Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 23341 - 23360 Napsat příspěvek

Axis

To je proto, ze pijes spatny vino :D
665665
To je proto, ze pijes spatny vino *:D*
Axis
3 0
reagovat

TedGeorge, pepo a spol

Tak já už se ozvu....je to fajn film s dějem prostším než bulharská striptérka...nic víc, nic míň. A 6/10 je ještě moc.
665664
Tak já už se ozvu....je to fajn film s dějem prostším než bulharská striptérka...nic víc, nic míň. A 6/10 je ještě moc.
TedGeorge, pepo a spol
1 -2
reagovat

pepo

Pilcherovky? Ale no taaak...
665660
Pilcherovky? Ale no taaak...
pepo
1 0
reagovat

Nolanuv zebricek

Všechno na nejedno kouknutí, pak dlouho dlouho nic .... a Temný rytíř povstal. Dunkirk jsem nezapočítal, jsem zvědavej, jak to bude po IMAXu fungovat doma na Blu (jak moc se z finálních dojmů odrážela právě ta IMAX projekce).
665639
Všechno na nejedno kouknutí, pak dlouho dlouho nic .... a Temný rytíř povstal. Dunkirk jsem nezapočítal, jsem zvědavej, jak to bude po IMAXu fungovat doma na Blu (jak moc se z finálních dojmů odrážela právě ta IMAX projekce).
Nolanuv zebricek
0 0
reagovat

Bezva ženská na krku (2016)

Celkom milá a vtipná variácia na Pilcherovky 6/10
665587
Celkom milá a vtipná variácia na Pilcherovky 6/10
Bezva ženská na krku (2016)
2 -2
reagovat

KARLOS

Tak já ho nezatracuju a u jeho filmů se samozřejmě bavím. Dunkerk mi teda připadá o dost lepší než Interstellar a v tom jsem asi opravdu divný/v menšině. Ale to neznamená, že jako snad nevidím, že je to dobrej režisér... jen jsem přesvědčen, že ho přeceňuje nejen většina světa, ale i on sám, i podle toho jak své filmy točí a komponuje se mi zdá, jakoby je považoval za větší veledíla než jsou... ale to je moje osobní nesympatie vůči jeho stylu.
665586
Tak já ho nezatracuju a u jeho filmů se samozřejmě bavím. Dunkerk mi teda připadá o dost lepší než Interstellar a v tom jsem asi opravdu divný/v menšině. Ale to neznamená, že jako snad nevidím, že je to dobrej režisér... jen jsem přesvědčen, že ho přeceňuje nejen většina světa, ale i on sám, i podle toho jak své filmy točí a komponuje se mi zdá, jakoby je považoval za větší veledíla než jsou... ale to je moje osobní nesympatie vůči jeho stylu.
KARLOS
1 -1
reagovat

