Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 2861 - 2880 Napsat příspěvek
Na hdmi kabelu určitě záleží, protože při tom plném toku dat to po horších kabelech nejede. Konkrétně mě 4K jede přes link v pohodě, ale přes tento mi to jelo s občasnými chybami jednotlivých pixelů... vždy jen na nějakou dobu, pak to odešlo úplně... link

Jinak podepisuju ten vysávač apod. protože ty zkušenosti s výpadky obrazu, které se většinou vrátí, ale někdy ne a pomůžou až "velké restarty", či odpojovačky kabelů jsem zažil taky a nikdy nenašel důvod.
719736
Na hdmi kabelu určitě záleží, protože při tom plném toku dat to po horších kabelech nejede. Konkrétně mě 4K jede přes https://www.alza.cz/evolveo-xxtremecord-hdmi-2-0b-propojovaci-10m-d5472051.htm v pohodě, ale přes tento mi to jelo s občasnými chybami jednotlivých pixelů... vždy jen na nějakou dobu, pak to odešlo úplně... https://www.alza.cz/roline-hdmi-gold-high-speed-s-ethernetem-hdmi-m-hdmi-m-zlacene-konektory-10m-d2221818.htm Jinak podepisuju ten vysávač apod. protože ty zkušenosti s výpadky obrazu, které se většinou vrátí, ale někdy ne a pomůžou až "velké restarty", či odpojovačky kabelů jsem zažil taky a nikdy nenašel důvod.
0 0
reagovat
Prvá věc: Máě GTX1060 a 4K telku a jedeš jen 1080p? Pochopil sem to správně? Nebo mluvíš o tom, že předtím, když byl problém, si jel 4K 60fps a měl problémy a pak jen 1080p/60fps a bylo to vklidu? Já se ptám proto, že je to absolutně klíčové u toho výběru kabelu.
Nejde o nálepky, ostatně sám píšu, že používám "nižší" certifikaci. Jde o dílenské zpracování kabelu.
Rozdíly tam jsou. Signály se přenášejí pomocí určitého rozsahu (pásmo) frekvencí a čím víc dat přenášíš, tím širší ten rozsah (pásmo) musí být. Teď ta sranda - když výrobce na nálepku napíše 2.0 hdmi kabel, pak tak učinit může, protože tu danou propustnost otestoval za laboratorních podmínek, v určitých intervalech atd. Má to velmi daleko do reálného provozu. V tom ten kabel zatížíš dlouhodobě s velkým množstvím negativních vlivů. A pošleš přes něj maximum dat - tj - velmi široký frekvenční rozsah.
Stanou se dvě věci - buď ti to vůbec nepojede, nebo bude cesta trpět výpoadky signálu. Aby bylo jasno, hdmi norma má podobné opravné fce jako třeba LAN, takže se ve většině případů zhorší propustný signál. V krajních případech ale dochází i k častým výpadkům. Pořád to neřeší, proč to chvíli jede v pohodě, ale to už by se mohlo vysvětlovat nějaké jiné faktory - třeba že v inkriminovanou dobu někdo začal vysávat, signál vypadl úplně a TV už to dál nerozchodila a vstup jakoby zakázalo. Třeba. Já fakt nevím, ale imo se to klidně stát může. TV bude mít implementované ochrany atd...
No a když píšeš, že při 1080p je to v klidu, pak ano, v klidu to určitě je - protože na stejném kabelu přenášíš čtvrtinu dat, jinými slovy čtvrtinovou velikost frekvenčního pásma.
Rozdíl mezi kabelem, co dokáže stabilně a dlouhodobě přenést 4K 60fps, jinými slovy 18Gbps a kabelem, který jen 1080p je ten, že prvý má lepší materiály a mnohem mnohem lepší stínění. Proto low end kabely na malou vzdálenost při 1080p mají minimální rozdíl na kvalitu, než ty hiend a na delší je to rozdíl propastný a stejná poučka platí i u toho 4K/60, jen s tím, že tam poznáš každý centimetr.
Pokud se bavíme o variantě, že 4K vůbec ale vůbec nepoužíváš (jakože i při daných problémech), pak už fakt nevím a zkusil bych řešit drivery, nebo grafiku...
Snad sem aspoň trochu pomohl, byť si myslím, že asi moc ne. :D?)
719732
Prvá věc: Máě GTX1060 a 4K telku a jedeš jen 1080p? Pochopil sem to správně? Nebo mluvíš o tom, že předtím, když byl problém, si jel 4K 60fps a měl problémy a pak jen 1080p/60fps a bylo to vklidu? Já se ptám proto, že je to absolutně klíčové u toho výběru kabelu. Nejde o nálepky, ostatně sám píšu, že používám "nižší" certifikaci. Jde o dílenské zpracování kabelu. Rozdíly tam jsou. Signály se přenášejí pomocí určitého rozsahu (pásmo) frekvencí a čím víc dat přenášíš, tím širší ten rozsah (pásmo) musí být. Teď ta sranda - když výrobce na nálepku napíše 2.0 hdmi kabel, pak tak učinit může, protože tu danou propustnost otestoval za laboratorních podmínek, v určitých intervalech atd. Má to velmi daleko do reálného provozu. V tom ten kabel zatížíš dlouhodobě s velkým množstvím negativních vlivů. A pošleš přes něj maximum dat - tj - velmi široký frekvenční rozsah. Stanou se dvě věci - buď ti to vůbec nepojede, nebo bude cesta trpět výpoadky signálu. Aby bylo jasno, hdmi norma má podobné opravné fce jako třeba LAN, takže se ve většině případů zhorší propustný signál. V krajních případech ale dochází i k častým výpadkům. Pořád to neřeší, proč to chvíli jede v pohodě, ale to už by se mohlo vysvětlovat nějaké jiné faktory - třeba že v inkriminovanou dobu někdo začal vysávat, signál vypadl úplně a TV už to dál nerozchodila a vstup jakoby zakázalo. Třeba. Já fakt nevím, ale imo se to klidně stát může. TV bude mít implementované ochrany atd... No a když píšeš, že při 1080p je to v klidu, pak ano, v klidu to určitě je - protože na stejném kabelu přenášíš čtvrtinu dat, jinými slovy čtvrtinovou velikost frekvenčního pásma. Rozdíl mezi kabelem, co dokáže stabilně a dlouhodobě přenést 4K 60fps, jinými slovy 18Gbps a kabelem, který jen 1080p je ten, že prvý má lepší materiály a mnohem mnohem lepší stínění. Proto low end kabely na malou vzdálenost při 1080p mají minimální rozdíl na kvalitu, než ty hiend a na delší je to rozdíl propastný a stejná poučka platí i u toho 4K/60, jen s tím, že tam poznáš každý centimetr. Pokud se bavíme o variantě, že 4K vůbec ale vůbec nepoužíváš (jakože i při daných problémech), pak už fakt nevím a zkusil bych řešit drivery, nebo grafiku... Snad sem aspoň trochu pomohl, byť si myslím, že asi moc ne. *:D**?)*
0 0
reagovat
v mezidobi jsem jel na tyhle tv bez jedinyho problemu samsung ue43j5502
719729
v mezidobi jsem jel na tyhle tv bez jedinyho problemu [url=https://www.mall.cz/televizory/samsung-ue43j5502#tabs]samsung ue43j5502[/url]
0 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
taham po tom 1080p.... nicmene mi nedela problem ten kabel koupit, jen mi nikdo neni/nebyl schopnej rict, proc to nejde s tim, co mam, a co mam tedy delat jinak... to je to, co me sere nejvic

