Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 50381 - 50400 Napsat příspěvek

GoldenEye

+1
Na druhou stranu, na druhé a třetí příčce mám Skyfall a zrovna Live and Let Die.
614949
+1 Na druhou stranu, na druhé a třetí příčce mám Skyfall a zrovna Live and Let Die.
GoldenEye
0 0
reagovat

GoldenEye

+1
614946
+1
GoldenEye
0 0
reagovat

TedGeorge

Jo jsi, zbytek světa má Golden Eye.
614945
Jo jsi, zbytek světa má Golden Eye.
TedGeorge
0 0
reagovat
Jsem jedinej, pro kterýho je právě tohle nejoblíbenější Bondovská opening title song - scéna link . Ok, nerozhodně s Casinem.
614943
Jsem jedinej, pro kterýho je právě tohle nejoblíbenější Bondovská opening title song - scéna http://www.youtube.com/watch?v=sn8alMYSu44 . Ok, nerozhodně s Casinem.
0 0
reagovat

LULZ

Sony blokuje Sintela na youtube. Way to go DMCA policies. :-
614939
Sony blokuje Sintela na youtube. Way to go DMCA policies. *:-*
LULZ
0 0
reagovat
bacha, aby to na tebe nebylo moc pay to win :D
614936
bacha, aby to na tebe nebylo moc pay to win :D
0 0
reagovat
Hmmmm... fajne... Já se teda vrátím k Warcraft 1, tady to není pro mě 8)
614933
Hmmmm... fajne... Já se teda vrátím k Warcraft 1, tady to není pro mě *8)*
0 0
reagovat

LDK

Po tom jak je většina her, kvůli konzolím, brutálně osekána se moje naděje upínají jen k Division a možná novému Batmanovi. A to jen pokud opravdu výjdou tento rok (o čemž velmi pochybuji). Jinak tu teď není žádná hra která by moderní grafické karty alespoň trochu vyždímala. Což je škoda (pokud nevezmu v potaz pCARS, Armu 3 nebo Star Citizen - ovšem to není mainstream pro všechny).
614927
Po tom jak je většina her, kvůli konzolím, brutálně osekána se moje naděje upínají jen k Division a možná novému Batmanovi. A to jen pokud opravdu výjdou tento rok (o čemž velmi pochybuji). Jinak tu teď není žádná hra která by moderní grafické karty alespoň trochu vyždímala. Což je škoda (pokud nevezmu v potaz pCARS, Armu 3 nebo Star Citizen - ovšem to není mainstream pro všechny).
LDK
0 0
reagovat

Gonzi

bylo to "kvalitní ambient occlusion na kartě za trojku" a ne "kvalitní karta za trojku" :)

reagoval sem na tvůj výčet efektů a jejich reálné nasazení ve hrách. Ty efekty dokážou v tech demech vykouzlit nádherné obrázky, problém je, že se nikde reálně takto nepoužívají právě díky mizernému konzolovému hardware. Letošní sezóna to snad změní
614924
bylo to "kvalitní ambient occlusion na kartě za trojku" a ne "kvalitní karta za trojku" :) reagoval sem na tvůj výčet efektů a jejich reálné nasazení ve hrách. Ty efekty dokážou v tech demech vykouzlit nádherné obrázky, problém je, že se nikde reálně takto nepoužívají právě díky mizernému konzolovému hardware. Letošní sezóna to snad změní
Gonzi
0 0
reagovat

LDK

tak ale to je to s čím mám problém... co to jako má být... kvalitní karta za trojku... já mluvím o něčem, co můžu mít dnes v pohodě doma, něco jako R9 290 apod. a ne o nějakém skoro kancelářském HW. Pokud někdo má slabší PC, tak si logicky šáhne na efekty,rozlišení atd. ale pokud se bavíme o tom, jak dneska už hry umí vypadat, tak se logicky budu bavit o "state of the art" hardwaru. Jakože si nemyslím že zrovna grafárna za ~9 tis je něco nedostupného. (opravdu sem netahám titány ve SLi apod)
614919
tak ale to je to s čím mám problém... co to jako má být... kvalitní karta za trojku... já mluvím o něčem, co můžu mít dnes v pohodě doma, něco jako R9 290 apod. a ne o nějakém skoro kancelářském HW. Pokud někdo má slabší PC, tak si logicky šáhne na efekty,rozlišení atd. ale pokud se bavíme o tom, jak dneska už hry umí vypadat, tak se logicky budu bavit o "state of the art" hardwaru. Jakože si nemyslím že zrovna grafárna za ~9 tis je něco nedostupného. (opravdu sem netahám titány ve SLi apod)
LDK
0 0
reagovat