moj osobny nolanovsky rebricek

Batman Begins
Prestige
Interstellar

Inception
Memento

Dark Knight

Dark Knight Rises
Dunkirk

Medzery nie su nahodne, poradie v stlpcoch samotnych ano
665585
Batman Begins Prestige Interstellar Inception Memento Dark Knight Dark Knight Rises Dunkirk Medzery nie su nahodne, poradie v stlpcoch samotnych ano
moj osobny nolanovsky rebricek
1 0
reagovat
Nolan má dva zajímavé menší filmy (Imsonmie, Memento), tři výborné, ale určitě ne bezchybné (BB, Interstellar, Inception), dva bezprecedentně geniální (TDK a Dokonalý trik) a dva tak tak stěží průměrné (TDKR a Dunkerk),
Jako remomé slavného a talentovaného filmaře je to pořád výborné, ale pokud člověk odhodí růžové brejličky, z boha se stane opět normální člověk.
Síru na TDKR tady dždím celkem dlouho a třeba dlouhodobě nechápu tu posedlost po naprosté realističnosti a používání výhradně starých postupů bez logického (a estetického) odůvodnění. ALe abych ho zatracoval, nedej bože se u jeho filmů ve velké části případů nebavil? Nene Marvine, do tohohle mě zase netahej.
Apropo - fakt bych chtěl od Nolana nyní vidět fantasy a opravdu s miniaturním rozpočtem. Neco ala Faunův labyrint, kde nebude navozovat epické měřítko srandovními záběry a může se ale rochnit ve formně a technickým vychytávkám, kterým už dnes skoro nikdo pozornost nevěnuje...
665579
Nolan má dva zajímavé menší filmy (Imsonmie, Memento), tři výborné, ale určitě ne bezchybné (BB, Interstellar, Inception), dva bezprecedentně geniální (TDK a Dokonalý trik) a dva tak tak stěží průměrné (TDKR a Dunkerk), Jako remomé slavného a talentovaného filmaře je to pořád výborné, ale pokud člověk odhodí růžové brejličky, z boha se stane opět normální člověk. Síru na TDKR tady dždím celkem dlouho a třeba dlouhodobě nechápu tu posedlost po naprosté realističnosti a používání výhradně starých postupů bez logického (a estetického) odůvodnění. ALe abych ho zatracoval, nedej bože se u jeho filmů ve velké části případů nebavil? Nene Marvine, do tohohle mě zase netahej. Apropo - fakt bych chtěl od Nolana nyní vidět fantasy a opravdu s miniaturním rozpočtem. Neco ala Faunův labyrint, kde nebude navozovat epické měřítko srandovními záběry a může se ale rochnit ve formně a technickým vychytávkám, kterým už dnes skoro nikdo pozornost nevěnuje...
6 0
reagovat

do_Od

Palec. I když já jsem jeden z těch, kterým se Dunkirk vážně líbil, a naopak jeden z těch, kteří Inception nevynášejí do nebes (jako třeba Prestige, TDK, pro mě osobně Interstellar), i když je super.
665562
Palec. I když já jsem jeden z těch, kterým se Dunkirk vážně líbil, a naopak jeden z těch, kteří Inception nevynášejí do nebes (jako třeba Prestige, TDK, pro mě osobně Interstellar), i když je super.
do_Od
1 0
reagovat
ohledně posledního* Nolana, všechno předtím je pořád masterpiece
665559
ohledně posledního* Nolana, všechno předtím je pořád masterpiece
9 -1
reagovat
goood!

konečně se zdejší konsenzus ohledně Nolana přiklání na správnou stranu síly!
665551
[url=http://vignette1.wikia.nocookie.net/warhammer40kfanon/images/2/2d/2837453-good_good.jpg/revision/latest?cb=20140611014217]goood![/url] konečně se zdejší konsenzus ohledně Nolana přiklání na správnou stranu síly!
2 -4
reagovat

KARLOS a spol.

Tak já se taky přiznám, že jsem vám tam hodil :+
Je to shit, no. Ale to pro mě byl už i Interstellar. Co se dá dělat.
Snad se vrátí Nolan z dob Batmanů, Inception & Prestige. 
665548
Tak já se taky přiznám, že jsem vám tam hodil *:+* Je to shit, no. Ale to pro mě byl už i Interstellar. Co se dá dělat. Snad se vrátí Nolan z dob Batmanů, Inception & Prestige. 
KARLOS a spol.
1 -2
reagovat

KARLOS

Az mi ukapla slza. Kez bych dokazal takhle vecne psat a ne jen "Nolan je srac" :D
665536
Az mi ukapla slza. Kez bych dokazal takhle vecne psat a ne jen "Nolan je srac" *:D*
KARLOS
4 -4
reagovat

