Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 6141 - 6160 Napsat příspěvek
reaguje na: do_Od
A co až to řekne Facebook, Twitter, Google a Apple? Je to přeci jen jejich platforma ne? Můžou si nastavit pravidla jaká chtějí.
Nehledě na to, že to Blizzardem citované pravidlo je takový "catch-all", pod který jde nacpat v podstatě cokoliv. 
Kdyby šlo o kohokoliv jiného, tak dostane napomenutí, ale tahle reakce byla prostě mimo normální mez.
732015
A co až to řekne Facebook, Twitter, Google a Apple? Je to přeci jen jejich platforma ne? Můžou si nastavit pravidla jaká chtějí. Nehledě na to, že to Blizzardem citované pravidlo je takový "catch-all", pod který jde nacpat v podstatě cokoliv.  Kdyby šlo o kohokoliv jiného, tak dostane napomenutí, ale tahle reakce byla prostě mimo normální mez.
731993
2 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Ouk. Takhle to dává smysl. Díky :)
731997
Ouk. Takhle to dává smysl. Díky *:)*
731993
1 0
reagovat
reaguje na: verbst
Ale ony to dělají ve svém vlastním jménu, nepoužívají pro to nikoho jiného. Nezneužívají cizí platformu. 

Tady jde o to, že Blizzard jasně řekl, že jejich platforma nebude sloužit k žádným politickým projevům. Oni nejdou a nebanují všechny, kdo kdy vystoupili proti Číně. Ne, ten hráč tohle prostě zneužil, ještě navíc vědomě. Dopředu věděl, že to Blizzardu může uškodit, a že ho stihne trest. To je jako kdyby Pussy Riot přijaly pozvání na firemní večírek společnosti, která dělá obchody kromě jiného i v Rusku, a pak, přes varování, začaly skandovat něco s Ukrajinou zatímco by na sobě měly jen kalhotky s počmáraným Putinem. 

Bylo by to cool gesto, který bych osobně schvaloval? Jasně. Překvapilo by mě, kdyby jim firma nezaplatila, vyhodila je a už je znova nechtěla pozvat? Vůbec.
731993
Ale ony to dělají ve svém vlastním jménu, nepoužívají pro to nikoho jiného. Nezneužívají cizí platformu.  Tady jde o to, že Blizzard jasně řekl, že jejich platforma nebude sloužit k žádným politickým projevům. Oni nejdou a nebanují všechny, kdo kdy vystoupili proti Číně. Ne, ten hráč tohle prostě zneužil, ještě navíc vědomě. Dopředu věděl, že to Blizzardu může uškodit, a že ho stihne trest. To je jako kdyby Pussy Riot přijaly pozvání na firemní večírek společnosti, která dělá obchody kromě jiného i v Rusku, a pak, přes varování, začaly skandovat něco s Ukrajinou zatímco by na sobě měly jen kalhotky s počmáraným Putinem.  Bylo by to cool gesto, který bych osobně schvaloval? Jasně. Překvapilo by mě, kdyby jim firma nezaplatila, vyhodila je a už je znova nechtěla pozvat? Vůbec.
731992
3 0
reagují: Vardant, verbst
reagovat
reaguje na: do_Od
Hele, ... 
"Ten HS hráč tohle všechno věděl, a přesto se rozhodl to porušit..." 
Tohle by se ale dalo říct o všech protestech, ne? Třeba (jakkoliv je nemám rád) Pussy Riot a to vystoupení v pravoslavným kostele - Ony přesně věděly, co je od Vládi čeká, a stejně se "to" rozhodly porušit = protestovat.

Nebo ne?
731992
Hele, ...  [i]"Ten HS hráč tohle všechno věděl, a přesto se rozhodl to porušit..."  [/i]Tohle by se ale dalo říct o všech protestech, ne? Třeba (jakkoliv je nemám rád) Pussy Riot a to vystoupení v pravoslavným kostele - Ony přesně věděly, co je od Vládi čeká, a stejně se "to" rozhodly porušit = protestovat. Nebo ne?
731975
2 0
reagují: do_Od
reagovat
reaguje na: belasis
Asi jsem to špatně napsal, nepovažuju ho za zaměstnance, s blizzardem byl spjatý turnajem, kterého se účastnil a kanálem, na kterém se vyjádřil.

