Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 5381 - 5400 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Vždyť ho vychovával Sully, to je víc, než armáda:D
758294
Vždyť ho vychovával Sully, to je víc, než armáda*:D*
758293
5 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Uncharted je akční, zábavná, oddychová hra. Logicky se to tam dá snést řádově líp, než jinde. Přesto si ale myslím, že by jako celek více fungovalo, kdyby nepřátelé byli nějací místní křováci, kteří po něm hází oštěpy a střílí z luku, zatímco on by byl třeba "kdysi i pár let u armády"...(tahám z paty)

Najednou by ti více dávalo smysl, že na ně všude v jungli narážíš, zároveň by bylo uvěřitelnější, že jich postřílíš desítky sám, zároveň by tam mohla být mechanika uhýbání šípům a oštěpům mixnutá s instakillem když se ti to nepovede, takže by výsledný průchod hrou dával celkově větší smysl. Alternativně by tam mohli být vojáci, ale byla by to čistě stealth hra (nebo by tě prostě zabili na dvě rány), takže by ses "reálně" bál bandy žoldáků.

Globálně pak (alespoň já) toto řeším podle toho, jak moc je hra realistická... je mi to naprosto buřta u Spyra, Ratcheta a Clanka, Maria apod. ale budu to hodně řešit u Witchera, RDR2, Last Of Us apod.
758293
Uncharted je akční, zábavná, oddychová hra. Logicky se to tam dá snést řádově líp, než jinde. Přesto si ale myslím, že by jako celek více fungovalo, kdyby nepřátelé byli nějací místní křováci, kteří po něm hází oštěpy a střílí z luku, zatímco on by byl třeba "kdysi i pár let u armády"...(tahám z paty) Najednou by ti více dávalo smysl, že na ně všude v jungli narážíš, zároveň by bylo uvěřitelnější, že jich postřílíš desítky sám, zároveň by tam mohla být mechanika uhýbání šípům a oštěpům mixnutá s instakillem když se ti to nepovede, takže by výsledný průchod hrou dával celkově větší smysl. Alternativně by tam mohli být vojáci, ale byla by to čistě stealth hra (nebo by tě prostě zabili na dvě rány), takže by ses "reálně" bál bandy žoldáků. Globálně pak (alespoň já) toto řeším podle toho, jak moc je hra realistická... je mi to naprosto buřta u Spyra, Ratcheta a Clanka, Maria apod. ale budu to hodně řešit u Witchera, RDR2, Last Of Us apod.
758288
2 -1
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Gonzi
a) Je to akční adventura, řešíš blbost.
b) Tak už chápu, v čem je problém. Ty jsi zjevně neschopný vnímat jakékoli posuny charakteru. Jinak bys totiž nemohl napsat nic takhle zaseknutýho jako že buď nedává smysl první půlka hry nebo ta druhá. Uvědomuješ si, že si ty postavy v obou částech něčím projdou? Že si něčím prochází až do konce? A že ty si z toho máš jako hráč vzít poselství? Fakt čumím, že tuhle základní věc vůbec musím vysvětlovat.
758291
a) Je to akční adventura, řešíš blbost. b) Tak už chápu, v čem je problém. Ty jsi zjevně neschopný vnímat jakékoli posuny charakteru. Jinak bys totiž nemohl napsat nic takhle zaseknutýho jako že buď nedává smysl první půlka hry nebo ta druhá. Uvědomuješ si, že si ty postavy v obou částech něčím projdou? Že si něčím prochází až do konce? A že ty si z toho máš jako hráč vzít poselství? Fakt čumím, že tuhle základní věc vůbec musím vysvětlovat.
