně arkády a ne nějaká 6 hodinová session s RPG hrou, to bych asi počítač vyhodil z okna.
1 -8
reagovat
Navíc pod Epic se začínají stěhovat i studia, které byly roky věrné Steamu, jako třeba Frontier.
Většina velkých multiplayerů jako je to GTA je stejně založena na pvp serverech, takže samotné hraní servery Epicu netrápí.
Že v létě R* ty servery padaly bylo spíš tím, že oni mají na hovno systém připojení a spárování hráčů. Epicu tenkrát myslím klekl server na hodinu, protože všichni si šli pro tu kopii naráz...
Z mojeho pohledu je mnohem větší problém ten jejich launcher, který je zoufale nepropracovaný a nenabízet v dnešní době ukládání screenů, nebo alespoň základní statistiky přístupné mimo zapnutou hru, je podle mě mnohem větší ostuda, než že se jim jednou za půl roku přibrzdí servery a lidi mají problém s autorizací… Na což stejně veliká část z nich dlabe, protože si mezitím pustí Fortnite...
778654
Navíc pod Epic se začínají stěhovat i studia, které byly roky věrné Steamu, jako třeba Frontier. Většina velkých multiplayerů jako je to GTA je stejně založena na pvp serverech, takže samotné hraní servery Epicu netrápí. Že v létě R* ty servery padaly bylo spíš tím, že oni mají na hovno systém připojení a spárování hráčů. Epicu tenkrát myslím klekl server na hodinu, protože všichni si šli pro tu kopii naráz... Z mojeho pohledu je mnohem větší problém ten jejich launcher, který je zoufale nepropracovaný a nenabízet v dnešní době ukládání screenů, nebo alespoň základní statistiky přístupné mimo zapnutou hru, je podle mě mnohem větší ostuda, než že se jim jednou za půl roku přibrzdí servery a lidi mají problém s autorizací… Na což stejně veliká část z nich dlabe, protože si mezitím pustí Fortnite...
3 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
a) Jasně, víš to líp než oni a máš pravdu.:D To fakt nemyslím jako trolling (jen jsem to tak napsal :D). Spíše předpokládám, že se k tomu jak to vedou vyjádřilo mnoho fulltime borců...
b) ... ale třeba to mělo ještě větší úspěch než čekali, což je problém který CHCEŠ mít ;)
c) Pořád to řešíš z omezeného pohledu. Epic nikdy nebyl (a zatím má pořád daleko k) obchod, který si hráči sami vyberou, pokud to mohou mít jinde. Toto ale je prohraný boj, protože pokud si hráči mohou vybrat, tak typicky volí Steam... Tady touhle celkovou strategií ale dosahují toho, že třeba speciálně aktuální mladá generace hráčů Epic Store používá a hraje si ty desítky her zdarma co tam mají, zatímco Steam jim leží ladem. To jsou lidi, kteří hry budou kupovat až jim bude 20+. Problém se stažením té hry v době největšího boomu je v tomhle maličkost.
c2) Z druhé strany vývojářům nabízí nejlepší (rozumně dostupný) Engine na trhu a při vydání na Epic Storu si vezmou se vším všudy jen 12% částky (zatímco Steam 30% a ještě při úspěchu platíš Epicu dalších pár procent za engine).

Z pohledu hráče: "už tam mám 100 her zdarma tak si tam koupím i tu 101 z mé první výplaty"
Z pohledu vývojáře: "méně konkurenčních her a větší vývar vyváží menší cílovku"
Z pohledu distributora: "tak tuhle platformu nemůžeme ignorovat"
Z pohledu PR: "Epic store je tak populární, že se pod návalem zhroutil"

Nepopírám, že by pro ně nebylo lepší, kdyby to fungovalo náramně sluníčkově i ten první týden... že by ale nasrali většinu z těch 19ti miliónů, nebo že by se jim to nevyplácelo strategicky apod. prostě vychází z toho, že si myslíš že jsi jejich cílovka. Já bych v 15 byl z AAA Star Wars hry, GTAV apod. naprosto nadšený a s mými kamarády bych asi jen přecházel z Epic hry na Epic hru ;).