Trest pro hráče mi přijde v pořádku, i když je přísný, tohle prostě není sranda a nemůže si to dovolit. Trest pro castery nevím, asi to měli přerušit, na tom videu mi přišli že jen zbaběle schovali hlavy. Ti jsou potrestaní za neprofesionalitu.
731985
Asi jsem to špatně napsal, nepovažuju ho za zaměstnance, s blizzardem byl spjatý turnajem, kterého se účastnil a kanálem, na kterém se vyjádřil. Trest pro hráče mi přijde v pořádku, i když je přísný, tohle prostě není sranda a nemůže si to dovolit. Trest pro castery nevím, asi to měli přerušit, na tom videu mi přišli že jen zbaběle schovali hlavy. Ti jsou potrestaní za neprofesionalitu.
731982
1 0
reagovat
reaguje na: HAL
Spjatý myšleno byl na jejich turnaji na jejich ofiko kanálu a pod jejich záštitou. Prohlásit to na vlastním streamu, bylo by to naprosto v pohodě. Blizzard nezakazuje hráčům mít názor, jen si nepřeje, aby jeho prostřednictvím ten názor vysílali do světa. Na to má imho právo. Ať už je ten názor sebelepší.

Proto si nemyslím, že bych si protiřečil. Čínu totiž tolerujeme z ekonomických důvodů tak nějak všichni, určitě s ní ale všichni nesouhlasíme.
731984
Spjatý myšleno byl na jejich turnaji na jejich ofiko kanálu a pod jejich záštitou. Prohlásit to na vlastním streamu, bylo by to naprosto v pohodě. Blizzard nezakazuje hráčům mít názor, jen si nepřeje, aby jeho prostřednictvím ten názor vysílali do světa. Na to má imho právo. Ať už je ten názor sebelepší. Proto si nemyslím, že bych si protiřečil. Čínu totiž tolerujeme z ekonomických důvodů tak nějak všichni, určitě s ní ale všichni nesouhlasíme.
731978
0 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Je sranda, že to samé se řešilo před pár dny v NBA, kde GM Houstonu Rockets (paradoxně nejoblíbenější tým v Číně) se taky vyjádřil na podporu Hongkongu. Korporace se zachovala jako korporace, tady žádné překvapení (včetně ponížené omluvy na Weibu), ale mohli se zachovat lépe a lidé čekali, že se zachovají lépe - vyhodit hráče a oba dva castery je trochu overreaction, ne?

Co píšeš o toleranci a sobeckosti, je úplná blbost. Ten hráč není zaměstnanec společnosti a má právo vyjádřit svůj názor a vzhledem k tomu, že jaké hrůzy se odehrávají v Hongkongu a že Čína využívá každý myslitelný kanál k potlačování a perzekuci je to myslím naprosto pochopitelný a odvážný čin. Jeho reakce:
"Hrami od Blizzardu jsem ztratil 4 roky života, pokud ztratíme Hongkong bude to navždy."

Za necelý měsíc začíná Blizzcon, to aby měli po loňském fiasku a tomu, co schytávají teď nachystanou nějakou ohromnou pecku.
731982
Je sranda, že to samé se řešilo před pár dny v NBA, kde GM Houstonu Rockets (paradoxně nejoblíbenější tým v Číně) se taky vyjádřil na podporu Hongkongu. Korporace se zachovala jako korporace, tady žádné překvapení (včetně ponížené omluvy na Weibu), ale mohli se zachovat lépe a lidé čekali, že se zachovají lépe - vyhodit hráče a oba dva castery je trochu overreaction, ne? Co píšeš o toleranci a sobeckosti, je úplná blbost. Ten hráč není zaměstnanec společnosti a má právo vyjádřit svůj názor a vzhledem k tomu, že jaké hrůzy se odehrávají v Hongkongu a že Čína využívá každý myslitelný kanál k potlačování a perzekuci je to myslím naprosto pochopitelný a odvážný čin. Jeho reakce: "Hrami od Blizzardu jsem ztratil 4 roky života, pokud ztratíme Hongkong bude to navždy." Za necelý měsíc začíná Blizzcon, to aby měli po loňském fiasku a tomu, co schytávají teď nachystanou nějakou ohromnou pecku.
731975
4 0
reagují: do_Od
reagovat
Na jednu stranu tomuhle fandím, na druhou je to prostě pokrytecké, protože začít bojkotovat pořádně Čínu tak si nemůžeš koupit vůbec nic no 
731979
Na jednu stranu tomuhle fandím, na druhou je to prostě pokrytecké, protože začít bojkotovat pořádně Čínu tak si nemůžeš koupit vůbec nic no 
3 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Tancent vlastní 5% Blizzardu a ten před nimi ohnul hřbet - oproti tomu z Epicu vlastní Tancent celých 40%, ale jeho ředitel v reakci na tuto aféru prohlásil že by nic takového neudělali.