758287
3 -3
reagovat
On jich ale zabil treba v jednicce jen deset i s hlavnim bossem... Vzdyt to byli porad ti sami, stejni vojaci, akorat naklonovani:D
Ale k tématu... Ono to bije do očí od prvního dílu, ale resit to? To bych z te hry nic nemel... Konkrétně Uncharted moc na pribeh nesazi (i kdyz čtverka se o to trochu snažila) jde tam spíš o to se dostat nějakým způsobem z jedné zajímavé lokace do druhé a na konec přidat něco mystery. Kdyby se mě někdo zeptal, o cem byla dvojka, tak si ani pořádně nevzpomenu a to jsem ji hrál nedávno. Ale na co si třeba vzpomenu, bude boj s tankem nebo vrtulníkem a ze jsem se u toho dost bavil:+
758288
On jich ale zabil treba v jednicce jen deset i s hlavnim bossem... Vzdyt to byli porad ti sami, stejni vojaci, akorat naklonovani*:D* Ale k tématu... Ono to bije do očí od prvního dílu, ale resit to? To bych z te hry nic nemel... Konkrétně Uncharted moc na pribeh nesazi (i kdyz čtverka se o to trochu snažila) jde tam spíš o to se dostat nějakým způsobem z jedné zajímavé lokace do druhé a na konec přidat něco mystery. Kdyby se mě někdo zeptal, o cem byla dvojka, tak si ani pořádně nevzpomenu a to jsem ji hrál nedávno. Ale na co si třeba vzpomenu, bude boj s tankem nebo vrtulníkem a ze jsem se u toho dost bavil*:+*
2 -1
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: do_Od
co řeším:
a) Drake zabíjí mraky nepřátel jakoby to byly mouchy, ale zároveň mám věřit tomu, že je jen nějaký "pouliční zlodejíček" (a ne třeba bývalý mariňák). Tzn rozpor mezi gameplayem a cutscénama (rozumíš tomu? ptám se neironicky, protože fakt nevím jak jinak bych to napsal ale nechápu kdes nabral že mi vadí zabíjet mraky nepřátel).
b) rozpor mezi hráčovou iniciativou, gameplay mechanikama a neovladatelnýma sekcema je obecně IMHO dost důležitá věc k řešení ve hrách a podle mě prostě nefunguje, když ve hrách musím dělat něco, s čím jako hráč nesouhlasím kdy Last Of Us trochu naráží na to, že buď chci pomstu a pak mi nedává smysl druhá půlka hry, nebo mi pomsta přijde hloupá a pak mi nedává smysl první půlka hry. (samozřejmě můj názor).

PS: Mě uncharted 4 bavilo, jen jsem to použil jako příklad. Vadilo mi to ale třeba v jedničce, protože jsem to hrál úplně stejně jako gears of war, ale nebyl jsem "nabušený voják kosící davy monster".
758287
co řeším: a) Drake zabíjí mraky nepřátel jakoby to byly mouchy, ale zároveň mám věřit tomu, že je jen nějaký "pouliční zlodejíček" (a ne třeba bývalý mariňák). Tzn rozpor mezi gameplayem a cutscénama (rozumíš tomu? ptám se neironicky, protože fakt nevím jak jinak bych to napsal ale nechápu kdes nabral že mi vadí zabíjet mraky nepřátel). b) rozpor mezi hráčovou iniciativou, gameplay mechanikama a neovladatelnýma sekcema je obecně IMHO dost důležitá věc k řešení ve hrách a podle mě prostě nefunguje, když ve hrách musím dělat něco, s čím jako hráč nesouhlasím kdy Last Of Us trochu naráží na to, že buď chci [spoiler]pomstu a pak mi nedává smysl druhá půlka hry, nebo mi pomsta přijde hloupá a pak mi nedává smysl první půlka hry.[/spoiler] (samozřejmě můj názor). PS: Mě uncharted 4 bavilo, jen jsem to použil jako příklad. Vadilo mi to ale třeba v jedničce, protože jsem to hrál [b]úplně stejně[/b] jako gears of war, ale nebyl jsem "nabušený voják kosící davy monster".
758285
3 -2
reagují: do_Od
reagovat
Hele já vím, že to k tomu svádí, ale Nathan Drake fakt nebyl archeolog.

A už i já musím říct, že začínáš být trochu mimo v tom co řešíš. Na jednu stranu chceš, aby hry nebyly jako filmy, ale pak ti vadí, že ve hrách zabíjíš mraky nepřátel. Tak co to bude?
758285
Hele já vím, že to k tomu svádí, ale Nathan Drake fakt nebyl archeolog. A už i já musím říct, že začínáš být trochu mimo v tom co řešíš. Na jednu stranu chceš, aby hry nebyly jako filmy, ale pak ti vadí, že ve hrách zabíjíš mraky nepřátel. Tak co to bude?
