Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 51021 - 51040 Napsat příspěvek
Vypada to jako vychytanejsi verze cinskeho KuaiBo... :+
613454
Vypada to jako vychytanejsi verze cinskeho KuaiBo... *:+*
0 0
reagovat

Loki

Not bad, už dřív mě napadlo že torrent streamování na filmy by mohlo být realizovatelné docela jednoduše, je to jen rozvedení už dřívěji používaného přehrávání nedostahovaných torrentů - ale v takto ultimátně jednoduché user-friendly podobě, jen dvakrát kliknout a za pět vteřin se díváš na cokoli, to tedy vážně wow, to je fakt dost hardcore.

Zajímalo by mě jak přesně je řešené to hostování dat po síti, to je weakspot jakéhokoli streamování, ale pokud by bylo dost rozpuštěné mezi miliony lidí na síti, a organicky živené přímo komunitou bránící aby ty torrenty neumřely... z tohoto se Hollywoodští právníci poserou. Když v podstatě to hlavní co často brání rozšíření torrentů mezi běžnou populaci je že nejsou tak moc BFU-friendly.
613449
Not bad, už dřív mě napadlo že torrent streamování na filmy by mohlo být realizovatelné docela jednoduše, je to jen rozvedení už dřívěji používaného přehrávání nedostahovaných torrentů - ale v takto ultimátně jednoduché user-friendly podobě, jen dvakrát kliknout a za pět vteřin se díváš na cokoli, to tedy vážně wow, to je fakt dost hardcore. Zajímalo by mě jak přesně je řešené to hostování dat po síti, to je weakspot jakéhokoli streamování, ale pokud by bylo dost rozpuštěné mezi miliony lidí na síti, a organicky živené přímo komunitou bránící aby ty torrenty neumřely... z tohoto se Hollywoodští právníci poserou. Když v podstatě to hlavní co často brání rozšíření torrentů mezi běžnou populaci je že nejsou tak moc BFU-friendly.
Loki
0 0
reagovat
akurát som chcel napísať, že čakám článok od imfa. kto nevie o čo ide: link
613448
akurát som chcel napísať, že čakám článok od imfa. kto nevie o čo ide: http://techcrunch.com/2014/03/11/popcorn-time-is-like-netflix-for-pirated-content/
0 0
reagovat

Popcorn Time

Viem, ze torrenty a pod. tu su zakazane tema, ale skusal uz niekto Popcorn Time? Za mna zatial jedno velke wow...:+
613447
Viem, ze torrenty a pod. tu su zakazane tema, ale skusal uz niekto Popcorn Time? Za mna zatial jedno velke wow...*:+*
Popcorn Time
0 0
reagovat

Ex-SOLDIER

a kedy len bude Cyberpunk 2077 potom....
613446
a kedy len bude Cyberpunk 2077 potom....
Ex-SOLDIER
0 0
reagovat

Herní okénko

Zaklínač 3 až únor 2015. Noooooo
613445
Zaklínač 3 až únor 2015. [link="http://nooooooooooooooo.com/"]Noooooo[/link]
Herní okénko
0 0
reagovat
síce som nevidel Frozen ale honest trailer treatment je boží :) trailer
613444
síce som nevidel Frozen ale honest trailer treatment je boží :) [link="https://www.youtube.com/watch?v=Zb5IH57SorQ"]trailer[/link]
0 0
reagovat

popicek

Chtěl sem napsat něco hnusnýho, ale místo toho jenom popřeju Popickovi šťastnou cestu.
613443
Chtěl sem napsat něco hnusnýho, ale místo toho jenom popřeju Popickovi šťastnou cestu.
popicek
0 0
reagovat
To bude supr reality show sledovat popička, jak se z něj stává Američan z Vysočan. :D
613441
To bude supr reality show sledovat popička, jak se z něj stává Američan z Vysočan. *:D*
0 0
reagovat