Takže ano, Blizzard je v tom jednoznačně na vině - že ukazuje že peníze jsou pro něj všechno a páteř nemají. Nic jiného než bojkot si nezaslouží. Btw ten hráč nebyl osoba spjatá s firmou, byl to prostě hráč v soutěži který využil svých pár vteřin slávy před kamerou.

Btw tímto celému svému textu protiřečíš: "Nemusí s nimi souhlasit, ale měl by je tolerovat."
Ano, zjevně do značné míry tolerují Čínu když tam dělají byznys - ale také s ní mohou nesouhlasit. Jak píšeš, tolerance neznamená souhlas.
731978
Tancent vlastní 5% Blizzardu a ten před nimi ohnul hřbet - oproti tomu z Epicu vlastní Tancent celých 40%, ale jeho ředitel v reakci na tuto aféru [url=http://www.hrej.cz/novinky/2019/10/10/epic-nebude-trestat-za-vyjadreni-k-cine-52688/]prohlásil že by nic takového neudělali[/url]. Takže ano, Blizzard je v tom jednoznačně na vině - že ukazuje že peníze jsou pro něj všechno a páteř nemají. Nic jiného než bojkot si nezaslouží. Btw ten hráč nebyl osoba spjatá s firmou, byl to prostě hráč v soutěži který využil svých pár vteřin slávy před kamerou. Btw tímto celému svému textu protiřečíš: "Nemusí s nimi souhlasit, ale měl by je tolerovat." Ano, zjevně do značné míry tolerují Čínu když tam dělají byznys - ale také s ní mohou nesouhlasit. Jak píšeš, tolerance neznamená souhlas.
731975
7 0
reagují: do_Od
reagovat

Blizzard boycott

Nechci tím zasírat seriálovou diskuzi, kde to zaznělo, takže to zaseru tady.

Situace v Hongkongu mi není lhostejná, demokracie se musí bránit a Čína je v tomhle fakt nenápadný ale zato ultimátní zlo. Zároveň je mi jasný, že když tam někdo z ekonomických důvodů přesune polovinu svého byznysu, přijímá tím určitá stanoviska. Nemusí s nimi souhlasit, ale měl by je tolerovat. Celkem pak chápu, že taková společnost bude dbát na to, aby její zaměstnanci, resp. všechny osoby s firmou spjaté, tahle stanoviska tolerovali také. Opět, nikdo netvrdí, že s nimi musí souhlasit. Pokud ale mají problém, bylo by správné řešit ho z pozice soukromé osoby a nezneužívat k tomu jméno mezinárodní společnosti.

