Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku MoneyZone: Marvelovky se chystají zbořit pokladny kin. Kolik vydělají?

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: TedGeorge
podcenil som a som rad:) druhy naj otvarak v Cine pre MCU  ( odhady prve)
709789
podcenil som a som rad:) druhy naj otvarak v Cine pre MCU  ( odhady prve)
709779
1 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
Toldja... link Ale po patku 62 je imho 160 vikend moc. Spis to bude 150...
709779
Toldja... https://deadline.com/2019/03/captain-marvel-opening-weekend-box-office-breaks-records-1202571905/ Ale po patku 62 je imho 160 vikend moc. Spis to bude 150...
5 -3
reagovat
reaguje na: TedGeorge
aby sme do toho vniesli ešte trochu viac bordelu, tak ono to dokonca ani celkom nefunguje tak, že prelievame keš z jedneho vačku do druheho, takže žiaden problém.

ako v každej správnej korporácii (v jednej robím) to bude skôr tak, že ak drahá reklamná kampaň nepomôže tržbám, tak zodpovední zo štúdia sú za dementov, a sales ABC má prémie za to, ako krásne navýšili objem zaplatenej reklamy.

áno, štúdio môže od vlastnej dcéry dostať nejakú priateľskú zľavu.
ale ak to funguje aspoň trochu ako u nás, kde je ozaj občas problém, aby buznis (pun intended) zaplatil pár tisíc za development ITčku v rámci TEJ ISTEJ ORGANIZACIE, a dokážu sa o to naťahovať aj týždne, tak si nechcem predstaviť aké musia byť tie debaty pri objednávkach za desiatky milionov.
708893
aby sme do toho vniesli ešte trochu viac bordelu, tak ono to dokonca ani celkom nefunguje tak, že prelievame keš z jedneho vačku do druheho, takže žiaden problém. ako v každej správnej korporácii (v jednej robím) to bude skôr tak, že ak drahá reklamná kampaň nepomôže tržbám, tak zodpovední zo štúdia sú za dementov, a sales ABC má prémie za to, ako krásne navýšili objem zaplatenej reklamy. áno, štúdio môže od vlastnej dcéry dostať nejakú priateľskú zľavu. ale ak to funguje aspoň trochu ako u nás, kde je ozaj občas problém, aby buznis (pun intended) zaplatil pár tisíc za development ITčku v rámci TEJ ISTEJ ORGANIZACIE, a dokážu sa o to naťahovať aj týždne, tak si nechcem predstaviť aké musia byť tie debaty pri objednávkach za desiatky milionov.
708745
2 -1
reagovat
reaguje na: Mack.
Je to docela shitstorm, vetsinou lidi to neresi, u jinych filmu jsi to nevidel. Hlavne v americe ted jedou dost #woke kampane proti bilym frajerum apod. V serialech se resi imigrace, trumpa resi ted kazda nocni show a takovej gillete nasral svoje zakazniky :D
708853
Je to docela shitstorm, vetsinou lidi to neresi, u jinych filmu jsi to nevidel. Hlavne v americe ted jedou dost #woke kampane proti bilym frajerum apod. V serialech se resi imigrace, trumpa resi ted kazda nocni show a takovej gillete nasral svoje zakazniky *:D*
708829
0 -2
reagovat
reaguje na: filipko2007
Špatně jsem se vyjádřil, myslím jako, že ten hejt vidím, ale nechápu ten důvod  ktomu (ač to bylo vysvětleno). je to trapný.
708829
Špatně jsem se vyjádřil, myslím jako, že ten hejt vidím, ale nechápu ten důvod  ktomu (ač to bylo vysvětleno). je to trapný.
708557
1 -1
reagují: filipko2007
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Zkusim
708765
Zkusim
708762
0 -2
reagovat
reaguje na: filipko2007
A zkus se jeste prosimte hecnout a najit nejakej ten odkaz na tvoje: "Uz to nedohledam, kde jsem to cetl. Ale ty nejvetsi reklamy jsou ty kolem 150 mega uz zapocitana do tech vlastnich medii apod."

Dik :+
708762
A zkus se jeste prosimte hecnout a najit nejakej ten odkaz na tvoje: [i]"[/i][i]Uz to nedohledam, kde jsem to cetl. Ale ty nejvetsi reklamy jsou ty kolem 150 mega uz zapocitana do tech vlastnich medii apod."[/i] Dik *:+*
708749
1 -2
reagují: filipko2007
reagovat
reaguje na: filipko2007
Kupodivu ne. Naklady na filmovou reklamu rostou v digitalnich mediich samozrejme rychle, ale ne tak bleskove jako v jinejch odvetvich. Polovina vsech tech penez jde na americkou reklamu (viz porad trochu podcenovana dulezitost americkejch cisel vs. Cina a svet) a oni rvou porad vetsinu marketingovajech rozpoctu na spoty behem Big Bang Theory a dalsich obvyklejch podezrelejch....