popik

Tak zétra už budu prudit z jinýho kontinentu, tak držte popikovi palce, páč letí se společností Air Transat která, jak jsem se dnes dočetl, drží rekord v historicky nejdelší vzdálenosti, kterou dopravní letadlo uletělo bez motorů. :D
613440
Tak zétra už budu prudit z jinýho kontinentu, tak držte popikovi palce, páč letí se společností Air Transat která, jak jsem se dnes dočetl, drží rekord v historicky nejdelší vzdálenosti, kterou dopravní letadlo uletělo bez motorů. *:D*
popik
0 0
reagovat

ad ping pong

Všichni čekali regulérní člověk vs robot zápas a ono to je nakonec jen extrémně zeditované reklamní video v bayovském stylu, chybí tam jen exploze při každém dopadu míčku a atomový hřib na závěr :-
613437
Všichni čekali regulérní člověk vs robot zápas a ono to je nakonec jen extrémně zeditované reklamní video v bayovském stylu, chybí tam jen exploze při každém dopadu míčku a atomový hřib na závěr *:-*
ad ping pong
0 0
reagovat

ad robopingpong

To je naprosto úžasné. (dokument o learningu)
a) jej učí pomocí neuronových sítí apod. (tzn mu nikdo neříká co má dělat, ale nechává jej samotného vymyslet si jak to bude dělat).
b) učí jej pomocí metod pokus omyl, takže se (kolem a kolem donekonečna) zlepšuje.
c) ten robot HRAJE PING PONG. Jestli by jej porazil asiat je v podstatě irelevantní, protože ten robot dělá nedeterministickou činnost. Navíc:
d) aby to hrál "dokonale" stačí přidat do vstupů zkoumání balistiky míče - to kam poletí, jakou má rotaci atd. (a jak to tedy "protirotovat" aby to šlo kam potřebuje) se dá naprosto v pohodě určit podle rychlosti a úhlu dopadu, vs rychlosti a úhlu odrazu, případně si ještě pomoct sledováním protihráčovy rakety. Toto je běžná počítačová matematika... Ta opravdu těžká část je rychlost ramene v kombinaci s nedeterministickým rozhodováním - a to tam mají. Ono je klidně možné, že jestli ten robot už teď sleduje trajektorii (a tedy vidí jestli míček po dopadu zrychlil/zpomalil, šel víc/míň do výšky) tak by už teď byl schopný s "asiatem" hrát a po dostatečném množství zápasů by jej i porazil.
613436
To je naprosto úžasné. (dokument o learningu) a) jej učí pomocí neuronových sítí apod. (tzn mu nikdo neříká co má dělat, ale nechává jej samotného vymyslet si jak to bude dělat). b) učí jej pomocí metod pokus omyl, takže se (kolem a kolem donekonečna) zlepšuje. c) ten robot HRAJE PING PONG. Jestli by jej porazil asiat je v podstatě irelevantní, protože ten robot dělá nedeterministickou činnost. Navíc: d) aby to hrál "dokonale" stačí přidat do vstupů zkoumání balistiky míče - to kam poletí, jakou má rotaci atd. (a jak to tedy "protirotovat" aby to šlo kam potřebuje) se dá naprosto v pohodě určit podle rychlosti a úhlu dopadu, vs rychlosti a úhlu odrazu, případně si ještě pomoct sledováním protihráčovy rakety. Toto je běžná počítačová matematika... Ta opravdu těžká část je rychlost ramene v kombinaci s nedeterministickým rozhodováním - a to tam mají. Ono je klidně možné, že jestli ten robot už teď sleduje trajektorii (a tedy vidí jestli míček po dopadu zrychlil/zpomalil, šel víc/míň do výšky) tak by už teď byl schopný s "asiatem" hrát a po dostatečném množství zápasů by jej i porazil.
ad robopingpong
0 0
reagovat

Spazz

Koncept je ten, že dialogy jsou sice jednosměrné, ale dávají ti "vyžrat" tvá rozhodnutí... příklad z Walkind Dead druhé epizody: Najdeš borce s nohou v pasti na medvěda a tvé činy přímo vedou k tomu jestli jej stihneš nakonec dostat ven useknutím nohy, nebo se snažíš o vše jiné a musíš ho tam nechat. Dál se sice změní jedna až dvě věty (a když jej zachráníš tak stejně o minutu později vykrvácí), ale tvůj pocit (že tvé (ne)zvládnutí situace, tvá (ne)schopnost se rozhodnout způsobila daný výstup) ti zůstane. Druhé hraní to pak sice silně rozbíjí, protože zjistíš, že to všechno jsou jen velmi lokální události (jak říkám, stejně zemře), ale ty víš co jsi jako hráč dělal, co jsi riskoval atd...

