A teď... něco docela jiného! Pustil jsem si ten Silencův trailer na Vratné lahve. Předem chci říct, že ze mě opravdu nemluví žádná zášť ani nemám chuť se nikomu mstít (ale chápu, že mi to někteří stejně nebudete věřit). Ten trailer mi ale nepřijde moc dobrej a já si tentokrát dovolím použít vaše "zbraně" (není to nejvhodnějšéí slovo, protože mi nejde o to, začít válku) a sdělit vám na něj svůj názor a budu se snažit být co nejkonkrétnější:
- hned začátek - ten je hrozně matoucí. Vypadá to, že mluví o ždímání houby na Svěrákova syna. Po pá vteřinách jsem si vzpomněl, o co šlo, ale kdybych ten film dvakrát neviděl, byl bych teda celkem zmatenej. Takže jako úvod traileru, který má fungovat na nezasvěcené, to není ideální. Navíc je ta scénka hrozně dlouhá. Nastartovat to tím, že už nechce učit, je v pořádku, ale lepší by mi přišlo ukázat třeba nějak bordel ve třídě, ždímání houby a pak rovnou jak Svěrák říká: "Omlouvat se nebudu ..... nebudu učit". Případně by tam mohlo zůstat i to samotný "Víš jak to smrdí? - Strašně", pokud by to působilo vtipně.
- najet titulky a hudbu za to, jak říká "Já už tady nejsme rád" působí docela dobře a emotivně
- ten synchron Kolářový je strašně dlouhej (z půlkdy by šel už překrejt jinejma záběrama, proč třeba není nejdřív to luxování, který by představilo tu důchodcovskou nudu a do něj nezačne jeho žena mluvit?) a asi i na špatným místě. Takhle se tam hned míchají dvě věci: odchod ze škly a že nechce bejt se ženou. Já (myslím tím "já" jako pomyslný divák traileru, který nezná film) z toho mám zase zmatek.
- Kolářová se otáčí v posteli - není tam moc vidět, stěží stihnu zaregistrovat, že vedle ní někdo leží a vlastně netuším, co ten záběr má v té skladbě znamenat (šťouchá do něj, protože chrápe? chce se zepta, kam si odložila zuby? má chuť na sex? fakt nevím, žádná informace,ale ani emoce v tom není). Navíc je ten záběr na konci tak rušivě ustřiženej v tom prudkým pohybu
- přecházení silnice - budiž, ale dlouhý (zamávání Kolářové na konci už tam být nemuselo)
- opírání o zeď - dobrý
- kamarádi - to mi nevadí, ale ten prostřih na partu důchodců z DJC je tam tak nějak k ničemu, čistě ilustrativní. nešel z toho vykřesat nějaký vtip?
- oceňuju to, že na "mrtvý" je záběr s tou kyticí. ale nevím, jestli to není jen kouzlo nechtěného
- ale co ten další záběr, kde Svěrák hejbe pusou, ale nic neříká? jaký tam má smysl? fakt nechápu.
- "kdybys byl s nějakou ženskou..." - ten záběr na Boudovou mi přijde moc jednoduše popisnej
- záběr na Vilhelmovou hrozně dlouhej (to "hrozně" berte s nadsázkou).
- to utěšovací poklepávání na ruku. To je asi ruka Kolářový, ne? Přijde mi hrozně vrásčitá a na velkém plátně by to bylo ještě patrnější.
- "nejsi první ani podlední, komu utek mužskej" - tak proč je potom záběr, kde je s tím mužským v objetí?
- "prsty" ve slově i v obraze jsou celkem fajn, i když já osobněe bych se asi rozmýšlel, jestli to není spíš divně popisný (asi bych to musel ještě ospravedlnit tím, že to bude vázat ještě na něco dalšího)
- ale že se dostaneme od ruky k divadýlku a zse jdeme zpátky k ruce, je trochu divný
- "úlet" co je jako ten druhej úlet? že leží s vnukem v posteli? vůbec tomu nerozumím
- "s flaškama lepší než s dětma" - a jak mám vědět, že dělá ve výkupu lahví? a proč jsou tam pomlouvané děti, když pár vteřin předtím byla idylka s vnukem?
- prostřih na vlak dává asi stejný (ne)smysl jako ty prostřihy dávaly ve filmu
- zase Vilhelmová ve strnulé póze (a zase je to ustřižené v takovém divném cuknutí).
- skladba těch záběrů mi tu vůbec nedává smysl. vlak, Vilhelmová, stará fotka, ležej v koši... je v tom nějaká mně utajenáý symbolika? má to vytvořit nějaký pocit? Na mě to to teda nefunguje.
- a ten záběr z balónu - jakžtakž poznám, co je to za lidi, ale protože nevíám, že letěli v balónu, působí to dost bizarně
- mám rád potitulkové "aftershoty" a sám je hodně používám. Ale tahle scénka je fakt pekelně dlouhá. Možná by mělo smysl z ní vzít 5-6 vteřin, ale ani tak by mi to nepřišlo na konec ideální
A hlavně, co je možná nejdůležitější: nepůsobí to moc jako komedie, ale jako pěkná deprese, čemuž nahrává i ta hudba
Sežerte mě teď třeba zaživa, alenemůžu si pomoct. Rozhodně netvrdím, že v Silencovi se neskrývá nějaký talent, který může časem rozkvést, ale tenhle trailer mě prostě nepřesvědčil. Uvítám ovšem další.