navic nevidim rozdil mezi tim co posilas ty (asi stineni, ok) a treba timhle 
link

kazdej si na obal napise SUPER MEGA 4K HDMI a pak je to za kilo...
719727
taham po tom 1080p.... nicmene mi nedela problem ten kabel koupit, jen mi nikdo neni/nebyl schopnej rict, proc to nejde s tim, co mam, a co mam tedy delat jinak... to je to, co me sere nejvic navic nevidim rozdil mezi tim co posilas ty (asi stineni, ok) a treba timhle  [url=https://www.czc.cz/premiumcord-hdmi-2-0-high-speed-ethernet-kabel-zlacene-konektory-3m/205461/produkt]https://www.czc.cz/premiumcord-hdmi-2-0-high-speed-ethernet-kabel-zlacene-konektory-3m/205461/produkt[/url] kazdej si na obal napise SUPER MEGA 4K HDMI a pak je to za kilo...
719725
0 0
reagovat
Něco jako třeba tohle - jde o to, že potřebuješ protlačit kabelem plnou propustnost signálu a to už na celkem delší vzdálenost. Nemusí to být přímo tohle a nemusí to být ani certifikace hdmi 2.0. Já mám certifikaci 1.4a, ale je to metr a půl za devět stovek, s vysokým stíněním...
719725
Něco jako třeba [url=https://www.alza.cz/monster-hdmi-kabel-s-ethernet-1-5m-d4426479.htm]tohle[/url] - jde o to, že potřebuješ protlačit kabelem plnou propustnost signálu a to už na celkem delší vzdálenost. Nemusí to být přímo tohle a nemusí to být ani certifikace hdmi 2.0. Já mám certifikaci 1.4a, ale je to metr a půl za devět stovek, s vysokým stíněním...
0 0
reagují: xxendxx
reagovat
reaguje na: xxendxx
Jestli přes to taháš 4K 60fps, pak se divím, že to vůbec jede ;).
Když sem zkoušel low end kabel, pak mi to vypadávalo konstantně. Což teda neřeší otázku, proč to dělá jen nárazově jednou za týden, ale imo bys měl zkusit něco "lepšího". 8)
719722
Jestli přes to taháš 4K 60fps, pak se divím, že to vůbec jede *;)*. Když sem zkoušel low end kabel, pak mi to vypadávalo konstantně. Což teda neřeší otázku, proč to dělá jen nárazově jednou za týden, ale imo bys měl zkusit něco "lepšího". *8)*
719721
1 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
ted naposledy jsem bral tenhle, kdyz jsem si to vyzvedaval z reklamace