Samozrejme krome Blumova "Blumhouse Tilt", ktery jede pouze a jenom na (porad velmi levnou) digital reklamu a moc se jim to imho nevyplaci....
708753
Kupodivu ne. Naklady na filmovou reklamu rostou v digitalnich mediich samozrejme rychle, ale ne tak bleskove jako v jinejch odvetvich. Polovina vsech tech penez jde na americkou reklamu (viz porad trochu podcenovana dulezitost americkejch cisel vs. Cina a svet) a oni rvou porad vetsinu marketingovajech rozpoctu na spoty behem Big Bang Theory a dalsich obvyklejch podezrelejch.... Samozrejme krome Blumova "Blumhouse Tilt", ktery jede pouze a jenom na (porad velmi levnou) digital reklamu a moc se jim to imho nevyplaci....
708749
0 -2
reagovat
reaguje na: TedGeorge
150 mega v 2007 +- jak 200 mega dnes. Uz to nedohledam, kde jsem to cetl. Ale ty nejvetsi reklamy jsou ty kolem 150 mega uz zapocitana do tech vlastnich medii apod. Navic driv bylo vice fyzickeho marketingu, ted to bezi digitalne, na tom se take neco usetri. Prave na tom je to nejlepsi. Ty firmy mlzi a stejne vetsinou na tom filmu nekde vydelaji. Tyhle clanky a informace z vnitrka jsou fascinujici a svedci to jen o tom, ze ti kravataci nejsou uplni **** a maji to proste vypocitany. :D
708749
150 mega v 2007 +- jak 200 mega dnes. Uz to nedohledam, kde jsem to cetl. Ale ty nejvetsi reklamy jsou ty kolem 150 mega uz zapocitana do tech vlastnich medii apod. Navic driv bylo vice fyzickeho marketingu, ted to bezi digitalne, na tom se take neco usetri. Prave na tom je to nejlepsi. Ty firmy mlzi a stejne vetsinou na tom filmu nekde vydelaji. Tyhle clanky a informace z vnitrka jsou fascinujici a svedci to jen o tom, ze ti kravataci nejsou uplni **** a maji to proste vypocitany. *:D*
708745
1 -1
reagují: TedGeorge, TedGeorge
reagovat
reaguje na: filipko2007
Tak samozrejme, ze Disney ma nejvic reklam na (jim vlastnene) ABC a pocitaji si ty naklady sejdrem.

Otazkou je, jestli se tyhle synergie pocitaji do tech klasickejch blockbusterovejch 150-200 mega za reklamu. Jestli by to nahodou nebylo spis 250-300, kdyby tam zapocitavali vlastni spriznena media.

Problem je, ze u samotnejch rozpoctu se obcas dopatrame presnejsich cisel a neni to jenom kvuli tomu, ze studio v dobe premiery hodi nejake oficialni (a potom hojne rozporovane) cislo do placu.

Co se reklamy tyce, tak tyhle numera nesdeluje nikdy nikdo. Jenom se spekuluje a spekuluje. Coz mi pripomina, ze se vsichni pri pohledu na ucetni uzaverky televiznich stanic (a s tim i rostoucich nakladu na Superbowl spoty) shodujou , ze ty naklady rostou o x procent pravidelne kazdej rok.

Hollywood reporter link uz v roce 2014 tvrdil, že - cituju "Two years ago, the cost had crept up to $175 million globally. Now, studios say it has hit the $200 million mark per picture -- a 33 percent
increase from the $150 million spent in 2007 on the first Transformers."

Jako kdyz byly pred dvanacti rokama schopni dat 150 mega na vyreklamovani blockbusteru a uplne vsichni se shodujou, ze tohle kazdym rokem roste...