Gonzi

"..faktem ale je že PBR + pořádné vyhlazování/motion blur/DOF apod už vypadají neuvěřitelně dobře.."

neřekl bych, že už vypadají neuvěřitelně dobře, ale že můžou vypadat neuvěřitelně dobře. Většina těch efektů se používá jenom na maskování nízkého rozlišení textur, low-poly modelů a dalších neduh slabého hardware. Pořádné vyhlazování sem neviděl už sakra dlouho a všude se používá modifikace otřesných post-process blur filtrů. A když je někde náhodou použitý MSAA, tak krásně rozmaže i textury. Mimoto na vysoké rozlišení 25x16/4k AA zapotřebí není (v podstatě se jedná o SSAA na úrovni panelu)

Fullscreenový motion blur nemá ve hrách vůbec co dělat a jenom dělá iluzi hratelnosti při mizerném framerate. DoF se dneska taky používá na zakamuflování nízké dohlednosti/low-poly objektů v dálce. Kvalitní DoF v DX11 je pak sakra náročný. Podobně s AO: kvalitní AO ti karta za trojku v decetním rozlišení fakt nedá a mizerné AO ti akorát udělá tmavou záři okolo objektů, což fakt dobře nevypadá.
614918
"..faktem ale je že PBR + pořádné vyhlazování/motion blur/DOF apod už vypadají neuvěřitelně dobře.." neřekl bych, že už vypadají neuvěřitelně dobře, ale že můžou vypadat neuvěřitelně dobře. Většina těch efektů se používá jenom na maskování nízkého rozlišení textur, low-poly modelů a dalších neduh slabého hardware. Pořádné vyhlazování sem neviděl už sakra dlouho a všude se používá modifikace otřesných post-process blur filtrů. A když je někde náhodou použitý MSAA, tak krásně [link="http://community.pcgamingwiki.com/uploads/gallery/album_20/sml_gallery_13_20_59202.png"]rozmaže[/link] i textury. Mimoto na vysoké rozlišení 25x16/4k AA zapotřebí není (v podstatě se jedná o SSAA na úrovni panelu) Fullscreenový motion blur nemá ve hrách vůbec co dělat a jenom dělá iluzi hratelnosti při mizerném framerate. DoF se dneska taky používá na zakamuflování nízké dohlednosti/low-poly objektů v dálce. Kvalitní DoF v DX11 je pak sakra náročný. Podobně s AO: kvalitní AO ti karta za trojku v decetním rozlišení fakt nedá a mizerné AO ti akorát udělá tmavou záři okolo objektů, což fakt dobře nevypadá.
Gonzi
0 0
reagovat
ještě dodatek: Cryengine vypadal vždycky ze všech enginů nejlíp + tohle z r. 2008: link vypadá naprosto úžasně. Unreal má "jen asi milionkrát" lepší tools. Každopádně lidé v cryteku jsou -co se grafiky týče- víceméně bohové.
614916
ještě dodatek: Cryengine vypadal vždycky ze všech enginů nejlíp + tohle z r. 2008: http://www.youtube.com/watch?v=tpTRbXgU4co vypadá naprosto úžasně. Unreal má "jen asi milionkrát" lepší tools. Každopádně lidé v cryteku jsou -co se grafiky týče- víceméně bohové.
0 0
reagovat

