Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 5261 - 5280 Napsat příspěvek

TLOU 2

V niektorych recenziach som sa docital, ze akcnejsi pristup k hraniu nie je velmi zabavny, tak ja len ze WTF???
Lepsie ako vacsina akcnych filmov v sucasnosti.:o:+ (bez spoilerov)
758811
V niektorych recenziach som sa docital, ze akcnejsi pristup k hraniu nie je velmi zabavny, tak ja len ze [url=https://youtu.be/YIVtaZ_m1T8]WTF???[/url] Lepsie ako vacsina akcnych filmov v sucasnosti.*:o**:+* (bez spoilerov)
TLOU 2
4 -5
reagují: departed, Vincent
reagovat

Assassin's Creed Valhalla Gameplay

link
link
link

Vyzerá to ako preskinovaná Odysea.
758800
[url=https://streamable.com/m8edx8]https://streamable.com/m8edx8[/url] [url=https://streamable.com/x32zv6]https://streamable.com/x32zv6[/url] [url=https://streamable.com/6kh35q]https://streamable.com/6kh35q [/url]Vyzerá to ako preskinovaná Odysea.
Assassin's Creed Valhalla Gameplay
1 -2
reagovat

Mafia: DE

Nevrací se jenom Vašut, ale třeba i manuální řazení. :+
758788
Nevrací se jenom Vašut, ale třeba i [url=https://plotpoint.sk/mafia-definitivni-edice/]manuální řazení[/url]. *:+*
Mafia: DE
4 0
reagovat
reaguje na: SteKi
Yep, zapomněl sem tam "sem" ?):D
FallenMaia:
Já vám ten zápal pro věc přeju, ale místy to bylo trošku zbytečné, no.
758729
Yep, zapomněl sem tam "sem" *?)**:D* [b]FallenMaia[/b]: Já vám ten zápal pro věc přeju, ale místy to bylo trošku zbytečné, no.
758722
3 -1
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Gonzi ti to nastaví:D
758726
Gonzi ti to nastaví*:D*
758725
3 -1
reagovat
reaguje na: KARLOS
Ja že som otravný toxický chuj ktorý niekomu pije krv??
Preboha, veď to nieje možné! :D:D

Samozrejme robím si srandu :)) Som si vedomý toho že niekedy to s tými reakciami preženiem a potom ma to aj mrzí a keď si to spätne čítam najradšej by som to prepísal alebo vymazal, ale bohužiaľ už sa nedá ;)
758725
Ja že som otravný toxický chuj ktorý niekomu pije krv?? Preboha, veď to nieje možné! *:D**:D* Samozrejme robím si srandu *:))* Som si vedomý toho že niekedy to s tými reakciami preženiem a potom ma to aj mrzí a keď si to spätne čítam najradšej by som to prepísal alebo vymazal, ale bohužiaľ už sa nedá *;)*
758720
4 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: SteKi
Karlos myslí seba, že to nehral.
758724
Karlos myslí seba, že to nehral.
758722
1 -1
reagovat
reaguje na: SteKi
Týden zpátky jsem to četl na games.tiscali nebo doupěti, ale nemůžu to dohledat...
758723
Týden zpátky jsem to četl na games.tiscali nebo doupěti, ale nemůžu to dohledat...
758719
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Fallen? Veď ten to hral. To asi myslíš kyllera... 
758722
Fallen? Veď ten to hral. To asi myslíš kyllera... 
758720
3 0
reagují: KARLOS, kyller
reagovat
reaguje na: do_Od
Dík, tohle mi bohatě stačí :)):+.