Ten HS hráč tohle všechno věděl, a přesto se rozhodl to porušit, a to tak, že tím neohrozil jen svoje zájmy, ale i zájmy Blizzardu. Z jeho strany nešlo o odvahu, ale spíš sobeckost. Ten trest byl do jisté míry odstrašující a beru, že s ním nemusí plno lidí souhlasit. Zároveň respektuji ty, co se rozhodnou reagovat na celou událost tak, že se přidají k bojkotu. Můj osobní pohled ale je, že Blizzard je v tom převážně nevinně, a přestože o té společnosti nemám nijak přehnaně vysoké mínění a plno věcí jim neodpustím, v tomhle případě si myslím, že je ten bojkot trochu krátkozraký a nefér a jako takového se ho odmítám účastnit.
731975
Nechci tím zasírat seriálovou diskuzi, kde to zaznělo, takže to zaseru tady. Situace v Hongkongu mi není lhostejná, demokracie se musí bránit a Čína je v tomhle fakt nenápadný ale zato ultimátní zlo. Zároveň je mi jasný, že když tam někdo z ekonomických důvodů přesune polovinu svého byznysu, přijímá tím určitá stanoviska. Nemusí s nimi souhlasit, ale měl by je tolerovat. Celkem pak chápu, že taková společnost bude dbát na to, aby její zaměstnanci, resp. všechny osoby s firmou spjaté, tahle stanoviska tolerovali také. Opět, nikdo netvrdí, že s nimi musí souhlasit. Pokud ale mají problém, bylo by správné řešit ho z pozice soukromé osoby a nezneužívat k tomu jméno mezinárodní společnosti. Ten HS hráč tohle všechno věděl, a přesto se rozhodl to porušit, a to tak, že tím neohrozil jen svoje zájmy, ale i zájmy Blizzardu. Z jeho strany nešlo o odvahu, ale spíš sobeckost. Ten trest byl do jisté míry odstrašující a beru, že s ním nemusí plno lidí souhlasit. Zároveň respektuji ty, co se rozhodnou reagovat na celou událost tak, že se přidají k bojkotu. Můj osobní pohled ale je, že Blizzard je v tom převážně nevinně, a přestože o té společnosti nemám nijak přehnaně vysoké mínění a plno věcí jim neodpustím, v tomhle případě si myslím, že je ten bojkot trochu krátkozraký a nefér a jako takového se ho odmítám účastnit.
Blizzard boycott
0 -6
reagují: verbst, belasis, HAL
reagovat
Playstation 5 na Vánoce 2020

  • The official name is PlayStation 5.
  • Releasing Holidays 2020.
  • Ray tracing support is hardware-based.
  • New SSD will help boot times, loading times and streaming.
  • The controller now has adaptive triggers, haptic feedback, new speakers, USB Type-C.
  • Physical games for the console will use 100 GB optical disks. (Ooof)
  • Optical drive also acts as a 4k Blu-ray player. (Alelujá!)
Additional Info
  • The dev kits (which were leaked) are actually real and developers have access to them.
  • A new modular approach to storing data. Finer grain access to data, as opposed to big blocks. Ex: Users might have the ability to install only Multiplayer components of the game. (yay!)
  • Completely revamped UI.
  • The new controller will have a larger battery capacity and will be a bit heavier than Dualshock 4.
731809
Playstation 5 na Vánoce 2020 [list][*]The official name is PlayStation 5.[/*][*]Releasing Holidays 2020.[/*][*]Ray tracing support is hardware-based.[/*][*]New SSD will help boot times, loading times and streaming.[/*][*]The controller now has adaptive triggers, haptic feedback, new speakers, USB Type-C.[/*][*]Physical games for the console will use 100 GB optical disks. (Ooof)[/*][*]Optical drive also acts as a 4k Blu-ray player. (Alelujá!)[/*][/list]Additional Info[list][*]The dev kits (which were leaked) are actually real and developers have access to them.[/*][*]A new modular approach to storing data. Finer grain access to data, as opposed to big blocks. Ex: Users might have the ability to install only Multiplayer components of the game. (yay!)[/*][*]Completely revamped UI.[/*][*]The new controller will have a larger battery capacity and will be a bit heavier than Dualshock 4.[/*][/list]
10 0
reagovat

Kingdom Come

Disclaimer: Je mi v celku jedno co slíbili v kickstarteru, kolik to mělo bugů po vydání apod. a aktuálně jsem to hrál na1080Ti víceméně vymaxované ve 4K rozlišení na skoro 60 framů a se třemi módy: neomezeným savem, tečkou na míření u lukostřelby a nějakou gigantickou nosností.