Vardant

já ten pocit ani nemám - jakože hry dost tlačí na rychlost, aby jely na každé blbosti (třeba konzolích), faktem ale je že PBR + pořádné vyhlazování/motion blur/DOF apod už vypadají neuvěřitelně dobře a na dnešních (herních) PC to v pohodě jede. Pokud si k tomu přidám global illumination (např SVOGI) tak mi stačí jen o něco výkonnější HW, resp dnešní top notch HW, abych tak mohl hrát hry, které budou vypadat jako původní elemental demo (to co ještě SVOGI mělo), nebo infiltrator demo...
BTW co přesně říkal Carmack? můžeš mi to najít? To by mě i zajímalo (vzhledem k tomu že v grafice se většinou zrovna nemýlí)
614915
já ten pocit ani nemám - jakože hry dost tlačí na rychlost, aby jely na každé blbosti (třeba konzolích), faktem ale je že PBR + pořádné vyhlazování/motion blur/DOF apod už vypadají neuvěřitelně dobře a na dnešních (herních) PC to v pohodě jede. Pokud si k tomu přidám global illumination (např SVOGI) tak mi stačí jen o něco výkonnější HW, resp dnešní top notch HW, abych tak mohl hrát hry, které budou vypadat jako původní elemental demo (to co ještě SVOGI mělo), nebo infiltrator demo... BTW co přesně říkal Carmack? můžeš mi to najít? To by mě i zajímalo (vzhledem k tomu že v grafice se většinou zrovna nemýlí)
Vardant
0 0
reagovat
Jo vidíš, já tu zkratku neluštil, jen jsem viděl, že to bylo o hře.

No Cryenginu nebo Frostbitu bych v tomhle nevěřil, UE4 asi jo, ale hlavní problém by byl spíš ten gameplay.

Mimochodem mi to připomnělo, že takhle graficky měl kdysi podle Carmacka vypadat Quake 4 :D Už to bude možná 20 let a pořád jsme pěkně daleko.
614911
Jo vidíš, já tu zkratku neluštil, jen jsem viděl, že to bylo o hře. No Cryenginu nebo Frostbitu bych v tomhle nevěřil, UE4 asi jo, ale hlavní problém by byl spíš ten gameplay. Mimochodem mi to připomnělo, že takhle graficky měl kdysi podle Carmacka vypadat Quake 4 *:D* Už to bude možná 20 let a pořád jsme pěkně daleko.
0 0
reagovat

Vardant

to bylo k filmu...
A co se her týče, tak by bohatě stačil Frostbite (natož pak CryEngine, nebo Unreal 4), spíš je teda problém, že ve hrách (jakýchkoli) nemůžeš dělat ty desítky různých věcí, co vidíš ve videu :-
614910
to bylo k filmu... A co se her týče, tak by bohatě stačil Frostbite (natož pak CryEngine, nebo Unreal 4), spíš je teda problém, že ve hrách (jakýchkoli) nemůžeš dělat ty desítky různých věcí, co vidíš ve videu *:-*
Vardant
0 0
reagovat
No hlavně by všichni řvali, že jim to neutáhne PC, že jo :D
614908
No hlavně by všichni řvali, že jim to neutáhne PC, že jo *:D*
0 0
reagovat

Mildík

pokud by SWVII vypadalo takhle - tak budou recenzenti brečet jak je to vykradený herní vizuál který je vykradený filmový vizuál... (zatímco plno jiných lidí by mělo vánoce)
PS: mluvím hlavně o souboji v třetím linku.
614907
pokud by SWVII vypadalo takhle - tak budou recenzenti brečet jak je to vykradený herní vizuál který je vykradený filmový vizuál... (zatímco plno jiných lidí by mělo vánoce) PS: mluvím hlavně o souboji v třetím linku.
Mildík
0 0
reagovat
zase musim trapcit. louis c.k.
614904
zase musim trapcit. [link="http://youtu.be/YYfajPXdvSM"]louis c.k.[/link]
0 0
reagovat
Robert Downey Jr. pořádal na své narozeniny filmový večer - promítal se druhý Captain America :D
614864
[link="http://imgur.com/NxPVyph"]Robert Downey Jr.[/link] pořádal na své narozeniny filmový večer - promítal se druhý Captain America *:D*
0 0
reagovat
Ten James Franco musí být dobrý kňour:D

Být slavný se nevyplácí.
614899
Ten James Franco musí být dobrý [link="http://jezebel.com/james-franco-tried-to-pick-up-a-teenage-girl-on-instagr-1557478837"]kňour[/link]*:D* Být slavný se nevyplácí.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se