Chermy: Komiksárny mi ukradené nejsou (ehm), ale rozhodně je neberu jako něco, kde bych měl potřebu brát jako něco víc, než jen zábahu na jedno odpoledne. Z toho se to může zdát jako vztah lhostejný. Ale nějak nechápu, proč bych měl mít kvůli tomu zakázáno něco napsat. Já Vám navíc nevyvracím námitky na JL a vážně nevidím, kde bych ve velkém chválil DCčko. Jo, MoS a BvS jsou mi z těchto obou sérií asi nejbližší, ale jen těžko bych tam mohl pochválit provázanost a ucelená představa do budoucna, co mají mít ty filmy za potřebu vyprávět. Protože tam za a) nejsou a za b) pozdní snaha je směšná.
Stejně tak nehodnotím práci s postavami, jejich uchopení a zpracování. Ještě jednou - v těch komentářích neřeším nic jiného, než strukturu série z jednotlivých filmů, její značnou podobnost ve vztahu, kolik kdo měl filmů před týmovkou a kolik postav jim v konečném důsledku zbývalo představit bez toho, aby měli za sebou origin. Nehledě na to, že mi příjde trochu zábavná představa "ona ta filmová postava neměla svůj vlastní film, tak jak to proboha může fungovat v týmu!!!". Vidím to prostě jinak...
Co do vztahu porovnání A1 a JL: Ani jedno už mi neulpělo v paměti natolik, abych mohl konstruktivně kritizovat, nebo chválit. Pamatuju jen, že A1 mělo vyprávění funkční, ale bez nějakého vyznění, nebo dopadu. V JL spoustu věcí dřela, s odřenýma ušina odvyprávěla základní příběh bez jakýchkoli ambic na přesah a nějaký dopad byl opět nulový. A1 z toho porovnámí logicky bude vycházet líp, ale zase to, o čem celé A1 bylo, mi nepřišlo jako něco pamětihodného. V čem vidím hromadu spojnic je brakové podání, tuctová (A1), nebo nezvládnutá (JL) výtvarná složka filmu, filmařsky je to utahané, rozdrolené (JL) a vizí buď obšlehnuté, nebo beznápadité (A1). A moc nechápu, proč mi Gonzi cpe procenta z databází. Očekával bych to od trošku jiných lidí a nevím, jakou souvislost to má s mým pohledem na ty filmy. Osobně bych ani jednomu už nedal víc jak 55%, takže csfd je mi opravdu nanic ;).
ps: Aby mě někdo nezačal odkazovat, že mám koukat na Ordinaci - za zajímavé a funkční považuju uchopení X-menů, alespoň jejich hlavní série. A je na ní vidět - za a) že ty postavy vesměs originy o rozsahu jednoho filmu nepotřebují, za b) že to jako týmovka funguje zcela přirozeně i bez toho, aby se z toho dělal event sezóny a za c) že ty postavy jsou mnohem mnohem zajímavější v civilní rovině (což vysvětluje, proč se mi líbí především první poloviny MoS i toho BvS) a jak moc meh pro filmy jsou některé velkolepé události ze sešitů (Apokalypse i Last Stand). Oboje ale (v některých jednotlivostech) považuju za zajímavější, než celé A1, A2 i JL dohromady.
666576
Chermy: Komiksárny mi ukradené nejsou (ehm), ale rozhodně je neberu jako něco, kde bych měl potřebu brát jako něco víc, než jen zábahu na jedno odpoledne. Z toho se to může zdát jako vztah lhostejný. Ale nějak nechápu, proč bych měl mít kvůli tomu zakázáno něco napsat. Já Vám navíc nevyvracím námitky na JL a vážně nevidím, kde bych ve velkém chválil DCčko. Jo, MoS a BvS jsou mi z těchto obou sérií asi nejbližší, ale jen těžko bych tam mohl pochválit provázanost a ucelená představa do budoucna, co mají mít ty filmy za potřebu vyprávět. Protože tam za a) nejsou a za b) pozdní snaha je směšná.
Stejně tak nehodnotím práci s postavami, jejich uchopení a zpracování. Ještě jednou - v těch komentářích neřeším nic jiného, než strukturu série z jednotlivých filmů, její značnou podobnost ve vztahu, kolik kdo měl filmů před týmovkou a kolik postav jim v konečném důsledku zbývalo představit bez toho, aby měli za sebou origin. Nehledě na to, že mi příjde trochu zábavná představa "ona ta filmová postava neměla svůj vlastní film, tak jak to proboha může fungovat v týmu!!!". Vidím to prostě jinak...
Co do vztahu porovnání A1 a JL: Ani jedno už mi neulpělo v paměti natolik, abych mohl konstruktivně kritizovat, nebo chválit. Pamatuju jen, že A1 mělo vyprávění funkční, ale bez nějakého vyznění, nebo dopadu. V JL spoustu věcí dřela, s odřenýma ušina odvyprávěla základní příběh bez jakýchkoli ambic na přesah a nějaký dopad byl opět nulový. A1 z toho porovnámí logicky bude vycházet líp, ale zase to, o čem celé A1 bylo, mi nepřišlo jako něco pamětihodného. V čem vidím hromadu spojnic je brakové podání, tuctová (A1), nebo nezvládnutá (JL) výtvarná složka filmu, filmařsky je to utahané, rozdrolené (JL) a vizí buď obšlehnuté, nebo beznápadité (A1). A moc nechápu, proč mi Gonzi cpe procenta z databází. Očekával bych to od trošku jiných lidí a nevím, jakou souvislost to má s mým pohledem na ty filmy. Osobně bych ani jednomu už nedal víc jak 55%, takže csfd je mi opravdu nanic ;).
ps: Aby mě někdo nezačal odkazovat, že mám koukat na Ordinaci - za zajímavé a funkční považuju uchopení X-menů, alespoň jejich hlavní série. A je na ní vidět - za a) že ty postavy vesměs originy o rozsahu jednoho filmu nepotřebují, za b) že to jako týmovka funguje zcela přirozeně i bez toho, aby se z toho dělal event sezóny a za c) že ty postavy jsou mnohem mnohem zajímavější v civilní rovině (což vysvětluje, proč se mi líbí především první poloviny MoS i toho BvS) a jak moc meh pro filmy jsou některé velkolepé události ze sešitů (Apokalypse i Last Stand). Oboje ale (v některých jednotlivostech) považuju za zajímavější, než celé A1, A2 i JL dohromady.
reagovat
|