KARLOS

Studené to bylo jak psí čumák, ta snaha o chycení za srdíčko jim v mém případě nevyšla, dokonce sem se nyní soustředil i na to "Home" a byť mě to pořád nijak neznechutilo, vůbec to se mnou nehlo. 
Najvacsia pravda! 
665534
Studené to bylo jak psí čumák, ta snaha o chycení za srdíčko jim v mém případě nevyšla, dokonce sem se nyní soustředil i na to "Home" a byť mě to pořád nijak neznechutilo, vůbec to se mnou nehlo.  Najvacsia pravda! 
KARLOS
5 -2
reagovat

KARLOS

Dal som ti plus:D
665527
Dal som ti plus*:D*
KARLOS
4 -3
reagovat
Siesty zmysel je stale velka pecka a ten slavny twist krasny dojak 10/10
665525
Siesty zmysel je stale velka pecka a ten slavny twist krasny dojak 10/10
3 0
reagovat

KARLOS

Ehm... Kde se pod to můžu podepsat? :D

Moje dojmy jako přes kopírák. Bojím se, že po druhý projekci taky budu muset jít s hodnocením dolů.
665520
Ehm... Kde se pod to můžu podepsat? *:D* Moje dojmy jako přes kopírák. Bojím se, že po druhý projekci taky budu muset jít s hodnocením dolů.
KARLOS
3 -2
reagovat

Dunkerk podruhé (v kině, ale klasickém)

Pozor, v druhé půli spoilery, na které jsem posléze rezignoval.