Jinak přiznám se, že FallenMaia mi v téhle diskuzi chvílema pil krev (jistě neúmyslně ;)), taky toho byla kvanta, že se v tom jeden ztrácel, zvlášť, když to ani nehrál, takže sem jeho komenty postupem času jen proletěl.
Za mě ale velmi zajímavá debata a je fajn, že se něco takového na hráčském poli urodilo... plácat se jen po zádech, jak to všichni vidíme stejně je nuda 8).
758720
Dík, tohle mi bohatě stačí *:))**:+*. Jinak přiznám se, že FallenMaia mi v téhle diskuzi chvílema pil krev (jistě neúmyslně *;)*), taky toho byla kvanta, že se v tom jeden ztrácel, zvlášť, když to ani nehrál, takže sem jeho komenty postupem času jen proletěl. Za mě ale velmi zajímavá debata a je fajn, že se něco takového na hráčském poli urodilo... plácat se jen po zádech, jak to všichni vidíme stejně je nuda *8)*.
758703
5 -1
reagují: FallenMaia, SteKi
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
To odkiaľ máš? Ja som práveže čítal, že sa nič také nechystá, akurát pracujú na multiplayeri. 
758719
To odkiaľ máš? Ja som práveže čítal, že sa nič také nechystá, akurát pracujú na multiplayeri. 
758712
3 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Horizon Zero Dawn PC features trailer

Stejný update bude doufám i na PS5.:)
758718
[url=https://youtu.be/Y4St-fv53Q0]Horizon Zero Dawn PC features trailer[/url] Stejný update bude doufám i na PS5.*:)*
1 0
reagovat
reaguje na: Gorecki
Ja dúfam že sa s Abby ešte niekedy stretneme, či už v DLC, alebo v trojke. Za mňa skvelý charakter, skvele napísaný, prirástla mi k srdcu. Ten hate na ňu je nechutne prehnaný a fakt ma serie akí dokážu byť ľudia sprostí, keď si čítam niektoré tie príspevky na twitteri. Presne ako vravíš, stále som si kládol otázku čo sa s ňou stalo po konci, tak som rád že som touto informáciou aspoň niekomu urobil radosť ;)
758716
[spoiler]Ja dúfam že sa s Abby ešte niekedy stretneme, či už v DLC, alebo v trojke. Za mňa skvelý charakter, skvele napísaný, prirástla mi k srdcu. Ten hate na ňu je nechutne prehnaný a fakt ma serie akí dokážu byť ľudia sprostí, keď si čítam niektoré tie príspevky na twitteri. Presne ako vravíš, stále som si kládol otázku čo sa s ňou stalo po konci, tak som rád že som touto informáciou aspoň niekomu urobil radosť *;)*[/spoiler]
758713
4 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Bodaj by. Uncharted: Lost Legacy bolo parádne, síce menší príbeh nie tak obsiahly, ale tá atmosféra a to prostredie, užil som si to ;)
758714
Bodaj by. Uncharted: Lost Legacy bolo parádne, síce menší príbeh nie tak obsiahly, ale tá atmosféra a to prostredie, užil som si to *;)*
758712
3 -1
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Diky!
Premyslal som nad tym, co ten obrazok znamena, koho zo zaveru je to cln a sucasne to uspokojilo moju otazku, co sa stalo s Abby.:+
758713
Diky! Premyslal som nad tym, co ten obrazok znamena, koho zo zaveru je to cln a sucasne to uspokojilo moju otazku, co sa stalo s [spoiler]Abby[/spoiler].*:+*
758707
4 0
reagují: FallenMaia
reagovat
TLoU 2 nedostane žádné DLC, spíš něco ve stylu Uncharted: Lost Legacy. 
758712
TLoU 2 nedostane žádné DLC, spíš něco ve stylu Uncharted: Lost Legacy. 
1 -1
reagují: SteKi, FallenMaia
reagovat
Malý spoilerík pre tých čo dohrali The Last of Us part 2 ;)
Po skončení hry sa zmení obrázok v hlavnom menu, vidíme motorový čln na pláži a v diaľke veľkú okrúhlu budovu, podľa všetkého sa jedná o Catalina casino na ostrove Catalina kde sa zgrupujú zvyšky Fireflies. Ak si pamätáte Abby dostala z vysielačky inštrukcie že sa má dostať na ostrov Catalina. Podľa vývojárov je to vraj taká malá odpoveď na to čo sa stalo s Abby a Levom po hre a teda že dosiahli svoj cieľ a pripojili sa k Fireflies na ostrove. Paráda :+
758707
Malý spoilerík pre tých čo dohrali The Last of Us part 2 *;)* [spoiler]Po skončení hry sa zmení obrázok v hlavnom menu, vidíme motorový čln na pláži a v diaľke veľkú okrúhlu budovu, podľa všetkého sa jedná o [url=https://www.google.com/search?q=Catalina+casino&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjT7-XavbHqAhVJfMAKHQvZAVMQ_AUoAXoECBwQAw&biw=1920&bih=1007]Catalina casino na ostrove Catalina[/url] kde sa zgrupujú zvyšky Fireflies. Ak si pamätáte Abby dostala z vysielačky inštrukcie že sa má dostať na ostrov Catalina. Podľa vývojárov je to vraj taká malá odpoveď na to čo sa stalo s Abby a Levom po hre a teda že dosiahli svoj cieľ a pripojili sa k Fireflies na ostrove. Paráda *:+*[/spoiler]
4 -1
reagují: Gorecki
reagovat
reaguje na: KARLOS
Máš ode mě palec, a máš taky pravdu, že jsem jsem se snažil podat to v tom příspěvku racionálně. Jakmile je řeč o struktuře scénáře a o tom, jak různé perspektivy fungují, tak to snad ani jinak obhájit nejde. Doslova ses na to v jednom ze svých příspěvků ptal. Ale už mi dochází, že tobě nešlo jen o tohle vysvětlení, ale zároveň o dojmy z hraní a jak na nás spokojené jednotlivé věci působí. Což jsem si naopak celou dobu myslel, že je tak nějak jasné - alespoň u FallenMaia mi to došlo už z jeho prvních příspěvků (taky vám začátek téhle diskuze případá jako hrozně, hrozně dávno?), u mě uznávám, že jsem tohle nikdy konkrétně nenapsal (částečně protože nechci opakovat co napsali ostatní a částečně proto, že jsem to do velké míry zhodnotil v linknuté recenzi).