Jinými slovy, když si budeš tvůj průchod popisovat a srovnávat s kámošem, tak sice zjistíte, že jste nakonec hráli totéž, ale zatímco ty budeš zdeptaný že jsi "tuhle postavu támhle ponechal jejímu osudu a o kus dál ti nějaká zombie sežrala parťáka", on ti řekne že "udělal co mohl, hrdinně mu při tom zemřel parťák a danou postavu stejně nezachránil" - oba máte stejný výsledek (mrtvý parťák a daná postava v nebezpečí), ale oba máte úplně jiné emoce k dané události.

Rozepsal jsem se, protože tenhle koncept se mi velmi líbí:
a) udrželi náročnost vývoje hry na uzdě, protože jsou všichni hráči na stejném místě, jen se sem tam v nějaké větě odrazí něco, co daný člověk udělal. (narozdíl třeba od witchera, který má celý akt závislý na rozhodnutí - hraješ v jiných lokacích, jiné questy atd...)
b) Přesto má každý hráč svůj vlastní emocionální průchod hrou, otáčí se na svá rozhodnutí a sám sobě je soudcem.
613435
Koncept je ten, že dialogy jsou sice jednosměrné, ale dávají ti "vyžrat" tvá rozhodnutí... příklad z Walkind Dead druhé epizody: [spoiler]Najdeš borce s nohou v pasti na medvěda a tvé činy přímo vedou k tomu jestli jej stihneš nakonec dostat ven useknutím nohy, nebo se snažíš o vše jiné a musíš ho tam nechat.[/spoiler] Dál se sice změní jedna až dvě věty (a když jej zachráníš tak stejně o minutu později vykrvácí), ale tvůj pocit (že tvé (ne)zvládnutí situace, tvá (ne)schopnost se rozhodnout způsobila daný výstup) ti zůstane. Druhé hraní to pak sice silně rozbíjí, protože zjistíš, že to všechno jsou jen velmi lokální události (jak říkám, stejně zemře), ale ty víš co jsi jako hráč dělal, co jsi riskoval atd... Jinými slovy, když si budeš tvůj průchod popisovat a srovnávat s kámošem, tak sice zjistíte, že jste nakonec hráli totéž, ale zatímco ty budeš zdeptaný že jsi "tuhle postavu támhle ponechal jejímu osudu a o kus dál ti nějaká zombie sežrala parťáka", on ti řekne že "udělal co mohl, hrdinně mu při tom zemřel parťák a danou postavu stejně nezachránil" - oba máte stejný výsledek (mrtvý parťák a daná postava v nebezpečí), ale oba máte úplně jiné emoce k dané události. Rozepsal jsem se, protože tenhle koncept se mi velmi líbí: a) udrželi náročnost vývoje hry na uzdě, protože jsou všichni hráči na stejném místě, jen se sem tam v nějaké větě odrazí něco, co daný člověk udělal. (narozdíl třeba od witchera, který má celý akt závislý na rozhodnutí - hraješ v jiných lokacích, jiné questy atd...) b) Přesto má každý hráč svůj vlastní emocionální průchod hrou, otáčí se na svá rozhodnutí a sám sobě je soudcem.
Spazz
0 0
reagovat
Tohle už vypadá líp.
613434
[link="http://www.youtube.com/watch?v=SH3bADiB7uQ"]Tohle[/link] už vypadá líp.
0 0
reagovat
Ani v tom jejich Behind the scenes není nic pořádně vidět, takže to vypadá buď na CGI nebo je to sestříhané a Boll dostával míčky i od lidí, případně ten robot umí jen podávat.
link