A jako napoprvé jsem byl lehce znuděný, ale pořád vlastně spokojenější, než otrávenější. Teď - za mně určitě nejslabší Nolan. Časové roviny neměly napodruhé vůbec žádné opodstatnění, a byť nebyly nijak složité si to pospojovat - poslední hodina a poslední den z týdne - ve světle, kdy jsem věděl, na co se mám kdy zaměřit, je to spíš chaos k neužitku.
Studené to bylo jak psí čumák, ta snaha o chycení za srdíčko jim v mém případě nevyšla, dokonce sem se nyní soustředil i na to "Home" a byť mě to pořád nijak neznechutilo, vůbec to se mnou nehlo. Hlavní postavy chtěně protivné, vlastně jediný celkem zajímavý charakter byl ten toho frantíka.
Ale OK, obsahobě to rozhodně na žádnou hitparádu nevypadalo už napoprvé a jsem schopný si užít i technologické demo, takže...
...jsem si potvrdil to, co jsem měl v podezření už z minula - že Nolan se stal stejným "onaninátorem" vlastního ega, kde musí být všechno hezky staromilské (no problem, pokud to má nějaký důvod), zemité (a bohužel v případě Dunkerku fádně a nudně) a real. Pokud mi někdo opět bude otloukat o hlavu "digibordel" a režiséry, kteří se jím ukájejí a následně jmenuje jako spásu Nolana, pak je buď zaslepený fanouškovskou láskou k Nolanovi (a je tudíš stejná hysterka, jako ti z DC fanklubu) a nebo si nevidí na špičku nosu. Protože Nolan je úplně to samé v bledě modrém, jen v protisměru.
Vlastně sem počas celého filmu marně přemýšlel, kde má být to vizuální žrádlo. Řemeslo je to vpravdě bezchybné, ale to jaksi u takové filmařské persóny tak nějka očekávám automaticky. Pokud už se objevila nějaká zajímavá myšlenka v kompozici, nebo realizaci záběru, pak je to těžká kopírka jiných, navíc poměrně často citovaných záběrů. A to je celkem ostuda. Především ale tou snahou "točit všechno reálně" si podráží nohy v té nejdůležitější rovině a to v obrazovém vyprávění - pokud chce film pojednávat o statisících vojácích a mluví o nich čistě v titulcích a dialozích - OK, je to cesta. Ale pak ať raději zvolí zcela komorní přístup a ne, že polovinu záběrů je na vylidněné pláže s několika řadama vojáčků disciplinovaně čekajících na to, až jim připlije taxi. Jako pěst na oko působí ty náznaky "chaosu", kdy někteří vojáci chodí jen ve spoďárech. V houfu disciplinovaných vojáčků v plné polní.
Budiš, všechno jsou to narratické prvky, kterými Nolan navozuje umělecké zabarvení filmu. Sice mi to příjde jako lenost vypravěče, ale uznávám, že je to pro každého dost specifické.
CO ale fakt nepochopím je, co jako chcete adorovat na těch leteckých soubojích. Z filmařského hlediska a ne, že se tam objevily pravé stroje. Ty můžu vidět i jinde (v dokumentární tvorbě třeba) a jejich přítomnost beru jen jako čistě bonusovou. Pokud ale hrají v tomto materiálu, pak je celá ta práce úplně k ničemu. Napoprvé sem si ještě říkal - OK, jsem utahaný, nedokážu vytípávat nápady... Ale ne, ono v nich fakt nic, ale vůbec nic není. Letadla v nich létají. Valná část záběrů je z křídla, takže to v devadesáti procentech tohoto materiálu působí, jak kdybych koukal na letecký simulátor. Ale OK, že je kamera fakt nudná ještě neznamená, že se z toho nedá adrenalin vytřískat aspoň přes dramaturgii a gradaci. Bohužel prvé odletělo s prvým přeletem nad záchrannými čluny, to druhé ani nevzletělo, neboť veškerá snaha jednoho i druhého spočívá v cylkickém, monotónním zaměřování v terči. A pokus s havarovaným pilotem by byl fajn, respektive byl fajn do chvíle, kdy deset minut tloukl do skla, až ho rozbila hrapuna zvenčí...
Ne, tohle a takhle fakt ne-e. Ta dnešní projekce mě utvrdila v tom, že Nolan je možná nejgeniálnější režisér nynější doby, ale momentálně i nejpřeceňovanější a moc dobře o tom ví a hřeší na to. Dát mu třicet mega a říct, ať si natočí další malou pecku jako Dokonalý trik...
Původně 7/10*, teď osciluju někde mezi 5-6/10*.
ps: Jsem zvědav, kolik dostnu mínusů :D8)
665516