Proc tu zacinam psat dalsi clanek do diskuze, Karle? :D
708745
Tak samozrejme, ze Disney ma nejvic reklam na (jim vlastnene) ABC a pocitaji si ty naklady sejdrem. Otazkou je, jestli se tyhle synergie pocitaji do tech klasickejch blockbusterovejch 150-200 mega za reklamu. Jestli by to nahodou nebylo spis 250-300, kdyby tam zapocitavali vlastni spriznena media. Problem je, ze u samotnejch rozpoctu se obcas dopatrame presnejsich cisel a neni to jenom kvuli tomu, ze studio v dobe premiery hodi nejake oficialni (a potom hojne rozporovane) cislo do placu. Co se reklamy tyce, tak tyhle numera nesdeluje nikdy nikdo. Jenom se spekuluje a spekuluje. Coz mi pripomina, ze se vsichni pri pohledu na ucetni uzaverky televiznich stanic (a s tim i rostoucich nakladu na Superbowl spoty) shodujou , ze ty naklady rostou o x procent pravidelne kazdej rok. Hollywood reporter https://www.hollywoodreporter.com/news/200-million-rising-hollywood-struggles-721818 uz v roce 2014 tvrdil, že - cituju "Two years ago, the cost had crept up to $175 million globally. Now, studios say it has hit the $200 million mark per picture -- a 33 percent increase from the $150 million spent in 2007 on the first [i]Transformers[/i]." Jako kdyz byly pred dvanacti rokama schopni dat 150 mega na vyreklamovani blockbusteru a uplne vsichni se shodujou, ze tohle kazdym rokem roste... Proc tu zacinam psat dalsi clanek do diskuze, Karle? :D
708744
0 -2
reagují: dashiva, filipko2007
reagovat
reaguje na: dashiva
Ja si myslim, ze uz ty zakladni veci apod vyzerou dost penez. Dale si nemyslim, ze to opravdu stoji tolik, protoze to realne sypou i pres vlastni media apod. Z tohoto pohledu si myslim, ze se to naprosto vyplati. Kdyby to slo proste nekam pryc tech 150 mega, tak mam stejne pochybnosti jako ty. 
708744
Ja si myslim, ze uz ty zakladni veci apod vyzerou dost penez. Dale si nemyslim, ze to opravdu stoji tolik, protoze to realne sypou i pres vlastni media apod. Z tohoto pohledu si myslim, ze se to naprosto vyplati. Kdyby to slo proste nekam pryc tech 150 mega, tak mam stejne pochybnosti jako ty. 
708734
1 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: dashiva
Nicmene treba Quiet place melo fantastickou kampan a podle vseho nestala tolik... Mel bych dva odkazy na skvely clanky, ale chystam (priznavam, uz asi pul roku) TOP 11 nejlepsich filmovejch reklamnich kampani, takze... takze ten clanek popozenu a taky sem tady mohl drzet hubu :D
708738
Nicmene treba Quiet place melo fantastickou kampan a podle vseho nestala tolik... Mel bych dva odkazy na skvely clanky, ale chystam (priznavam, uz asi pul roku) TOP 11 nejlepsich filmovejch reklamnich kampani, takze... takze ten clanek popozenu a taky sem tady mohl [spoiler]drzet hubu :D[/spoiler]
708731
0 -1
reagovat
reaguje na: dashiva
Z posledni doby ne.... Anebo to guerillu jenom pripomina
708736
Z posledni doby ne.... Anebo to guerillu jenom pripomina
708731
0 -2
reagovat
reaguje na: filipko2007
dík za vysvetlenie ;)

je jasné, že "bežný divák" dá prednosť tomu, na čo včera videl výborný trailer v telke.
ja len že je tu veľmi slušná šanca, že ten "bežný divák" je zrovna pri Spidermanovi 2 dosť nepodstatný faktor.

Povedzme že ten film trhne 900 mega.
Koľko z nich by trhol bez masívnej reklamy?
Release tak či tak bude stáť 20-30 mega. Ďalších 100+ zrejme vyžerú reklamné spoty. 
Otázka teda znie - osloví tá reklama až toľko ľudí, aby to opodstatnilo ďalších 100m za reklamu, ak nie viac? (tz. ten film bude musieť mať o cca 250 milionov vyššie tržby, než by "musel" mať bez nej).
708734
dík za vysvetlenie *;)* je jasné, že "bežný divák" dá prednosť tomu, na čo včera videl výborný trailer v telke. ja len že je tu veľmi slušná šanca, že ten "bežný divák" je zrovna pri Spidermanovi 2 dosť nepodstatný faktor. Povedzme že ten film trhne 900 mega. Koľko z nich by trhol bez masívnej reklamy? Release tak či tak bude stáť 20-30 mega. Ďalších 100+ zrejme vyžerú reklamné spoty.  Otázka teda znie - osloví tá reklama až toľko ľudí, aby to opodstatnilo ďalších 100m za reklamu, ak nie viac? (tz. ten film bude musieť mať o cca 250 milionov vyššie tržby, než by "musel" mať bez nej).
708716
0 -1
reagují: filipko2007
reagovat
reaguje na: TedGeorge
diky
na to som už zabudol, rád som si to prečítal znovu.

Najviac ma zaujala tá Jobsova predikcia (teraz už cca 7 rokov stará), že štúdiá do 2r prejdú na nejakú cielenú reklamu, ktorá bude zrejme podstatne lacnejšia, keďže nemusí paušálne zasiahnuť čo najväčšie publikum.
A stále nič.