Nikde jsem si nevšiml žádné kamery, takže ten robot asi ani nevidí. A i kdyby jo, tak na přečtení spinu, který ten míček má, by něco normálního nestačilo. Při backspinu je totiž ten míček schopný po prvním odskoku i zastavit.
613432
Ani v tom jejich Behind the scenes není nic pořádně vidět, takže to vypadá buď na CGI nebo je to sestříhané a Boll dostával míčky i od lidí, případně ten robot umí jen podávat. http://www.youtube.com/watch?v=c2NeW9o5G6s Nikde jsem si nevšiml žádné kamery, takže ten robot asi ani nevidí. A i kdyby jo, tak na přečtení spinu, který ten míček má, by něco normálního nestačilo. Při backspinu je totiž ten míček schopný po prvním odskoku i zastavit.
0 0
reagovat

Vardant

Hm, tak to je zklamání, myslím, že jsem nebyl sám, kdo čekal skutečný zápas :D Ale tak víme, kdo by to vyhrál... navíc by tam museli dát skutečnýho hráče (čti asiata :D ), aby měli lidi šanci 8)
613431
Hm, tak to je zklamání, myslím, že jsem nebyl sám, kdo čekal skutečný zápas *:D* Ale tak víme, kdo by to vyhrál... navíc by tam museli dát skutečnýho hráče (čti asiata *:D* ), aby měli lidi šanci *8)*
Vardant
0 0
reagovat
Jezis, tak to je fakt k nevydrzeni... WD me prave moc nebavilo. Ale chci zkusit jejich Sama a Maxe, tu puvodni hru jsem jako maly miloval :-)
613426
Jezis, tak to je fakt k nevydrzeni... WD me prave moc nebavilo. Ale chci zkusit jejich Sama a Maxe, tu puvodni hru jsem jako maly miloval :-)
0 0
reagovat
btw nový indie balík od Bundle Stars, ktorý je hriech nekúpiť už len kvôli One Finger Death Punch a Tiny and Big
613425
btw nový [link="http://www.bundlestars.com/all-bundles/indie-capsule-2/?utm_source=Bundle+Stars+Newsletter&utm_campaign=b0f834b0bf-Indie_Capsule_2_10_0314&utm_medium=email&utm_term=0_3437eaaeba-b0f834b0bf-419101725"]indie balík od Bundle Stars[/link], ktorý je hriech nekúpiť už len kvôli One Finger Death Punch a Tiny and Big
0 0
reagovat

JohnyD

Slo mi ted spis o ty male veci - pustil jsem se do toho podruhe prave kvuli tomu, ze jsem chtel ciste ze zvedavosti pokoumat kosatost tech ruznych rozhovoru/vyslechu atd., zkusit, jestli me treba nekdo posle do p*dele, jestli se nejak zmeni postoj urcitych postav vuci mne... zkratka ty dilci detaily (ktere samozrejme, jak rikas, musi zakonite vest ke stejnemu pachateli), prave proto, ze sama hra se nas snazi presvedcit, ze "vsechno, co reknem, muze byt pouzito proti nam" :-)

A prave v tomhle jsem trochu zklamany (ale fakt jenom trosku), protoze jak rikam - v drtive vetsine pripadu muzes rict/udelat fakt cokoliv a ta postava na tebe zareaguje uplne stejne. Mozna tam treba bude predchazet jedna veta navic, ale hned potom prichazi ta preddefinovana, nemenna. Priklad radsi do spoileru:
Napriklad celis moznosti jestli Beastovi vykecat, zes videl Krasku a, ze se chovala fakt divne. Vypada to jako pomerne zasadni volba, ktera se proti tobe muze dost zasadne obratit, ale ne... Npodruhe jsem jsem to na ni zkusil vyslepicit a cekal jsem, jestli me pak teda nejak z toho hodinoveho hotelu vypoklonkuje, ale ne... Cely dialog probihal uplne stejne, opravdu slovo od slova, jenom tam pak z niceho nic zapindala, ze jsem ji tim nasral a pak zas zpatky k normalu. Beast pak samozrejme taky jel uplne stejne.