Pozor, v [b]druhé půli spoilery[/b], na které jsem posléze rezignoval. A jako napoprvé jsem byl lehce znuděný, ale pořád vlastně spokojenější, než otrávenější. Teď - za mně určitě nejslabší Nolan. Časové roviny neměly napodruhé vůbec žádné opodstatnění, a byť nebyly nijak složité si to pospojovat - poslední hodina a poslední den z týdne - ve světle, kdy jsem věděl, na co se mám kdy zaměřit, je to spíš chaos k neužitku. Studené to bylo jak psí čumák, ta snaha o chycení za srdíčko jim v mém případě nevyšla, dokonce sem se nyní soustředil i na to "Home" a byť mě to pořád nijak neznechutilo, vůbec to se mnou nehlo. Hlavní postavy chtěně protivné, vlastně jediný celkem zajímavý charakter byl ten toho frantíka. Ale OK, obsahobě to rozhodně na žádnou hitparádu nevypadalo už napoprvé a jsem schopný si užít i technologické demo, takže... ...jsem si potvrdil to, co jsem měl v podezření už z minula - že Nolan se stal stejným "onaninátorem" vlastního ega, kde musí být všechno hezky staromilské (no problem, pokud to má nějaký důvod), zemité (a bohužel v případě Dunkerku fádně a nudně) a real. Pokud mi někdo opět bude otloukat o hlavu "digibordel" a režiséry, kteří se jím ukájejí a následně jmenuje jako spásu Nolana, pak je buď zaslepený fanouškovskou láskou k Nolanovi (a je tudíš stejná hysterka, jako ti z DC fanklubu) a nebo si nevidí na špičku nosu. Protože Nolan je úplně to samé v bledě modrém, jen v protisměru. Vlastně sem počas celého filmu marně přemýšlel, kde má být to vizuální žrádlo. Řemeslo je to vpravdě bezchybné, ale to jaksi u takové filmařské persóny tak nějka očekávám automaticky. Pokud už se objevila nějaká zajímavá myšlenka v kompozici, nebo realizaci záběru, pak je to těžká kopírka jiných, navíc poměrně často citovaných záběrů. A to je celkem ostuda. Především ale tou snahou "točit všechno reálně" si podráží nohy v té nejdůležitější rovině a to v obrazovém vyprávění - pokud chce film pojednávat o statisících vojácích a mluví o nich čistě v titulcích a dialozích - OK, je to cesta. Ale pak ať raději zvolí zcela komorní přístup a ne, že polovinu záběrů je na vylidněné pláže s několika řadama vojáčků disciplinovaně čekajících na to, až jim připlije taxi. Jako pěst na oko působí ty náznaky "chaosu", kdy někteří vojáci chodí jen ve spoďárech. V houfu disciplinovaných vojáčků v plné polní. Budiš, všechno jsou to narratické prvky, kterými Nolan navozuje umělecké zabarvení filmu. Sice mi to příjde jako lenost vypravěče, ale uznávám, že je to pro každého dost specifické. CO ale fakt nepochopím je, co jako chcete adorovat na těch leteckých soubojích. Z filmařského hlediska a ne, že se tam objevily pravé stroje. Ty můžu vidět i jinde (v dokumentární tvorbě třeba) a jejich přítomnost beru jen jako čistě bonusovou. Pokud ale hrají v tomto materiálu, pak je celá ta práce úplně k ničemu. Napoprvé sem si ještě říkal - OK, jsem utahaný, nedokážu vytípávat nápady... Ale ne, ono v nich fakt nic, ale vůbec nic není. Letadla v nich létají. Valná část záběrů je z křídla, takže to v devadesáti procentech tohoto materiálu působí, jak kdybych koukal na letecký simulátor. Ale OK, že je kamera fakt nudná ještě neznamená, že se z toho nedá adrenalin vytřískat aspoň přes dramaturgii a gradaci. Bohužel prvé odletělo s prvým přeletem nad záchrannými čluny, to druhé ani nevzletělo, neboť veškerá snaha jednoho i druhého spočívá v cylkickém, monotónním zaměřování v terči. A pokus s havarovaným pilotem by byl fajn, respektive byl fajn do chvíle, kdy deset minut tloukl do skla, až ho rozbila hrapuna zvenčí... Ne, tohle a takhle fakt ne-e. Ta dnešní projekce mě utvrdila v tom, že Nolan je možná nejgeniálnější režisér nynější doby, ale momentálně i nejpřeceňovanější a moc dobře o tom ví a hřeší na to. Dát mu třicet mega a říct, ať si natočí další malou pecku jako Dokonalý trik... Původně 7/10*, teď osciluju někde mezi 5-6/10*. ps: Jsem zvědav, kolik dostnu mínusů *:D**8)*
Dunkerk podruhé (v kině, ale klasickém)
12 -9
reagovat
V klidu, o nic nejde, nemám to komu zazlívat. Stejně si vždycky pojedu svoje, tak co...
665513
V klidu, o nic nejde, nemám to komu zazlívat. Stejně si vždycky pojedu svoje, tak co...
5 -8
reagovat

pepo

Nevotravuj nebo dostaneš mínus :))
PS: neříkal jsem to? co holomci! Na tohle prostě není MZet ještě dospělá a i když má věkovej průměr 37 let, v jádru jsme furt malí smradi.
665511
Nevotravuj nebo dostaneš mínus *:))* PS: neříkal jsem to? co holomci! Na tohle prostě není MZet ještě dospělá a i když má věkovej průměr 37 let, v jádru jsme furt malí smradi.
pepo
6 -1
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se