reagovat
|
Diskuzní fórum HRY
příspěvky 6341 - 6360
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 317
- 318
- 319
- .
- 396
- 397
reaguje na:
SteKi
Mozna datum vydání... Toho se tento tyden mame snad dockat u Last of Us 2
reagovat
|
reaguje na:
departed
CA ted dela na necem jinem, takze jen tak to asi nebude
...vypada to ale dost zabavne.
...vypada to ale dost zabavne.
reagovat
|
Ojoj... on to mel byt spis jen vykrik do tmy, jelikoz ten realny hlavni duvod, proc jsem se pro tu vypoved nakonec rozhodl, se tykal vseobecne nespokojenosti s tim, jakym zpusobem se k nam u Segy chovaji a tou pomyslnou posledni kapkou, ktere se mi dostalo zrovna dobou, kdy jsem byl na tomhle projektu a netykaly se hry samotne. Tohle by tu asi nikoho moc nezajimalo, ale kdyby nahodou jo, tak ciste letem svetem pro predstavu mozna poslouzi muj feedback na Glassdoor. (btw. ja to tak prasacky nenapsal, ty odrazky a odstavce byly oddelene, nevim proc se to ted zobrazuje jako "souvisly" text)
Ale aby to teda nevyznelo do prazdnoty uplne, tak muzu rict, ze z te hry tady nikdo z nas nijak odvareny nebyl. Jak v FQA, tak LQA to byl (resp. porad jeste je) vseobecne neoblibeny (ne-li nenavideny) projekt a troufnu si rict, ze nejsem jediny, koho pozitivni recenze prekvapily. Tak pred mesicem i lidi z FQA, kteri tu hru testovali uz vic jak rok, tvrdili, ze ani oni si nejsou jisti tim, jak nektere veci fungujou, co nektere tlacitka delaji nebo znamenaji, atd.
Znovu dodavam, ze vetsina frustrace byla zpusobena tim, ze ten projekt tu byl vedeny velice ....neortodoxnim.... zpusobem. Navic to byla masivni zalezitost, takze nabrali milion novych lidi, z nichz fakt velka spousta si to tu chodila odsedet na FB a YT, a co se prace tyce, kurvili to tu hlava nehlava.
Vzhledem k velikosti te hry, poctu frakci, atd., byla vseobecna repetitivnost testovani v tomhle pripade dotazena ad absurdum a ciste treba v Diplomacii jsme se museli prokousavat nekolika tisici "dialogy". Realita je samozrejme takova, ze rozdilnych promluv mate maximalne par set (ne-li jen par desitek?), ktere se opakuji porad dokola.... Do toho fakt, ze ta hra IMHO neni napsana kdovijak zazracnym zpusobem ani v originale, okoreneny obcas velice velice nekvalitnim ceskym prekladem, a mate o zabavu postarano.
Kdo nekdy hral jakykoliv Total War v cestine asi vi, o cem mluvim. My se tu s tim snazime delat, co se da, ale vsechno se podchytit neda a vseobecne pravidlo LQA je, ze na stylistiku se nesaha, opravuje se jen to, co je fakticky spatne. My to pravidlo dycky trochu ignorovali, ale znovu plati, ze vsechno se stihat proste neda, obzvlast kdyz narazite na dalsi milion veci, ktere opravdu spatne jsou.
Korunku tomu vsemu jeste nasadil fakt, ze Creative Assembly v tomhle titulu zacalo pouzivat kvanta promennych, ktere skladaji vety dohromady z nekolika ruznych fragmentu textu, a to minimalne pro slovanske jazyky dycky pruser, protoze to nebere v uvahu sklonovani a navic se pro nas nektere veci stavaji vicemene neopravitelne.
Pro me jako cloveka, co umi cinsky, je pak jeste kuriozita, ze dost podstatna cast voiceoveru totalne przni cinska jmena, vcetne tech hlavnich akteru pribehu. Tohle je neco, na co jsem jednoho z projektovych manazeru lokalizace varoval uz vic nez pred rokem, kdyz se produkce teprve zacinala naplno rozjizdet. Puvodne jsme resili ciste cestinu, ktera dabing nema, ale potrebovali jsme prekladatelum poslat memo, ze je misto pinyinu treba pouzivat standardni ceskou transkripci. Pri prilezitosti jsem ho upozornil na to, ze by si meli v anglickem voiceoveru na vyslovnost dat pozor, protoze vetsinou tyhle snahy konci dost tragicky...... asi jim to bylo jedno.
Ja osobne praci na tomhle titulu fakt nemohl vystat a kdyz jsem byl na dva mesice prirazeny misto toho na DLC k Warhammeru 2, byly to pro me predcasne narozeniny, Vanoce i svatek dohromady.
Nicmene, TL;DR – ta hra je podle vseho asi v pohode a moje frustrace vyplyvaji fakt spis z popisu prace a toho, ze mi tou dobou bylo nasrano na hlavu zpusobem, ktery uz jsem po tech letech tady nebyl ochotny tolerovat.
