Tak ony vypadají jako pěst na oko i u Svěráka (Tři bratři), nebo Stracha (Anděl 2). A to jsou jinak filmaři, kteří mají k amatérismu relativně daleko.
Filmové "soutěže" neřešit, nej dron záběry, co sem viděl, měli právě nezávislí filmaři, kteří stáli na začátku tohohle boomu - logicky veškerý obsah formovali do této techniky. A nejde o to, že v té době to nebylo okoukané, proto se mi to tehdy líbilo. Ty videa fungují dodnes. Ale to platí v zásadě o jakémkoli filmovém technickém výrazivu - i ten zmiňovaný StadiCam sám o sobě není samospásný. Respektive takhle - každý záběr a každý pohyb kamery by měl mít své odůvodnění. To odůvodnění může klidně být i to, že jde o nějaký trademark, ale tam zase platí, co píšeš - jde o přirozenou kontinuitu.
reagují:
Esgalnor
|
reagovat
|