link
719721
ted naposledy jsem bral tenhle, kdyz jsem si to vyzvedaval z reklamace [url=https://www.okay.cz/hdmi-hdmi-tv-kabel-mk-floria-s-opletenim-3m/]https://www.okay.cz/hdmi-hdmi-tv-kabel-mk-floria-s-opletenim-3m/[/url]
719719
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: xxendxx
Co máš za kabel? Protože z toho popisu fakt nevím, co by to mohlo být jiného.
Mimochodem jedu podobný setup: 4K TV napojená primárně na PC s GeForce GTX1060.
Pokud budu mluvit z vlastní zkušenosti - tak jediné, co se tomuhle lehce blíží, je že se mi cca jednou za půl roku úplně vstup ztratí a musím právě laborovat s přehazováním kabelů atd. Zjistil jsem, že to kurví automatické aktualizace GF driverů při velkých Win updatech...
719719
Co máš za kabel? Protože z toho popisu fakt nevím, co by to mohlo být jiného. Mimochodem jedu podobný setup: 4K TV napojená primárně na PC s GeForce GTX1060. Pokud budu mluvit z vlastní zkušenosti - tak jediné, co se tomuhle lehce blíží, je že se mi cca jednou za půl roku úplně vstup ztratí a musím právě laborovat s přehazováním kabelů atd. Zjistil jsem, že to kurví automatické aktualizace GF driverů při velkých Win updatech...
719714
0 0
reagují: xxendxx
reagovat

Dotaz

Mám TV 65" LG 65UK6750PLD a k ní připojenej skrze hdmi stolní PC běžící na Win 10.

Problém: všechno běží tak jak má, vše ze zobrazuje tak jak má, jenže po několika dnech (2 byly nejméně, asi 6 nejdýl) (tv i pc se vypína a zapíná dle potřeby, nic neběží nonstop) se hdmi vstup "vypne" a hlásí to "bez signálu", i když tv vidí, že k danému hdmi je něco připojeno. Když kabel šoupnu z hdmi 1 na další, situace se opakuje.... běží to pár dní, doku port nepřestane fungovat... jediné, co porty opět zprovozní je factory reset televize (vytáhnout jí ze zdi na libovoulnou dobu nemá žádný efekt)

po konzultaci s reklamační linkou mi bylo sděleno, že po telefonu mi neporadí a ať ji dám na reklamaci.  To jsem udělal... za 14 dní se mi tv vrátila s vyjádřením, že problém byl odstraněn výměnou základní desky. Jak asi tušíte, tak po 5 dnech se situace opakuje.  Tak jsem naběhl do prodejny, kde mi byl dán kontakt přímo na někoho ze servisního oddělení. Pán mi sdělil, že je nesmysl, aby se i nová deska chovala pořád stejně a že problém je na mojí "uživatelské" straně.  Prý "se řídící jednotka zabývá problémy při přenosu a po nasbírání určitého množství nějakých anomálií se zahltí, neví co má dělat a port vypne".

Má otázka tedy zní: Čím to může být?? zkoušel jsem několikero kabelů (i nově koupených). Grafická karta je nvidia 1060  a v control panelu jsem zkousel nastavit (poté, co default s rgb barvami blbnul) na doporučení z nějakého f=ora 8/12 bit barvy a YcBcR 4:2:2. Rozlišení jsem střídal na 4k/1080p/1600:900, ale pořád se to sere. Už mi docházejí nápady.

během reklamace jsem celou dobu (asi 20 dní) jel na asi 4 roky staré samsung telce (110uhlopricka, fullhd, model nevim) a za celou tu dobu nebyl jediný problém.