Ale aby to teda nevyznelo do prazdnoty uplne, tak muzu rict, ze z te hry tady nikdo z nas nijak odvareny nebyl. Jak v FQA, tak LQA to byl (resp. porad jeste je) vseobecne neoblibeny (ne-li nenavideny) projekt a troufnu si rict, ze nejsem jediny, koho pozitivni recenze prekvapily. Tak pred mesicem i lidi z FQA, kteri tu hru testovali uz vic jak rok, tvrdili, ze ani oni si nejsou jisti tim, jak nektere veci fungujou, co nektere tlacitka delaji nebo znamenaji, atd.
Znovu dodavam, ze vetsina frustrace byla zpusobena tim, ze ten projekt tu byl vedeny velice ....neortodoxnim.... zpusobem. Navic to byla masivni zalezitost, takze nabrali milion novych lidi, z nichz fakt velka spousta si to tu chodila odsedet na FB a YT, a co se prace tyce, kurvili to tu hlava nehlava.
Vzhledem k velikosti te hry, poctu frakci, atd., byla vseobecna repetitivnost testovani v tomhle pripade dotazena ad absurdum a ciste treba v Diplomacii jsme se museli prokousavat nekolika tisici "dialogy". Realita je samozrejme takova, ze rozdilnych promluv mate maximalne par set (ne-li jen par desitek?), ktere se opakuji porad dokola.... Do toho fakt, ze ta hra IMHO neni napsana kdovijak zazracnym zpusobem ani v originale, okoreneny obcas velice velice nekvalitnim ceskym prekladem, a mate o zabavu postarano.
Kdo nekdy hral jakykoliv Total War v cestine asi vi, o cem mluvim. My se tu s tim snazime delat, co se da, ale vsechno se podchytit neda a vseobecne pravidlo LQA je, ze na stylistiku se nesaha, opravuje se jen to, co je fakticky spatne. My to pravidlo dycky trochu ignorovali, ale znovu plati, ze vsechno se stihat proste neda, obzvlast kdyz narazite na dalsi milion veci, ktere opravdu spatne jsou.
Korunku tomu vsemu jeste nasadil fakt, ze Creative Assembly v tomhle titulu zacalo pouzivat kvanta promennych, ktere skladaji vety dohromady z nekolika ruznych fragmentu textu, a to minimalne pro slovanske jazyky dycky pruser, protoze to nebere v uvahu sklonovani a navic se pro nas nektere veci stavaji vicemene neopravitelne.
Pro me jako cloveka, co umi cinsky, je pak jeste kuriozita, ze dost podstatna cast voiceoveru totalne przni cinska jmena, vcetne tech hlavnich akteru pribehu. Tohle je neco, na co jsem jednoho z projektovych manazeru lokalizace varoval uz vic nez pred rokem, kdyz se produkce teprve zacinala naplno rozjizdet. Puvodne jsme resili ciste cestinu, ktera dabing nema, ale potrebovali jsme prekladatelum poslat memo, ze je misto pinyinu treba pouzivat standardni ceskou transkripci. Pri prilezitosti jsem ho upozornil na to, ze by si meli v anglickem voiceoveru na vyslovnost dat pozor, protoze vetsinou tyhle snahy konci dost tragicky...... asi jim to bylo jedno.
Ja osobne praci na tomhle titulu fakt nemohl vystat a kdyz jsem byl na dva mesice prirazeny misto toho na DLC k Warhammeru 2, byly to pro me predcasne narozeniny, Vanoce i svatek dohromady.
Nicmene, TL;DR – ta hra je podle vseho asi v pohode a moje frustrace vyplyvaji fakt spis z popisu prace a toho, ze mi tou dobou bylo nasrano na hlavu zpusobem, ktery uz jsem po tech letech tady nebyl ochotny tolerovat.
reagovat
|
Free Rime
Jen tu mezi žadonící připíši, že na Epicu je zadarmiko Rime (takový herní Malý Princ)
reagovat
|
TW: 3K
Dneska konecne vyslo Total War: Three Kingdoms, chysta se na to nekdo?
...pro me to byl hlavne projekt, behem ktereho (a kvuli kteremu) jsem chtel dat asi trikrat konecne vypoved.......a nakonec ji teda i dal
Ale recenze to ma, zda se, dost pozitivni.
...pro me to byl hlavne projekt, behem ktereho (a kvuli kteremu) jsem chtel dat asi trikrat konecne vypoved.......a nakonec ji teda i dal
Ale recenze to ma, zda se, dost pozitivni.
reagovat
|
TOP Diskuze
26Jak vycvičit draka: Teaser 26Víkendový výplach #795 o Arcane a Star Wars 131Casting na Bonda začal, producenti hledají třicátníky 115Gladiátor 2: Recenze 17Návrat do budoucnosti 3: V.I.M. 17První reakce: Čarodějka je magickou podívanou, hlásí naprosto nadšené recenze 13Minecraft film: Trailer 12VIDEO: Lovec Kraven slibuje fyzický eRkový akční nářez 12Zack Snyder chystá policejní thriller 24Nový Predátor se blíží. A slibuje hodně zajímavého hrdinu