Místo toho jsem první polovinu diskuze strávil (přiznávám lehce arogantní) obhajobou hry před toxickými fanoušky a druhou polovinu zase snahou vysvětlit, proč daná struktura funguje a čím to, že ta hra dělá části lidí takové problémy. A furt si mimochodem stojím za tím, že to je přístupem k tomu příběhu a jeho podání. Přičemž bych rád zdůraznil, že to absolutně lidem nedávám za vinu a vůbec nic proti tomu nemám - stejně jako jsou lidi, co si nedokážou užít marvelovky nebo naopak lidi, co v životě viděli jen filmy od Davida Lynche a žádné další je nezajímají - tak je naprosto v pořádku, že se najdou lidi, které Last of Us nevezme za srdíčko. Naopak, tím že ta hra vybočila z mainstreamu, tak je naprosto logické, že takových lidí bude poměrně dost. Bohužel o to víc, když ta hra obsahuje i témata jako jsou transexualita, LGBTQ, případně feminismus. A jak už někdo napsal pode mnou - díky bohu, že v téhle diskuzi tyhle věci nikdo neřeší.

NICMÉNĚ, abych už teda konečně napsal proč to mě osobně za to srdíčko vzalo - jednoduše za to může fakt, že já mám strašně rád vyprávění z různých perspektiv. Kromě teda toho, že mě fascinuje jakákoliv dekonstrukce, ať už postav (čím víc se Ellie honí za pomstou, tím víc přichází o svojí lidskost, mučením to začne a zabitím těhotné skončí, znovu ji z mého pohledu získá až když ušetří Abby v závěru, přičemž já ji u toho celou dobu ovládám, logicky se do ní tak snažím vcítit - například přehráváním si v hlavě jejích emocí, což byl podle mě i tvůrčí záměr), nebo témat (nechci znova vypisovat, jakým způsobem ta hra pojednává o pomstě, ale doplním, že mi opravdu imponuje, když na začátku hry cítím chuť někoho zabít, někde v polovině dojdu k názoru, že možná ta pomsta za každou cenu není úplně dobrá, záhy začnu objevovat tu opačnou perspektivu a dostanu rekapitulaci posledních událostí akorát ze strany mého domnělého nepřítele, a než hra skončí, dojdu k uvědomění si, že tady žádné dobro a zlo neexistuje, že nic není černobílé, a tudíž že moje počáteční pocity byly stejně tak mylné, jako ty těch postav - to mi přijde opravdu silné, zejména, když nejsem jenom divák (film), ale v podstatě se toho přímo účastním (hra). To že při tom nemám na výběr, ok, tak bohužel ještě nejsme tak daleko, abychom si mohli ve hře utvářet zcela vlastní děj, který by byl generován jen na základě našich rozhodnutí. GTA V mě rovněž nutilo plnit mise, které bych třeba nechtěl normálně plnit. A ano, napadlo mě několikrát během hraní, že by bylo zajímavé, kdybych měl na konci možnost volby a hra mi nabídla více konců. Pak by ale nemohl vyniknout ten specifický příběh, který Naughty Dog chtěl odvyprávět, nemohl bych nad tím tolik uvažovat, nemohl bych ho dále pro sebe případně ostatní interpretovat, v podstatě by tím zanikl prostor pro diskuzi.

A uzavřu to tím, že zatímco si v příběhu řeším všechny tyhle věci a procházím různými emočními stavy (hraní je vyčerpávající a pociťuji na sobě fyzické i psychické dopady příběhu a věcí, které mě nutí prožívat, i třeba díky vymazleným quick time events), tak na povrchu zůstává pořád ta neuvěřitelně vyleštěná survival hra s obřími otevřenými prostory k průzkumu (world design je nádherný) a sbírání collectibles, suprovou AI lidských nepřátel, pro mě naprosto dostačující úrovní gunplay (ok, občas je trefit headshot fakt velký problém, ale kvůli tomu to nehraju), hororovými elementy (jsem citlivka a párkrát jsem se vyloženě bál) a plno puzzles (ať už hledání kódů k otevírání trezorů nebo dostávání se přes překážky nebo hledání správné stezky). Ta hra mě tím pádem baví rovnou na vícero úrovních - což je podle mě taky vzácnost.