3 -6
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: departed
Mě přijde spíše arogantní napsat "snad lidi jednoho dne pochopí" (jakože teď nemají jiný názor, ale nechápou), "záplavy neoprávneného hejtu" (neoprávněný? kdo to neoprávnil? někdo komu se to líbí?) a pak to zakončit "Ale ako sa hovorí nenávidieť je jednoduché, pochopiť a porozumieť je oveľa zložitejšie" (možná bych s tím porozuměním začal u sebe).

Odpověď na to je v relevantním tónu. A ano, archeolog s pistolkou je problém. Ani z daleka ne tak velký, jako tady a bylo to schválně hyperbolické, ale množství nepřátel, které on vyzabíjí je natolik absurdní, že si z toho pak dělali srandu i tvůrci:
"Uncharted has often been mocked for being about a supposedly likable rogue who just so happens to recklessly slaughter hundreds of
people". Uncharted 4 acknowledged the criticism with a trophy called "Ludonarrative Dissonance" that is awarded to the player for killing 1,000 enemies." link

Ale jsem mimo, s arogantním a omezeným přístupem, když to vypíchnu. :+

FallenMania: jen jsem parodoval tu tvou větu (viz výš), proto jsem tam i dal ty uvozovky.
758284
Mě přijde spíše arogantní napsat "snad lidi jednoho dne pochopí" (jakože teď nemají jiný názor, ale nechápou), "záplavy neoprávneného hejtu" (neoprávněný? kdo to neoprávnil? někdo komu se to líbí?) a pak to zakončit "Ale ako sa hovorí nenávidieť je jednoduché, pochopiť a porozumieť je oveľa zložitejšie" (možná bych s tím porozuměním začal u sebe). Odpověď na to je v relevantním tónu. A ano, archeolog s pistolkou je problém. Ani z daleka ne tak velký, jako tady a bylo to schválně hyperbolické, ale množství nepřátel, které on vyzabíjí je natolik absurdní, že si z toho pak dělali srandu i tvůrci: "[i]Uncharted[/i] has often been mocked for being about a supposedly likable rogue who just so happens to recklessly slaughter hundreds of people". Uncharted 4 acknowledged the criticism with a trophy called "Ludonarrative Dissonance" that is awarded to the player for killing 1,000 enemies." https://en.wikipedia.org/wiki/Ludonarrative_dissonance Ale jsem mimo, s arogantním a omezeným přístupem, když to vypíchnu. *:+* [b]FallenMania[/b]: jen jsem parodoval tu tvou větu (viz výš), proto jsem tam i dal ty uvozovky.
758277
8 -2
reagují: FallenMaia
reagovat
Upřímně, Gonzi mi přijde mimo a myslím, že ten arogantní omezený přístup dělá schválně. Ale třeba se mýlím. 
758277
Upřímně, Gonzi mi přijde mimo a myslím, že ten arogantní omezený přístup dělá schválně. Ale třeba se mýlím. 
4 -5
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Počuj, kde som ja akože napísal že tvoj pohľad "nenávidím"? Ja som hovoril o hejteroch ktorý tomu capli nulu len preto že im nesadol príbeh, pritom tam je kopa iných aspektov vďaka ktorým by to hodnotenie malo byť omnoho vyššie. To čo sú za priblblé kecy že tvoj pohľad "nenávidím"? Veď tu celý čas hovorím že chápem že to nesadne každému. Keď už sme pri tom ty chápeš a akceptuješ môj pohľad? Dokážeš rozumieť tomu že niekto iný tú hru môže vnímať inak ako ty? Že niekto si tie postavy obľúbil a príbeh mu dáva totálny zmysel? Či už z jednej alebo z druhej strany?

A jako sorry ale veta "Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků" ma len utvrdila v tom že ty si bol pripravený tú hru odpísať ešte pred tým ako vyšla keď napíšeš takúto sprostosť. Touto vetou si to celé zabil a pre mňa osobne nemá zmysel ďalej pokračovať v tejto debate. Ďakujem pekne a želám príjemný deň.