PS: Lidi co ten launcher nepoužívají jednou za rok ví, že jsou jejich servery normálně výkonné...
778635
a) Jasně, víš to líp než oni a máš pravdu.*:D* To fakt nemyslím jako trolling (jen jsem to tak napsal *:D*). Spíše předpokládám, že se k tomu jak to vedou vyjádřilo mnoho fulltime borců... b) ... ale třeba to mělo ještě větší úspěch než čekali, což je problém který CHCEŠ mít *;)* c) Pořád to řešíš z omezeného pohledu. Epic nikdy nebyl [i](a zatím má pořád daleko k)[/i] obchod, který si hráči sami vyberou, pokud to mohou mít jinde. Toto ale je prohraný boj, protože pokud si hráči mohou vybrat, tak typicky volí Steam... Tady touhle celkovou strategií ale dosahují toho, že třeba speciálně aktuální mladá generace hráčů Epic Store používá a hraje si ty desítky her zdarma co tam mají, zatímco Steam jim leží ladem. To jsou lidi, kteří hry budou kupovat až jim bude 20+. Problém se stažením té hry v době největšího boomu je v tomhle maličkost. c2) Z druhé strany vývojářům nabízí nejlepší (rozumně dostupný) Engine na trhu a při vydání na Epic Storu si vezmou se vším všudy jen 12% částky (zatímco Steam 30% a ještě při úspěchu platíš Epicu dalších pár procent za engine). Z pohledu hráče: "už tam mám 100 her zdarma tak si tam koupím i tu 101 z mé první výplaty" Z pohledu vývojáře: "méně konkurenčních her a větší vývar vyváží menší cílovku" Z pohledu distributora: "tak tuhle platformu nemůžeme ignorovat" Z pohledu PR: "Epic store je tak populární, že se pod návalem zhroutil" Nepopírám, že by pro ně nebylo lepší, kdyby to fungovalo náramně sluníčkově i ten první týden... že by ale nasrali většinu z těch 19ti miliónů, nebo že by se jim to nevyplácelo strategicky apod. prostě vychází z toho, že si myslíš že jsi jejich cílovka. Já bych v 15 byl z AAA Star Wars hry, GTAV apod. naprosto nadšený a s mými kamarády bych asi jen přecházel z Epic hry na Epic hru ;). PS: Lidi co ten launcher nepoužívají jednou za rok ví, že jsou jejich servery normálně výkonné...
778597
9 -1
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tak tohle je takové to slabozraké powerpointové řízení projektů. prostě si tam dají číslo 19 milionů a onanují nad ním rok. Pravidelných platících zákazníků z toho bude milion, dva. A už se asi neřeší, že to mohlo být třeba 5 nebo 8 kvůli nesračkoidní user experience. Já prostě tvrdím, že by do půl roku měli zpátky násobnou částku posílit za jednotky milionů servery tak aby si to těch 19 milionů lidí zahrálo jako na drátkách. Prostě tam k tý ochutnávce zadarmo postavili hnusnou hostesku. 

Já počítám v marketingu částku, kterou se ještě vyplatí investovat do reklamy, aby se prodávalo maximum výrobků nebo za maximální cenu. Mám pocit, že tady nikdo neudělal a jak by řekl pan Premiér, tentokrát pán s tabulkou nepřišel. 

Viděl jsem skvělou studii pro Lidl, že je přímo úměrná tržba na prodejně době za kterou je zákazník obsloužený u pokladny. Snažili se to očistit o faktor platby a jednotkově vycházelo, že zákazníci co nečekají na pokladně se častěji vrací do té určité prodejny dle dat z kreditních karet. Není to ideální analogie, ale stejně. 
778597
Tak tohle je takové to slabozraké powerpointové řízení projektů. prostě si tam dají číslo 19 milionů a onanují nad ním rok. Pravidelných platících zákazníků z toho bude milion, dva. A už se asi neřeší, že to mohlo být třeba 5 nebo 8 kvůli nesračkoidní user experience. Já prostě tvrdím, že by do půl roku měli zpátky násobnou částku posílit za jednotky milionů servery tak aby si to těch 19 milionů lidí zahrálo jako na drátkách. Prostě tam k tý ochutnávce zadarmo postavili hnusnou hostesku.  Já počítám v marketingu částku, kterou se ještě vyplatí investovat do reklamy, aby se prodávalo maximum výrobků nebo za maximální cenu. Mám pocit, že tady nikdo neudělal a jak by řekl pan Premiér, tentokrát pán s tabulkou nepřišel.  Viděl jsem skvělou studii pro Lidl, že je přímo úměrná tržba na prodejně době za kterou je zákazník obsloužený u pokladny. Snažili se to očistit o faktor platby a jednotkově vycházelo, že zákazníci co nečekají na pokladně se častěji vrací do té určité prodejny dle dat z kreditních karet. Není to ideální analogie, ale stejně. 
778589
2 -6
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Řekl bych, že pro stromy nevidíš les. Všichni mají Steam, případně Uplay a Origin a do toho přišel Epic s vlastním storem na který se nadává kudy chodím. Epic jej ale propaguje tím, že tam je Fortnite, že tam má excluzivity a že rozdává hry zadarmo. Dělají to už nějaký ten pátek a ... když se tam zadarmo objeví Star Wars, tak si to pořídí ... 19 mega účtů. Jim je u prdele kolik lidí si to zahraje první týden. To je naprosto zanedbatelné období. Je zajímá mnohem více, že mají tolik účtů v platformě. Je zajímá, že se teď tohle číslo bude objevovat v článcích. Tvůrce her to zajímá, protože to z Epicu dělá zajímavější platformu, než si třeba doteď mysleli.

