Tak až dnes jsem si ten text přečetl a teda.... Někdo si stěžuje, že hromadné slevy ničí trh. OK. Že to žere víc prachů, jak když si kupuješ, třeba i dráž, opravdu něco, co chceš a ne hromadu něčeho, co nepotřebuješ. OK. Ale zakončit to tím, že i u konkurence jsou velké hromadné výprodeje, samozřejmě určitě zohledňující formátový rozdíl? Jako sorry, ale . Asi jako říct - ""Pivo je lacinější, dostupnější a v hospodě jsem scopný vypít patnáct kousků najednou, přitom je to tak hrozně kontraproduktivní, neb mám další den opici jako kráva. Tak raději piju kvalitnější panáky panáky. A mimochodem - když se chci opít jako dobytek, tak zajdu do večerky, kde maj prťana jen o kačku dražšího jak ten půllitr a klidně si jich objednám taky patnáct.""
reagovat
|