758276
Počuj, kde som ja akože napísal že tvoj pohľad "nenávidím"? Ja som hovoril o hejteroch ktorý tomu capli nulu len preto že im nesadol príbeh, pritom tam je kopa iných aspektov vďaka ktorým by to hodnotenie malo byť omnoho vyššie. To čo sú za priblblé kecy že tvoj pohľad "nenávidím"? Veď tu celý čas hovorím že chápem že to nesadne každému. Keď už sme pri tom ty chápeš a akceptuješ môj pohľad? Dokážeš rozumieť tomu že niekto iný tú hru môže vnímať inak ako ty? Že niekto si tie postavy obľúbil a príbeh mu dáva totálny zmysel? Či už z jednej alebo z druhej strany? A jako sorry ale veta "Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků" ma len utvrdila v tom že ty si bol pripravený tú hru odpísať ešte pred tým ako vyšla keď napíšeš takúto sprostosť. Touto vetou si to celé zabil a pre mňa osobne nemá zmysel ďalej pokračovať v tejto debate. Ďakujem pekne a želám príjemný deň.
758267
6 -3
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Who's commanding Shepard in Mass Effect:
link
The Design Philosophy of Famous Game Designers | Sid Meier, Will Wright, Miyamoto and Kojima
link (a reference v popisku)
How Game Designers Create Meaningful Mechanics | Conveying Themes, Emotions and Ideas In Video Games
link
a mnoho, mnoho dalších... (doporučuju vidět víceméně vše co je dostupné z GDC)

Já naopak doufám, že game designeři z Naughty Dog pochopí, že je dost zásadní rozdíl mezi vyprávěním ve filmu a hře. Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků:D.

Ale možná jsem jen divný, když např. těžko kdy budu hrát Hatred link , protože nejsem ochotný vystřílet populaci městečka, přestože mi Rampage link přišlo jako zajímavý film.

Ale chápu, že je pro tebe jednodušší můj pohled "nenávidět", než jej pochopit a třeba mu i porozumět.;)
758267
Who's commanding Shepard in Mass Effect: https://www.youtube.com/watch?v=bm0S4cn_rfw The Design Philosophy of Famous Game Designers | Sid Meier, Will Wright, Miyamoto and Kojima https://www.youtube.com/watch?v=3CYCVT_G6Zk (a reference v popisku) How Game Designers Create Meaningful Mechanics | Conveying Themes, Emotions and Ideas In Video Games https://www.youtube.com/watch?v=KkdPxZbUNSw a mnoho, mnoho dalších... (doporučuju vidět víceméně vše co je dostupné z GDC) Já naopak doufám, že game designeři z Naughty Dog pochopí, že je dost zásadní rozdíl mezi vyprávěním ve filmu a hře. Ale co čekat od studia kde archeolog s pistolkou s úsměvem vyvraždí celé čety žoldáků*:D*. Ale možná jsem jen divný, když např. těžko kdy budu hrát Hatred https://www.youtube.com/watch?v=ytdEYapPXdY , protože nejsem ochotný vystřílet populaci městečka, přestože mi Rampage https://www.csfd.cz/film/252138-rampage/prehled/ přišlo jako zajímavý film. Ale chápu, že je pro tebe jednodušší můj pohled "nenávidět", než jej pochopit a třeba mu i porozumět.*;)*
758242
6 -3
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: do_Od
Výborne napísané :+ Súhlasím takmer s každým jedným slovom. Snáď ludia jedného dňa pochopia o čo kreatívcom z Naughty Dog išlo a hra samotná sa vymaní z tej záplavy neoprávneného až prehnaného hejtu zo všetkých strán. Ale ako sa hovorí nenávidieť je jednoduché, pochopiť a porozumieť je oveľa zložitejšie.
758242
Výborne napísané *:+* Súhlasím takmer s každým jedným slovom. Snáď ludia jedného dňa pochopia o čo kreatívcom z Naughty Dog išlo a hra samotná sa vymaní z tej záplavy neoprávneného až prehnaného hejtu zo všetkých strán. Ale ako sa hovorí nenávidieť je jednoduché, pochopiť a porozumieť je oveľa zložitejšie.