PS: Marketingové studie si můžeš najít jaké chceš, faktem ale je, že Epicu tato strategie asi dlouhodobě vychází tak, jak si představují, protože ji pořad jedou ;)
778589
Řekl bych, že pro stromy nevidíš les. Všichni mají Steam, případně Uplay a Origin a do toho přišel Epic s vlastním storem na který se nadává kudy chodím. Epic jej ale propaguje tím, že tam je Fortnite, že tam má excluzivity a že rozdává hry zadarmo. Dělají to už nějaký ten pátek a ... když se tam zadarmo objeví Star Wars, tak si to pořídí ... 19 mega účtů. Jim je u prdele kolik lidí si to zahraje první týden. To je naprosto zanedbatelné období. Je zajímá mnohem více, že mají tolik účtů v platformě. Je zajímá, že se teď tohle číslo bude objevovat v článcích. Tvůrce her to zajímá, protože to z Epicu dělá zajímavější platformu, než si třeba doteď mysleli. PS: Marketingové studie si můžeš najít jaké chceš, faktem ale je, že Epicu tato strategie asi dlouhodobě vychází tak, jak si představují, protože ji pořad jedou *;)*
778585
9 -1
reagují: AndyKaufman
reagovat
Musel bych to dohledávat, ale v tomhle jsou případové studie na neúspěšné slevové akce a to jsou brutální částky, o které firmy přijdou. 
778586
Musel bych to dohledávat, ale v tomhle jsou případové studie na neúspěšné slevové akce a to jsou brutální částky, o které firmy přijdou. 
2 -3
reagovat
reaguje na: HAL
No ale marketingově se dá spočítat, že takhle do pravidelných nákupů natáhnou plácnu desetinu lidí, ale taky to mohla být polovina kdyby byl user experience skvělý. A stačila by jedna vyprodejova hra za čtvrt roku a mají navíc 400 mil USD ročně. Neříkej mi že jim to za servery posílené na pár týdnů nestalo. :)