Je to jedna z nejlepších her, jakou jsem kdy hrál. Něco, co mi globálně opravdu chybělo. Ve hře je mnoho a mnoho "otravných" prvků, které ale silně pomáhají s  ponořením se do zážitku. Nejsem fanoušek RPGček, ale tohle mě strašně bavilo. Leveling up je tady strašně hmatatelně cítit, každý perk je něčím zajímavý  a globálně silně utváří směr hraní. Osobně jsem hrál za assassina s lukem (což mi umožnilo ignorovat soubojový systém asi tak 99% herního času, takže super*) a postupné hledání černějších a tišších kusů oblečení, levelování vitality=staminy na luk, levelování nenápadnosti apod. jsou tak mě fakt nehoráně bavilo. Stejně tak mě strašně bavilo likvidovat nepřátelské tábory pomocí jedu, pomocí tichého pobití všech spících, či pomocí úprků mimo dosah (rychlost, stamina) a pak ostřelování nabíhajících vojáků. Bylo cool naučit se skilly spojené s medicínou a pak si nimi odemykat dialogové možnosti. Bylo cool mluvit s každým, všude a pořád a pak se vykecávat z prošacovaní kapes strážnými, bylo fajn projít do kumánského tábora nepozorován (byť mě časem stejně "poznali" což jsem nepochopil). ...

Nejvíce mě asi nadchla ta "reálnost" všeho, včetně (důsledků) soubojového systému. Člověk si prostě nedovolí jen tak nakráčet mezi čtyři lapky a pobít je, protože ač je jakýkoli borec (což já nejsem) tak jej obklíčí. Jen obyčejné plížení se nočním městem a domy obyvatel (jen proto, abych lockpickoval zámky a nic nebral btw) Je v téhle hře tak pohlcující, že na to mám vzpomínky...

S tím souvisí i v podstatě neexistující "gamifikace" všeho. Jinde by hráč zabíjel statisíce nepřátel, aby se náhodou nenudil, byť je jen archeolog (zdravím uncharted), nebo zbíral 100 čehosi po celém světě (zdravím Ubisoftí hry) apod. Tady nic takového není. V podstatě nikdy jsem v té hře nědělal něco, co by nějak globálně nezapadalo do mých cílů, za což strašně moc děkuju.

Bonusem pak je, že číst si "lore světa" vlastně znamená vzdělávat se v dějinách, takže mě to strašně bavilo.

Co se grafiky týče, tak globální osvětlení je něco, co hrám prostě strašně chybí (výkon, víme) ale tahle hra ukazuje, proč je to potřeba. Obecně vypadá skvěle, ale nad rámec řekněme běžně dobře vypadajících her má:
  • globální osvětlení, takže v domech je šero, vnitřky kostelů vypadají jako vnitřky kostelů, stín hráče je stejný jako stín světla skrz dveře apod. Což ohromně uceluje pocit z celé grafiky.
  • reálné hodnoty intenzit zdrojů světel, což v kombinaci s předchozím bodem způsobuje, že žádná svíčka nepůsobí out-of-place, že veškeré do běla slité světla v okýnkách temných světniček působí mnohem reálněji, než kdekoli jinde a hlavně, že v šeru je v lese tma, i když je ještě světlá obloha.
  • V neposlední řadě jsem v jiné hře neviděl tak dokonalé pojetí noci - hrál jsem to na OLED TV a ten pocit, kdy je člověk v temném lese a jen velmi okrajově vnímá, že tam asi nějaký strom je, ale vlastně jej nevidí je naprosto přesný. Dokonce jsem si to ověřoval ze screenshotů a oni tmu prostě dělají tak, že tam na ty předměty dopadá strašně málo světla - může to někomu připadat jako blbost, ale ve hrách je většinou tma nějak divně šedá... tady je to opravdu tma - dokonce, když si člověk na screenshotu extrémně posune jas, tak vidí v podstatě normální stromy, trávu atd. Opět: jiné hry toto ani z daleka nemají a nechápu, že si do téhle hry někdo narve reshade a podobné kraviny.
  • Česká krajina tam místy působí jako naprosto reálný výjev. Obecně třeba jen všudypřítomný stín pod stromy je jedna z těch věcí, které ještě jiné hry "neobjevily".
Ta hra je naprosté mistrovské dílo, na kterém je pouze vidět tu a tam nějaký bug, či nedotažený systém. V podstatě všechny výtky co k tomu mám bych směřoval na manpower warhorse studios (inventář bez filtrů dle slotů oblečení, jedno oblečení je složeno z 16ti podkusů, ale nelze si přepínat celé "sestavy", málo lidí na ulicích, atd. atp).