77066
A teď... něco docela jiného! Pustil jsem si ten Silencův trailer na Vratné lahve. Předem chci říct, že ze mě opravdu nemluví žádná zášť ani nemám chuť se nikomu mstít (ale chápu, že mi to někteří stejně nebudete věřit). Ten trailer mi ale nepřijde moc dobrej a já si tentokrát dovolím použít vaše "zbraně" (není to nejvhodnějšéí slovo, protože mi nejde o to, začít válku) a sdělit vám na něj svůj názor a budu se snažit být co nejkonkrétnější:
- hned začátek - ten je hrozně matoucí. Vypadá to, že mluví o ždímání houby na Svěrákova syna. Po pá vteřinách jsem si vzpomněl, o co šlo, ale kdybych ten film dvakrát neviděl, byl bych teda celkem zmatenej. Takže jako úvod traileru, který má fungovat na nezasvěcené, to není ideální. Navíc je ta scénka hrozně dlouhá. Nastartovat to tím, že už nechce učit, je v pořádku, ale lepší by mi přišlo ukázat třeba nějak bordel ve třídě, ždímání houby a pak rovnou jak Svěrák říká: "Omlouvat se nebudu ..... nebudu učit". Případně by tam mohlo zůstat i to samotný "Víš jak to smrdí? - Strašně", pokud by to působilo vtipně.
- najet titulky a hudbu za to, jak říká "Já už tady nejsme rád" působí docela dobře a emotivně
- ten synchron Kolářový je strašně dlouhej (z půlkdy by šel už překrejt jinejma záběrama, proč třeba není nejdřív to luxování, který by představilo tu důchodcovskou nudu a do něj nezačne jeho žena mluvit?) a asi i na špatným místě. Takhle se tam hned míchají dvě věci: odchod ze škly a že nechce bejt se ženou. Já (myslím tím "já" jako pomyslný divák traileru, který nezná film) z toho mám zase zmatek.
- Kolářová se otáčí v posteli - není tam moc vidět, stěží stihnu zaregistrovat, že vedle ní někdo leží a vlastně netuším, co ten záběr má v té skladbě znamenat (šťouchá do něj, protože chrápe? chce se zepta, kam si odložila zuby? má chuť na sex? fakt nevím, žádná informace,ale ani emoce v tom není). Navíc je ten záběr na konci tak rušivě ustřiženej v tom prudkým pohybu
- přecházení silnice - budiž, ale dlouhý (zamávání Kolářové na konci už tam být nemuselo)
- opírání o zeď - dobrý
- kamarádi - to mi nevadí, ale ten prostřih na partu důchodců z DJC je tam tak nějak k ničemu, čistě ilustrativní. nešel z toho vykřesat nějaký vtip?
- oceňuju to, že na "mrtvý" je záběr s tou kyticí. ale nevím, jestli to není jen kouzlo nechtěného
- ale co ten další záběr, kde Svěrák hejbe pusou, ale nic neříká? jaký tam má smysl? fakt nechápu.
- "kdybys byl s nějakou ženskou..." - ten záběr na Boudovou mi přijde moc jednoduše popisnej
- záběr na Vilhelmovou hrozně dlouhej (to "hrozně" berte s nadsázkou).
- to utěšovací poklepávání na ruku. To je asi ruka Kolářový, ne? Přijde mi hrozně vrásčitá a na velkém plátně by to bylo ještě patrnější.
- "nejsi první ani podlední, komu utek mužskej" - tak proč je potom záběr, kde je s tím mužským v objetí?
- "prsty" ve slově i v obraze jsou celkem fajn, i když já osobněe bych se asi rozmýšlel, jestli to není spíš divně popisný (asi bych to musel ještě ospravedlnit tím, že to bude vázat ještě na něco dalšího)
- ale že se dostaneme od ruky k divadýlku a zse jdeme zpátky k ruce, je trochu divný
- "úlet" co je jako ten druhej úlet? že leží s vnukem v posteli? vůbec tomu nerozumím
- "s flaškama lepší než s dětma" - a jak mám vědět, že dělá ve výkupu lahví? a proč jsou tam pomlouvané děti, když pár vteřin předtím byla idylka s vnukem?
- prostřih na vlak dává asi stejný (ne)smysl jako ty prostřihy dávaly ve filmu
- zase Vilhelmová ve strnulé póze (a zase je to ustřižené v takovém divném cuknutí).
- skladba těch záběrů mi tu vůbec nedává smysl. vlak, Vilhelmová, stará fotka, ležej v koši... je v tom nějaká mně utajenáý symbolika? má to vytvořit nějaký pocit? Na mě to to teda nefunguje.
- a ten záběr z balónu - jakžtakž poznám, co je to za lidi, ale protože nevíám, že letěli v balónu, působí to dost bizarně
- mám rád potitulkové "aftershoty" a sám je hodně používám. Ale tahle scénka je fakt pekelně dlouhá. Možná by mělo smysl z ní vzít 5-6 vteřin, ale ani tak by mi to nepřišlo na konec ideální
A hlavně, co je možná nejdůležitější: nepůsobí to moc jako komedie, ale jako pěkná deprese, čemuž nahrává i ta hudba
Sežerte mě teď třeba zaživa, alenemůžu si pomoct. Rozhodně netvrdím, že v Silencovi se neskrývá nějaký talent, který může časem rozkvést, ale tenhle trailer mě prostě nepřesvědčil. Uvítám ovšem další.
reagovat
|