je mi naprosto jasný, že když to pošlu na raklamaci znovu, tak se mi to vrátí jako "závada nenalezena", protože při debatě s technikem a výměně názorů ve stylu "proženeme to asi hodinu a pul nějakým testovacím procesem a nová deska nám žádnou chybu nevyplivla". já: tak proč jste jen neprohnali starou desku tím skenem, když to dělá pořád to samý? to by přece i ta stará deska zahlásila, že je všechno v pohodě, ne??"  technik: No, pro klid duše naší i vaší je to standardní postup. Prostě jsme ji vyměnili a funguje tak, jak má."

ve finále mám televizi, kde je ok koukat na televizi (na kterou nekoukam), ale konzumace obsahu z PC, který se na 2-3 jinejch tv chová naprosto normálně i při defaultním nastavení, je nemožná, protože to prostě do tejdne přestane fungovat a po factory resetu musim pokaždý samozřejmě nastavovat komplet uplně všechno i s accountama na netflix, hbo, ladění kanálů pro mladou atd atd... což je neuvěřitelnej voser

HELP :)
719714
Mám TV [url=https://www.alza.cz//65-lg-65uk6750pld-d5296694.htm?kampan=adw3_televize_bee_pro_televize_televize-65-lg-65uk6750pld-wk607u2r&ppcbee-adtext-variant=ad1-obecna-nezkracena&gclid=EAIaIQobChMI5svn2uW24gIVB-J3Ch3CLgJ7EAAYAiAAEgLqdPD_BwE]65" LG 65UK6750PLD[/url] a k ní připojenej skrze hdmi stolní PC běžící na Win 10. Problém: všechno běží tak jak má, vše ze zobrazuje tak jak má, jenže po několika dnech (2 byly nejméně, asi 6 nejdýl) (tv i pc se vypína a zapíná dle potřeby, nic neběží nonstop) se hdmi vstup "vypne" a hlásí to "bez signálu", i když tv vidí, že k danému hdmi je něco připojeno. Když kabel šoupnu z hdmi 1 na další, situace se opakuje.... běží to pár dní, doku port nepřestane fungovat... jediné, co porty opět zprovozní je factory reset televize (vytáhnout jí ze zdi na libovoulnou dobu nemá žádný efekt) po konzultaci s reklamační linkou mi bylo sděleno, že po telefonu mi neporadí a ať ji dám na reklamaci.  To jsem udělal... za 14 dní se mi tv vrátila s vyjádřením, že problém byl odstraněn výměnou základní desky. Jak asi tušíte, tak po 5 dnech se situace opakuje.  Tak jsem naběhl do prodejny, kde mi byl dán kontakt přímo na někoho ze servisního oddělení. Pán mi sdělil, že je nesmysl, aby se i nová deska chovala pořád stejně a že problém je na mojí "uživatelské" straně.  Prý "se řídící jednotka zabývá problémy při přenosu a po nasbírání určitého množství nějakých anomálií se zahltí, neví co má dělat a port vypne". Má otázka tedy zní: Čím to může být?? zkoušel jsem několikero kabelů (i nově koupených). Grafická karta je nvidia 1060  a v control panelu jsem zkousel nastavit (poté, co default s rgb barvami blbnul) na doporučení z nějakého f=ora 8/12 bit barvy a YcBcR 4:2:2. Rozlišení jsem střídal na 4k/1080p/1600:900, ale pořád se to sere. Už mi docházejí nápady. během reklamace jsem celou dobu (asi 20 dní) jel na asi 4 roky staré samsung telce (110uhlopricka, fullhd, model nevim) a za celou tu dobu nebyl jediný problém. je mi naprosto jasný, že když to pošlu na raklamaci znovu, tak se mi to vrátí jako "závada nenalezena", protože při debatě s technikem a výměně názorů ve stylu "proženeme to asi hodinu a pul nějakým testovacím procesem a nová deska nám žádnou chybu nevyplivla". já: tak proč jste jen neprohnali starou desku tím skenem, když to dělá pořád to samý? to by přece i ta stará deska zahlásila, že je všechno v pohodě, ne??"  technik: No, pro klid duše naší i vaší je to standardní postup. Prostě jsme ji vyměnili a funguje tak, jak má." ve finále mám televizi, kde je ok koukat na televizi (na kterou nekoukam), ale konzumace obsahu z PC, který se na 2-3 jinejch tv chová naprosto normálně i při defaultním nastavení, je nemožná, protože to prostě do tejdne přestane fungovat a po factory resetu musim pokaždý samozřejmě nastavovat komplet uplně všechno i s accountama na netflix, hbo, ladění kanálů pro mladou atd atd... což je neuvěřitelnej voser HELP :)
Dotaz
3 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: xxendxx
718864
[url=https://www.theverge.com/2019/5/19/18631558/google-huawei-android-suspension]Zdroj 1[/url] [url=https://www.androidauthority.com/huawei-loses-access-to-google-android-987873/]Zdroj 2[/url] [url=https://www.bbc.com/news/business-48330310]Zdroj 3[/url]
718858
0 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
softwarem také
718862
softwarem také
718858
0 0
reagovat
reaguje na: xnewstedx
gugl se na ne vysral sam od sebe, trumpuv blabol je limitoval hardwarem, jako predtim ZTE
718858
gugl se na ne vysral sam od sebe, trumpuv blabol je limitoval hardwarem, jako predtim ZTE
718829
1 -1
reagují: xnewstedx, HAL
reagovat
reaguje na: Clavius
To nie je postoj guglu, ale nariadenie statov, ktorym sa musia riadit.
718829
To nie je postoj guglu, ale nariadenie statov, ktorym sa musia riadit.
718823
0 0
reagují: xxendxx
reagovat
reaguje na: do_Od
IMHO tohle nemá ekonomicky v servisu smysl, já měl v podobném stavu podobně starý XIAOMI, byl to displej , baterka a jedna blbost na základní desce, dohromady mne vyšly díly z Aliexpressu necelých 700, v servisu chtěli nějakou částku přes 2 tisíce, což se ti prostě nevyplatí, když si dneska mobil obdobných parametrů koupíš za 2990 Kč... Já si to opravil za účelem rezervního telefonu.
718825
IMHO tohle nemá ekonomicky v servisu smysl, já měl v podobném stavu podobně starý XIAOMI, byl to displej , baterka a jedna blbost na základní desce, dohromady mne vyšly díly z Aliexpressu necelých 700, v servisu chtěli nějakou částku přes 2 tisíce, což se ti prostě nevyplatí, když si dneska mobil obdobných parametrů koupíš za 2990 Kč... Já si to opravil za účelem rezervního telefonu.
718821
1 -1
reagovat
reaguje na: do_Od
Proc ne Huawei? Zachvili to bude limitovane zbozi vzhledem k aktualnimu postoji Google a dalsich subdodavatelu :D