758220
4 -6
reagují: Gonzi
reagovat
Slibovaný text k The Last of Us 2 - link (bez spoilerů)
758220
Slibovaný text k The Last of Us 2 - [url=https://cnn.iprima.cz/the-last-of-us-2-proc-si-zahrat-nejlepsi-film-roku-5109]link[/url] (bez spoilerů)
8 0
reagují: FallenMaia
reagovat
link
na tieto videá som sa tešil :)
758214
https://www.youtube.com/watch?v=rs07jdXdST0 na tieto videá som sa tešil *:)*
2 -1
reagovat
reaguje na: SteKi
moje domnenie vždy bolo že CDPR hry nikto nehrá kvoli gameplayu
758185
moje domnenie vždy bolo že CDPR hry nikto nehrá kvoli gameplayu
758126
1 -4
reagovat
reaguje na: Godlike
Akože neviem ale tebe vážne príde že by bolo lepšie keby ti Abby predstavili na začiatku a až potom by zabila Joela? Ja si myslím že by to vôbec nefungovalo. Za prvé, kopa hráčov by to zapla, čakala by Ellie alebo Joela a prvú polovicu hry by si hral za Abby, neviem či by to väčšina v tom momente neodložila, preto je pasáž s Abby až po tom divadle, kedy ťa vlastne zaujíma ako to tam dopadne a preto sa na to kopa ľudí nevykašle. Za druhé nejaký ten pozitívny pohľad na ňu by si stratil v momente ako by zabila Joela, v tom by nastúpila pasáž za Ellie ktorá je vlastne celá len o pomste a neverím tomu že by hráči nesúcitili s Ellie a nešli s chuťou zabiť Abby, aj keď by vedeli čo prežila a čo urobila, pretože na hráča má predsalen tá postava za ktorú hrá nejaký vlyv a hlavne Ellie má celý jeden diel k dobru, čiže hráč ju už pozná dlho a má ju predsalen radšej. A hlavne myslím tá Joelova smrť je na začiatku hlavne z toho dôvodu, že behom hrania za Ellie ktorá má niekoľko hodín a následne za Abby ktorá ma ďalších niekoľko hodín sú hráči (aspoň teda tí ktorí si to užili) schopní predýchať tú jeho smrť a nejak na to postupne zabudnúť, alebo ak nie zabudnúť tak to pre nich nieje také čerstvé a nejak sa s tým zmieria. Aspoň teda tak som to mal ja osobne.

A tá voja poznámka že to Ellie nevidí ale vidí to hráč a preto by mala stále chcieť zabiť Abby? Ano to je pravda, možno sa preto niekomu zdá nejak divné že na konci ju Ellie nedorazí. Ja si ale myslím že Ellie už po tom divadle nejak vychladla, preto tam je aj tá pasáž ktorá ukazuje ako si krásne žijú na farme aj s Dinou, ubehol nejaký čas a už sa na tú pomstu nesnaží myslieť, aj keď sa jej to nedarí, Dina ju v tom podporuje a aj keď sa nakoniec rozhodne zase ísť na cestu pomsy už to nieje také silné, je tam nejaká tá trauma ale nieje to tá Ellie ktorá pobehovala po Seattlu a kilovala tam jednoho za druhým. Ano je presvedčená že keď zabije Abby tak jej to PTSD prejde, ale na konci si uvedomí že to zabitie Abby v podstate nič nevyrieši. Príde k stĺpom a vidí ju tam zavesenú na prahu smrti, tam si myslím že ju to nejak nalomilo pretože keby nie, tak by ju zabila na tom stĺpe rovno, ale môj osobný pohľad je že v nej vlastne uvidela Joela a v Levovi seba, pretože keď si to zoberieš tak celá tá pasáž za Abby je vpodstate paralela na prvý diel, je si to hodne podobné tým ako si Abby nájde cestu k tým dvom deťom, hlavne na konci keď sa navzdory nebezpečiu rozhodne ísť do vojnovej zóny zachrániť Leva a dokonca kvôli nemu ochotná obetovať svoj život keď na ňu mieri ten šéf ich frakcie, toto samozrejme vidí hráč a nie Ellie, ale Ellie to vidí asi hlavne v tom že Abby hneď ako padne z toho stĺpu uteká k Levovi, že ho nechce nechať zomrieť, aj potom ako mu priloží ku krku nôž je ochotná kvôli nemu bojovať a hlavne čo je asi najdôležitejši tam má ten krátky flashback na Joela aj keď je to len malý prestrih a väčšina hráčov si povie, čo to akože malo znamenať? To toto ju presvedčilo? Lenže na konci ako hraje na gitaru je ten flashback rozšírený a hráč vlastne až na tom konci uvidí na čo si hlavne spomenula, že Joelovi povedala že aj keď nevie či mu bude schopná odpustiť to čo urobil, tak to skúsi a myslím že presne to isté si povedala aj pri Abby, proste sa nad ňou zlutovala a spravila dobré rozhodnutie, preto tam je ten záber na Joela aj keď najskôr nie celý ale následne je to rozšírené aby to hráč pochopil. Neviem či to tak zaručene bolo ale myslím že takto nejak to vývojári mysleli. Aspoň ja som to ak pochopil.