Tolik k mým dojmům a proč to pro mě funguje. A po tomhle vyčerpávajícím textu už to tady fakt přenechám jiným a jdu se balit. 8)
758703
Máš ode mě palec, a máš taky pravdu, že jsem jsem se snažil podat to v tom příspěvku racionálně. Jakmile je řeč o struktuře scénáře a o tom, jak různé perspektivy fungují, tak to snad ani jinak obhájit nejde. Doslova ses na to v jednom ze svých příspěvků ptal. Ale už mi dochází, že tobě nešlo jen o tohle vysvětlení, ale zároveň o dojmy z hraní a jak na nás spokojené jednotlivé věci působí. Což jsem si naopak celou dobu myslel, že je tak nějak jasné - alespoň u FallenMaia mi to došlo už z jeho prvních příspěvků (taky vám začátek téhle diskuze případá jako hrozně, hrozně dávno?), u mě uznávám, že jsem tohle nikdy konkrétně nenapsal (částečně protože nechci opakovat co napsali ostatní a částečně proto, že jsem to do velké míry zhodnotil v linknuté recenzi). Místo toho jsem první polovinu diskuze strávil (přiznávám lehce arogantní) obhajobou hry před toxickými fanoušky a druhou polovinu zase snahou vysvětlit, proč daná struktura funguje a čím to, že ta hra dělá části lidí takové problémy. A furt si mimochodem stojím za tím, že to je přístupem k tomu příběhu a jeho podání. Přičemž bych rád zdůraznil, že to absolutně lidem nedávám za vinu a vůbec nic proti tomu nemám - stejně jako jsou lidi, co si nedokážou užít marvelovky nebo naopak lidi, co v životě viděli jen filmy od Davida Lynche a žádné další je nezajímají - tak je naprosto v pořádku, že se najdou lidi, které Last of Us nevezme za srdíčko. Naopak, tím že ta hra vybočila z mainstreamu, tak je naprosto logické, že takových lidí bude poměrně dost. Bohužel o to víc, když ta hra obsahuje i témata jako jsou [spoiler]transexualita, LGBTQ, případně feminismus.[/spoiler] A jak už někdo napsal pode mnou - díky bohu, že v téhle diskuzi tyhle věci nikdo neřeší. NICMÉNĚ, abych už teda konečně napsal proč to mě osobně za to srdíčko vzalo [spoiler]- jednoduše za to může fakt, že já mám strašně rád vyprávění z různých perspektiv. Kromě teda toho, že mě fascinuje jakákoliv dekonstrukce, ať už postav (čím víc se Ellie honí za pomstou, tím víc přichází o svojí lidskost, mučením to začne a zabitím těhotné skončí, znovu ji z mého pohledu získá až když ušetří Abby v závěru, přičemž já ji u toho celou dobu ovládám, logicky se do ní tak snažím vcítit - například přehráváním si v hlavě jejích emocí, což byl podle mě i tvůrčí záměr), nebo témat (nechci znova vypisovat, jakým způsobem ta hra pojednává o pomstě, ale doplním, že mi opravdu imponuje, když na začátku hry cítím chuť někoho zabít, někde v polovině dojdu k názoru, že možná ta pomsta za každou cenu není úplně dobrá, záhy začnu objevovat tu opačnou perspektivu a dostanu rekapitulaci posledních událostí akorát ze strany