*) Soubojový systém je má jediná velká výtka, protože: luk bez mířítka není realistický. Když já v reálu vezmu luk a šíp, tak vím v celku přesně, kam střela poletí, protože 3D, cit v rukách apod. Vícero her mělo tyto "uděláme věci reálně" momenty, při kterých zapomínají na to, že simulují "pocity" lukostřelce a né "mechaniky" lukostřelby. V reálu lukostřelec nepřemýšlí nad tím, kam míří, ale jak je to daleko, jestli by neměl mířit více, či proti větru, jak dlouho udrží luk napnutý apod.
Vrcholem tohoto nepochopení je pak celý soubojový systém, který nefunguje
  • Je tam úžasný duelový systém, kde ale existuje nezastavitelný protiúder, takže je vlastně nevýhodné dělat cokoli jiného než:
  • dá se spamovat "přetlačování" následované ranou někam
  • souboj 2v1 (byť špatný nápad už v reálu) tady nefunguje hlavně kvůli nepoužitelnosti ovládání a extrémně silnému "duelling" zámku, protože bez duelling zámku se celý combat vlastně vypne - ehm.
  • Se snaží o simulaci úderů z různých stran, faking apod. (super), ale dělá to dost krkolomným ovládáním, kdy se snadno stane že místo změny směru člověk vystoupí z duel locku (ne až tak super) a hlavně, kdy řešení formou slabého-silného úderu s volbou směru např. další klávesou by naprosto stačilo. a bylo uchopitelnější.
Ale abych se vrátil k původní pointě: Díky Warhorse za jednu z nejvíce smysluplných her, které jsem kdy zažil. Tohle, narozdíl od většiny ostatních her, nepůsobí jako "hračka, na kterou jsem už asi starý", ale jako "smysluplné umělecké dílo".