Zo záujmu - vieš o nejakom príklade z poslednej doby, kde by väčšina propagácie prebiehala guerillovo na internete, bez masáže v TV?
Či do toho sa už nikto ani nepúšťa?
708731
diky na to som už zabudol, rád som si to prečítal znovu. Najviac ma zaujala tá Jobsova predikcia (teraz už cca 7 rokov stará), že štúdiá do 2r prejdú na nejakú cielenú reklamu, ktorá bude zrejme podstatne lacnejšia, keďže nemusí paušálne zasiahnuť čo najväčšie publikum. A stále nič. Zo záujmu - vieš o nejakom príklade z poslednej doby, kde by väčšina propagácie prebiehala guerillovo na internete, bez masáže v TV? Či do toho sa už nikto ani nepúšťa?
708704
0 -1
reagují: TedGeorge, TedGeorge
reagovat
reaguje na: Mayhem
V podstatě řekla jen svůj názor. A to se teď nesmí :D
708730
V podstatě řekla jen svůj názor. A to se teď nesmí *:D*
708701
0 -4
reagovat
reaguje na: dashiva
Jsou fanousci, co na to proste jdou tak i tak. Pak lidi, co na to proste nejdou. Pak je tady ta nejvetsi cast, ktera se jeste nerozhodla. Ty reklamy jsou pak vsude a snazi se vzbudit dojem vyjimecne udalosti. Je treba valentyn, v kine mas na vyber z nejakeho hororu, nejakou ceskou sracku, par filmu, o kterych jsi nikdy neslysel a pak tad ten super nalesteny hit, ktery na tebe vyskakuje vsude po socialnich sitich a uz o tom hovoril urcite nekdo z tvyho okoli. Tak co, cemu das sanci? A nerikej mi nejakou jinou volbu, kdyz sem si dal praci ti to tak krasne vysvetlit tady!!!!
708716
Jsou fanousci, co na to proste jdou tak i tak. Pak lidi, co na to proste nejdou. Pak je tady ta nejvetsi cast, ktera se jeste nerozhodla. Ty reklamy jsou pak vsude a snazi se vzbudit dojem vyjimecne udalosti. Je treba valentyn, v kine mas na vyber z nejakeho hororu, nejakou ceskou sracku, par filmu, o kterych jsi nikdy neslysel a pak tad ten super nalesteny hit, ktery na tebe vyskakuje vsude po socialnich sitich a uz o tom hovoril urcite nekdo z tvyho okoli. Tak co, cemu das sanci? A nerikej mi nejakou jinou volbu, kdyz sem si dal praci ti to tak krasne vysvetlit tady!!!!
708698
0 -1
reagují: dashiva
reagovat
reaguje na: dashiva
Je to na tematko, ale uz o tom v minulosti neco padlo link
708704
Je to na tematko, ale uz o tom v minulosti neco padlo http://www.moviezone.cz/clanek/33587-tema-privedou-prachy-za-reklamu-hollywood-na-buben
708698
0 -1
reagují: dashiva
reagovat

nevim

Asi jsem zaspal, ale co řekla, že je najednou takovej shitstorm?
708701
Asi jsem zaspal, ale co řekla, že je najednou takovej shitstorm?
nevim
0 -1
reagují: Robur
reagovat
dodatok:
je mi jasné, ako naivne to vyznieva. Tie filmové štúdiá asi nie sú také sprosté, aby sypali do propagácie stovky miliónov navyše zbytočne.

Len by ma fakt zaujímalo, čo sú to vlastne za ľudia, ktorí idú na film podľa reklamy.
Ja poznám len dve skupiny ľudí - tých, ktorých filmy zaujímajú aspoň zbežne, a žiadnu reklamu nepotrebujú, a tých, ktorých filmy nezaujímajú vôbec a nepôjdu do kina bez ohľadu na reklamu.

Alebo ešte inak - na Slovensku nebeží silná kampaň prakticky pred žiadnym filmom. Pár billboardov na ulici, sem-tam nejaký kratší šot v telke. 
A ľudia chodia v podstate na presne tie isté filmy, ako v US, +/- nejaké národné špecifiká (Tyler Perry, Trhlina, atd).
708700
dodatok: je mi jasné, ako naivne to vyznieva. Tie filmové štúdiá asi nie sú také sprosté, aby sypali do propagácie stovky miliónov navyše zbytočne. Len by ma fakt zaujímalo, čo sú to vlastne za ľudia, ktorí idú na film podľa reklamy. Ja poznám len dve skupiny ľudí - tých, ktorých filmy zaujímajú aspoň zbežne, a žiadnu reklamu nepotrebujú, a tých, ktorých filmy nezaujímajú vôbec a nepôjdu do kina bez ohľadu na reklamu. Alebo ešte inak - na Slovensku nebeží silná kampaň prakticky pred žiadnym filmom. Pár billboardov na ulici, sem-tam nejaký kratší šot v telke.  A ľudia chodia v podstate na presne tie isté filmy, ako v US, +/- nejaké národné špecifiká (Tyler Perry, Trhlina, atd).
0 -2
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se