mého domnělého nepřítele, a než hra skončí, dojdu k uvědomění si, že tady žádné dobro a zlo neexistuje, že nic není černobílé, a tudíž že moje počáteční pocity byly stejně tak mylné, jako ty těch postav - to mi přijde opravdu silné, zejména, když nejsem jenom divák (film), ale v podstatě se toho přímo účastním (hra). To že při tom nemám na výběr, ok, tak bohužel ještě nejsme tak daleko, abychom si mohli ve hře utvářet zcela vlastní děj, který by byl generován jen na základě našich rozhodnutí. GTA V mě rovněž nutilo plnit mise, které bych třeba nechtěl normálně plnit. A ano, napadlo mě několikrát během hraní, že by bylo zajímavé, kdybych měl na konci možnost volby a hra mi nabídla více konců. Pak by ale nemohl vyniknout ten specifický příběh, který Naughty Dog chtěl odvyprávět, nemohl bych nad tím tolik uvažovat, nemohl bych ho dále pro sebe případně ostatní interpretovat, v podstatě by tím zanikl prostor pro diskuzi. A uzavřu to tím, že zatímco si v příběhu řeším všechny tyhle věci a procházím různými emočními stavy (hraní je vyčerpávající a pociťuji na sobě fyzické i psychické dopady příběhu a věcí, které mě nutí prožívat, i třeba díky vymazleným quick time events), tak na povrchu zůstává pořád ta neuvěřitelně vyleštěná survival hra s obřími otevřenými prostory k průzkumu (world design je nádherný) a sbírání collectibles, suprovou AI lidských nepřátel, pro mě naprosto dostačující úrovní gunplay (ok, občas je trefit headshot fakt velký problém, ale kvůli tomu to nehraju), hororovými elementy (jsem citlivka a párkrát jsem se vyloženě bál) a plno puzzles (ať už hledání kódů k otevírání trezorů nebo dostávání se přes překážky nebo hledání správné stezky). Ta hra mě tím pádem baví rovnou na vícero úrovních - což je podle mě taky vzácnost.[/spoiler] Tolik k mým dojmům a proč to pro mě funguje. A po tomhle vyčerpávajícím textu už to tady fakt přenechám jiným a jdu se balit. *8)*
758697
3 -1
reagují: KARLOS
reagovat
Gorecki je vážně ďáblův advokát. Po TLJ vzal kšeft a obhajuje TLoU2. :D
758701
Gorecki je vážně ďáblův advokát. Po TLJ vzal kšeft a obhajuje TLoU2. *:D*
4 -2
reagovat
reaguje na: do_Od
Jo, už sem ho našel... a promiň, ale bohužel - ty mluvíš o příběhu a stylu vyprávění. Že je to racionální zhodnocení a berné pro člověka s podobným vkusem je naprosto jasné. Jenže Gonzi a Gorecki nemluví ani tak o příběhu, či jeho struktuře, ale o game desingu, který není jedno a totéž. Mě opravdu dost zajímá, jak příběh prožíváš ne jako "divák", ale jako "hráč". A přijde mi, že ty ty hranice mezi tím smazáváš. Což je taky možnost, ale pak se nediv, že úplně nerozumíš, co Gonzimu vadí. A neříkám, že má na to patentovanou pravdu, ostatně Gorecki v tom komentu jasně popisuje, jak to na něj, jako na hráče působilo a působilo to na něj zjevně bezchybně...