PS: Těší mě, že tím Vávra mj. podložil jeho názor na Skyrim, který jsem tehdy jako jeden z mála skoro bez výhrad podepisoval: link
731718
Disclaimer: Je mi v celku jedno co slíbili v kickstarteru, kolik to mělo bugů po vydání apod. a aktuálně jsem to hrál na1080Ti víceméně vymaxované ve 4K rozlišení na skoro 60 framů a se třemi módy: neomezeným savem, tečkou na míření u lukostřelby a nějakou gigantickou nosností. Je to jedna z nejlepších her, jakou jsem kdy hrál. Něco, co mi globálně opravdu chybělo. Ve hře je mnoho a mnoho "otravných" prvků, které ale silně pomáhají s  ponořením se do zážitku. Nejsem fanoušek RPGček, ale tohle mě strašně bavilo. Leveling up je tady strašně hmatatelně cítit, každý perk je něčím zajímavý  a globálně silně utváří směr hraní. Osobně jsem hrál za assassina s lukem (což mi umožnilo ignorovat soubojový systém asi tak 99% herního času, takže super*) a postupné hledání černějších a tišších kusů oblečení, levelování vitality=staminy na luk, levelování nenápadnosti apod. jsou tak mě fakt nehoráně bavilo. Stejně tak mě strašně bavilo likvidovat nepřátelské tábory pomocí jedu, pomocí tichého pobití všech spících, či pomocí úprků mimo dosah (rychlost, stamina) a pak ostřelování nabíhajících vojáků. Bylo cool naučit se skilly spojené s medicínou a pak si nimi odemykat dialogové možnosti. Bylo cool mluvit s každým, všude a pořád a pak se vykecávat z prošacovaní kapes strážnými, bylo fajn projít do kumánského tábora nepozorován (byť mě časem stejně "poznali" což jsem nepochopil). ... Nejvíce mě asi nadchla ta "reálnost" všeho, včetně (důsledků) soubojového systému. Člověk si prostě nedovolí jen tak nakráčet mezi čtyři lapky a pobít je, protože ač je jakýkoli borec (což já nejsem) tak jej obklíčí. Jen obyčejné plížení se nočním městem a domy obyvatel (jen proto, abych lockpickoval zámky a nic nebral btw) Je v téhle hře tak pohlcující, že na to mám vzpomínky... S tím souvisí i v podstatě neexistující "gamifikace" všeho. Jinde by hráč zabíjel statisíce nepřátel, aby se náhodou nenudil, byť je jen archeolog (zdravím uncharted), nebo zbíral 100 čehosi po celém světě (zdravím Ubisoftí hry) apod. Tady nic takového není. V podstatě nikdy jsem v té hře nědělal něco, co by nějak globálně nezapadalo do mých cílů, za což strašně moc děkuju. Bonusem pak je, že číst si "lore světa" vlastně znamená vzdělávat se v dějinách, takže mě to strašně bavilo. Co se grafiky týče, tak globální osvětlení je něco, co hrám prostě strašně chybí (výkon, víme) ale tahle hra ukazuje, proč je to potřeba. Obecně vypadá skvěle, ale nad rámec řekněme běžně dobře vypadajících her má: [list][*]globální osvětlení, takže v domech je šero, vnitřky kostelů vypadají jako vnitřky kostelů, stín hráče je stejný jako stín světla skrz dveře apod. Což ohromně uceluje pocit z celé grafiky.[/*][*]reálné hodnoty intenzit zdrojů světel, což v kombinaci s předchozím bodem způsobuje, že žádná svíčka nepůsobí out-of-place, že veškeré do běla slité světla v okýnkách temných světniček působí mnohem reálněji, než kdekoli jinde a hlavně, že v šeru je v lese tma, i když je ještě světlá obloha.[/*][*]V neposlední řadě jsem v jiné hře neviděl tak dokonalé pojetí noci - hrál jsem to na OLED TV a ten pocit, kdy je člověk v temném lese a jen velmi okrajově vnímá, že tam asi nějaký strom je, ale vlastně jej nevidí je naprosto přesný. Dokonce jsem si to ověřoval ze screenshotů a oni tmu prostě dělají tak, že tam na ty předměty dopadá strašně málo světla - může to někomu připadat jako blbost, ale ve hrách je většinou tma nějak divně šedá... tady je to opravdu tma - dokonce, když si člověk na screenshotu extrémně posune jas, tak vidí v podstatě normální stromy, trávu atd. Opět: jiné hry toto ani z daleka nemají a nechápu, že si do téhle hry někdo narve reshade a podobné kraviny. [/*][*]Česká krajina tam místy působí jako naprosto reálný výjev. Obecně třeba jen všudypřítomný stín pod stromy je jedna z těch věcí, které ještě jiné hry "neobjevily". [/*][/list]Ta hra je naprosté mistrovské dílo, na kterém je pouze vidět tu a tam nějaký bug, či nedotažený systém. V podstatě všechny výtky co k tomu mám bych směřoval na manpower warhorse studios (inventář bez filtrů dle slotů oblečení, jedno oblečení je složeno z 16ti podkusů, ale nelze si přepínat celé "sestavy", málo lidí na ulicích, atd. atp). *) Soubojový systém je má jediná velká výtka, protože: luk bez mířítka není realistický. Když já v reálu vezmu luk a šíp, tak vím v celku přesně, kam střela poletí, protože 3D, cit v rukách apod. Vícero her mělo tyto "uděláme věci reálně" momenty, při kterých zapomínají na to, že simulují "pocity" lukostřelce a né "mechaniky" lukostřelby. V reálu lukostřelec nepřemýšlí nad tím, kam míří, ale jak je to daleko, jestli by neměl mířit více, či proti větru, jak dlouho udrží luk napnutý apod. Vrcholem tohoto nepochopení je pak celý soubojový systém, který nefunguje [list][*]Je tam úžasný duelový systém, kde ale existuje nezastavitelný protiúder, takže je vlastně nevýhodné dělat cokoli jiného než: [/*][*]dá se spamovat "přetlačování" následované ranou někam[/*][*]souboj 2v1 (byť špatný nápad už v reálu) tady nefunguje hlavně kvůli nepoužitelnosti ovládání a extrémně silnému "duelling" zámku, protože bez duelling zámku se celý combat vlastně vypne - ehm.[/*][*]Se snaží o simulaci úderů z různých stran, faking apod. (super), ale dělá to dost krkolomným ovládáním, kdy se snadno stane že místo změny směru člověk vystoupí z duel locku (ne až tak super) a hlavně, kdy řešení formou slabého-silného úderu s volbou směru např. další klávesou by naprosto stačilo. a bylo uchopitelnější. [/*][/list]Ale abych se vrátil k původní pointě: Díky Warhorse za jednu z nejvíce [b]smysluplných [/b]her, které jsem kdy zažil. Tohle, narozdíl od většiny ostatních her, nepůsobí jako [b]"hračka, na kterou jsem už asi starý"[/b], ale jako [b]"smysluplné umělecké dílo"[/b]. PS: Těší mě, že tím Vávra mj. podložil jeho názor na Skyrim, který jsem tehdy jako jeden z mála skoro bez výhrad podepisoval: https://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu-proc-dan-vavra-nesnasi-tes-v-skyrim-227726
Kingdom Come
11 -1
reagovat
Thronebreakera doporučuju, výborná hra - a to mě online Gwent nebavil.
731705
Thronebreakera doporučuju, výborná hra - a to mě online Gwent nebavil.
0 0
reagovat
Díky za tip, ten zaklínačskej spin-off si vezmu taky :)
731696
Díky za tip, ten zaklínačskej spin-off si vezmu taky :)
0 0
reagovat
Já pořídil z GoGu Thronebreakera za poloviční cenu (mají slevy na všechny hry od CD Projektu teď) a ještě uvažuju nad Elder Scrolls Online Elsewyr, taky je teď za polovinu na ofiko stránkách.
731695
Já pořídil z GoGu Thronebreakera za poloviční cenu (mají slevy na všechny hry od CD Projektu teď) a ještě uvažuju nad Elder Scrolls Online Elsewyr, taky je teď za polovinu na ofiko stránkách.
0 0
reagovat
Času není nazbyt, tak to rozehraju kdovíkdy, ale poslední Humble je teda super a návrat do mého dětství se vším všudy :+