P.S.: Ber to jako vtip.
718823
Proc ne Huawei? Zachvili to bude limitovane zbozi vzhledem k aktualnimu postoji Google a dalsich subdodavatelu *:D* P.S.: Ber to jako vtip.
718821
2 0
reagují: xnewstedx
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Sám to dělat nebudu a nakonec jsem se dohodl v rodině, telefon si nechají a dají ho někam na výměnu baterky i displeje (obrazovka je taky lehce out), já si koupím nový Xiaomi Mi 9, který mi za tu cenu vyšlo jako nejlepší. 
718821
Sám to dělat nebudu a nakonec jsem se dohodl v rodině, telefon si nechají a dají ho někam na výměnu baterky i displeje (obrazovka je taky lehce out), já si koupím nový Xiaomi Mi 9, který mi za tu cenu vyšlo jako nejlepší. 
718750
0 -3
reagují: AndyKaufman, Clavius
reagovat
Dopadlo to nějak? já bych každopádně nejdřív zkusil ten reset, uvidíš jak se pohne s baterkou, v servisu to měnit pozáručně není levné....a jestli si netroufáš sám, je možná lepší to nedělat :)
718750
Dopadlo to nějak? já bych každopádně nejdřív zkusil ten reset, uvidíš jak se pohne s baterkou, v servisu to měnit pozáručně není levné....a jestli si netroufáš sám, je možná lepší to nedělat :)
1 -1
reagují: do_Od
reagovat
Ok, dík. Zkusím vyměnit baterku a resetovat. 
718679
Ok, dík. Zkusím vyměnit baterku a resetovat. 
0 0
reagovat
jojo. Nova baterka - ta nejaku silu prida a do toho najlepsie tovarensky reset, stiahnut najnovsi mozny update a povyhadzovat aplikacie. nainstalovat aplikacie a sam uvidis.
este ked som mal android phone to pomohlo.
718673
jojo. Nova baterka - ta nejaku silu prida a do toho najlepsie tovarensky reset, stiahnut najnovsi mozny update a povyhadzovat aplikacie. nainstalovat aplikacie a sam uvidis. este ked som mal android phone to pomohlo.
0 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Fakt to vypadá na zasekaný systém. Navíc Sony těch aplikací do telefonu srala neskutečné množství...
718672
Fakt to vypadá na zasekaný systém. Navíc Sony těch aplikací do telefonu srala neskutečné množství...
718669
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se