Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Z Blížence je obří propadák. Jak budou HFR využívat pokračování Avatara?

příspěvky 21 - 30 Napsat příspěvek
reaguje na: Cinefil
Pak dnes rozdíl nepoznáš, respektive je na tom digitál dokonce líp...
Samozřejmě to neznamená, že analog nevypadá dobře a že bych ho už nechtěl vídat. Jde jen o to, že v tom, o čem mluvím já, se to dotýká problému jen okrajově.
733225
Pak dnes rozdíl nepoznáš, respektive je na tom digitál dokonce líp... Samozřejmě to neznamená, že analog nevypadá dobře a že bych ho už nechtěl vídat. Jde jen o to, že v tom, o čem mluvím já, se to dotýká problému jen okrajově.
733223
1 0
reagovat
A je u Blížence ta chyba jak je natočen, nebo že je to film dost nezajímavý (samo že věc názoru)?
733224
A je u Blížence ta chyba jak je natočen, nebo že je to film dost nezajímavý (samo že věc názoru)?
1 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Ohledně barev a kontrastu.
BTW link.
733223
Ohledně barev a kontrastu. BTW [url=https://youtu.be/erY_8JRgUiI?t=704]link[/url].
733222
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Cinefil
V čem myslíš? Já proti digitálu nic nemám.
733222
V čem myslíš? Já proti digitálu nic nemám.
733219
1 0
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: KARLOS
To je ale škoda!
733220
To je ale škoda!
733218
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Zlatý filmový pás, co?
733219
Zlatý filmový pás, co?
733218
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Gonzi
Popravdě já měl článek rozepsaný, proč Blíženec hnusně vypadá a že je to vina HFRka jen okrajově (paradoxně mi mnohem mnohem víc vadily barvy a práce s kontrastem - čti tedy HDRko, respektive jeho absence a nezvládnutá "konverze" do standartní verze), ale pak sem došel ke dvoum závěrům - že Blíženec stejně nikoho nezajímá a že bych ten mýtus stejně nevyvrátil, takže článek šel k ledu.
733218
Popravdě já měl článek rozepsaný, proč Blíženec hnusně vypadá a že je to vina HFRka jen okrajově (paradoxně mi mnohem mnohem víc vadily barvy a práce s kontrastem - čti tedy HDRko, respektive jeho absence a nezvládnutá "konverze" do standartní verze), ale pak sem došel ke dvoum závěrům - že Blíženec stejně nikoho nezajímá a že bych ten mýtus stejně nevyvrátil, takže článek šel k ledu.
733206
8 0
reagovat
reaguje na: Cinefil
Render dražší je. V souhru to ale prej u Hobbitů dělalo zdražení na celkovou produkci "jen" o cca 10%.
733215
Render dražší je. V souhru to ale prej u Hobbitů dělalo zdražení na celkovou produkci "jen" o cca 10%.
733210
2 0
reagovat
Možná hloupá otázka, ale není pak renderování pro 48 a výš FPS nákladnější? Laicky řečeno: musí renderovat pro 2x víc snímků?
733210
Možná hloupá otázka, ale není pak renderování pro 48 a výš FPS nákladnější? Laicky řečeno: musí renderovat pro 2x víc snímků?
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
Viděl jsem to včera a v podstatě nesouhlasím. Na tom filmu bylo ohromně vidět, jak s tím neumí pracovat - například bylo vidět nepřesnosti u natáčení kamery - to ale není nevýhoda technologie, ale špatné natáčení kameramana, které nereflektuje jemnost výsledného záběru. Tohle se dalo říct o strašně hodně věchech napříč filmem. Akční scény byly super, plno establishing shots bylo super. Hraní Mary Elizabeth Winstead, Benedicta Wonga i mladého Willa Smithe bylo super, hraní starého Willa Smithe ne = opět, opravdu za to může technologie, když u jedné hlavy to funguje a u druhé ne?
Vizuál filmu měl často vzhled dokumentárního filmu (dokonalá ostrost a barvy), opravdu je to ale špatně? Opravdu budeme tvrdit že neostré, čmouhovité video je lepší? Dal by se napsat článek o tom, co tam fungovalo a co ne - a hlavně PROČ ne.
pro lidi, co v kině nebyli, tohle je nativní 60FPS HDR test: link je tam vidět co funguje více a co méně, ale 24FPS je jen zvyk, nic jiného.
733206
Viděl jsem to včera a v podstatě nesouhlasím. Na tom filmu bylo ohromně vidět, jak s tím neumí pracovat - například bylo vidět nepřesnosti u natáčení kamery - to ale není nevýhoda technologie, ale špatné natáčení kameramana, které nereflektuje jemnost výsledného záběru. Tohle se dalo říct o strašně hodně věchech napříč filmem. Akční scény byly super, plno establishing shots bylo super. Hraní [url=https://www.csfd.cz/tvurce/24808-mary-elizabeth-winstead/]Mary Elizabeth Winstead[/url], [url=https://www.csfd.cz/tvurce/60234-benedict-wong/]Benedicta Wong[/url]a i mladého Willa Smithe bylo super, hraní starého Willa Smithe ne = opět, opravdu za to může technologie, když u jedné hlavy to funguje a u druhé ne? Vizuál filmu měl často vzhled dokumentárního filmu (dokonalá ostrost a barvy), opravdu je to ale špatně? Opravdu budeme tvrdit že neostré, čmouhovité video je lepší? Dal by se napsat článek o tom, co tam fungovalo a co ne - a hlavně PROČ ne. pro lidi, co v kině nebyli, tohle je nativní 60FPS HDR test: https://www.youtube.com/watch?v=u1LTx4h7D_0 je tam vidět co funguje více a co méně, ale 24FPS je jen zvyk, nic jiného.
3 -2
reagují: Gorecki, KARLOS
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se