Crash Bandycoot, Spyro a Call of Duty: WW2 za 12 doláčů? To je velká paráda!:o
731683
Času není nazbyt, tak to rozehraju kdovíkdy, ale poslední Humble je teda super a návrat do mého dětství se vším všudy *:+* Crash Bandycoot, Spyro a Call of Duty: WW2 za 12 doláčů? To je velká paráda!*:o*
4 0
reagovat
Prvy pokus o prejdenie RDR2 som vzdal niekde v slabej polovici. Bilo sa vo mne to, ze chcem vsetko objavit a zaroven hrat dalej pribehovu cast a nedokazal som si uzit to aj to.  Nedavano som zacal odznova a tak ma to chytilo, ze som to hral jak magor niekolko hodin v kuse, co sa mi uz dlho nestalo pri ziadnej hre a som v 80%. Je to bomba :+
731581
Prvy pokus o prejdenie RDR2 som vzdal niekde v slabej polovici. Bilo sa vo mne to, ze chcem vsetko objavit a zaroven hrat dalej pribehovu cast a nedokazal som si uzit to aj to.  Nedavano som zacal odznova a tak ma to chytilo, ze som to hral jak magor niekolko hodin v kuse, co sa mi uz dlho nestalo pri ziadnej hre a som v 80%. Je to bomba *:+*
1 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
Já se do pětky taky nějak nemoh dostat a nakonec je to po Vice City můj druhý nejoblíbenější díl.
731540
Já se do pětky taky nějak nemoh dostat a nakonec je to po Vice City můj druhý nejoblíbenější díl.
731477
0 0
reagovat
Těším se na to jako jsem se těšil na GTA 5.  Z GTA 5 mám odehráno asi 2 hodiny (všechny ostatní GTA jsem dohrál) a RD 2 nejspíš ani nespustim, takže jupiiiii... Ehm :(
731477
Těším se na to jako jsem se těšil na GTA 5.  Z GTA 5 mám odehráno asi 2 hodiny (všechny ostatní GTA jsem dohrál) a RD 2 nejspíš ani nespustim, takže jupiiiii... Ehm :(
0 0
reagují: Godlike
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Mám. :) Koupi jsem verzi na PS4, pučil si PSko, několikrát spadnul hned na začátku vlaku kvůli tomu pojebanýmu gamepadu, prodal to, vrátil PSko a teď pištim štěstím.:D
731432
Mám. :) Koupi jsem verzi na PS4, pučil si PSko, několikrát spadnul hned na začátku vlaku kvůli tomu pojebanýmu gamepadu, prodal to, vrátil PSko a teď pištim štěstím.*:D*
731386
4 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se