K celkovému původníu komentu - je to velmi dobrý rozbor příběhu, který na mě, jakožto na člověka, co to nehrál, působí velmi silně a promyšleně. Kdyby to byl film, rozhodně by to fungovalo. V herním mechanismu, zvlášť s mým přístupem ke hrám, se ale bojím, že by to na mě působilo stejně, jako na Gonziho.
To totiž není o empatii, to je o vnímání daného média jako takového. A je to něco, co jednoduše nelze generalizovat. S filmem a jeho postavami se můžeš v maximální míře jen stotožnit, při oné silné empatii na tebe můžou přejít i všechny dané emoce, ale pořád si vnější účastník. To herní koncept umožňuje doopravdy stát se onou postavou. A pokud tě gamedesign tlačí přes cutscény a jiné prvky do protichůdných činů, může to mít za následek vyhození ze sedla. A pokud je tam tak výrazný vypravěčský prvek, může na krásně fungovat z vypravěčského i emocionálního hlediska, ale z toho herního už ne.

Opět opakuju, tohle je nestranný pohled. A milerád si přečtu protiargumenty v tom, proč to z herního hlediska je bezchybné i od tebe. Že to má výborný scénář a myšlenku ostatně kredituje i Gonzi, takže tam vím, že problém fakt není...
758697
Jo, už sem ho našel... a promiň, ale bohužel - ty mluvíš o příběhu a stylu vyprávění. Že je to racionální zhodnocení a berné pro člověka s podobným vkusem je naprosto jasné. Jenže Gonzi a Gorecki nemluví ani tak o příběhu, či jeho struktuře, ale o game desingu, který není jedno a totéž. Mě opravdu dost zajímá, jak příběh prožíváš ne jako "divák", ale jako "hráč". A přijde mi, že ty ty hranice mezi tím smazáváš. Což je taky možnost, ale pak se nediv, že úplně nerozumíš, co Gonzimu vadí. A neříkám, že má na to patentovanou pravdu, ostatně Gorecki v tom komentu jasně popisuje, jak to na něj, jako na hráče působilo a působilo to na něj zjevně bezchybně... K celkovému původníu komentu - je to velmi dobrý rozbor příběhu, který na mě, jakožto na člověka, co to nehrál, působí velmi silně a promyšleně. Kdyby to byl film, rozhodně by to fungovalo. V herním mechanismu, zvlášť s mým přístupem ke hrám, se ale bojím, že by to na mě působilo stejně, jako na Gonziho. To totiž není o empatii, to je o vnímání daného média jako takového. A je to něco, co jednoduše nelze generalizovat. S filmem a jeho postavami se můžeš v maximální míře jen stotožnit, při oné silné empatii na tebe můžou přejít i všechny dané emoce, ale pořád si vnější účastník. To herní koncept umožňuje doopravdy stát se onou postavou. A pokud tě gamedesign tlačí přes cutscény a jiné prvky do protichůdných činů, může to mít za následek vyhození ze sedla. A pokud je tam tak výrazný vypravěčský prvek, může na krásně fungovat z vypravěčského i emocionálního hlediska, ale z toho herního už ne. Opět opakuju, tohle je nestranný pohled. A milerád si přečtu protiargumenty v tom, proč to z herního hlediska je bezchybné i od tebe. Že to má výborný scénář a myšlenku ostatně kredituje i Gonzi, takže tam vím, že problém fakt není...
758691
6 -1
reagují: do_Od
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se