758184
[spoiler]Akože neviem ale tebe vážne príde že by bolo lepšie keby ti Abby predstavili na začiatku a až potom by zabila Joela? Ja si myslím že by to vôbec nefungovalo. Za prvé, kopa hráčov by to zapla, čakala by Ellie alebo Joela a prvú polovicu hry by si hral za Abby, neviem či by to väčšina v tom momente neodložila, preto je pasáž s Abby až po tom divadle, kedy ťa vlastne zaujíma ako to tam dopadne a preto sa na to kopa ľudí nevykašle. Za druhé nejaký ten pozitívny pohľad na ňu by si stratil v momente ako by zabila Joela, v tom by nastúpila pasáž za Ellie ktorá je vlastne celá len o pomste a neverím tomu že by hráči nesúcitili s Ellie a nešli s chuťou zabiť Abby, aj keď by vedeli čo prežila a čo urobila, pretože na hráča má predsalen tá postava za ktorú hrá nejaký vlyv a hlavne Ellie má celý jeden diel k dobru, čiže hráč ju už pozná dlho a má ju predsalen radšej. A hlavne myslím tá Joelova smrť je na začiatku hlavne z toho dôvodu, že behom hrania za Ellie ktorá má niekoľko hodín a následne za Abby ktorá ma ďalších niekoľko hodín sú hráči (aspoň teda tí ktorí si to užili) schopní predýchať tú jeho smrť a nejak na to postupne zabudnúť, alebo ak nie zabudnúť tak to pre nich nieje také čerstvé a nejak sa s tým zmieria. Aspoň teda tak som to mal ja osobne. A tá voja poznámka že to Ellie nevidí ale vidí to hráč a preto by mala stále chcieť zabiť Abby? Ano to je pravda, možno sa preto niekomu zdá nejak divné že na konci ju Ellie nedorazí. Ja si ale myslím že Ellie už po tom divadle nejak vychladla, preto tam je aj tá pasáž ktorá ukazuje ako si krásne žijú na farme aj s Dinou, ubehol nejaký čas a už sa na tú pomstu nesnaží myslieť, aj keď sa jej to nedarí, Dina ju v tom podporuje a aj keď sa nakoniec rozhodne zase ísť na cestu pomsy už to nieje také silné, je tam nejaká tá trauma ale nieje to tá Ellie ktorá pobehovala po Seattlu a kilovala tam jednoho za druhým. Ano je presvedčená že keď zabije Abby tak jej to PTSD prejde, ale na konci si uvedomí že to zabitie Abby v podstate nič nevyrieši. Príde k stĺpom a vidí ju tam zavesenú na prahu smrti, tam si myslím že ju to nejak nalomilo pretože keby nie, tak by ju zabila na tom stĺpe rovno, ale môj osobný pohľad je že v nej vlastne uvidela Joela a v Levovi seba, pretože keď si to zoberieš tak celá tá pasáž za Abby je vpodstate paralela na prvý diel, je si to hodne podobné tým ako si Abby nájde cestu k tým dvom deťom, hlavne na konci keď sa navzdory nebezpečiu rozhodne ísť do vojnovej zóny zachrániť Leva a dokonca kvôli nemu ochotná obetovať svoj život keď na ňu mieri ten šéf ich frakcie, toto samozrejme vidí hráč a nie Ellie, ale Ellie to vidí asi hlavne v tom že Abby hneď ako padne z toho stĺpu uteká k Levovi, že ho nechce nechať zomrieť, aj potom ako mu priloží ku krku nôž je ochotná kvôli nemu bojovať a hlavne čo je asi najdôležitejši tam má ten krátky flashback na