Myslíš mikrotransakce u GTA? Protože to SW je ma prý zrušeny. 
778585
No ale marketingově se dá spočítat, že takhle do pravidelných nákupů natáhnou plácnu desetinu lidí, ale taky to mohla být polovina kdyby byl user experience skvělý. A stačila by jedna vyprodejova hra za čtvrt roku a mají navíc 400 mil USD ročně. Neříkej mi že jim to za servery posílené na pár týdnů nestalo. *:)* Myslíš mikrotransakce u GTA? Protože to SW je ma prý zrušeny. 
778583
2 -3
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Na totálně nehratelnou hru se silně nadávalo už když na Epic hodili GTA V. Imho se jim to musí vyplácet jak prase, protože takhle staré hry už si za plnou cenu prakticky nikdo nekupuje a jedou už dávno hlavně z mikrotransakcí, a přilákat naráz 19 milionů nových hráčů je masakr. Ne nadarmo nedávno Rockstar začal skoro rozdávat i multiplayer sandbox složku RDR2.
Že první týden v důsledku takové akce hra nebude fungovat vůbec nikomu je vedle toho nepodstatný detail.
778583
Na totálně nehratelnou hru se silně nadávalo už když na Epic hodili GTA V. Imho se jim to musí vyplácet jak prase, protože takhle staré hry už si za plnou cenu prakticky nikdo nekupuje a jedou už dávno hlavně z mikrotransakcí, a přilákat naráz 19 milionů nových hráčů je masakr. Ne nadarmo nedávno Rockstar začal skoro rozdávat i multiplayer sandbox složku RDR2. Že první týden v důsledku takové akce hra nebude fungovat vůbec nikomu je vedle toho nepodstatný detail.
778579
5 -1
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Gonzi
Technicky to samozřejmě chápu. Marketingově a strategicky ne. 
Velkou část z těch 19 milionů parádně nasrali a v konečném důsledku se jim to nevyplatí ani finančně.
Já hrál SP, ale prý byly totálně nehratelný servery což je u primárně MP hry problém.
778579
Technicky to samozřejmě chápu. Marketingově a strategicky ne.  Velkou část z těch 19 milionů parádně nasrali a v konečném důsledku se jim to nevyplatí ani finančně. Já hrál SP, ale prý byly totálně nehratelný servery což je u primárně MP hry problém.
778558
1 -1
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Hele tak si to prý na Epicu "koupilo" 19 MILIÓNŮ lidí. Jako jasně, ne všichni si to hned běželi stáhnout, ale ten nápor musel být šílený.
778558
Hele tak si to prý na Epicu "koupilo" 19 MILIÓNŮ lidí. Jako jasně, ne všichni si to hned běželi stáhnout, ale ten nápor musel být šílený.
778251
2 -1
reagují: AndyKaufman
reagovat
778288
[url=https://i.redd.it/tywsh797s1d61.jpg]Pobavilo[/url]
9 0
reagovat

SW Battlefront II - SP campaign

Super zábava na pár hodin s nádherným filmovým příběhem, který až na Manda, strká vše natočené pod Myšákem do kapsy :+
K některým mechanikám a ovládání bych měl výhrady, ale opravdu to spíš pozitivně překvapilo. 

Akorát....

Instalace na dvakrát s celkem 3 dny zapnutým PC vkuse kvůli jejich serverům. :D Ze začátku neschopnost synchronizace klíče. Při spuštění nutnost spuštěného Originu i Epicu, což dohromady kradlo nějaký 0,5 GB z RAMky a stejně se dvakrát stálo že se mi nezesynchronizoval postup a musel jsem 2 kapitoly opakovat. :- Příště si to ať už po koupi nebo bundlu normálně někde stáhnu boke, na tohle nemám nervy :) 
778251
Super zábava na pár hodin s nádherným filmovým příběhem, který až na Manda, strká vše natočené pod Myšákem do kapsy *:+* K některým mechanikám a ovládání bych měl výhrady, ale opravdu to spíš pozitivně překvapilo.  Akorát.... Instalace na dvakrát s celkem 3 dny zapnutým PC vkuse kvůli jejich serverům. *:D* Ze začátku neschopnost synchronizace klíče. Při spuštění nutnost spuštěného Originu i Epicu, což dohromady kradlo nějaký 0,5 GB z RAMky a stejně se dvakrát stálo že se mi nezesynchronizoval postup a musel jsem 2 kapitoly opakovat. *:-* Příště si to ať už po koupi nebo bundlu normálně někde stáhnu boke, na tohle nemám nervy :) 
SW Battlefront II - SP campaign
5 -2
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: SteKi
Ve trojce jsou všechny mise jen pokud vlastníš předešlé díly na stejné platformě.

Já vždycky hrál Hitmana na co nejčistší způsob tj. Silence assassin. Právě v tomto byla celá série originální a proto střílení snad ve všech dílech stojí za prd.

Co se týče těch způsobů zabití - ke konci si oblíbíš třeba jen 2 z 10. Ty ostatní jsou spíš kvůli achivementům a "zkusit něco jiného". Proto budeš napodruhé schopen ji dohrát za zlomek času.
778089
Ve trojce jsou všechny mise jen pokud vlastníš předešlé díly na stejné platformě. Já vždycky hrál Hitmana na co nejčistší způsob tj. Silence assassin. Právě v tomto byla celá série originální a proto střílení snad ve všech dílech stojí za prd. Co se týče těch způsobů zabití - ke konci si oblíbíš třeba jen 2 z 10. Ty ostatní jsou spíš kvůli achivementům a "zkusit něco jiného". Proto budeš napodruhé schopen ji dohrát za zlomek času.
778044
2 -1
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se