Ty Telltale hry jsou zanr sam o sobe a tezko od toho jeste dal chtit nejake vychytavky, ale mne osobne by se fakt libilo, kdyby moje nerozvaznost fakt mohla zapricinit to, ze se dostanu do slepe ulicky a hra skonci predcasne. Vzhledem k formatu bohuzel clovek nemuze chtit, abys pak celil nejakym "hadankam", jak si danou postavu ziskat/podplatit zpet, ale ty hry by toho pomyslneho genialniho vrcholu mohly dosahnout fakt jen pridanim toho "challenge" faktoru krom bitek i do bezne interakce s postavama. Co si budem povidat, abys prohral kteroukoliv dosavadni bitku, musel bys to hrat fakt fest lezerne...

V tomhle byl super Fahrenheit, jestli si dobre pamatuju... Tam se tusim vazne mohlo stat, ze ti nekdo neco zkratka nerekl, nebo sis to podelal nejak jinak, nez jenom tim, zes nekam neklikl dost rychle a kvuli tomu te srazilo auto...
613424
Slo mi ted spis o ty male veci - pustil jsem se do toho podruhe prave kvuli tomu, ze jsem chtel ciste ze zvedavosti pokoumat kosatost tech ruznych rozhovoru/vyslechu atd., zkusit, jestli me treba nekdo posle do p*dele, jestli se nejak zmeni postoj urcitych postav vuci mne... zkratka ty dilci detaily (ktere samozrejme, jak rikas, musi zakonite vest ke stejnemu pachateli), prave proto, ze sama hra se nas snazi presvedcit, ze "vsechno, co reknem, muze byt pouzito proti nam" :-) A prave v tomhle jsem trochu zklamany (ale fakt jenom trosku), protoze jak rikam - v drtive vetsine pripadu muzes rict/udelat fakt cokoliv a ta postava na tebe zareaguje uplne stejne. Mozna tam treba bude predchazet jedna veta navic, ale hned potom prichazi ta preddefinovana, nemenna. Priklad radsi do spoileru: [spoiler]Napriklad celis moznosti jestli Beastovi vykecat, zes videl Krasku a, ze se chovala fakt divne. Vypada to jako pomerne zasadni volba, ktera se proti tobe muze dost zasadne obratit, ale ne... Npodruhe jsem jsem to na ni zkusil vyslepicit a cekal jsem, jestli me pak teda nejak z toho hodinoveho hotelu vypoklonkuje, ale ne... Cely dialog probihal uplne stejne, opravdu slovo od slova, jenom tam pak z niceho nic zapindala, ze jsem ji tim nasral a pak zas zpatky k normalu. Beast pak samozrejme taky jel uplne stejne.[/spoiler] Ty Telltale hry jsou zanr sam o sobe a tezko od toho jeste dal chtit nejake vychytavky, ale mne osobne by se fakt libilo, kdyby moje nerozvaznost fakt mohla zapricinit to, ze se dostanu do slepe ulicky a hra skonci predcasne. Vzhledem k formatu bohuzel clovek nemuze chtit, abys pak celil nejakym "hadankam", jak si danou postavu ziskat/podplatit zpet, ale ty hry by toho pomyslneho genialniho vrcholu mohly dosahnout fakt jen pridanim toho "challenge" faktoru krom bitek i do bezne interakce s postavama. Co si budem povidat, abys prohral kteroukoliv dosavadni bitku, musel bys to hrat fakt fest lezerne... V tomhle byl super Fahrenheit, jestli si dobre pamatuju... Tam se tusim vazne mohlo stat, ze ti nekdo neco zkratka nerekl, nebo sis to podelal nejak jinak, nez jenom tim, zes nekam neklikl dost rychle a kvuli tomu te srazilo auto...
JohnyD
0 0
reagovat
Presne ako píše Sam. Striedajú to, jeden mesiac vyjde WD a ďalší vyjde Wolf.

Takže až v Apríli, čo je po tom záverečnom zvrate na nevydržanie. :)
613422
Presne ako píše Sam. Striedajú to, jeden mesiac vyjde WD a ďalší vyjde Wolf. Takže až v Apríli, čo je po tom záverečnom zvrate na nevydržanie. *:)*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se