Joela aj keď je to len malý prestrih a väčšina hráčov si povie, čo to akože malo znamenať? To toto ju presvedčilo? Lenže na konci ako hraje na gitaru je ten flashback rozšírený a hráč vlastne až na tom konci uvidí na čo si hlavne spomenula, že Joelovi povedala že aj keď nevie či mu bude schopná odpustiť to čo urobil, tak to skúsi a myslím že presne to isté si povedala aj pri Abby, proste sa nad ňou zlutovala a spravila dobré rozhodnutie, preto tam je ten záber na Joela aj keď najskôr nie celý ale následne je to rozšírené aby to hráč pochopil. Neviem či to tak zaručene bolo ale myslím že takto nejak to vývojári mysleli. Aspoň ja som to ak pochopil.[/spoiler]
758155
3 -2
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Takze kdyby ti nekdo zabil tatu a az pak ti zevrubne vysvetlil proc (nehlede na to, ze Ellie to nevidi, vidi to jen a pouze hrac), tak ses s tim nakonec v pohode.:D Tak pohoda, na druhou stranu neceho takoveho opravdu schopny videt nejsem. 

Zalezi na tom a zalezi na tom strasne moc. Ale to se budeme asi jen opakovat oba.
758155
[spoiler]Takze kdyby ti nekdo zabil tatu a az pak ti zevrubne vysvetlil proc (nehlede na to, ze Ellie to nevidi, vidi to jen a pouze hrac), tak ses s tim nakonec v pohode.*:D* Tak pohoda, na druhou stranu neceho takoveho opravdu schopny videt nejsem.  Zalezi na tom a zalezi na tom strasne moc. Ale to se budeme asi jen opakovat oba.[/spoiler]
758138
7 -2
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: Gonzi
Nefunguje to ani ako film. Ako som povedal na začiatku, tá hra má strašne zlý scenár, čo je pri takejto príbehovej/filmovej hre minimálne 50%. Dajme bokom reči o téme, záverečnej pointe, konfliktoch alebo základných motívoch konania postáv. To sú subjektívne veci, z ktorých sa scenár iba začína pomaly budovať. Tu je reč o celkovej štruktúre, výstavbe príbehu a výstavbe charakteru postáv. Všetky tieto veci sú objektívne zhodnotiteľné a je to zlé. Veľmi zlé. Keby toto niekto priniesol ako domácu úlohu na hodine scenáristiky, tak by ho profesor s najväčšou pravdepodobnosťou nakopal do riti. Samozrejme to neznamená, že sa to nemôže nikomu páčiť. Aj filmy s objektívne zlou kamerou alebo mizernými efektmi si nájdu svojich fanúšikov. Niekto by mohol povedať, že to všetko takto spravili schválne a mal to byť nejaký experiment. V takom prípade ale experiment nevyšiel, keď túto stránku hry kritizuje prakticky 90% hráčov. Dokonca aj niektoré recenzie hovoria o tom, že ten príbeh(=scenár) sa im nie úplne podaril, ale aj tak tomu dali nakoniec 10/10. A človek sa musí báť s čím prídu nabudúce, keď to kritici a médiá vychvaľujú do neba a volajú po GOTY award. Nehovoriac o tom, že HBO má teraz čo robiť, aby sa vyhli podobnému fiasku. Mňa zatiaľ čiastočne upokojilo vyhlásenie, že ten seriál by sa mal sústrediť iba na príbeh prvej hry a potom sa uvidí, či budú nejako pokračovať.
758150
Nefunguje to ani ako film. Ako som povedal na začiatku, tá hra má strašne zlý scenár, čo je pri takejto príbehovej/filmovej hre minimálne 50%. Dajme bokom reči o téme, záverečnej pointe, konfliktoch alebo základných motívoch konania postáv. To sú subjektívne veci, z ktorých sa scenár iba začína pomaly budovať. Tu je reč o celkovej štruktúre, výstavbe príbehu a výstavbe charakteru postáv. Všetky tieto veci sú objektívne zhodnotiteľné a je to zlé. Veľmi zlé. Keby toto niekto priniesol ako domácu úlohu na hodine scenáristiky, tak by ho profesor s najväčšou pravdepodobnosťou nakopal do riti. Samozrejme to neznamená, že sa to nemôže nikomu páčiť. Aj filmy s objektívne zlou kamerou alebo mizernými efektmi si nájdu svojich fanúšikov. Niekto by mohol povedať, že to všetko takto spravili schválne a mal to byť nejaký experiment. V takom prípade ale experiment nevyšiel, keď túto stránku hry kritizuje prakticky 90% hráčov. Dokonca aj niektoré recenzie hovoria o tom, že ten príbeh(=scenár) sa im nie úplne podaril, ale aj tak tomu dali nakoniec 10/10. A človek sa musí báť s čím prídu nabudúce, keď to kritici a médiá vychvaľujú do neba a volajú po GOTY award. Nehovoriac o tom, že HBO má teraz čo robiť, aby sa vyhli podobnému fiasku. Mňa zatiaľ čiastočne upokojilo vyhlásenie, že ten seriál by sa mal sústrediť iba na príbeh prvej hry a potom sa uvidí, či budú nejako pokračovať.
758129
5 -7
reagovat
reaguje na: Godlike
Aký argument? Veď som napísal že som si vedomí toho že to nesadne každému, či ty myslíš túto moju poslednú reakciu na Gonziho? To nieje žiadny argument, nemyslel som to nejak zle, ak som tým Gonziho alebo niekoho iného urazil tak sa ospravedlnujem. Ale stále si stojím za tým že keď človek jednoducho nieje schopný pozrieť sa na tú druhú stranu barikády tak si to nemá šancu užiť a je úplne jedno ako by to malo byť postavené. Či už by ten príbeh Abby bol na začiatku alebo rozkúskovaný alebo dlhší alebo kratší, na tom podľa mňa vôbec nezáleží.
758138
Aký argument? Veď som napísal že som si vedomí toho že to nesadne každému, či ty myslíš túto moju poslednú reakciu na Gonziho? To nieje žiadny argument, nemyslel som to nejak zle, ak som tým Gonziho alebo niekoho iného urazil tak sa ospravedlnujem. [spoiler]Ale stále si stojím za tým že keď človek jednoducho nieje schopný pozrieť sa na tú druhú stranu barikády tak si to nemá šancu užiť a je úplne jedno ako by to malo byť postavené. Či už by ten príbeh Abby bol na začiatku alebo rozkúskovaný alebo dlhší alebo kratší, na tom podľa mňa vôbec nezáleží.[/spoiler]
758137
3 -3
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Slabší a hloupější argument jsem ještě neviděl. Je to špatně postavený. Myšlenka zatím je skvělá, ale dovedli nás k tomu hodně divně. Pořád je to boží hra. Jsem rád, že to na vás funguje na 100 %. Ale evidentně nás na druhé straně není málo. Pořád je to zatím hra roku.
758137
[spoiler]Slabší a hloupější argument jsem ještě neviděl. Je to špatně postavený. Myšlenka zatím je skvělá, ale dovedli nás k tomu hodně divně. Pořád je to boží hra. Jsem rád, že to na vás funguje na 100 %. Ale evidentně nás na druhé straně není málo. Pořád je to zatím hra roku.[/spoiler]
758135
5 -1
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ako som povedal, jednoduché vysvetlenie. Si bezcitné hovado :)) Táto hra nieje pre teba.
758135
[spoiler]Ako som povedal, jednoduché vysvetlenie. Si bezcitné hovado *:))* Táto hra nieje pre teba.[/spoiler]
758129
2 -11
reagují: Godlike
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se